BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 2 maja 2025, 17:35

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1




Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 116 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6

Downsizing
Jestem za 23%  23%  [ 11 ]
Jestem za, ale odbije się to dla BMW czkawką 6%  6%  [ 3 ]
Jestem za, a nawet przeciw 17%  17%  [ 8 ]
Nie, to głupota, silniki będą padać jak muchy 6%  6%  [ 3 ]
Dupa, dupa, dupa... 47%  47%  [ 22 ]
Liczba głosów : 47
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Downsizing na całego 2.0 TwinScroll również w Z4 i 5
PostNapisane: 27 stycznia 2011, 08:10 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Posty: 16994
Moje BMW: mityczne
Kod silnika: tłuste konie
Garaż: Było: E36 318i sedan, E36 316i Compact, E39 528i sedan, E46 328Ci, E92 325Xi
Jest: F32 420i, F32 428i
Zakov napisał(a):
Już się tak utarło, że "prawdziwe" BMW mają przynajmniej 6 garów w rzędzie...


prawdziwe bmw to e30 na wąskiej lampie m20b20.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Downsizing na całego 2.0 TwinScroll również w Z4 i 5
PostNapisane: 27 stycznia 2011, 14:20 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 761
Kyokushin napisał(a):
Zakov napisał(a):
Już się tak utarło, że "prawdziwe" BMW mają przynajmniej 6 garów w rzędzie...


prawdziwe bmw to e30 na wąskiej lampie m20b20.

Dokładnie! Bo wszystkie BMW co były przed e30 na wąskiej lampie to jakieś podróbki made in china :rotfl:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Downsizing na całego 2.0 TwinScroll również w Z4 i 5
PostNapisane: 27 stycznia 2011, 17:03 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 581
Lokalizacja: znad morza
Moje BMW: G31
Kod silnika: B58
Wykres nowego silnika:

Obrazek

Uploaded with ImageShack.us

Całkiem nieźle.

A i jeszcze max obroty 7000


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Downsizing na całego 2.0 TwinScroll również w Z4 i 5
PostNapisane: 28 stycznia 2011, 12:39 
uuuuuu koleżko skąd to masz? masz może większe? :D


Góra
  
 
 Tytuł: Re: Downsizing na całego 2.0 TwinScroll również w Z4 i 5
PostNapisane: 28 stycznia 2011, 14:09 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 581
Lokalizacja: znad morza
Moje BMW: G31
Kod silnika: B58
Z nowego katologu BMW X1 jest wykres.
Ale przyznasz, że nieźle to wyglada.
Doładowanie 1,2 bara


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Downsizing na całego 2.0 TwinScroll również w Z4 i 5
PostNapisane: 29 stycznia 2011, 09:30 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1023
Lokalizacja: pomorze
Moje BMW: e46 Coupe +Mustang
Ładniejszy wykres niż w przypadku silnika elektrycznego ;). Jaki silnik wolnossący może pochwalić się przy tej pojemności taką płynną i liniowo narastającą charakterystyką mocy? Do tego "po chamsku" ścięta moc maksymalna i moment zdradzają duży potencjał jeśli chodzi o zwiększenie mocy tego silnika.

_________________
the answer is always coupe


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Downsizing na całego 2.0 TwinScroll również w Z4 i 5
PostNapisane: 29 stycznia 2011, 11:18 
theDAMIstrzu, wolnossące R6 i tak jest lepsze.



...bo jest wolnossące i bo ma 6 cylindrów w rzędzie :rotfl: :rotfl: :rotfl:


Góra
  
 
 Tytuł: Re: Downsizing na całego 2.0 TwinScroll również w Z4 i 5
PostNapisane: 29 stycznia 2011, 15:38 
R6 RULESSSS :!: :padam: :hurra:


A tak na serio, to faktycznie bardzo ładny wykresik. W sam raz jak do umieszczenia w materiałach reklamowych... Bo osobiście jeszcze nie widziałem wykresu co by szedł jak od linijki, ale ja mało widziałem ;) Gdy pojawią się na necie wykresy użytkowników tego "ustrojstwa", to będziemy gadać. Nie wątpię, że będą równie dobre :ok:


Góra
  
 
 Tytuł: Re: Downsizing na całego 2.0 TwinScroll również w Z4 i 5
PostNapisane: 29 stycznia 2011, 16:17 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1023
Lokalizacja: pomorze
Moje BMW: e46 Coupe +Mustang
Zakov napisał(a):
R6 RULESSSS :!: :padam: :hurra:

Ale tylko z przepustnicą "na linkę", te z przepustnicą sterowaną elektronicznie mają flegmatyczną reakcję na gaz. :rotfl:

Zobacz sobie wykresy z hamowni silników 2.0 tfsi od vaga, jak tam ładnie przebiega krzywa momentu, a nie ma takich patentów jak twinscroll czy valvetronic.

_________________
the answer is always coupe


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Downsizing na całego 2.0 TwinScroll również w Z4 i 5
PostNapisane: 29 stycznia 2011, 16:24 
Np. ten od Sirocco 2.0T jest całkiem łady. Ale nie aż tak "wychuchany" jak tamten :D


Obrazek


Góra
  
 
 Tytuł: Re: Downsizing na całego 2.0 TwinScroll również w Z4 i 5
PostNapisane: 31 stycznia 2011, 09:02 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 21
Moje BMW: brak na razie
Kod silnika: najchętniej M62B44
Obrazek
W tych modelach nowe 2.0 TwinScroll zastąpi R6 3.0

-128i Coupe / Convertible 230HP
-328i Sedan / Coupe / Convertible / Sports Wagon / xDrive 230HP
-528i Sedan 240HP
-X3 xDrive28i 240HP
-Z4 sDrive30i 255HP

Oryginalny news: http://carscoop.blogspot.com/2011/01/of ... ng-to.html

_________________
Accord IV Coupe 2.0 (sprzedany), Nissan Maxima A32B VQ30DE (rozp... przez warsztaty), Mazda 626 2.5V6 (jeździ), a będzie E38 M62B44 (daj Boże manual)
UNIKAĆ JAK OGNIA:
1) AutoSerwis Konotopa Rajdowa 8 (Wiktor Łukasik i Kamil Łupiński) - połamali zawory przy wymianie rozrządu w Maximie
2) Kestermotosport - dorżnęli Maxime do końca łącznie z zalaniem albo zaszczaniem wnętrza...

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Downsizing na całego 2.0 TwinScroll również w Z4 i 5
PostNapisane: 31 stycznia 2011, 22:23 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1857
Lokalizacja: c:\bmw\e38\740i
Kod silnika: 2,0 T
śpieszmy sie kochać duże i mocne, wolnossące i R6'ki.... tak szybko odchodzą.... :cisza:

te mocne r6 bmw to wlasnie ich wizytówka. Nie wiem co sie dzieje z tą modą na downsizing. Zrozumiale by to bylo gdyby to byly alternatywne silniki, a mocne R6 dalej byly w ofercie

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Downsizing na całego 2.0 TwinScroll również w Z4 i 5
PostNapisane: 31 stycznia 2011, 22:30 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 15986
Lokalizacja: Los Santos
Moje BMW: E30 E46 E83
Kod silnika: M20B25 FTMW!!!
Garaż: ᶘ ᵒᴥᵒᶅ
Tym samym notowania wszystkich ostatnich prawdziwych motorów* poszły w górę :cwaniak:

* M20

_________________
BMW z duszą skończyły się na Kill 'em All.
Obrazek
Było: '92 E36 320i 2d diamantschwarz/stoff anthrazit; '98 E46 323i 4d farngruen/leder hellbeige, '97 E36 323i->328i 2d arktissilber/leder montana schwarz
Jest: '90 E30 325i 2d diamantschwarz/leder bison schwarz (M3), '05 E46 330ci stahlblau/leder schwarz, '08 E83 X3 3.0si alpinweiss 3/leder nevada tabak


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Downsizing na całego 2.0 TwinScroll również w Z4 i 5
PostNapisane: 1 lutego 2011, 23:15 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 82
Moje BMW: E46 M3
Kod silnika: S54
Kończy się jakaś era motoryzacji. Do ///M wprowadzają turbo a nawet silniki seryjne, wycofują silniki wolnossące z oferty BMW. Dodają dostęp do internetu, a nawet opcje do facebooka.
Kiedyś "radość z jazdy" znaczyła fajny dźwięk silnika, pewne czucie auta i drogi, a teraz "radość z jazdy" oznacza ekologiczna jazdę w ekologicznym stylu z pełną dokumentacją wysłana przez auto na facebooka. :(


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Downsizing na całego 2.0 TwinScroll również w Z4 i 5
PostNapisane: 1 lutego 2011, 23:31 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 15835
Lokalizacja: Gdynia
Moje BMW: M3
Kod silnika: S65B40
BMW się nieco opuściło, ja osobiście winię za to politykę firmy, która mi się nie do końca podoba, BMW od wielu lat poszło w kierunku ekonomiczności i ekologii swoich produktów, czyli w kierunku poprawy sprawności silnika, wszystko świetnie, ale jak wiadomo jest to nieco marketingowo - ekologiczno - oszołomowa bzdura, która ogranicza osiągi tak naprawdę w pewien sposób, komplikuje budowę, koszty, wszystko to się przekłada na zwiększoną awaryjność, koszty eksploatacji itd.

_________________
Piszę jak jest.

Bezpośredni link do galerii Audi S4 Łepka —> viewtopic.php?f=55&t=173434

Jeszcze nie witom, a już żegnom.:
WitoM napisał(a):
Ja póki co galerii M4 nie planuje bo jestem zajęty słuchaniem dziwieku silnika z głośników


Argumentum ad maiorem:
DamianTra napisał(a):
Kolego jestem inzynierem. Naukowcem. Nie bazuje na sci-fi, autobiografiach czy jakiejkolwiek nie naukowej literaturze w celu wyksztalcenia swiatopogladu...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Downsizing na całego 2.0 TwinScroll również w Z4 i 5
PostNapisane: 1 lutego 2011, 23:37 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 82
Moje BMW: E46 M3
Kod silnika: S54
jiGsaw napisał(a):
BMW się nieco opuściło, ja osobiście winię za to politykę firmy, która mi się nie do końca podoba, BMW od wielu lat poszło w kierunku ekonomiczności i ekologii swoich produktów, czyli w kierunku poprawy sprawności silnika, wszystko świetnie, ale jak wiadomo jest to nieco marketingowo - ekologiczno - oszołomowa bzdura, która ogranicza osiągi tak naprawdę w pewien sposób, komplikuje budowę, koszty, wszystko to się przekłada na zwiększoną awaryjność, koszty eksploatacji itd.


Ale jak brzmi w obecnych czasach. Niestety ale obecnie podstawowe pytanie przy kupowaniu samochodu to: ile pali na 100 km. Ponadto w Europie w wielu krajach jest podatek od emisji CO2, a więc dla przeciętnego obywatela UE najważniejsze jest niskie spalanie i niska emisja CO2. Fascynaci to zupełnie odrębny niszowy dział.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 116 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 6 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL