BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 4 maja 2025, 23:09

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1




Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 279 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 21 maja 2009, 10:40 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 8665
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Moje BMW: 535i
Kod silnika: N55
Boogie, C63 AMG w teście AMS miało 14,4 s od 0 do 200 km/h.

_________________
Darmowe rozkodowanie VIN (Polski opis):
napisz VIN na ==>> stones1@wp.pl
Problem z PW, proszę pisać na mail


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 maja 2009, 10:42 
Offline
Naczelny killer

Wiek: 14
Posty: 2183
Jak boogie wypije tigera to jakby kompresor zalozyl wiec AMG nam nie straszne :rotfl: :rotfl:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 maja 2009, 11:07 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 17755
Lokalizacja: Ciućkowo
Moje BMW: E46 325 CiA
Garaż: https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=170039&start=0
Ja wtrącę swoje 3 grosze jeżeli chodzi o prestiż... Tutaj moim zdaniem wygrywa Mercedes :) Od zawsze Mercedes kojarzy się z dostojnymi luksusowymi i drogimi limuzynami. Za małolata dość często jeździłem do Monte Carlo ( czasy w220 :P) które uchodzi za kolebkę luksusu w Europie i tam zdziwiło mnie to że baaardzo ciężko było spotkać na ulicy 7er natomiast S klasa była wszędziew hurtowych ilościach :) , pamiętam jak kiedyś siedziałem na placu przy kasynie Mote Carlo popijałem zimną Colkę i liczyłem przejeżdżające S`ki przez minutę... Naliczyłem ponad 30 :zdziwko:

_________________
I Don`t Suffer From Insanity... I Enjoy Every Minute Of It..
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 maja 2009, 11:24 
Offline
Naczelny bimbrovnik
Avatar użytkownika

Posty: 9076
Lokalizacja: PTU
Moje BMW: e30
Kod silnika: m52b28
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=77118
inrzynjer napisał(a):
Poza tym nie da się stwierdzić czy któraś marka jest szybsza, a jeśli ktoś myśli że w dawnych latach nic nie miało szans z M3 E36, to się grubo myli :)

Jeśli jako wyznacznik przyjmiemy tylko i wyłącznie przyspieszenia to masz 100% racji, ale jest coś jeszcze takiego, jak dynamika jazdy - precyzja prowadzenia, reakcja na ruchy kierownicą, zwinność w zakrętach, zwrotność...
Już kiedyś pisałem, że zapakować olbrzymi i potężny silnik do auta to nie sztuka, ale zestroić z nim podwozie - to już raczej tak. Tego się będę nadal trzymał :D

_________________
Obrazek

One redline a day keeps a mechanic away.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 maja 2009, 11:30 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Posty: 4257
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: M6
Kod silnika: S85 S62 M60
Garaż: było: M5e39 '01,
e34 540i '94
stones1 napisał(a):
Boogie, C63 AMG w teście AMS miało 14,4 s od 0 do 200 km/h.


to wytlumacz czemu C63 dostaje od M3 e92 i zostaje w tyle, ja mniej zostalem za tą M3....
Bzdura te 14,4s wedlug mnie, chyba że z niezlej górki.

_________________
Obrazek

http://imageshack.com/a/img689/1772/78er.jpg

Sprzedam MANUAL 6-b z M5e39 ~ 3.000 PLN


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 maja 2009, 11:42 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 8665
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Moje BMW: 535i
Kod silnika: N55
Boogie nie będę dyskutował nt tych 14,4s. Dla mnie wyniki z testów to fakt.


Nie wiem dlaczego tamto C63 dostało od tamtego M3, ale dla mnie z tego przejazdu wynika że tamto M3 ma czas rzędu ->14s do 200 km/h, a nie że C63 robi 200 w czasie większym niż 17s.


http://www.auto-motor-i-sport.pl/testy/ ... 213-3.html

_________________
Darmowe rozkodowanie VIN (Polski opis):
napisz VIN na ==>> stones1@wp.pl
Problem z PW, proszę pisać na mail


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 maja 2009, 13:00 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Wiek: 42
Posty: 14133
Lokalizacja: Cieśnina złych przeżyć
Moje BMW: E60
Kod silnika: M57N
Garaż: Na przylądku, w portowej tawernie.
Boogie napisał(a):
Frank napisał(a):
Ktos wspominał o M3 vs C63-
prosze- PRAKTYKA:
http://www.youtube.com/watch?v=CnRgTM4qvKM

jak widac wiecej nie zawsze znaczy LEPIEJ.



niezle jaja :rotfl:
Wygląda na to, że ten AMG dostalby ode mnie lomot


dostałby. Moi koledzy na ulicznych streertacingach w Poznaniu widzieli osobiscie jak czarne C63 dostało o 3 długosci auta od srebrnej M5 po FL (ale nie tej z czarną maską;) 0-170 mniej wiecej :)

tyle odnosnie praktyki :)

_________________
Obrazek
Najpiękniejsza na świecie jest Olabmw w mojej becie


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 maja 2009, 13:37 
stones1 napisał(a):
Dla mnie wyniki z testów to fakt.


Trochę z innej beczki, ale...

Obrazek

Nie wiem co takie C140 może pokazać w TRASIE :ok: Przy 850CSi nie imponuje.

Wnioski są jasne :ok:


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 maja 2009, 13:40 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 8665
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Moje BMW: 535i
Kod silnika: N55
Fryderyk napisał(a):
stones1 napisał(a):
Dla mnie wyniki z testów to fakt.


Trochę z innej beczki, ale...

Obrazek

Nie wiem co takie C140 może pokazać w TRASIE :ok: Przy 850CSi nie imponuje.

Wnioski są jasne :ok:



Fryderyku ja też nie wiem co takie C140 600SEC może pokazać. Może dlatego że mam samochód z inną skrzynią biegów oraz z innym silnikiem? Tak czy siak wynik w teście na poziomie wyniku 750i E32 jest baaaardzo podejrzany. Zwłaszcza dla mnie - właściciela 750 e32, a następnie MB 600.

Poza tym to ja dysponuje BMW 750i E38 oraz MB S600 Coupe z M120.982 i dzięki temu mogę sobie porównywać pewne rzeczy :) . Wnioski już wyciągnąłem. I masz rację, są jasne.


Jeśli ten wycinek ma jednak pokazać słabość C63AMG a nie słabość 140tki, to zaznaczam iż czas rzędy 14 - 16 s na 0-200 dla C63 AMG stoi w wielu testach i źródłach. Można je sobie przeglądać do woli. Oczywiście można je podważyć. Napisałem Boogiemu że nie chce dyskutować z wynikiem z AMS dla C63, ponieważ idąc tym tropem można uznać że:

Boogie ścigał się z zepsutym M3 lub Boogie koloryzuje
Ja kręciłem filmiki swoje w Alpach
Frank kręcąc swoje filmiki 740tką gdzie miał czas poniżej 35s do 200 km/h (wynik z testu prawda?) wtryskiwał do silnika podtlenek azotu



wszystko jest oszukane, oprócz Twojego w M40 wyniku lepszego niż dane nie gazetowe a fabryczne nawet.



Gdybym mógł Cię prosić o wklejenie testów C140 600 z silnikiem M120.982, bardzo byłbym wdzięczny, bo nigdzie nie mogę znaleźć :(

_________________
Darmowe rozkodowanie VIN (Polski opis):
napisz VIN na ==>> stones1@wp.pl
Problem z PW, proszę pisać na mail


Ostatnio edytowano 23 maja 2009, 23:46 przez stones1, łącznie edytowano 6 razy

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 maja 2009, 13:40 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Posty: 4257
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: M6
Kod silnika: S85 S62 M60
Garaż: było: M5e39 '01,
e34 540i '94
stones1 napisał(a):
Dla mnie wyniki z testów to fakt.


no dobra, to czym jest w takim razie wyścig m5board w realnych warunkach

stones1 napisał(a):
Nie wiem dlaczego tamto C63 dostało od tamtego M3, ale dla mnie z tego przejazdu wynika że tamto M3 ma czas rzędu ->14s do 200 km/h


a skąd tak wynika bo nie widze tego, na filmie scigają się z rolowańca od 50 km/h

stones1 napisał(a):
le dla mnie z tego przejazdu wynika że tamto M3 ma czas rzędu ->14s do 200 km/h, a nie że C63 robi 200 w czasie większym niż 17s.

_________________
Obrazek

http://imageshack.com/a/img689/1772/78er.jpg

Sprzedam MANUAL 6-b z M5e39 ~ 3.000 PLN


Ostatnio edytowano 21 maja 2009, 13:53 przez Boogie, łącznie edytowano 2 razy

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 maja 2009, 13:47 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 10684
Moje BMW: E46 | E46 M3
Kod silnika: M54B30| S54B32
Boogie napisał(a):
stones1 napisał/a:
Boogie, C63 AMG w teście AMS miało 14,4 s od 0 do 200 km/h.



to wytlumacz czemu C63 dostaje od M3 e92 i zostaje w tyle, ja mniej zostalem za tą M3....
Bzdura te 14,4s wedlug mnie, chyba że z niezlej górki.

apropo tego filmiku to bylo stockowe C63 i M3 na wydechu hartge i ecu kellenersa :).
cos mi sie kojarzy ze w ktorys testach c63 bylo szybsze od M3 ale w manualu moze DKG dorownuje c63 w sprincie

_________________
Obrazek
Because life is too short to drive boring cars.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 maja 2009, 13:47 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 8665
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Moje BMW: 535i
Kod silnika: N55
Boogie napisał(a):
stones1 napisał(a):
Dla mnie wyniki z testów to fakt.


no dobra, to czym jest w takim razie wyścig m5board w realnych warunkach

stones1 napisał(a):
Nie wiem dlaczego tamto C63 dostało od tamtego M3, ale dla mnie z tego przejazdu wynika że tamto M3 ma czas rzędu ->14s do 200 km/h


a skąd tak wynika bo nie widze tego, na filmie scigają się z rolowańca od 50 km/h



Ale ja nie przecze że tamto C63 dostało baty od tamtego M3. Tylko że skoro w testach C63 ma czas 14,4 do 200 km/h baty na filmiku z m5board nie oznaczają automatycznie że M5 e39 również może dać baty autu które legitymuje się takim właśnie czasem do 200 km/h.

_________________
Darmowe rozkodowanie VIN (Polski opis):
napisz VIN na ==>> stones1@wp.pl
Problem z PW, proszę pisać na mail


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 maja 2009, 13:53 
stones1 napisał(a):
wszystko jest oszukane, oprócz Twojego w M40 wyniku lepszego niż dane nie gazetowe a fabryczne nawet.


Czy ja pisałem, że mam 100% stock? Nie.

Poza tym, 17s 0-200 a CL z taką samą mocą, tylko o 1. bieg mniej ma 11s. gorszy czas hmmm.... okay, niech będzie i tak, w takim razie MB zaliczyło wielką wtopę wsadzając taką skrzynię.

Cytuj:
Ja kręciłem filmiki swoje w Alpach


akurat tym bym się nie zdziwił, z resztą filmik a filmik, dla mnie filmik nie jest wyznacznikiem, tylko gps, ew. odczyt z obc, a nie licznika samochodu. Wystarczy lekka górka i już różnice są znaczne.

Sam to sprawdzałem, lekkie nachylenie i wykręciłem poniżej 10s, na prostym odcinku nie zszedłem poniżej 10.42


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 maja 2009, 13:54 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Posty: 4257
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: M6
Kod silnika: S85 S62 M60
Garaż: było: M5e39 '01,
e34 540i '94
ok, żeby nie produkować bzdur to może uściślijmy :)

oto filmik 0-200+ z C63
http://www.youtube.com/watch?v=GySSi4baNdg&feature=related

niestety, żadne 14s nam nie wyjdzie do 200km/h, bo wychodzi prawie 18 :)
100-200 jest w 12 sekund, wolniej niż moje 11,5s.

Jakby co jest jeszcze pare filmików z C63 i ten jest nawet najkorzystniejszy.

No to chyba tyle ;)

_________________
Obrazek

http://imageshack.com/a/img689/1772/78er.jpg

Sprzedam MANUAL 6-b z M5e39 ~ 3.000 PLN


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 maja 2009, 13:54 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 6907
Lokalizacja: JP
http://www.youtube.com/watch?v=DaZExdTHHjY
http://www.youtube.com/watch?v=clAR90E5cVI

takie testy bardziej daja rade niz porownanie na prostej. Top Gear nie musicie brac do konca powaznie, bo to program rozrywkowy, ale Best Motoring jest duzo bardziej fachowy.

Gdybym zastanawial sie nad samochodem tej klasy, to 3 sekundy mniej czy wiecej do 200 bylyby dla mnie malo znaczace, wolalbym sprawdzic jak dany samochod zachowuje sie w zakrecie i wybral ten, ktory najlepiej pasuje do moich preferencji (niekoniecznie najszybszy w rekach profesjonalnego kierowcy). Inna sprawa, ze dobrze przemyslana 335i czy 335xi mozna byloby zepsuc sporo krwii wlascicielowi M3, C63 czy IS-F'a.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 maja 2009, 13:56 
stones1 napisał(a):
Gdybym mógł Cię prosić o wklejenie testów C140 600 z silnikiem M120.982, bardzo byłbym wdzięczny, bo nigdzie nie mogę znaleźć :(


Tamten miałem, bo była 850Csi, C140 jakoś nie jest obiektem moich zainteresowań, przykro mi.


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 maja 2009, 13:58 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 8665
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Moje BMW: 535i
Kod silnika: N55
Fryderyk, Twoja wiara, opinia, czy podejście do osiągów mojego samochodu zupełnie mnie nie interesują :) . Możesz próbować mnie prowokować ile tylko chcesz. Ja zareaguję na to zawsze tak samo.... Usiądę sobie w fotelu, uruchomię jeden z najlepszych silników jakie powstały i popłynę w cudowne lata motoryzacji . Tymczasem wracam do pracy. Wieczorem postaram się napisać coś o historii MB, ponieważ dla Twojej informacji Fryderyku MB nigdy Dieslem nie stało. Teraz rzucę tylko szybki przykład - Srebrne Strzały oraz seria w116 w której nie było żadnego silnika Diesla, a paletę już 35 lat temu zamykał 6,9L V8.

_________________
Darmowe rozkodowanie VIN (Polski opis):
napisz VIN na ==>> stones1@wp.pl
Problem z PW, proszę pisać na mail


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 maja 2009, 13:59 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 10684
Moje BMW: E46 | E46 M3
Kod silnika: M54B30| S54B32
Boogie napisał(a):

to jest filmik c32 354PS

_________________
Obrazek
Because life is too short to drive boring cars.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 maja 2009, 14:03 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 8665
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Moje BMW: 535i
Kod silnika: N55
Boogie napisał(a):
ok, żeby nie produkować bzdur to może uściślijmy :)

oto filmik 0-200+ z C63
http://www.youtube.com/watch?v=GySSi4baNdg&feature=related

niestety, żadne 14s nam nie wyjdzie do 200km/h, bo wychodzi prawie 18 :)
100-200 jest w 12 sekund, wolniej niż moje 11,5s.

Jakby co jest jeszcze pare filmików z C63 i ten jest nawet najkorzystniejszy.

No to chyba tyle ;)


Boogie, C63 w wielu testach robi 200 km/h poniżej 15s. Współczesnych testach, bez piątego koła Fryderyku :) . Po co więc dyskutować z tym? Auto waży podobnie jak M5 e39, ma więcej mocy, więcej Nm i 7 biegów. Po co próbować obalić wyniki z np. pięciu gazetowych testów tego samochodu? Nie można uznać że skoro w prasie wychodziło około 14,5 czy 15 s to tyle właśnie jest?




Santino napisał(a):
Boogie napisał(a):

to jest filmik c32 354PS



:) no właśnie, teraz dołóżmy 100koni i Nm z dwa razy większej pojemności...

_________________
Darmowe rozkodowanie VIN (Polski opis):
napisz VIN na ==>> stones1@wp.pl
Problem z PW, proszę pisać na mail


Ostatnio edytowano 21 maja 2009, 14:04 przez stones1, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 maja 2009, 14:04 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Posty: 4257
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: M6
Kod silnika: S85 S62 M60
Garaż: było: M5e39 '01,
e34 540i '94
Vermilion napisał(a):
Gdybym zastanawial sie nad samochodem tej klasy, to 3 sekundy mniej czy wiecej do 200 bylyby dla mnie malo znaczace


:) wierz mi, nie wiesz co mówisz.
To różnica klasy między samochodami.

_________________
Obrazek

http://imageshack.com/a/img689/1772/78er.jpg

Sprzedam MANUAL 6-b z M5e39 ~ 3.000 PLN


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 279 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 6 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL