BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 4 maja 2025, 01:28

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1




Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 346 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 18  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Nowe Bmw 1 M coupe
PostNapisane: 10 grudnia 2010, 17:26 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 17
Posty: 6536
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: 6 coupe
Bobby Vintage napisał(a):
Za małe koła to raz.

Za duże balony to dwa.

Za wysoka koza to trzy.

nie sposób się nie zgodzić, koza niezła!

swoją drogą nie myślałem że z 1er może wyjść coś tak fajnego.

ale nie podoba mi się deska (ten daszek nad zegarami jak w seju)

_________________
The Unattainable Is Invariably Attractive!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Nowe Bmw 1 M coupe
PostNapisane: 10 grudnia 2010, 17:36 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1373
Lokalizacja: Przemyśl
Straszne są te zderzaki, a zegary rodem z nowego Golfa. :znudzony: :hyhy:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Bedzie mały zapierd.... 1 M-Coupe
PostNapisane: 10 grudnia 2010, 17:47 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1220
Toś dowalił teraz z tymi zegarami -,-'

_________________
LPG sprawdza sie jedynie w butlach turystycznych,zapalniczkach i junkersach
ON do ciągników siodłowych i dużych maszyn rolniczych
A PB tankują pozerzy :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Bedzie mały zapierd.... 1 M-Coupe
PostNapisane: 10 grudnia 2010, 18:36 
Offline
Naczelny bimbrovnik
Avatar użytkownika

Posty: 9076
Lokalizacja: PTU
Moje BMW: e30
Kod silnika: m52b28
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=77118
Przedni zderzak do bani.
Reszta miód :twisted:

_________________
Obrazek

One redline a day keeps a mechanic away.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Bedzie mały zapierd.... 1 M-Coupe
PostNapisane: 10 grudnia 2010, 23:20 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 10684
Moje BMW: E46 | E46 M3
Kod silnika: M54B30| S54B32
maaaad napisał(a):
Przedni zderzak do bani.

wlasnie dooobry jest

_________________
Obrazek
Because life is too short to drive boring cars.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Bedzie mały zapierd.... 1 M-Coupe
PostNapisane: 11 grudnia 2010, 11:51 
Jak to jest koza, to ja już nigdy w życiu nie chcę żadnego BMW


Góra
  
 
 Tytuł: Re: Bedzie mały zapierd.... 1 M-Coupe
PostNapisane: 11 grudnia 2010, 20:22 
Mnie się całe bardzo podoba. Ale mogli zrobić z tego większego wariata tylko, że pewnie bali się aby nie był szybszy od M3. Czyli podobna sytuacja jak w przypadku Porsche Cayman'a i 911.


Góra
  
 
 Tytuł: Re: Bedzie mały zapierd.... 1 M-Coupe
PostNapisane: 11 grudnia 2010, 20:40 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2516
Lokalizacja: Nadrenia (DE)
Moje BMW: E39 540&E39 528
Kod silnika: M62B44&M52B28TU
maaaad napisał(a):
Co do czasu na Nordschleife - taki sam, jak M3 e36 3.2.

czyli od czasu spopularyzowania kebaba w europie stoimy w miejscu.
Nie przepadam za E36 ale chyba wolałbym je od 1 M. Dlaczego? Wolnossak :serce:

Na szczęście nie stać mniej ani na 1er ani na E36 M3 więc to nie moje zmartwienie :rotfl:

Dejmon napisał(a):
nie sposób się nie zgodzić, koza niezła!

nie chce mi się szukać fotki, ale ciekawie jakby postawić przodami 1er z E36 - jakby to wyglądało? :hyhy:

_________________
E39 M-pakiet 19" Hartge
viewtopic.php?f=6&t=125307&p=1576641#p1576641

V8 Eisenmann, 10J, Dupowóz
viewtopic.php?f=6&t=146942


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Bedzie mały zapierd.... 1 M-Coupe
PostNapisane: 12 grudnia 2010, 14:50 
Offline
Forumowy terrorysta
Avatar użytkownika

Posty: 15874
Obszycie foteli nicią innego koloru, przedni zderzak ''heniek remiza'' i super auto :rotfl: .

_________________
Styl mojej wypowiedzi zależny od poziomu rozmówcy. Inteligentnych cenię.
Z szukających atencji, żałosnych frustratów, ignorantów kręcę bekę.LOL


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Bedzie mały zapierd.... 1 M-Coupe
PostNapisane: 12 grudnia 2010, 15:19 
Offline
Forumowicz

Wiek: 33
Posty: 294
Lokalizacja: WKZ
Moje BMW: E39
Kod silnika: M57D30
Garaż: Jest:
E39 530d

Było:
E36 320i
E30 316i
E34 524td
E36 318iS
E34 520i M54B30
E46 330i
E36 316ti
E36 320i
E39 528i
A ja jestem zniesmaczony tym autem. Po pierwsze z tego co wiem silnik jest ten sam co w 135i, a jedyną zmiana w nim jest funkcja overboost, która chwilowo zwieksza moment o 50nm :kwasny: . Dalej wkurza mnie to, że ta eMka jest doladowana :(, oni zabijają korzenie :/ . Więc skoro mechanicznie jedyną różnicą od zwykłej 135i jest układ hamulcowy i kilka dorobnych bajerów to po co przepłacać?? :mur: Oczywiście auto mi się bardzo podoba wizualnie i bedzię z niego niezly gokart, ale... mimo tych "wad" i tak to moje obecne marzenie :mad: Może się myle kilku kwestiach, ale takie jest moje skromne zdanie. :dobani:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Bedzie mały zapierd.... 1 M-Coupe
PostNapisane: 12 grudnia 2010, 15:28 
Kryssstek napisał(a):
Dalej wkurza mnie to, że ta eMka jest doladowana , oni zabijają korzenie


To się przyzwyczaj, bo niebawem każda jedna będzie doładowana.


Góra
  
 
 Tytuł: Re: Bedzie mały zapierd.... 1 M-Coupe
PostNapisane: 12 grudnia 2010, 15:36 
Offline
Forumowicz

Wiek: 33
Posty: 294
Lokalizacja: WKZ
Moje BMW: E39
Kod silnika: M57D30
Garaż: Jest:
E39 530d

Było:
E36 320i
E30 316i
E34 524td
E36 318iS
E34 520i M54B30
E46 330i
E36 316ti
E36 320i
E39 528i
Zakov napisał(a):
Kryssstek napisał(a):
Dalej wkurza mnie to, że ta eMka jest doladowana , oni zabijają korzenie


To się przyzwyczaj, bo niebawem każda jedna będzie doładowana.



Niestety, ale mam tego świadomość, choć z jednej strony na złe im to nie wyjdzie :hyhy:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Bedzie mały zapierd.... 1 M-Coupe
PostNapisane: 12 grudnia 2010, 16:49 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 10684
Moje BMW: E46 | E46 M3
Kod silnika: M54B30| S54B32
Kryssstek napisał(a):
Więc skoro mechanicznie jedyną różnicą od zwykłej 135i jest układ hamulcowy i kilka dorobnych bajerów to po co przepłacać??

nie jestes w temacie kolego
135is ma oznaczenei silnika N55B3OUO (single turbo)
1M coupe ma silnik N54B3OTO czyli rozwiniecie N54B30UO z twin turbo (135i)
znajac zycie 1M bedzie mocniejsze niz to deklarowane 340PS
skrzynie biegów
1M 6-speed
1st: 4.110:1
2nd: 2.315:1
3rd: 1.542:1
4th: 1.179:1
5th: 1.000:1
6th: 0.846:1
Final Drive: 3.154:1
135i 6-speed
1st: 4.11:1
2nd: 2.32:1
3rd: 1.54:1
4th: 1.18:1
5th: 1.000:1
6th: 0.85:1
Final Drive: 3.08:1
przelozenie dyfra jest dokladnie takie same jak w M3 DTC co wskazuje na przeszczep mechanizmu roznicowego z M3.
tutaj info z BMW na temat skrzyni:
"This newly developed transmission features dry sump lubrication.... The high transmission capability is combined with a compact design and a weight of some 43 kilograms, making it much lighter than conventional transmissions."
szerokosc
1,803mm czyli 1mm mniej niz M3 e92
czyli liczac zmiany w zawieszeniu, przeniesieniu napedu, przekonstruowany silnik, szersze nadwozie to juz robi roznice miedzy 135
Pablo325i napisał(a):
maaaad napisał(a):Co do czasu na Nordschleife - taki sam, jak M3 e36 3.2. czyli od czasu spopularyzowania kebaba w europie stoimy w miejscu.Nie przepadam za E36 ale chyba wolałbym je od 1 M. Dlaczego? Wolnossak Na szczęście nie stać mniej ani na 1er ani na E36 M3 więc to nie moje zmartwienie

1 M ma czas na poziomie 8.12 czyli o 10s niej niz M3 e46 a znalazlem czas dla M3 e36 8.35
188. BMW M3 (E36) 8:35.00 144 '96 321 / 1474 Sport Auto

_________________
Obrazek
Because life is too short to drive boring cars.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Bedzie mały zapierd.... 1 M-Coupe
PostNapisane: 12 grudnia 2010, 17:33 
Offline
Naczelny bimbrovnik
Avatar użytkownika

Posty: 9076
Lokalizacja: PTU
Moje BMW: e30
Kod silnika: m52b28
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=77118
Santino, ja mam trochę inny czas dla ///M e36:
8:20 --- 148.32 km/h - BMW M3 E36, 321 PS (Autocar magazine 1997)
Kryssstek napisał(a):
Więc skoro mechanicznie jedyną różnicą od zwykłej 135i jest układ hamulcowy i kilka dorobnych bajerów to po co przepłacać??

Kolego, poczytaj sobie najpierw szczegóły techniczne i dopiero się wypowiadaj, a pełny obraz sytuacji uprawniający do ww. twierdzeń i tak możesz mieć tylko po przejażdżce jednym i drugim ;-)
Santino napisał(a):
co wskazuje na przeszczep mechanizmu roznicowego z M3.

I tak jest:
Cytuj:
Anyone taking a bend at speed will immediately notice the familiar performance of the variable M differential lock.
(źródło: http://www.m-power.com)
Santino napisał(a):
szerokosc 1,803mm czyli 1mm mniej niz M3 e92

Rozstaw kół jest większy niż w 135i - z przodu o 71 mm, z tyłu o 44.(źródło: jw.)

Myślę, że to będzie udane auto :-)
Pozdro dla narzekaczy :hihi:

_________________
Obrazek

One redline a day keeps a mechanic away.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Bedzie mały zapierd.... 1 M-Coupe
PostNapisane: 12 grudnia 2010, 17:50 
Offline
Forumowicz

Wiek: 33
Posty: 294
Lokalizacja: WKZ
Moje BMW: E39
Kod silnika: M57D30
Garaż: Jest:
E39 530d

Było:
E36 320i
E30 316i
E34 524td
E36 318iS
E34 520i M54B30
E46 330i
E36 316ti
E36 320i
E39 528i
Koledzy na końcu mojej wypowiedzi dopisałem, że jeśli się myle to proszę o poprawkę ;) . Fakt faktem, czytałem o tym aucie, ale z dość kiepskiego źródła i pewnie stąd są moje nie pełne informacje dotyczące modelu. Własnie co do układu hamulcowego, zawieszenia itp, nie mam żadnych wątpliwości, że jest zmienione(czyt. poprawione), zestrojone na "sportowo" i wiem, że już samo to dużo zmieni, ale mówiąc, że po co przepłacać skoro 135i ma taką samą moc, chodziło mi tylko i wyłącznie o to, że na prostej jadąc 1M daleko byśmy nie uciekli 135i :zdegustowany: . Ale skoro tak jak pisze Santino, mimo to, że jak na razie producent nie wspominał nic o zwiekszonej mocy, raczej tak będzie, to ja już nie mam żadnych zastrzeżeń, no może oprócz tego doładowania w eMce :rotfl: .

PS Dziękuje za doinformowanie mnie.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Bedzie mały zapierd.... 1 M-Coupe
PostNapisane: 12 grudnia 2010, 18:02 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 761
Wszystko ładnie pięknie ale deska to porażka :dobani:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Bedzie mały zapierd.... 1 M-Coupe
PostNapisane: 13 grudnia 2010, 14:15 
Adddam napisał(a):
Wszystko ładnie pięknie ale deska to porażka :dobani:


od dłuższego czasu deski w bmw to wielkie jedno gów.... :dobani:


Góra
  
 
 Tytuł: Re: Bedzie mały zapierd.... 1 M-Coupe
PostNapisane: 13 grudnia 2010, 15:00 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 15986
Lokalizacja: Los Santos
Moje BMW: E30 E46 E83
Kod silnika: M20B25 FTMW!!!
Garaż: ᶘ ᵒᴥᵒᶅ
Schmeichel-lord napisał(a):
od dłuższego czasu deski w bmw to wielkie jedno gów....


Zdecydowanie, to już nie ta finezja, jakość materiałów i spasowanie co w czasach E30 :cwaniak: :rotfl:

Wiadomo coś czy są plany na M1 w innym nadwoziu?

_________________
BMW z duszą skończyły się na Kill 'em All.
Obrazek
Było: '92 E36 320i 2d diamantschwarz/stoff anthrazit; '98 E46 323i 4d farngruen/leder hellbeige, '97 E36 323i->328i 2d arktissilber/leder montana schwarz
Jest: '90 E30 325i 2d diamantschwarz/leder bison schwarz (M3), '05 E46 330ci stahlblau/leder schwarz, '08 E83 X3 3.0si alpinweiss 3/leder nevada tabak


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Bedzie mały zapierd.... 1 M-Coupe
PostNapisane: 13 grudnia 2010, 18:19 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 7257
Kod silnika: BCY+
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Małe sportowe BMW Serii 1 M bazuje na modelu 135i. Jest jednak od niego o 5 mm dłuższy, o 53 mm szerszy i o 13 mm wyższy, ale jednocześnie o 35 kg lżejszy. To co najważniejsze, jest niewidoczne dla oczu – czyli w tym przypadku pod maską. Choć miejsca jest niewiele, pracuje tam znany z BMW Z4 3-litrowy silnik z sześcioma cylindrami w rzędzie. Generuje on potężną moc 335 KM i moment obrotowy na maksymalnym poziomie 450 Nm, który może zostać chwilowo zwiększony o kolejne 50 Nm dzięki funkcji overboost. Siły napędowe przekazywane są za pośrednictwem 6-stopniowej skrzyni manualnej na tylną oś, gdzie w utrzymaniu stada mechanicznych koni pomaga blokada dyferencjału. Producent podaje, że ta mała "rakieta" przyspiesza od 0 do 100 km/h w czasie zaledwie 4,9 sekundy, a maksymalna prędkość została elektronicznie ograniczona do 250 km/h. Przy wzmocnieniu Serii 1 konieczna była ingerencja w zawieszenie, które ma aluminiowe elementy zapożyczone z BMW M3 czy hamulce, które są powiększone i mają poprawione chłodzenie. Z zewnątrz samochód wygląda dość niepozornie, ale po bliższym przyjrzeniu się widać, że nie jest to zwykła Seria 1. Całości efektu dopełniają 19-calowe felgi z szerokimi oponami o niskim profilu. W kabinie każdy poczuje się jak kierowca wyścigowy. Króluje tu skóra i alcantara, a wykończenie tapicerki i zastosowane detale są godne literki "M" w nazwie.
Źródło onet.pl

Motorownia :serce: Fotka 12 :padam: Wnętrze :serce:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Bedzie mały zapierd.... 1 M-Coupe
PostNapisane: 13 grudnia 2010, 18:23 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 30
Posty: 1200
Lokalizacja: WZ
Moje BMW: Najlepsze :)
Kod silnika: m54b30
To auto jest po prostu brzydkie :dobani:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 346 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 18  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 10 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL