BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 2 maja 2025, 13:17

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1




Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E39] Zakup E39 525d Touring Porada
PostNapisane: 17 stycznia 2013, 18:36 
Offline
Forumowicz

Wiek: 32
Posty: 381
Lokalizacja: Racibórz (SRC)
Moje BMW: E46/E39
Kod silnika: M54B25/M57
Garaż: E46 QP : http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=131254
E36 sedan: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 3&start=20
Chłopaki mam takie pytanie.
Znajomy ma na sprzedaż E39 2,5d CR 163 PS. Kupił on to auto od swojego znajomego adwokata niecałe 2 lata temu. Przebieg 100% ori wynosi 310 tys km. Auto jest w automacie. Autem trochę śmigałem i wszystko wydaje się super , technicznie naprawdę jest dobrze , automat zmienia biegi bardzo płynnie. Jedynie co zauważyłem to delikatne stuki w przednim zawieszeniu ale są one naprawdę bardzo delikatne i słuchać to tylko przy małej prędkości na dużych dziurach. Z zewnątrz do pomalowanie klapa z tyłu bo jest delikatna wgniotka , lewe tylne drzwi mają ryse na dł ok 10 cm i maska jest też do siknięcia bo jest wypiaskowana od kamieni. Auto na milion % bezwypadkowe. Auto caly czas śmiga po niemczech bo znajomy tam mieszka. W ostatnim okresie było wymienione:
-amory wszystkie
-pompa paliwa (pod progiem)
-turbo
-uszczelki kolektora ssącego
-termostat
Ogólnie nie chciał on tego auta sprzedać ale po wielu rozmowach i namowach powiedział że mi je odsprzeda .
Cena za auto to 4,500 euro + opłaty (koszty przywiezienia i tablic celnych +ubezpieczenia odpadają bo przyjedzie on tym autem w lutym do Polski). Bmk-a w tej cenie ma być już pomalowana. Pytanie mam odnośnie przebiegu i ceny. Najbardziej boję się tej skrzyni , bo wiadomo auto ma już swoje przelatane. Czy taki przebieg jak na e39 jest spory ? Dodam, że autem jeździły osoby dojrzałe i nie było ono katowane . Moje e36 też mam od niego i jestem b. zadowolony. W tej chwili mam już nalatane 390 tys km (M43B16) bez żadnej ingerencji w silnik . Patrząc na allegro można znaleźć w tej cenie nawet z 2003r z lepszym wypasem i każda jedna ma przebieg 190 tyś km :D Chłopaki doradźcie czy jest sens za te pieniądze brać taki samochód.
Rozkodowany VIN :

Dane pojazdu
Art.

Wartość
Numer podwozia WBADP01020GX04765
Kod typu DP01
Typ 525D (EUR)
Typoszereg E E39 (2)
Seria 5
Rodzaj konstrukcji TOUR
Układ kierowniczy LL
Drzwi 5
Silnik M57
Pojemność skokowa 2.50
Moc 120
Napęd HECK
Skrzynia biegów AUT
Kolor TITANSILBER METALLIC (354)
Tapicerka STOFF RIPS DIAGONAL/GRAU (F4TT)
Data prod. 2001-06-25

Składanie Wyposażenie
Kod

Nazwa (interfejs)

Nazwa (ETK)
S210A DYNAMISCHE STAB. CONTROL (DSC) Dynamiczny ukł. przeciwpoślizgowy
S249A MULITFUNKTION FUER LENKRAD Wielofunkcyjność dla kierownicy
S261A SEITENAIRBAG FUER FONDPASSAGIERE Poduszka bocz. pasaż. na tyln. siedz.
S320A MODELLSCHRIFTZUG ENTFALL Brak napisu modelu
S386A DACHRELING Reling dachowy
S423A FUSSMATTEN IN VELOURS Dywaniki podłogowe Velours
S428A WARNDREIECK Trójkąt ostrzegawczy i apteczka
S431A INNENSPIEGEL,AUTOMATISCH ABBLENDEND Lusterko wewn. ściemniane automatycznie
S464A SKISACK Worek na narty
S481A SPORTSITZE FUER FAHRER/BEIFAHRER Fotel sportowy
S494A SITZHEIZUNG FUER FAHRER/BEIFAHRER Podgrzwanie fotela kierowcy/pasażera
S534A KLIMAAUTOMATIK Klimatyzacja automatyczna
S609A NAVIGATIONSSYSTEM PROFESSIONAL System nawigacji Professional
S612A BMW ASSIST BMW Assist
S630A AUTOTELEFON MIT SCHNURLOSEM HOERER Telefon samoch. z słuchawką bezprzew.
Kod

Nazwa (interfejs)

Nazwa (ETK)
S676A HIFI LAUTSPRECHERSYSTEM System głośników HiFi
L801A DEUTSCHLAND-AUSFUEHRUNG Wersja krajowa Niemcy
S863A SERVICE KONTAKT-FLYER EUROPA Spis dealerów, Europa
S879A DEUTSCH / BORDLITERATUR Literatura pokładowa, niemiecki
S937A REQUEST CD ROM ON DELIVERY Dummy-SALAPA

Składanie Wyposażenie seryjne
Kod

Nazwa (interfejs)

Nazwa (ETK)
S202A STEPTRONIC Steptronic
S520A NEBELSCHEINWERFER Lampa przeciwmgłowa
S548A KILOMETERTACHO Licznik kilometrów
S851A SPRACHVERSION DEUTSCH Wersja językowa, niemiecki

Składanie Information
Kod

Nazwa (interfejs)

Nazwa (ETK)
S473A ARMAUFLAGE VORN Podłokietnik przedni
S555A BORDCOMPUTER Komputer pokładowy V z pilotem
S602A BORDMONITOR MIT TV Monitor pokładowy z TV


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E39] Zakup E39 525d Touring Porada
PostNapisane: 17 stycznia 2013, 18:47 
Offline
E34 lover
Avatar użytkownika

Wiek: 42
Posty: 10409
Focus2992 napisał(a):
Jedynie co zauważyłem to delikatne stuki w przednim zawieszeniu ale są one naprawdę bardzo delikatne i słuchać to tylko przy małej prędkości na dużych dziurach.

Luz w przekładni czyli pewnie maglownica.
310 tysi to żaden przebieg dla tego silnika. (pod warunkiem regularnego serwisowania)
Auto wyjdzie cię na moje ok jakieś 24-25 tysi po pakiecie startowym. To nie mało, ale z drugiej strony jeśli auto pewne.
Dowiedź się wszystkiego o serwisowaniu tego auta.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E39] Zakup E39 525d Touring Porada
PostNapisane: 17 stycznia 2013, 18:58 
Offline
Forumowicz

Wiek: 32
Posty: 381
Lokalizacja: Racibórz (SRC)
Moje BMW: E46/E39
Kod silnika: M54B25/M57
Garaż: E46 QP : http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=131254
E36 sedan: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 3&start=20
Serwisowane w bmw do 2009 chyba dokładnie nie pamiętam. Potem serwisowane u mechanika który jest serwisantem w bmw. Jeździ cały czas na 5w-40 zmieniany co 8-10 tys km . Co do stuków to wydaje mi się, że będzie to bardziej jakiś wahacz albo tulejka bo jest to dźwięk identyczny jak w mojej e36 jak miałem zużytą tuleję.
Jeśli chodzi o pochodzenie auta to jest 100% pewne. Ostatnio jak był w PL to auto stało na mrozach 2 dni i jak je odpaliłem to załapała na strzał, bardzo szybko. Zero jakiś niepokojących dźwięków na zimnym silniku. Aha nie działa jeszcze regulacja lusterka kierowcy ale to już pikuś .
W sumie jak mam jeździć po PL i szukać fajnej sztuki , tracić nerwy i pieniądze to chyba lepiej dać troszkę więcej i kupić auto pewne.
Najbardziej tylko boli mnie brak ksenonu ale to zawsze można dołożyć.
Już nawet mandacik tą bmk-ą przytuliłem ;/


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E39] Zakup E39 525d Touring Porada
PostNapisane: 17 stycznia 2013, 19:03 
Offline
E34 lover
Avatar użytkownika

Wiek: 42
Posty: 10409
Focus2992 napisał(a):
kupić auto pewne.

Pamiętaj to auto ma już 12 lat. Dziś jest pewne a jutro może popsuć się wszystko ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E39] Zakup E39 525d Touring Porada
PostNapisane: 17 stycznia 2013, 19:09 
Offline
Forumowicz

Wiek: 32
Posty: 381
Lokalizacja: Racibórz (SRC)
Moje BMW: E46/E39
Kod silnika: M54B25/M57
Garaż: E46 QP : http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=131254
E36 sedan: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 3&start=20
Z tym się też liczę, że nie będzie one aż tak bezobsługowe jak e36. Stąd też nie wymagam nie wiadomo czego od 12 letniego auta bo zawsze coś trzeba będzie porobić przy takim aucie. Głównie na + przemawia bez wypadkowość i przebieg nie kręcony.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E39] Zakup E39 525d Touring Porada
PostNapisane: 17 stycznia 2013, 19:11 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 557
Lokalizacja: Opolskie
Moje BMW: E39 530d M-pakiet
Kod silnika: m57 193ps+
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=116850
BYŁO:
FIAT 126p - sprzedany
Mercedes W124 2.5 D - jest w moim posiadaniu
Mercedes W210 2.2 CDI - w posiadaniu ojca
Kamil_ napisał(a):
310 tysi to żaden przebieg dla tego silnika. (pod warunkiem regularnego serwisowania)
Auto wyjdzie cię na moje ok jakieś 24-25 tysi po pakiecie startowym. To nie mało, ale z drugiej strony jeśli auto pewne.
Dowiedź się wszystkiego o serwisowaniu tego auta.

To co kolega napisał powyżej to się zgadza. Jeśli auto pewne.
Ja też kupiłem auto pewne i zapłaciłem słono. Auto też jeżdziło po niemieckich autostradach ale jak zacząłem tłuc ją po naszych drogach to w pierwszym miesiącu wyłożyłem trochę kasy ale na elementy Lemforedra. Ale jjuż rok cieszę się bezawaryjną jazdą w zawieszeniu.
Dla mnie silnik to wielki minus. Ale fakt jest taki , że 3.0 D w Niemczech kosztują nawet 10 tysięcy EUR więc 4,5 jest sensowne sensowne.
Zapodaj chociaż jedno zdjęcie, będziemy mieli inne odniesienie do tematu :cool:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E39] Zakup E39 525d Touring Porada
PostNapisane: 17 stycznia 2013, 19:24 
Offline
Forumowicz

Wiek: 32
Posty: 381
Lokalizacja: Racibórz (SRC)
Moje BMW: E46/E39
Kod silnika: M54B25/M57
Garaż: E46 QP : http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=131254
E36 sedan: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 3&start=20
Właśnie nie mam ani jednej fotki bo zapomniałem cyknąć a bawarka tydzień temu wróciła do niemiec. Mam nadzieje że w połowie/ pod koniec lutego będę mógł ją zaprezentować w swojej galerii.
Wygląda jak zwykły poliftowy turas E39 Titansilber na pomarańczkach :) Następny minus to felgi 15`` ale za to z nówkami oponami zimowymi Fulda :)

Czemu uważasz, że silnik to minus tego auta ?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E39] Zakup E39 525d Touring Porada
PostNapisane: 17 stycznia 2013, 19:44 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 557
Lokalizacja: Opolskie
Moje BMW: E39 530d M-pakiet
Kod silnika: m57 193ps+
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=116850
BYŁO:
FIAT 126p - sprzedany
Mercedes W124 2.5 D - jest w moim posiadaniu
Mercedes W210 2.2 CDI - w posiadaniu ojca
Focus2992 napisał(a):
Czemu uważasz, że silnik to minus tego auta ?

Nie jestem fachowcem ale słuchałem mądrzejszych od siebie:
ded napisał(a):
silnik 2.0d byl w wersji vp i cr. Pierwszy mial 136 km i pompa byla ponoc psujaca. Drugi mial 150km i jest chwalony za dobry kompromis miedzy moca a spalaniem. Troche lepiej to wyglada w e46 niz w e39 z powodu mniejszej masy.
2.5tds 143km (zwykle wtryski) uwazany raczej za silnik srednio udany i z powodu wieku ciezko znalezc cos zadbanego. Naprawy np pompy wtryskowej sa kosztowne szczegolnie biorac pod uwage cene auta. Plusem jest ze jest najmniej wrazliwy na jakosc paliwa z omawianych diesli i w sporo mozna naprawic samemu ale niestety pali sporo.
2.5d (cr) montowany w e39 jest uznawany za silnik niezbyt udany. Trudno mam cos wiecej o nim powiedziec ale znajomy ma i ponoc ciagle sa jakies problemy, a to czujnik, a to peknie guma od turbo. Osobiscie omijalbym ten silnik.
3.0d to silnik w 2 wersjach 183km i 193km. Z e46 robi rakiete, moj mechanik uwaza ze do e39 jest akurat. Warto pomyslec nad automatem. Duza moc i rozsadne spalanie, oczywiscie cr. W e39 ponoc najlepiej szukac tego mocniejszego ktory byl montowany po lifcie. Sam mam na takiego chec ale na razie ciesze sie z mojej e36 :)

Przy wyborze silnika bralbym pod uwage modele 2.0d (150km), 2,5tds (ostatecznie) oraz 3.0d (najlepiej po lifcie). Sam jestem posiadaczem tds i jesli kupisz zadbany albo po remoncie to mozesz zmieniac w nim eksploatacje i drobiazgi :)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E39] Zakup E39 525d Touring Porada
PostNapisane: 17 stycznia 2013, 19:45 
Offline
E34 lover
Avatar użytkownika

Wiek: 42
Posty: 10409
Focus2992 napisał(a):
Czemu uważasz, że silnik to minus tego auta ?

Generalnie to jest dobry motor i za plus uznał bym jego współpracę z automatem, bo znów 3,0d często wykańcza skrzynie. Na minus... chyba tylko to że jest słabszy od 3.0d. Generalnie to ja złych opinii nie słyszałem.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E39] Zakup E39 525d Touring Porada
PostNapisane: 17 stycznia 2013, 19:49 
Offline
Forumowicz

Wiek: 45
Posty: 457
Lokalizacja: Opole
Moje BMW: E91 320d -E87 120I
Moim zdaniem drogo ceni, obecnie ceny w de poszly w dol, i jesli ktos chce cos sprzedac to w wiekszosci musi go zachecic m.i.n cena, niech go wystawi na mobile z tym przebiegiem a zobaczysz ze nikt mu nie zadzwoni i wkoncu odda za 4000 albo jeszcze taniej. Obecnie nie popytu juz w de na takie samochody. Potarguj cene jesli zalezy Ci na kupnie.

Tak poza tematem, od sasiada mojego brat ma do sprzedania BMW 530D rok 2003 ceni 4900 (a chce oddac za 4000)
i dzwonia mu tylko turki i araby ze za 3tys go kupia. Ponizej masz link.

http://suchen.mobile.de/auto-inserat/bm ... UNREPAIRED

_________________
Galeria BMW 320d E91 M-Pakiet
viewtopic.php?f=6&t=104750


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E39] Zakup E39 525d Touring Porada
PostNapisane: 17 stycznia 2013, 20:08 
Offline
Forumowicz

Wiek: 32
Posty: 381
Lokalizacja: Racibórz (SRC)
Moje BMW: E46/E39
Kod silnika: M54B25/M57
Garaż: E46 QP : http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=131254
E36 sedan: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 3&start=20
Przebieg jak na 12 letnie auto wydajnie mi się całkiem normalny . Chyba, że sugerujesz się ogłoszeniami na Polskich portalach gdzie każde auto ma poniżej 200 tys przelotu. Właśnie razem z tym znajomym patrzeliśmy na ogłoszenia na mobile.de. Kategoriami wyszukiwania było e39 po lift 2.5 d touring z dużą navi automat max z drugiej ręki i wyskoczyło nam ok 2 strony ogłoszeń z czego większość aut po fotkach było widać że to zajazdy albo od turasa. Ogłoszenia warte uwagi zaczynały się od ok 4-5 tys euro. Myślę, że z tej ceny coś tam na pewno da się urwać jeszcze. Tylko największy problem dla mnie jest taki, że żeby odkupić to auto znajomy musi najpierw znaleźć coś dla siebie w przyzwoitym stanie. Szuka E46 Touring albo E61 , jeszcze nie jest do końca zdecydowany. Ogólnie żeby teraz kupić dobry samochód w niemczech nie jest już tak łatwo. Mniejszość niemiecki też się wycwaniła jak Polacy i prawie każdy kręci liczniki albo sprzedają auta po wypadkowe. Dla mnie nie jest sztuką kupić auto z 4 czy 5 ręki z przebiegiem 600 tys km skręconym na 198 za 3 3,5 tys euro bo takich jest mnóstwo .


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E39] Zakup E39 525d Touring Porada
PostNapisane: 17 stycznia 2013, 20:26 
Offline
Forumowicz

Wiek: 45
Posty: 457
Lokalizacja: Opole
Moje BMW: E91 320d -E87 120I
Nigdy sie nie sugerowalem przebiegami z pl portali itd, niewiem skad te wnioski. Jesli dla Ciebie bardzo wazne i chcesz tylko automat,navi i 2.5d to jak najbardziej jestem za, starguj cene i kupuj, natomiast jesli nie odgrywalo dla mnie roli co do wyposazenia lub skrzynia oraz silnika to bym czekal az cos sie trafi, oczywscie od niemca.

_________________
Galeria BMW 320d E91 M-Pakiet
viewtopic.php?f=6&t=104750


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E39] Zakup E39 525d Touring Porada
PostNapisane: 17 stycznia 2013, 20:28 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 45
Posty: 37050
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153718
CzarnyR1, nie zgadzam się z Tobą w kwestii tego silnika. Od zawsze jest on uważany za wzór oszczędności w rodzinie M57. Fakt, jest troszkę słabszy od 3.0d, ale nie jest to ogromny minus. Od niedawna jest u nas w rodzinie takie E39 525d touring, manual, na każdym zbiorniku robi +1tkm w cyklu mieszanym (zbiornik ma 70l.), obecnie.
co do samego pytania autora: jeśli faktycznie jest w fajnym stanie i Ci się podoba to bierz, będziesz zadowolony. A to, że w PL mógłbyś kupić 3-4tys. taniej, to nie oznacza, że lepsze auto

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E39] Zakup E39 525d Touring Porada
PostNapisane: 17 stycznia 2013, 20:33 
rorafalki napisał(a):
CzarnyR1, nie zgadzam się z Tobą w kwestii tego silnika. Od zawsze jest on uważany za wzór oszczędności w rodzinie M57. Fakt, jest troszkę słabszy od 3.0d, ale nie jest to ogromny minus.


I tu się zgadzam. Jest wolniejszy, ale za to oszczędniejszy od 3,0d. Budowa silników jest identyczna.


4,5euro plus opłat to jest cena kosmiczna jak za taki samochód.


Góra
  
 
 Tytuł: Re: [E39] Zakup E39 525d Touring Porada
PostNapisane: 17 stycznia 2013, 20:36 
Offline
Forumowicz

Wiek: 32
Posty: 381
Lokalizacja: Racibórz (SRC)
Moje BMW: E46/E39
Kod silnika: M54B25/M57
Garaż: E46 QP : http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=131254
E36 sedan: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 3&start=20
Wpisałem takie dane w wyszukiwarce w celu znalezienia bardzo podobnych ofert do tej e39 od mojego znajomego. Co do skrzyni to akurat nawet wolał bym manual silnik to tylko 2,5 albo 3,0 bo 2,0d według mnie jest za słabe do tej budy. Ale kupując E39 za ponad 20k nie wyobrażam żeby nie było w niej nawigacji bo deska bez navi jakoś mi sie nie podoba .
Dogadałem się z nim tak, że jeżeli nie znajdzie nic dla siebie (szuka tylko Touringa) a będzie jakiś pewny , bezwypadkowy poliftowy sedan E39 2.5d, 3.0d albo 2.5 / 3.0 benzyna to jego e39 zostaje jeszcze u niego a ja byłbym w stanie zakpić sedana.

Jeśli chodzi o moc to mi to w zupełności wystarczy .

Czy cena 22 tys z opłatami jest kosmiczna ?
Według mnie jest trochę wyższa od śr cen tych aut z tego rocznika.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E39] Zakup E39 525d Touring Porada
PostNapisane: 17 stycznia 2013, 20:48 
Dla mnie minimum o 4tys za duża. E39 touring automat - bardzo ciężki temat do sprzedania.

Osobiście nie kupiłbym takiego samochodu nawet za 15tys zł.


Góra
  
 
 Tytuł: Re: [E39] Zakup E39 525d Touring Porada
PostNapisane: 17 stycznia 2013, 21:00 
Offline
Forumowicz

Wiek: 32
Posty: 381
Lokalizacja: Racibórz (SRC)
Moje BMW: E46/E39
Kod silnika: M54B25/M57
Garaż: E46 QP : http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=131254
E36 sedan: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 3&start=20
Każda ma swoje indywidualne wymagania co do samochodu. Mi ogólnie automat nie przeszkadza choć nie ukrywam, że wolałbym manuala bo jest dużo mniejsze ryzyko awarii skrzyni. Ogólnie przeglądając inne ogłoszenia to wydaje mi się, że większość tych aut jest w automacie.
Czemu uważasz, że takie auto jest trudno odsprzedawalne ? Touring ma jakieś wady, których sedan nie posiada ?
Dodam że auto nie posiada Nivo co jest dla mnie plusem ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E39] Zakup E39 525d Touring Porada
PostNapisane: 17 stycznia 2013, 21:05 
Po prostu jest małe zapotrzebowanie na E39 kombi. Sedan sprzedaje się o wiele razy lepiej.
Kilkanaście egzemplarzy E39 sprzedałem (jak do Unii weszliśmy to głównie E39 sprowadzałem), więc piszę to na podstawie własnych doświadczeń.


Góra
  
 
 Tytuł: Re: [E39] Zakup E39 525d Touring Porada
PostNapisane: 17 stycznia 2013, 21:11 
Offline
Forumowicz

Wiek: 32
Posty: 381
Lokalizacja: Racibórz (SRC)
Moje BMW: E46/E39
Kod silnika: M54B25/M57
Garaż: E46 QP : http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=131254
E36 sedan: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 3&start=20
Jeżeli zakupie ten samochód to planuje nim pojeździć pewnie ze 4-5 lat, jakoś nie lubię często zmieniać aut. Tak to przynajmniej wiem co mam jak trochę pojeżdżę, porobię powymieniam.
Moją aktualną E36 mam już 8 rok i nie powiem bo trochę pieniędzy władowałem ale mimo, że to stary samochód nie mam żadnych obaw żeby wsiąść i jechać w trasę 500 czy 1000 km , te auto jeszcze nigdy mnie nie zawiodło pomimo, że ma nalatane niecałe 400 tys km ( M43B16).


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E39] Zakup E39 525d Touring Porada
PostNapisane: 17 stycznia 2013, 21:20 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 557
Lokalizacja: Opolskie
Moje BMW: E39 530d M-pakiet
Kod silnika: m57 193ps+
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=116850
BYŁO:
FIAT 126p - sprzedany
Mercedes W124 2.5 D - jest w moim posiadaniu
Mercedes W210 2.2 CDI - w posiadaniu ojca
Focus2992 napisał(a):
Dla mnie nie jest sztuką kupić auto z 4 czy 5 ręki z przebiegiem 600 tys km skręconym na 198 za 3 3,5 tys euro bo takich jest mnóstwo .


TO PRAWDA :cisza:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 17 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL