BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 3 maja 2025, 13:13

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1




Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 143 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 4, 5, 6, 7, 8  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: e36 328i vs e34 540i
PostNapisane: 2 stycznia 2011, 23:55 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 45
Posty: 2271
Lokalizacja: Słupsk/Ustka
Moje BMW: E39 530d M-pakiet
Kod silnika: M57D30
do tematu koledzy, wracamy do tematu :cisza: :cisza:

_________________
73!! 51!!
mobile: President Johnny II ASC + Sirio AS 100

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: e36 328i vs e34 540i
PostNapisane: 2 stycznia 2011, 23:57 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 50
Moje BMW: E36
Kod silnika: M54B30
jurexxx napisał(a):
Jeśli liczą się pieniążki, a w pierwszym poście tak jest napisane to zdecydowanie 328.


Nie chodzi też o to że liczą się pieniądze. Jeżeli czytam tutaj że dobry egzemplarz to 30tys, do tego chcę wypaść parę razy w roku na tor polatać bokiem w czym pewnie i to e36 da radę, to szkoda było by "klasyka" do takich zabaw.

Więc chyba lepiej jak kupię te E36 i zrobię parę podstawowych modów ( zawias, dolot, wydech itp. ) to i tak będę latał taniej i lepiej niż takie 540i w serii. Nie mówię tu o jeździe na wprost bo wtedy i tak V8 górą ;)

_________________
E36 330i Touring M54B30


Ostatnio edytowano 3 stycznia 2011, 02:13 przez bosch, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: e36 328i vs e34 540i
PostNapisane: 3 stycznia 2011, 00:03 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 15986
Lokalizacja: Los Santos
Moje BMW: E30 E46 E83
Kod silnika: M20B25 FTMW!!!
Garaż: ᶘ ᵒᴥᵒᶅ
///david napisał(a):
Tomek czy mógłbyś rozwinąć swoją myśl bo nie zrozumiałem chyba


Oj taka tam hiperbola.


Zakov napisał(a):
Ps: Skąd Ty wiesz ile i jak jeżdżę? Poważnie się pytam, bo nie przypominam sobie, żebym się tym chwalił, a może...


No Zakov, sam ostatnio napisałeś w wątku o wydatkach że cie 328 9500 kosztuje. To z samego paliwa ledwo 20kkm rocznie wychodzi. A że biegi zmieniasz przy 5800obr/min to też od dawna wiadomo :P ;)

_________________
BMW z duszą skończyły się na Kill 'em All.
Obrazek
Było: '92 E36 320i 2d diamantschwarz/stoff anthrazit; '98 E46 323i 4d farngruen/leder hellbeige, '97 E36 323i->328i 2d arktissilber/leder montana schwarz
Jest: '90 E30 325i 2d diamantschwarz/leder bison schwarz (M3), '05 E46 330ci stahlblau/leder schwarz, '08 E83 X3 3.0si alpinweiss 3/leder nevada tabak


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: e36 328i vs e34 540i
PostNapisane: 3 stycznia 2011, 00:10 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 50
Moje BMW: E36
Kod silnika: M54B30
Tomek napisał(a):
To z samego paliwa ledwo 20kkm rocznie wychodzi


Nie każdy przecież musi robić 50k km rocznie z czego połowa w trasach. Ja jeżdżę podobne przebiegi (może nawet z 15tys), tyle że jadę samo miasto, praktycznie 0 tras, do pracy mam 4-5km, jak bym miał 50km to bym robił większe przebiegi - normalne ;)

_________________
E36 330i Touring M54B30


Ostatnio edytowano 3 stycznia 2011, 00:12 przez bosch, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: e36 328i vs e34 540i
PostNapisane: 3 stycznia 2011, 00:11 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 725
Lokalizacja: Śląsk
Moje BMW: E90 320dA
Boogie juz sobie chyba dal spokoj, Bobby tez juz z nimi nie dyskutuj bo od kilku stron robi coraz bardziej komicznie ze strony Zakova i reszty.

Myslalem ze sa tu osoby na pewnym poziomie, ale jak przeczytalem ze w normalnie jezdzonej 540i opony maja wystarczyc na 3 sezony, to widac wyraznie ze rozmowa siegnela dna.

Tak dla przykladu, opony 205 w normalnie jezdzonej 320d nadaja sie na smietnik po 2 sezonach.

_________________
E90 320dA
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: e36 328i vs e34 540i
PostNapisane: 3 stycznia 2011, 00:14 
Tomek napisał(a):
No Zakov, sam ostatnio napisałeś w wątku o wydatkach że cie 328 9500 kosztuje. To z samego paliwa ledwo 20kkm rocznie wychodzi. A że biegi zmieniasz przy 5800obr/min to też od dawna wiadomo


Tak, tu masz racje. Nie doczytałem dokładnie, teraz edytowałem :) Robię ze 12-13 tyś. km rocznie. Chociaż i tak obliczałem wszystko po najmniejszej linii oporu, bo gdybym podliczył ile faktycznie wydałem rocznie od kupna auta na jego utrzymanie, to nie wiem czy bym się w 20 tyś. zmieścił.

A co do zmiany biegów, to od dawna ŹLE wiadomo, bo zmieniam równo z czerwonym polem, a to jest 6 tyś. rpm :)

Ale to nie temat o mnie więc tyle! Chciałem tylko sprostować :zdrowko:

Zdzira 850I napisał(a):
A co do zmiany opon zakov pare spierdolonych startow v8 ze zbyt duzego rpm i opon nie ma w jeden dzien a co dopiero rok.


Paliłem letnie opony aż dym przysłaniał mi horyzont i nie wiem czy je po tym o 2 mm uszczupliło (jak je wywalałem to jeszcze z 5 mm bieżnika było) Więc mi nie żeń kitu o paru nieudanych startach, bo wiem coś o wytrzymałości takich opon :]


Ostatnio edytowano 3 stycznia 2011, 00:53 przez Zakov, łącznie edytowano 7 razy

Góra
  
 
 Tytuł: Re: e36 328i vs e34 540i
PostNapisane: 3 stycznia 2011, 00:17 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 7544
Lokalizacja: Tarnów
Moje BMW: E12 520A
Kod silnika: m20b20
Garaż: E12
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=67421&start=400
e46 328ci Santorini Blue
https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6& ... &start=200
E36/7 2.8i
Mini countryman SE
F87
Tomek napisał(a):

Oj taka tam hiperbola.



chyba hiiiiiiiperrrrrrbola :]

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: e36 328i vs e34 540i
PostNapisane: 3 stycznia 2011, 00:30 
Offline
E34 lover
Avatar użytkownika

Wiek: 42
Posty: 10409
Czasem tak czytam i wiem jak dany temat się skończy :mur:
Zawsze ten sam scenariusz :) Obrażacie się nawzajem. Jakaś maskara. Niektórzy mądrale są tak przewidywalni że śmiało można przeoczyć kilka stron tematu a i tak wiadomo kto z kim będzie gryzł. Przecież można wyrazić swoje zdanie nie szydząc z nikogo. Ktoś jest w stanie dać 30 koła za "babkę w manualu" a inny nie. I co z tego.... Niektórzy myślą że jak mają coś wyjątkowego to mogą zlewać z reszty. A tu raczej chodzi o to że jeździmy autami tej samej marki. Niektórych stać na M5 a niektórzy się cieszą bo od roku pracują na 316, 520 czy inny wymarzony przez siebie model. Ale dalej jest to BMW. Zrobiła się loża szyderców i strach się odezwać czasem z banalnym tematem, ale nie znanym dla kogoś, i od razu jesteś na start debilem. Oczywiście są też Ci wyjątkowi co mieli wszystko... to już w ogóle dalej srają niż widzą.... na luz Panowie. Fajnie jest podyskutować, pośmiać się, obejrzeć swoje auta ale gdzieś są granice przyzwoitości. Na forum zaglądam od ponad 3 lat i jakoś ten poziom z roku na rok maleje.

A co do tematu to powtórzę słowa mojego kumpla: "babka" (E34) zawsze będzie "babką" i jej czas już powoli mija. Zostało parę rodzynków i za nimi się na ulicy oglądasz oraz rarytasy które grzeją swoją dupę w ciepłym garażu z trzydziestoma kilkoma tysiącami na blacie najczęściej z dumną M :)

No i jak bym miał dużyyyy dom, pięć aut na co dzień, 2 motory i na koncie co najmniej 6 zer to bez zastanowienia coś takiego kupuje ;) nawet i za 50 tyś.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: e36 328i vs e34 540i
PostNapisane: 3 stycznia 2011, 01:18 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Posty: 4257
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: M6
Kod silnika: S85 S62 M60
Garaż: było: M5e39 '01,
e34 540i '94
mroova81 napisał(a):
Przymierzam się do kupna auta i to nawet droższego niż E34

Fakt godny odnotowania na forum. Szacunek ludzi ulicy jest. Gratuluję.

mroova81 napisał(a):
stawiasz się w świetle, że niby ty miałeś, to wiesz, ja nie miałem i nie wiem? Załosne...

Już antyczni wysnuli, że empiryzm jest jedyną drogą do poznania materii. Jak masz inną koncepcję ogarnięcia rzeczywistości, to zgłoś to gdzieś.
Dopóki tego nie zrobisz, żałosnym będzie znanie sie na czymś, czego się nie doświadczyło.

mroova81 napisał(a):
Opony jak Ci starczą na pół roku, to albo nie potrafisz jeździć po ludzku, albo ustaw zbieżność. (nawet nie próbuj kontrargumentować jazdą torową czy driftem)

J.W.
Mina srającego kotka w przyśpieszającym 540i takich ludzi jak Ty, bezcenna.

mroova81 napisał(a):
Niestety Boogie - ludzie jeżdżący E34 nie są wyjątkowi, tak samo, jak ten samochód nie jest wyjątkowy.

Napisz do tych co dali 20000-25000 Euro za M5 e34 czy Alpine B10 BiT e34, albo lepiej nie, bo się potną.

mroova81 napisał(a):
Jak uważasz, że jest wart 30k to go kup. Inaczej to tylko bicie piany i automasturbacja społeczna.

Ja już stary miałem takie e34, i sprzedałem je po tygodniu, za granicą, mając mocno w dupie polską klientele znawców cwaniaczków.

bosch napisał(a):
Impreza GT, napęd na 4 buty i opony się kończyły po roku, to mogę zrozumieć bo nikt nie kupuje tego auta żeby jeździć po bułki, ale żeby w 540i wykończyć komplet w sezon

:) Trzeba pojeździć 540i żeby to zrozumieć.

trollu napisał(a):
żeby dolać oliwy do ognia - niech mi ktoś wytłumaczy fenomen M5 20J - przecież to tylko stare e34

A e34 M5 poliftowe jest droższe niż M5 e39 przedliftowe :)

///david napisał(a):
Po lekkich modyfikacjach które nie będą kosztować tyle co drugie 328 , można śmiało konkurować osiągami z takim 540

Zapomnij :) Po niewielkiej modyfikacji 540i jeszcze bardziej odjedzie. Nie ta klasa osiągów.

bosch napisał(a):
patrząc z perspektywy mojego poprzedniego samochodu ( droższego w utrzymaniu niż 540i )

No właśnie......
Skąd to przekonanie ?
Mówimy o eksluzywnym aucie z silnikiem V8. Subaru ma V8 w ofercie ?
To że auto sie starzeje, że wpada w coraz gorsze ręcę, nie umniejsza jego ekskluzywności, i ceny części wcale nie maleją. 540i swoim morderczo agresywnym dołem załatwia wiele części, o których - znawcy z tego wątku ze swoich dizli i 2.8 - nigdy nie słyszeli.
A i mechanicy nie błyszczą, bo 540i nie ma w ogóle na rynku, więc często nie są w stanie znaleźć usterki, wymieniają po kolei wszytsko, a problem jest. A ponieważ to manual, to części dobrze wyglądające, w 540i potrafią nie działać prawidłowo.
Swoim 540i przez 4 lata przejechałem 170 tys km, i wiem co w tych autach sie dzieje. Nie są to nowe auta, i gruba kasa leci na prawidłowy serwis. Prawidłowy, nie druciarstwo i łatanie używkami z 525 czy innych dziwnych akcji. Jednego roku 33 tys pln mnie kosztowało użytkowanie tego samochodu.
Do dzisiaj dużo ludzi sie mnie pyta od 540i czy 740i, co i jak dostac, bo coś poleciało, a oryginał kosztuje 2000 a zamiennika nie ma, i co tu zrobić....
Takie auta potrafią zaboleć.
Przykład Lesia i jego e38 4.4 fajnie pokazał, jak wygląda PRAWIDŁOWA eksploatacja takiego auta. Ale oczywiście zrobiło sie bicie piany...
Niejeden mechanik widząc, jak dbam o swoje e34, mówił mi, że pewnie teraz wiem, ile warte są opinie znafcuf z ludu, i wiem ile kosztuje tak naprawdę utrzymanie takiego samochodu. I wiedzialem ile warte są i jak mechanicznie wyglądają takie syfy i paździerze, jak ta 540i za 10 tys plnów.
Jak się tak troche odpowiednio poużytkuje 540i, to dociera do człowieka matrix użytkowania takich aut, z jednej strony allegro za 10 tys pln, a z drugiej strony kupa kasy ładowana przez siebie i znajomych o podobnych zapatrywaniach w zadbane prawidłwo 540i.
Widok wiłących się druciarzy u mechanika - mocno żenujący.
U nas ludziom się skrzynie 6b psują z tego auta.... gdzie wystarczy serwis olejowy skrzyni robić regularnie, i kompletne sprzegło zmieniać, żeby skrzynia pracowała jak złoto. Cena skrzyni zdaje się to 1500 Euro, jesli jest.
Większość egzemplarzy tego auta w Polsce ma taką samą historie zmian właścicieli.
Kupuje się auto za 15 tys pln, jeździ pół roku, coś nie teges jest, mechanik po zapoznaniu sie z tematem oświeca właściciela co trzeba zrobić i ile to kosztuje ( wstępnie :) na ogół z marną wiedzą mechanika - który mechanik słyszał o odkręcających się pompach oleju w M60/2? ) na co właściciel stwierdza - że na rozumy sie nie pozamieniał (jak kolega z wątku niedawnego o M5 e39 i vanosach ) żeby tyle wydać, i auto jest handlowane dalej. Że na rozumy sie pozamieniał kupując takie auto, to kolesiowi do głowy nie przyjdzie.
I tak w koło Macieju, zadrutowane coś, i jazda otomoto.
Przez kilka lat miałem pogląd na troche takich aut z Polski, sprowadzanych na serwisy do mechanika, i wiem dobrze jak to wygląda realu..... gnój i obora.

Tyle ode mnie.


P.S.
Zakov napisał(a):
Paliłem letnie opony aż dym przysłaniał mi horyzont i nie wiem czy je po tym o 2 mm uszczupliło (jak je wywalałem to jeszcze z 5 mm bieżnika było) Więc mi nie żeń kitu o paru nieudanych startach, bo wiem coś o wytrzymałości takich opon


Zakov, już nie wytrzymałem, ale Ty jesteś pierdyknięty !!!!
Czy coś Ci mówi eminencjo fakt, że auto ma 300KM na osi i ostry bardzo dół ??!! Co z tego że opona ma 5mm, jak depnięcie na 3 biegu stawia auto bokiem ??

Ludzie błagam, nie róbcie z siebie debili, i nie piszcie w tematach tego typu.
Naprawdę trzeba pojeździć np 540i, żeby zrozumieć coś takiego, że opona od 5mm do 1mm znika w ciągu miesiąca, a od 8mm do 5mm w ciągu 4 miesięcy na przyklad, przy takiej samej jeździe......
Sami sobie nie wymyślicie "na sucho" że w 540i 2mm opona przy 80km/h na czwórce przy dodaniu gazu posyła w krajobraz....

_________________
Obrazek

http://imageshack.com/a/img689/1772/78er.jpg

Sprzedam MANUAL 6-b z M5e39 ~ 3.000 PLN


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: e36 328i vs e34 540i
PostNapisane: 3 stycznia 2011, 01:36 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 50
Moje BMW: E36
Kod silnika: M54B30
Boogie napisał(a):
No właśnie......
Skąd to przekonanie ?
Mówimy o eksluzywnym aucie z silnikiem V8. Subaru ma V8 w ofercie ?


W Imprezie GT jest papierowa skrzynia, ja przez ten nieco ponad rok użytkowania wykończyłem 2 skrzynie :hurra: Normalne użytkowanie pewnie porównywalne bo części są równie drogie co do tej E34 V8. Akurat ja miałem pecha że padły te skrzynie, tak to bym nie narzekał.

Ogólnie Boogie dzięki za tego posta, naświetliłeś mi trochę temat, o taką właśnie odpowiedź mi chodziło. Teraz wiem że E34 540i to nie samochód dla mnie, bo jednak E36 będzie utrzymać łatwiej. Ale ciesze się że zapytałem na forum, bo jednak gdybym kupił to mógłbym sobie pluć w brodę że zamieniłem skarbonkę na drugą skarbonkę a nie chcę już wkładać całej wypłaty w auto :)

_________________
E36 330i Touring M54B30


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: e36 328i vs e34 540i
PostNapisane: 3 stycznia 2011, 01:49 
///M_ichał napisał(a):
Tak dla przykladu, opony 205 w normalnie jezdzonej 320d nadaja sie na smietnik po 2 sezonach.


Boogie napisał(a):
bosch napisał(a):
Impreza GT, napęd na 4 buty i opony się kończyły po roku, to mogę zrozumieć bo nikt nie kupuje tego auta żeby jeździć po bułki, ale żeby w 540i wykończyć komplet w sezon

:) Trzeba pojeździć 540i żeby to zrozumieć.


Nie wiem skąd się biorą tacy ludzie/eksperci z przemysłu oponiarskiego na forum, ale bez problemu w 318i można wykończyć opony w 1. sezon BEZ jazdy torowej, BEZ bezsensownego upalania kapcia na placu.


Jednym słowem- piękny wątek hee


Góra
  
 
 Tytuł: Re: e36 328i vs e34 540i
PostNapisane: 3 stycznia 2011, 01:55 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 49
Posty: 571
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: 330xi 320i MCC 450
Ja kolego użytkuję 540 i mogę ci powiedzieć, że nie zamieniłbym się
na e36 328.
Uwielbiam po prostu jeździć tym autem, każdy pokonany kilometr
to wielka przyjemność.
sie ma


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: e36 328i vs e34 540i
PostNapisane: 3 stycznia 2011, 01:59 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 50
Moje BMW: E36
Kod silnika: M54B30
Fryderyk napisał(a):
Nie wiem skąd się biorą tacy ludzie/eksperci z przemysłu oponiarskiego na forum, ale bez problemu w 318i można wykończyć opony w 1. sezon BEZ jazdy torowej, BEZ bezsensownego upalania kapcia na placu.


Jeden zajedzie w miesiąc, drugi będzie jeździł 2 sezony. Dalsza dyskusja o oponach chyba zbędna.

sybir, dźwięk V8 to jest to ;) Kolega ma E39 tyle że 535i, poprzedni właściciel wyciął wcześniej katalizatory, jak to gada :szok: Najbardziej bym chciał właśnie to E34, ale właśnie te koszty utrzymania, jeżeli jest tak jak pisze Boogie to jednak podziękuje. Trzeba mierzyć siły na zamiary, wolę kupić to E36 i cieszyć się jazdą, niż kupić samochód który będzie skarbonką.

_________________
E36 330i Touring M54B30


Ostatnio edytowano 3 stycznia 2011, 02:15 przez bosch, łącznie edytowano 2 razy

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: e36 328i vs e34 540i
PostNapisane: 3 stycznia 2011, 02:07 
Boogie napisał(a):
Zakov, już nie wytrzymałem, ale Ty jesteś pierdyknięty !!!!


To Ci teraz powiem "eminencjo", żebyś sobie darował, bo takich pseudointelektualnych warszawskich cwaniaczków jak Ty to jest jak psów, a mnie żaden tuman bez szkoły nie będzie ubliżał...

Kiedyś już Ci pisałem, żebyś odpuścił. Nawet chyba Cie przepraszałem, jeśli Cie obraziłem. Ale z Tobą po prostu NIE DA SIĘ po ludzku! Ja zawsze dążę do jakiegoś kompromisu, zawsze da się zemną dogadać. Mogę przyznać racje (choć kiedyś przychodziło mi to z trudem), beret mnie nie ogranicza. Ale nie tym tonem Panie! Bo chamstwa nienawidzę i tylko chamstwem na nie odpowiadam. A Ty wydajesz się być większym warchołem niż Ci z furmanek u mnie na wiosce. Więc koniec dyskusji z Tobą, do póki nie zaczniesz się zwracać do ludzi jak do ludzi, a nie jak do bydła.

A takie kity o wydatkach na ogumienie rzędu 5 tyś. pln rocznie (teraz już miesięcznie :rotfl:), wciskaj dzieciom w przedszkolu, albo głupszym od siebie! No i oczywiście tym którzy Ci tu kibicują :]

Tak jak napisałem - jak zechce to i w 15 minut opony załatwię, ale nie każdy ma tak naje..ne, żeby wyłączać ASC i z każdego skrzyżowania ruszać z piskiem opon. Moc równie dobrze można wykorzystywać w trasie. Ale zaraz pewnie przeczytam, że 540 to pali gumę od 130 km/h :rotfl: Wcale mnie to nie zdziwi na tym forum.

A jeśli jakiś zapatrzony w "autorytet" Pana "B" i jego wyczyny na długich prostych moderator zechce mi wystawić bana po tym co napisałem, to proszę bardzo! Chętnie odpocznę od komputera. Bo tylko tyle mi może i co najwyżej jeszcze buty wypastować, a i to jak pozwolę!

Dziękuje za uwagę.


Ostatnio edytowano 3 stycznia 2011, 03:56 przez Zakov, łącznie edytowano 2 razy

Góra
  
 
 Tytuł: Re: e36 328i vs e34 540i
PostNapisane: 3 stycznia 2011, 02:35 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Posty: 4257
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: M6
Kod silnika: S85 S62 M60
Garaż: było: M5e39 '01,
e34 540i '94
Zakov, juz daruj sobie, pokazałeś nie raz co reprezentujesz.
Masz sławe zupełnego dyletanta technicznego na forum, i ta sława niech trwa.
Piszesz nałogowo głupoty, do czego sam sie przyznałeś.

Czasem tylko ktoś nie wytrzyma i Ci pojedzie, bo jak można być takim abnegatem....
Spokój generalnie, ludzie sobie wyczytają,
z jednej strony ktoś kto ma doświadczenie i może doradzić,
z drugiej strony Ty, snujący wywody z sufitu.
Ludzie sobie spokojnie wybiora, czyje zdanie wziąć pod uwage.

_________________
Obrazek

http://imageshack.com/a/img689/1772/78er.jpg

Sprzedam MANUAL 6-b z M5e39 ~ 3.000 PLN


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: e36 328i vs e34 540i
PostNapisane: 3 stycznia 2011, 02:59 
Boogie, ale dla mnie niema z tym żadnego problemu. Prędzej Ty masz z tym problem, czego współczuje. Naprawdę sądzisz, że ja mam z tym problem? Ja mogę być dyletantem, laikiem, teoretykiem, mechanicznym analfabetą, jak to mnie jeden kiedyś nazwał. Ja się na mechaniora nie kształciłem, nie proponuje nikomu, że mu naprawie samochód i wisi mi jak ktoś mnie oceni. W ogóle nie wiem skąd ten pomysł? Chcesz wiedzieć czym się zajmuje, to sobie zobacz do mojego profilu. Problemem jest jedynie twoje chamstwo, które przez internet stanowi pewną przeszkodę. Bo gdybyś był na miejscu, to bym złapał za krzesło na którym teraz siedzę i zrobił z niego użytek. Niewykluczone, że srogo bym po tym zarobił, ale było by już ok i spokój. A tak to będziesz mnie wkur... i wkur... :suchy:

Już raz próbowałeś przeforsować naprawę Vanosa w m5 za 26 tyś. i ludzie ocenili. Neofaszystowski rząd Angeli Merkel też i inne... I teraz też ludzie ocenią, bez obaw. Może tylko popatrzą i pomyślą, ale ocenią :) Zwłaszcza Ci właściciele 540 z automatem, które chodzą po 10-15 tyś. pln, inwestują w ogumienie za 5 tyś. i zmieniają je co roku... Nie no sorry - automat trochę zabiera z mocy tego potwora M60, więc co 1.5 roku :] Nie to żebym to popierał, ale jeżdżą na starym badziewiu i żyją i nie zdychają. Ale to na pewno przez ten automat :rotfl:

Boogie napisał(a):
Zakov, juz daruj sobie


A w tej kwestii masz pierwszeństwo. Ja zaraz po Tobie, bo ja Ci kur.a nie ustąpię. Cwaniakować to sobie możesz do każdego frajera na tym forum, ale nie do mnie. Dlaczego? Bo jestem zbyt przystojny, inteligentny, wykształcony i przede wszystkim skromny, żebyś Ty mi polaczku ubliżał... :]


Ostatnio edytowano 3 stycznia 2011, 04:08 przez Zakov, łącznie edytowano 10 razy

Góra
  
 
 Tytuł: Re: e36 328i vs e34 540i
PostNapisane: 3 stycznia 2011, 03:03 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 15835
Lokalizacja: Gdynia
Moje BMW: M3
Kod silnika: S65B40
Powiem tak. Dunlop SP Sport 205, 15' rocznik 2009, zrobione jakieś 20tys na nich, bez upalania, driftowania. Normalna jazda, czasem jakiś wyścig. Zostało z 5, może 6mm, silnik m20b20 w E30. Proponuję niektórym obejrzeć sobie wykresik z hamowni zdrowego M60B40. Tyle w temacie opon. Bo niektóre pozostałe wypowiedzi znanych już technicznych gwiazd forumowych przyprawiły mnie o ból brzucha ze śmiechu, podobnie jak to 2.8 po lekkich modach, które wciąga 540i w manualu. :rotfl:

_________________
Piszę jak jest.

Bezpośredni link do galerii Audi S4 Łepka —> viewtopic.php?f=55&t=173434

Jeszcze nie witom, a już żegnom.:
WitoM napisał(a):
Ja póki co galerii M4 nie planuje bo jestem zajęty słuchaniem dziwieku silnika z głośników


Argumentum ad maiorem:
DamianTra napisał(a):
Kolego jestem inzynierem. Naukowcem. Nie bazuje na sci-fi, autobiografiach czy jakiejkolwiek nie naukowej literaturze w celu wyksztalcenia swiatopogladu...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: e36 328i vs e34 540i
PostNapisane: 3 stycznia 2011, 03:09 
jiGsaw, Ty to sobie lepiej ustaw zbieżność :]

Nie no żart :P


Ostatnio edytowano 3 stycznia 2011, 03:23 przez Zakov, łącznie edytowano 1 raz

Góra
  
 
 Tytuł: Re: e36 328i vs e34 540i
PostNapisane: 3 stycznia 2011, 03:15 
Offline
Forumowicz

Wiek: 43
Posty: 292
Lokalizacja: Londyn
Moje BMW: 330i
Kod silnika: N53B30A
milo sie czyta :rotfl:
spadam bo i mi sie oberwie :P

_________________
Everyone wants
to go to HEAVEN
...but no one...
wants to DIE...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: e36 328i vs e34 540i
PostNapisane: 3 stycznia 2011, 09:52 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 17755
Lokalizacja: Ciućkowo
Moje BMW: E46 325 CiA
Garaż: https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=170039&start=0
apal napisał(a):
milo sie czyta :rotfl:
spadam bo i mi sie oberwie :P


O ! Kolejny ekspert ! :zdegustowany:





:rotfl: ;)

_________________
I Don`t Suffer From Insanity... I Enjoy Every Minute Of It..
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 143 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 4, 5, 6, 7, 8  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 11 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL