BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 4 maja 2025, 23:04

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1




Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 33 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 27 stycznia 2007, 11:50 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 3023
Lokalizacja: zachodniopomorskie
cienki21 napisał(a):
tylko jak ruszam to TC działa i wtedy kontrolka miga?

przy DSC miga jak się koła ślizgają nie ważne czy ruszasz czy za dużo dałeś.....coś masz raczej nie tak bo powinno byś wyraźnie czuć gdy "integruje" :zawstydzony:

_________________
[you] zobacz moje qp
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?p=26102#26102 - nowe zdjĂŞcia w galeri



Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 stycznia 2007, 14:13 
Offline
Forumowicz

Posty: 170
Lokalizacja: Olkusz
przy ASC+T również i wcale nie musi byc śnieg , chociaż dzisiaj migało mi jak szalone na zakrętach :D ale w lecie na mokrym jak mu dałem w palnik też potrafi kilka razy błysnąć ten trójkącik


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 stycznia 2007, 14:23 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 694
Lokalizacja: Wrocław
Moje BMW: e36
Kod silnika: m52b20
Jako ciekawostke dodam ze slyszalem ze jak, sie wylaczy guzikiem asc to tylko go przytlumia a nie deaktywuje calkowicie, aby wylaczyc go do konca nalezy przytrzymac guzik 15 sekund czy cos i wtedy powinien nie dac sie wlaczyc guzikiem dopuki sie nie uruchomi silnika ponownie. Nie mam wiec pewien nie jestem.

_________________
Moje byłe qp
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?p=278860#278860
BMW EuroTrip (46 BMW Club Europatreffen )
http://pl.youtube.com/watch?v=R2BJ8VX0qto


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 stycznia 2007, 14:38 
Offline
Forumowicz

Posty: 170
Lokalizacja: Olkusz
szwedu napisał(a):
Jako ciekawostke dodam ze slyszalem ze jak, sie wylaczy guzikiem asc to tylko go przytlumia a nie deaktywuje calkowicie, aby wylaczyc go do konca nalezy przytrzymac guzik 15 sekund czy cos i wtedy powinien nie dac sie wlaczyc guzikiem dopuki sie nie uruchomi silnika ponownie. Nie mam wiec pewien nie jestem.


bo tak jest , samo naciśnięcie nie deaktywuje wszystkiego - zapala się wtedy żółty trójkąt , u mnie jak przytrzymam 5 sekund wtedy zapala się również kontrolka od ręcznego ale na żółto a nie na czerwono - wtedy auto jest zwykłym tylnonapędowcem :D i tak wytargam przyczepkę na główną drogę inaczej zero szans - aktywacja ponownie tych systemów to tylko naciśnięcie krutko na ten sam przycisk ASC ew DSC


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 stycznia 2007, 00:41 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 694
Lokalizacja: Wrocław
Moje BMW: e36
Kod silnika: m52b20
Mike68 napisał(a):
szwedu napisał(a):
Jako ciekawostke dodam ze slyszalem ze jak, sie wylaczy guzikiem asc to tylko go przytlumia a nie deaktywuje calkowicie, aby wylaczyc go do konca nalezy przytrzymac guzik 15 sekund czy cos i wtedy powinien nie dac sie wlaczyc guzikiem dopuki sie nie uruchomi silnika ponownie. Nie mam wiec pewien nie jestem.


bo tak jest , samo naciśnięcie nie deaktywuje wszystkiego - zapala się wtedy żółty trójkąt , u mnie jak przytrzymam 5 sekund wtedy zapala się również kontrolka od ręcznego ale na żółto a nie na czerwono - wtedy auto jest zwykłym tylnonapędowcem :D i tak wytargam przyczepkę na główną drogę inaczej zero szans - aktywacja ponownie tych systemów to tylko naciśnięcie krutko na ten sam przycisk ASC ew DSC

No tak ty masz nowy model w e36 jest bardziej jak to ja opisalem. czyli ponownie chyba trzeba silnik uruchomic ;p

_________________
Moje byłe qp
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?p=278860#278860
BMW EuroTrip (46 BMW Club Europatreffen )
http://pl.youtube.com/watch?v=R2BJ8VX0qto


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 stycznia 2007, 17:34 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 3023
Lokalizacja: zachodniopomorskie
Cytuj:
bo tak jest , samo naciśnięcie nie deaktywuje wszystkiego
jesteś pewien? bo jak poprostu nasisne to depnięcie na gaz na jedynce powiduje że koła się kręcą, auto nie jedzie, obroty do odcięcia

_________________
[you] zobacz moje qp
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?p=26102#26102 - nowe zdjĂŞcia w galeri



Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 lutego 2007, 01:55 
Offline
Forumowicz

Posty: 268
Lokalizacja: Wawa
Moje BMW: E39
To sie troche zdziwilem. Myslalem, ze ASC to bmwowskie ESP. A tu lipa, dopiero DSC dziala jak ESP :/ (z tego co Frank pisze). Mam zamiar kupic 530d a na przycisku jest ASC, dziad poskapil na DSC z tego wynika :/ Ma nia jedzic i moja kobieta, juz sie boje jak na zakrecie doda gazu :/


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 lutego 2007, 02:20 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 130
Lokalizacja: Wroclaw/UK
Jak doda na zakrecie gazu to sie nic nie stanie. Najwyzej lekko zarzuci tylem. ASC wlasnie w takich sytuacjach sie aktywuje i zmniejsza naped na tylnych kolach + jesli to za malo dodatkowo dohamowuje je.

DSC obejmoje rowniez przednie kola i tym sie rozni od ASC (jak juz wczesniej Frank napisal)

BTW: W moim e46 po zupelnej dezaktywacji ASC (5 sekundowym wsisnieciem przelacznika) rowniez nalezy wylaczyc i wlaczyc silnik aby przywrocic system do dzialania. Ponowne wcisniecie przelacznika nie daje zadnych rezultatow bez procedury restartu silnika.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 kwietnia 2007, 15:00 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 2410
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: e39 530dAt
Kod silnika: M57
Jak działa dsc i dtc w bmw jest tutaj: http://www.youtube.com/watch?v=ncE-Vk7e ... ed&search=


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 kwietnia 2007, 22:56 
Offline
Forumowicz

Wiek: 36
Posty: 474
Lokalizacja: WisÂła
Moje BMW: 323ti
Kod silnika: M52B25
ASC- Automatic Stabilisation Control
ASC+T- Automatic stabilisation Control + Traktion


Jest to po polsku poprostu system anty poslizgowy gdy kolo zaczyna tracic przyczepnosc komputer automatycznie blokuje mozliwosc osiagania wyzszych obrotow. W poslizg mozna nadal wpadnać ale ASC pozwala ze jest on bardziej kontrolowany, niestety ladnego dlugiego drifta z tym systemem nie zdzialasz, musisz zrobic "push the button" i jaaaazzzda.

_________________
Looknij Na Mojego Compacta 323ti M-Technic

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 czerwca 2008, 15:44 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 45
Posty: 3680
Lokalizacja: RFN/Warszawa/Świnoujście
Moje BMW: E38
Kod silnika: m57
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=2819
dobra...

mam u siebie dwa przyciski na konsoli PDC,DSC... niedlugo chce wstawic fotele elektryczne..i one sa grzane...teraz musze zakupic ten panel z przyciskami do podgrzewania foteli plus ,PDC`,DSC..i chzba na wszelki wypadek zaluzje...

mam do kupienia taki panel gdzie to wszystko jest...ale... zamniast DSC jest ASC...czy to bedzie dzialac jak podlacze ten panel z ASC...

i czym sie rozni DSC vs ASC :chytry:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 lipca 2008, 16:43 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 206
Lokalizacja: Lublin
u mnie na przy ruszaniu na mokrej nawierzchni w e46 czasami mruga ASC czy tak to powinno być czy mam coś zwalone??


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 lipca 2008, 17:14 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 1805
Lokalizacja: Wawa
Moje BMW: M3 e46
Kod silnika: S54
BoxX napisał(a):
W poslizg mozna nadal wpadnać ale ASC pozwala ze jest on bardziej kontrolowany


Z doświadczenia wiem że wręcz przeciwnie. Z tego co piszecie wynika że ASC jest bardzo niebezpieczne bo tak naprawdę tylko zapobiega poślizgowi, ale jak już do niego dojdzie to strasznie przeszkadza. Wyprowadzenie RWD z poślizgu jest o tyle trudne że samochód wyprowadza się z poślizgu za pomocą gazu (i kontry oczywiście) ale nadmiar gazu wprowadza samochód w poślizg ;) W każdym razie w poślizgu potrzebujemy gazu, a ten system zabiera nam jedną z istotnych broni do walki z poślizgiem.

Kiedyś jakiś czołowy zawodnik (chyba w tycz zawodach co poprzedzały F1) odszedł z wyścigów po wprowadzeniu ograniczenia w mocy (albo pojemności). Uważał że z dużą mocą może wyjść z każdego poślizgu, a co za tym idzie przez to ograniczenie wyścigi stały się bardziej niebezpieczne.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 33 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 10 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL