Ciężko się odnieść do tego co piszecie.
DKG ma tą przypadłość, że jest po prostu słabe i nie znosi tak wielkiego momentu obrotowego (już w obecnych M5/M6 jest problem).
PDK też takie świetne nie jest, w Turbo S 991.2 może się sprawdza ale tam mamy B6 z troszkę innym momentem i charakterystyką niż np V8 w Pan Turbo S. Nie wiem jak w obecnej generacji ale w poprzedniej Panamerze TS coś co najczęściej padało... to właśnie PDK

8HP nie są złe, większość z was nie zauważyła by różnicy podczas jazdy autem z DKG czy nowym ZF 8HP.
Brak manuali to niestety trend naszych czasów. Porsche pod naciskiem fanów w nowym GT3 dało manual, ukłon dla 2-3% klientów.
Brak RWD może być wadą (+80kg do masy, inne prowadzenie itp) ale z tego co widze producenci oferują teraz 4x4 z opcją 100% RWD - np: E63 4Matic S+. Nowe M5 też ma to posiadać. Jak to działa - nie wiem. Większa masa będzie ale prowadzenie może pozostać bez zmian - czas pokaże.
Jeśli chodzi o ceramikę to albo ktoś miał pecha, albo już miał uszkodzoną ceramikę (np: wjazd w wielką wodą na gorących tarczach lub uszkodzenia mechaniczne np: kamyczki czy coś) - ceramika na torze spisuje się wspaniale wręcz i to jakieś głupoty że ceramika w BMW nie nadaje się na tor. Na Nurburgringu na Ring taxi pytałem kierowcy czemu nie używają ceramiki to powiedział, że mimo że bardzo by chciał to problemem są koszty. Wymiana kompletu tarcz z klockami ceramiki to było chyba 20k euro, a stalowek 5k euro. ceramike wymienialo sie 2 razy rzadziej niz stalowki, wiec co druga wymiana byli 10k euro w plecy *pisze z pamieci, wiec moglem cos pomieszac*
A teraz najwazniejsze, BMW to nie jedyna marka na swiecie: checie manual? rwd? Macie Porsche, prawde mowiac macie tez M3/M4/M2
M5 i M6 to nie sa "fun cary" wiec tez ich zalozenia sa inne.
Ogolnie to nie przejmowal bym sie - fun z jazdy ciagle bedzie. Roznicy w skrzyni wiekszosc ludzi nie zauwazy. Xdrive bedzie odlaczany, no ja jestem dobrej mysli, chociaz nie planuje zostac z marką
