BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 2 maja 2025, 13:17

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1




Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 208 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 11  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: 428ix test
PostNapisane: 27 listopada 2013, 12:22 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 39
Posty: 7044
Lokalizacja: Rawicz Wlkp
Moje BMW: 740i 6gang
Kod silnika: M60B40
no ogółem trend jest juz od dawna 90% tego co widze na drogach to 320d/530d i nic po za tym i potem długo nic i auta burżujii czyli S600 itp.

A i nie ma sie co dziwić w polsce jest niska kultura motoryzacyjna ogółem wiedza o autkach lezy liczy sie to jaki masz spoiler a nie jaki silnik. spróbujcie z kims pogadac o autkach ale nie o passku tdi i ile mi pali ale o silnikach osiagach to zazwyczaj patrza te wszystkie pedały jak na marsjanina ale o ajfonach można pogadac o piłce o polityce ale moto jest tabu i jestes upośledzony jak lubisz autem jeździc a nie glapic ryja w tv


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: 428ix test
PostNapisane: 27 listopada 2013, 12:27 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 171
Moje BMW: 330xd
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=121602
Z trwałością faktycznie różnie bywa ale nie jest tak źle moim zdaniem. W rodzinie jest X6 3.0 bi-turbo 286km od nowości przejechało prawie 170 000km i jedyna usterka to przetarty kabelek pod airbagiem w kierownicy i to z mojej winy bo gdy kierownicę obszywalem źle zamontowałem bega przez co przy naciskaniu klaksonu przecierał się kabel. Poza tym po ok 160tyś wymienione tarcze i na bierząco klocki itp. W aucie nic nie stuka i wszystko jest sprawne. Według mnie obraz awaryjności psują auta powypadkowe które ciągle są nękane przez jakieś usterki.

_________________
ZUS z pew­nością jest in­sty­tucją przestępczą, ale nie można naz­wać jej zorganizowaną.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: 428ix test
PostNapisane: 27 listopada 2013, 12:42 
Zdzira 850I napisał(a):
no ogółem trend jest juz od dawna 90% tego co widze na drogach to 320d/530d i nic po za tym i potem długo nic i auta burżujii czyli S600 itp.

A i nie ma sie co dziwić w polsce jest niska kultura motoryzacyjna ogółem wiedza o autkach lezy liczy sie to jaki masz spoiler a nie jaki silnik. spróbujcie z kims pogadac o autkach ale nie o passku tdi i ile mi pali ale o silnikach osiagach to zazwyczaj patrza te wszystkie pedały jak na marsjanina ale o ajfonach można pogadac o piłce o polityce ale moto jest tabu i jestes upośledzony jak lubisz autem jeździc a nie glapic ryja w tv


a myslisz ze w niemczech to co jest?
przejechalem cala bawarie, monachium, trasy berlin->stuttgart->nurburgring->monachium->hamburg itp i sytuacja jest jeszcze gorsza niz w pl. 90% samochodow to NOWE auta 4-3 cylindrowe w dieslu.
Prawde mowiac fajnych samochodow bylo o wiele mniej niz w Polsce. (ok, nie wliczam okolic nurburgringa, ale to jak isc do cyrku i nie zobaczyc clouwna:D)

Widac tedy idzie trend motoryzacyjny i tego sie nie zmieni.
Dla fanatykow sa BMW z serii ///M. Tez ograniczone przez downsizeing, ale na przykladzie M6 E63 i M6 F13 mozna by powiedziec ze to odbilo sie na dobre.

Nie narzekac zatem tylko Mki kupowac ;)
a jak komus malo to sa wersje specjalne: GTS, CTR, DTM. Gole auta bez klimatyzacji nawet - dla kazdego cos dobrego skoro ze wszystkich takie hardkory ze wybrzydzaja nowa technologie ...:)


Góra
  
 
 Tytuł: Re: 428ix test
PostNapisane: 27 listopada 2013, 12:54 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 6907
Lokalizacja: JP
Bobby Vintage napisał(a):
Jakie kilka lat... w galerii już od dawna same 320d :/ i jakieś śmieszne próby dodawania im cohones w postaci chipów, silikonowych węzyków i FMIC z Chin.


Kurde Bob, widac, ze juz starej daty jestes. Policz sobie, ile masz par rurek w Zarze, za roznice w cenie miedzy 320d, a czyms mocniejszym :hyhy:

wujekwaldus napisał(a):
a myslisz ze w niemczech to co jest?
przejechalem cala bawarie, monachium, trasy berlin->stuttgart->nurburgring->monachium->hamburg itp i sytuacja jest jeszcze gorsza niz w pl. 90% samochodow to NOWE auta 4-3 cylindrowe w dieslu.
Prawde mowiac fajnych samochodow bylo o wiele mniej niz w Polsce. (ok, nie wliczam okolic nurburgringa, ale to jak isc do cyrku i nie zobaczyc clouwna:D)


W Niemczech widziales auta ludzi, ktorzy do posiadania samochodu podchodza pragmatycznie i zalezy im glownie na przemieszczaniu sie z punktu A do B. Dlatego wybor wersji silnikowej jes taki, a nie inny, wplyw maja na to koszta utrzymania, oprocz samego paliwa, ubezpieczenie i podatek naliczany od emisji CO2.

wujekwaldus napisał(a):
Widac tedy idzie trend motoryzacyjny i tego sie nie zmieni.


To nie trend, raczej przymus wynikajacy z takiego, a nie innego podejscia UE do kwestii emisji :/


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: 428ix test
PostNapisane: 27 listopada 2013, 13:08 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Wiek: 42
Posty: 14133
Lokalizacja: Cieśnina złych przeżyć
Moje BMW: E60
Kod silnika: M57N
Garaż: Na przylądku, w portowej tawernie.
Vermilion napisał(a):
To nie trend, raczej przymus wynikajacy z takiego, a nie innego podejscia UE do kwestii emisji
No własnie, a ile emituje cała UE jesli chodzi o CO2? Kiedys czytałem,ze to jakies 10-11 % całej światowej emisji. Wniosek jest taki, ze nawet redukcja o dalsze 30-40% niewiele zmieni w skali globalnej... A tylko my musimy się z tym męczyć :ok: To się nazywa pomysł na biznes :ok:

_________________
Obrazek
Najpiękniejsza na świecie jest Olabmw w mojej becie


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: 428ix test
PostNapisane: 27 listopada 2013, 13:15 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 15835
Lokalizacja: Gdynia
Moje BMW: M3
Kod silnika: S65B40
wujekwaldus napisał(a):
Zdzira 850I napisał(a):
no ogółem trend jest juz od dawna 90% tego co widze na drogach to 320d/530d i nic po za tym i potem długo nic i auta burżujii czyli S600 itp.

A i nie ma sie co dziwić w polsce jest niska kultura motoryzacyjna ogółem wiedza o autkach lezy liczy sie to jaki masz spoiler a nie jaki silnik. spróbujcie z kims pogadac o autkach ale nie o passku tdi i ile mi pali ale o silnikach osiagach to zazwyczaj patrza te wszystkie pedały jak na marsjanina ale o ajfonach można pogadac o piłce o polityce ale moto jest tabu i jestes upośledzony jak lubisz autem jeździc a nie glapic ryja w tv


a myslisz ze w niemczech to co jest?
przejechalem cala bawarie, monachium, trasy berlin->stuttgart->nurburgring->monachium->hamburg itp i sytuacja jest jeszcze gorsza niz w pl. 90% samochodow to NOWE auta 4-3 cylindrowe w dieslu.
Prawde mowiac fajnych samochodow bylo o wiele mniej niz w Polsce. (ok, nie wliczam okolic nurburgringa, ale to jak isc do cyrku i nie zobaczyc clouwna:D)

Widac tedy idzie trend motoryzacyjny i tego sie nie zmieni.
Dla fanatykow sa BMW z serii ///M. Tez ograniczone przez downsizeing, ale na przykladzie M6 E63 i M6 F13 mozna by powiedziec ze to odbilo sie na dobre.

Nie narzekac zatem tylko Mki kupowac ;)
a jak komus malo to sa wersje specjalne: GTS, CTR, DTM. Gole auta bez klimatyzacji nawet - dla kazdego cos dobrego skoro ze wszystkich takie hardkory ze wybrzydzaja nowa technologie ...:)


Przecież mki też padają, parę lat i pewnie nawet V8 nie dostaniesz.

_________________
Piszę jak jest.

Bezpośredni link do galerii Audi S4 Łepka —> viewtopic.php?f=55&t=173434

Jeszcze nie witom, a już żegnom.:
WitoM napisał(a):
Ja póki co galerii M4 nie planuje bo jestem zajęty słuchaniem dziwieku silnika z głośników


Argumentum ad maiorem:
DamianTra napisał(a):
Kolego jestem inzynierem. Naukowcem. Nie bazuje na sci-fi, autobiografiach czy jakiejkolwiek nie naukowej literaturze w celu wyksztalcenia swiatopogladu...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: 428ix test
PostNapisane: 27 listopada 2013, 13:24 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 6907
Lokalizacja: JP
Frank napisał(a):
Vermilion napisał(a):
To nie trend, raczej przymus wynikajacy z takiego, a nie innego podejscia UE do kwestii emisji
No własnie, a ile emituje cała UE jesli chodzi o CO2? Kiedys czytałem,ze to jakies 10-11 % całej światowej emisji. Wniosek jest taki, ze nawet redukcja o dalsze 30-40% niewiele zmieni w skali globalnej... A tylko my musimy się z tym męczyć :ok: To się nazywa pomysł na biznes :ok:


To nie ma tak duzego znaczenia ile, wazniejsze jest to, ze USA i Chiny wogole na to nie patrza. A UE zaklada sobie kolejne ograniczenia, tracac coraz bardziej na konkurencyjnosci. Ciekaw jestem jak skonczy sie sprawa produkcji stali w UE, ktora wlasnie przez restrykcje dotyczace emisji, w przyszlosci stanie sie nieoplacalna. Ciezko to nazwac biznesem, niepotrafie wskazac kto mialby byc jego beneficjentem (chyba, ze wlasnie USA i Chiny).


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: 428ix test
PostNapisane: 27 listopada 2013, 13:28 
E92 335i ma R6 biturbo 306 km, a osiagi lepszy niz 90% V8ek z XX wieku.
po co komu V8mki skoro nie jada? :)
- dla dzwieku?
Seryjne BMW nigdy nie mialy dzwieku*



* w porownaniu do konkurencji.

Moim zdaniem nie ma co plakac ;)


Góra
  
 
 Tytuł: Re: 428ix test
PostNapisane: 27 listopada 2013, 13:30 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 17755
Lokalizacja: Ciućkowo
Moje BMW: E46 325 CiA
Garaż: https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=170039&start=0
Vermilion napisał(a):
Kurde Bob, widac, ze juz starej daty jestes.


Bujaj się !

Vermilion napisał(a):
Policz sobie, ile masz par rurek w Zarze, za roznice w cenie miedzy 320d, a czyms mocniejszym :hyhy:


Ja tam rurek liczyć nie muszę, mnie po prostu stać na PB :cwaniak: No dobra... LPG :D

_________________
I Don`t Suffer From Insanity... I Enjoy Every Minute Of It..
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: 428ix test
PostNapisane: 27 listopada 2013, 13:45 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Wiek: 42
Posty: 14133
Lokalizacja: Cieśnina złych przeżyć
Moje BMW: E60
Kod silnika: M57N
Garaż: Na przylądku, w portowej tawernie.
Vermilion napisał(a):
To nie ma tak duzego znaczenia ile, wazniejsze jest to, ze USA i Chiny wogole na to nie patrza. A UE zaklada sobie kolejne ograniczenia, tracac coraz bardziej na konkurencyjnosci.
No własnie bardzo wazne jest ile, bo stawia to pod znakiem absurdu te wszystkie cudowania proekologiczne :)
Vermilion napisał(a):
Ciekaw jestem jak skonczy sie sprawa produkcji stali w UE, ktora wlasnie przez restrykcje dotyczace emisji, w przyszlosci stanie sie nieoplacalna. Ciezko to nazwac biznesem, niepotrafie wskazac kto mialby byc jego beneficjentem (chyba, ze wlasnie USA i Chiny).
Produkcja w UE juz dawno była sporo drozsza niz np w Azji, więc UE napycha sobie kasę rozmaitymi podatkami ekologicznymi. Oczywiscie masz rację, ze przez te cyrki zrobiło się jeszcze drozej i trwa tzw dorzynanie watahy :D

_________________
Obrazek
Najpiękniejsza na świecie jest Olabmw w mojej becie


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: 428ix test
PostNapisane: 27 listopada 2013, 14:27 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 15835
Lokalizacja: Gdynia
Moje BMW: M3
Kod silnika: S65B40
wujekwaldus napisał(a):
E92 335i ma R6 biturbo 306 km, a osiagi lepszy niz 90% V8ek z XX wieku.
po co komu V8mki skoro nie jada? :)
- dla dzwieku?
Seryjne BMW nigdy nie mialy dzwieku*



* w porownaniu do konkurencji.

Moim zdaniem nie ma co plakac ;)


Dla dźwięku, dla prestiżu. Nie jadą? Powiedz to PAFU.

Nie miały dźwięku? Słyszałeś kiedyś chociażby przytoczone tutaj m20b20? Z V8 to E39 M5 pewnie słyszałeś, no i rewelacyjnie brzmiące V10 z E60 M5.

_________________
Piszę jak jest.

Bezpośredni link do galerii Audi S4 Łepka —> viewtopic.php?f=55&t=173434

Jeszcze nie witom, a już żegnom.:
WitoM napisał(a):
Ja póki co galerii M4 nie planuje bo jestem zajęty słuchaniem dziwieku silnika z głośników


Argumentum ad maiorem:
DamianTra napisał(a):
Kolego jestem inzynierem. Naukowcem. Nie bazuje na sci-fi, autobiografiach czy jakiejkolwiek nie naukowej literaturze w celu wyksztalcenia swiatopogladu...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: 428ix test
PostNapisane: 27 listopada 2013, 14:53 
Jig:
napisalem 90% V8ek, te 10% to wlasnie corvetty i inne cacuszka.
Nowoczesne V8 sa znacznie lepsze niz V8 "w prawdziwych BMW" (tj: do 2000? roku)

Nie wiem skad "prestiz" w posiadaniu V8, a czemu nie V12? :)
Dla mnie prestizem bylo by posiadanie I8. (1.5 litra 3 cyl...)
M5 w serii nie brzmi, ani V10 ani V8 - 645i brzmi lepiej niz M6 V10. (ale to moje zdanie i kolegow ktorzy stali obok mnie) wiadomo ze jest to sprawa subiektywna.
ex frankowe M5 brzmi ladnie, nawet bardzo - ale mialo zmieniony wydech i to dopiero ROBILO ROBOTE.

Pamietam ze dwa lata temu spotkanie audi S5 V8, M3 E92 i moja owczesna 335i... M3 zamiotla osiagami, ale S5 zamiotla dzwiekiem. Zarowno na postoju jak i podczas jazdy (no - slimaczenia sie;p)

Mnie np: wkurza ze moje auto chociaz teraz "w miare jedzie" to wciaz nie brzmi jak rasowe sportowe auto.
Do AMG mu daleeeeeeeeeeeko.


Góra
  
 
 Tytuł: Re: 428ix test
PostNapisane: 27 listopada 2013, 14:55 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 6907
Lokalizacja: JP
Frank napisał(a):
No własnie bardzo wazne jest ile, bo stawia to pod znakiem absurdu te wszystkie cudowania proekologiczne :)


Zrobilem za duzy skrot myslowy, nie wazne ile na tle USA i Chin - sprawdzilem i odpowiadaja one za blisko 44% emisji CO2 na swiecie w 2012 (UE, tak jak pisales, troche ponad 10%).

Frank napisał(a):
Produkcja w UE juz dawno była sporo drozsza niz np w Azji, więc UE napycha sobie kasę rozmaitymi podatkami ekologicznymi. Oczywiscie masz rację, ze przez te cyrki zrobiło się jeszcze drozej i trwa tzw dorzynanie watahy :D


Tak, ale produkcja w UE miala inne zalety niz tylko cene - np. powtarzalna, wysoka jakosc, wykorzystanie bardziej zaawansowanych technologii. Ciezko byloby konkurowac z glodowymi stawkami z Azji.

A co do podatkow, szczerze mowiac nie wiem i nie chce spekulowac, nie znam nikogo z Niemiec czy Francji, z kim mozna byloby poruszyc takie kwestie i uzyskac rzeczowa odpowiedz. Nie wiem jakie sa oczekiwania typowego obywatela tych krajow, byc moze to on oczekuje od rzadu bycia proeko i takie wlasnie sa tego efekty.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: 428ix test
PostNapisane: 27 listopada 2013, 14:58 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 15835
Lokalizacja: Gdynia
Moje BMW: M3
Kod silnika: S65B40
wujekwaldus napisał(a):
Jig:
napisalem 90% V8ek, te 10% to wlasnie corvetty i inne cacuszka.
Nowoczesne V8 sa znacznie lepsze niz V8 "w prawdziwych BMW" (tj: do 2000? roku)

Nie wiem skad "prestiz" w posiadaniu V8, a czemu nie V12? :)
Dla mnie prestizem bylo by posiadanie I8. (1.5 litra 3 cyl...)
M5 w serii nie brzmi, ani V10 ani V8 - 645i brzmi lepiej niz M6 V10. (ale to moje zdanie i kolegow ktorzy stali obok mnie) wiadomo ze jest to sprawa subiektywna.
ex frankowe M5 brzmi ladnie, nawet bardzo - ale mialo zmieniony wydech i to dopiero ROBILO ROBOTE.

Pamietam ze dwa lata temu spotkanie audi S5 V8, M3 E92 i moja owczesna 335i... M3 zamiotla osiagami, ale S5 zamiotla dzwiekiem. Zarowno na postoju jak i podczas jazdy (no - slimaczenia sie;p)

Mnie np: wkurza ze moje auto chociaz teraz "w miare jedzie" to wciaz nie brzmi jak rasowe sportowe auto.
Do AMG mu daleeeeeeeeeeeko.


AMG to klasa sama w sobie, fakt. V10 jak dla mnie super brzmi, bardzo się wyróżnia. M5 E39 też bardzo fajnie. Tylko, że BMW w swoich czasach bardzo dobrze wypadało w swoich V8 to dlaczego teraz nie ma konkurencji dla amerykańców, którzy jak wiadomo robią badziew, nie auta. Przykre trochę jak się spotka użytkownik BMW "sportowego" z taką Vette 7 litrów. Pościgają się, wynik wiadomy... Potem co zrobi właściciel BMW 2x droższego? Uniesie wzrok, napręży klatę i oświadczy po porażce dumnie jak paw "ja mam tylko półtora litra i spełniam tutaj normę euro osiemset oraz emituję 3x mniej ceodwa". Po czym odjedzie? Mnie to nie zachwyca i jak tak patrzę w przyszłość to albo będę jeździł starociem albo zmiana marki. :(

_________________
Piszę jak jest.

Bezpośredni link do galerii Audi S4 Łepka —> viewtopic.php?f=55&t=173434

Jeszcze nie witom, a już żegnom.:
WitoM napisał(a):
Ja póki co galerii M4 nie planuje bo jestem zajęty słuchaniem dziwieku silnika z głośników


Argumentum ad maiorem:
DamianTra napisał(a):
Kolego jestem inzynierem. Naukowcem. Nie bazuje na sci-fi, autobiografiach czy jakiejkolwiek nie naukowej literaturze w celu wyksztalcenia swiatopogladu...


Ostatnio edytowano 27 listopada 2013, 16:13 przez jiGsaw, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: 428ix test
PostNapisane: 27 listopada 2013, 15:31 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 6907
Lokalizacja: JP
wujekwaldus napisał(a):
Mnie np: wkurza ze moje auto chociaz teraz "w miare jedzie" to wciaz nie brzmi jak rasowe sportowe auto.
Do AMG mu daleeeeeeeeeeeko.


Zmien wydech, to chyba najprostsza rzecz, zyskasz i na dzwieku, i na osiagach, i na redukcji masy. Do swojego auta masz takich wybor roznych produktow, ze chyba trafia w kazdy gust.

Plakac moglbys, gdybys chcial poprawic precyzje ukladu kierowniczego, czy sztywnosc nadwozia, ale nie tak banalna rzecz jak uklad wydechowy.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: 428ix test
PostNapisane: 27 listopada 2013, 15:32 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 39
Posty: 7044
Lokalizacja: Rawicz Wlkp
Moje BMW: 740i 6gang
Kod silnika: M60B40
spoko V8 nie jadą to postaw obok silnik z lat XX wieku który lepiej jedzie V8 bmw bardzo dobrze jeździły na tle konkurencji z tego co mi wiadomo.

A wiadomo, że jak porównasz biutrbo z n/a to już na pewno tylko ja nie musze co 2-3 lata wymieniac 2 turbin za 10k, żeby mi auto moc trzymało.... a jak sie upre to w cenie 335i założe sobie tez turbo albo i biturbo i pogadamy

A właśnie co do jeżdżenia V8 masz przykład nowej M5 i M6 chocby głupie 4,4 V8 a popierdala nieziemsko także jak porównujesz auta z 21 wieku to porównuj z tymi z 21 wieku jak chodzi o zaawansowanie


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: 428ix test
PostNapisane: 27 listopada 2013, 15:43 
Vermilion napisał(a):
wujekwaldus napisał(a):
Mnie np: wkurza ze moje auto chociaz teraz "w miare jedzie" to wciaz nie brzmi jak rasowe sportowe auto.
Do AMG mu daleeeeeeeeeeeko.


Zmien wydech, to chyba najprostsza rzecz, zyskasz i na dzwieku, i na osiagach, i na redukcji masy. Do swojego auta masz takich wybor roznych produktow, ze chyba trafia w kazdy gust.

Plakac moglbys, gdybys chcial poprawic precyzje ukladu kierowniczego, czy sztywnosc nadwozia, ale nie tak banalna rzecz jak uklad wydechowy.


w planach tytanowy akrap na przyszly rok wiec dam rade, tylko sam wiesz ze kawalek groszka to kosztuje ;)
sa tansze rozwiazania - ale nie daja -23kg. a jak juz brac to porzadnie.

Zdzira: jesli przeraza Cie koszt 10k za wymiane turbin w nowym BMW to te samochody zwyczajnie nie sa dla Ciebie.
10K to "podstawowy pakiet startowy" na serwis w E46 M3.
Wiesz ile kosztuja tarcze w ASO dla M3 E92? Wiesz jak szybko sie zuzywaja? zanim zdazysz wymienic turbiny to takie tarcze wymienisz 3-4 razy i juz masz 2x koszt turbin.

Porownuje auta jak w temacie:
porownujecie "prawdziwe BMW" z "nowoczesnym gownem"
wiec dalem to samo porownanie, 335i vs V8 z XX wieku. Prosto i na temat.

i co za glupota z wymiana turbin co 2-3 lata, moje ex 335i ma 200+ tys przelotu od 2006 roku na seryjnych turbinach. cholera to juz 7 lat. 7 lat = 8 tys pln (bo tyle kosztuja turbiny z wymiana) 1000 pln rocznie... no koszty niesamowite...


Góra
  
 
 Tytuł: Re: 428ix test
PostNapisane: 27 listopada 2013, 16:00 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 6907
Lokalizacja: JP
wujekwaldus napisał(a):
w planach tytanowy akrap na przyszly rok wiec dam rade, tylko sam wiesz ze kawalek groszka to kosztuje ;)
sa tansze rozwiazania - ale nie daja -23kg. a jak juz brac to porzadnie.


To tym bardziej nie rozumiem narzekania, przynajmniej nie masz zalu, ze juz seria brzmiala dobrze.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: 428ix test
PostNapisane: 27 listopada 2013, 16:10 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1419
az 23 kg mniej na akrapie w m3 e92? w nowych emkach mozliwosc zaoszczedzenia masy to 10.8 kg na akrapie

nie zgodze sie ze M6 V10 gorzej "gada" od 645i.
Kazdy wie, ze wydech w M6 V10 jest inny w porwnaniu do wydechu M5 V10.
W brzmieniu i basach blizej mu do wydechu eisenmanna dedykowanego dla M5 V10


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: 428ix test
PostNapisane: 27 listopada 2013, 16:18 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 6907
Lokalizacja: JP
A napisał(a):
az 23 kg mniej na akrapie w m3 e92? w nowych emkach mozliwosc zaoszczedzenia masy to 10.8 kg na akrapie


Tak, w E92 wylatuja tez katy, stad taka redukcja.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 208 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 11  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 16 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL