Dankam735i napisał(a):
Ale prosi się o wymiane oleju
i ja bym prosił o wymianę na 5W
Może zaraz ktoś poprze mój pomysł. Hydroregulatory niekoniecznie lubią 10W. Choć i tak chwała za to że nie minerał.
Jeden pasek rozrządu firmy dayco, drugi nie wiadomo. W ogóle strasznie tanie te komplety.
Widziałeś co pisałem wcześniej w temacie?
W lipcu w lancerze teściowej strzelił mi pasek rozrządu jadąc na czwórce przy 2000rpm, choć jeszcze miał do wymiany na pewno z 10.000km.
Pasek był firmy JC co jak się dowiedziałem jest strasznym badziewiem- więc wszystko jasne.
Na pasku i rolce na prawdę nie wolno oszczędzać.
Zdjąłem głowicę z tego lancera teściom, 8 zaworów krzywych, dźwigienka złamana, ogólnie do roboty głowica i rozrząd czyli graty + robocizna 1000zł bo to 16V.
To takie straszenie na wyrost, ale nie wiesz jak się wkur

jak mi na środku "gierkówki" zgasł silnik bez najmniejszego ostrzeżenia...
*Jeżeli nie spłukałeś się na auto i został Ci hajs to nie oszczędzaj na częściach, bo będziesz jeździł później autobusem

(w skrajnej sytuacji rzecz jasna)
Dankam735i napisał(a):
A olej to 10w40 Mobil 1
Mobil 1 to zawsze syntetyk, na rysunku widać: Mobil S
