BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 3 maja 2025, 13:08

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1




Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 90 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 16 lutego 2009, 20:02 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 7390
Lokalizacja: Lublin
Moje BMW: E91 LCI
Kod silnika: N53B30A
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=157967
Kyokushin napisał(a):
Nie wiem jak w innych skrzyniach BMW ale u mnie to jest po ludzku


U mnie też :hyhy:

_________________
Obrazek

Typer EURO 2016 - I miejsce


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 lutego 2009, 20:10 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Posty: 16994
Moje BMW: mityczne
Kod silnika: tłuste konie
Garaż: Było: E36 318i sedan, E36 316i Compact, E39 528i sedan, E46 328Ci, E92 325Xi
Jest: F32 420i, F32 428i
bialy napisał(a):
U mnie też
:08:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 lutego 2009, 06:48 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 2
Lokalizacja: PL
Witam :) Mam pytanko co do trybu sekwencyjnego... Przy jakich obrotach skrzynia sama wrzuca kolejny bieg? I czy w e39 steptronic w trybie sekwencyjnym wyswietla się na desce na jakim biegu jedziemy?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 lutego 2009, 07:53 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Posty: 16994
Moje BMW: mityczne
Kod silnika: tłuste konie
Garaż: Było: E36 318i sedan, E36 316i Compact, E39 528i sedan, E46 328Ci, E92 325Xi
Jest: F32 420i, F32 428i
Jak masz wybrany tryb sekwencyjny, czyli ten niby manualny, to następny bieg wrzuca jak z 2s na odcince potrzymasz. Natomiast redukcja, czyli wrzucenie poprzedniego biegu następuje jak jedziesz zbyt wolno na wysokim biegu (np na 5 jedziesz 30 km/h) i próbujesz przyspieszyć.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 lutego 2009, 08:12 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 2
Lokalizacja: PL
A czy na ogół skrzynia steptronic jest zrywną skrzynią?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 lutego 2009, 08:18 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Posty: 16994
Moje BMW: mityczne
Kod silnika: tłuste konie
Garaż: Było: E36 318i sedan, E36 316i Compact, E39 528i sedan, E46 328Ci, E92 325Xi
Jest: F32 420i, F32 428i
Zrywną w jakim sensie?
To jest normalny automat olejowy i działa jak taki automat.
Sekwencyjna zmiana biegów to taki addon do niczego nie przydatny.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 lutego 2009, 08:28 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 45
Posty: 37050
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153718
Kyokushin napisał(a):
Sekwencyjna zmiana biegów to taki addon do niczego nie przydatny.


popieram

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 lutego 2009, 18:31 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 725
Lokalizacja: Śląsk
Moje BMW: E90 320dA
Kyokushin napisał(a):
Jak masz wybrany tryb sekwencyjny, czyli ten niby manualny, to następny bieg wrzuca jak z 2s na odcince potrzymasz.


W dieslach jest inaczej, na sekwencji zmienia odrazu przy osiagnieciu 4700. Dotyczy to akurat 2.0d, nie wiem jak w 3.0d, ale przypuszczam ze jest podobnie. Swoja droga ciekawe przy ilu obr. w dieslach jest odciecie, ale to moga sprawdzic tylko uzytkownicy manuali, automat jednak wczesniej zmieni.

_________________
E90 320dA
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 lutego 2009, 18:34 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 38
Posty: 5210
Lokalizacja: Wołomin
Moje BMW: e30
Kod silnika: m10B18
Garaż: e30 316 '87
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=168435
Mój stary ZF na trybie sport kręci TDS-a do odcinki :D


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 lutego 2009, 18:43 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 725
Lokalizacja: Śląsk
Moje BMW: E90 320dA
Rafał525 napisał(a):
Mój stary ZF na trybie sport kręci TDS-a do odcinki


Czyli do ilu? :) Chociaz trzeba pamietac ze TDS ma max moc przy 4800, takze mozna go wyzej krecic niz obecne diesle, ktore maja max moc przy 4000.

_________________
E90 320dA
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 lutego 2009, 22:40 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 7390
Lokalizacja: Lublin
Moje BMW: E91 LCI
Kod silnika: N53B30A
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=157967
///M_ichał napisał(a):
W dieslach jest inaczej, na sekwencji zmienia odrazu przy osiagnieciu 4700. Dotyczy to akurat 2.0d, nie wiem jak w 3.0d ale przypuszczam ze jest podobnie.


No podobnie, 4800.

///M_ichał napisał(a):
Swoja droga ciekawe przy ilu obr. w dieslach jest odciecie, ale to moga sprawdzic tylko uzytkownicy manuali, automat jednak wczesniej zmieni.


Z tego co gdzieś wyczytałem żaden diesel nie jest w stanie kręcić sie wiecej jak 5000obr/min

_________________
Obrazek

Typer EURO 2016 - I miejsce


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 kwietnia 2009, 12:38 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 135
Lokalizacja: PL
Moje BMW: 320d
Kyokushin napisał(a):
Jak masz wybrany tryb sekwencyjny, czyli ten niby manualny, to następny bieg wrzuca jak z 2s na odcince potrzymasz. Natomiast redukcja, czyli wrzucenie poprzedniego biegu następuje jak jedziesz zbyt wolno na wysokim biegu (np na 5 jedziesz 30 km/h) i próbujesz przyspieszyć.


czyli wychodzi na to, że w trybie manualnym osiągi w przyspieszeniu do 100 generalnie będą takie same jak na tradycyjnym manualu?

_________________
...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 kwietnia 2009, 19:26 
Jordan napisał(a):
Kyokushin napisał(a):
Jak masz wybrany tryb sekwencyjny, czyli ten niby manualny, to następny bieg wrzuca jak z 2s na odcince potrzymasz. Natomiast redukcja, czyli wrzucenie poprzedniego biegu następuje jak jedziesz zbyt wolno na wysokim biegu (np na 5 jedziesz 30 km/h) i próbujesz przyspieszyć.


czyli wychodzi na to, że w trybie manualnym osiągi w przyspieszeniu do 100 generalnie będą takie same jak na tradycyjnym manualu?


nie ma szans, jeśli chodzi o e46


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 kwietnia 2009, 20:59 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 7390
Lokalizacja: Lublin
Moje BMW: E91 LCI
Kod silnika: N53B30A
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=157967
Od sekwencji szybszy jest tryb sportowy, który katalogowo jest wolniejszy od manuala. Jednak w ruchu miejskim w 95% przypadków będzie szybszy od manuala.

_________________
Obrazek

Typer EURO 2016 - I miejsce


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 kwietnia 2009, 21:20 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Posty: 16994
Moje BMW: mityczne
Kod silnika: tłuste konie
Garaż: Było: E36 318i sedan, E36 316i Compact, E39 528i sedan, E46 328Ci, E92 325Xi
Jest: F32 420i, F32 428i
Jordan napisał(a):
czyli wychodzi na to, że w trybie manualnym osiągi w przyspieszeniu do 100 generalnie będą takie same jak na tradycyjnym manualu?


Nie.
Osiągi w trybie M będa trochę gorsze niż w trybie S (tryb S zawsze zmieni bieg lepiej od Ciebie).
Natomiast te w trybie S będą gorsze od wersji z manualem, według tabel producenta.

bialy napisał(a):
Od sekwencji szybszy jest tryb sportowy, który katalogowo jest wolniejszy od manuala. Jednak w ruchu miejskim w 95% przypadków będzie szybszy od manuala.

Tak.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 kwietnia 2009, 22:18 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 135
Lokalizacja: PL
Moje BMW: 320d
Cytuj:
Natomiast te w trybie S będą gorsze od wersji z manualem, według tabel producenta.

a ile dokładnie producent podaje? bo różne informacje na necie znajduję...


generalnie po lekturze całego wątku obawy przed automatem pozostały tylko w kwestii późniejszej odsprzedaży samochodu, bo mam wrażenie, że manual chyba szybciej się odsprzeda, a zwłaszcza w 330CI które planuje zakupić...

_________________
...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 kwietnia 2009, 22:43 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Posty: 16994
Moje BMW: mityczne
Kod silnika: tłuste konie
Garaż: Było: E36 318i sedan, E36 316i Compact, E39 528i sedan, E46 328Ci, E92 325Xi
Jest: F32 420i, F32 428i
Dla 330Ci, przyspieszenie 0-100km/h
Manual 6,5s
Automat 7s.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 kwietnia 2009, 23:02 
Kyokushin napisał(a):
Sekwencyjna zmiana biegów to taki addon do niczego nie przydatny.


i tutaj się kłania ów nowa skrzynia automatyczna "sportowa" dwusprzegłowa, gdzie addon nie jest tylko pakietem dodatkowych leveli sprawiających grę przyjemnieszą, tylko przydatnym patch-em, który eliminuje niektóre bug-i w skrzyni :super:


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 kwietnia 2009, 15:34 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 724
Lokalizacja: Rzeszów
Moje BMW: E46 330D
Kod silnika: M57TU
Garaż: http://www.car-connect.pl/index.php?opt ... cle&id=138
Kyokushin napisał(a):
Jordan napisał(a):
czyli wychodzi na to, że w trybie manualnym osiągi w przyspieszeniu do 100 generalnie będą takie same jak na tradycyjnym manualu?


Nie.
Osiągi w trybie M będa trochę gorsze niż w trybie S (tryb S zawsze zmieni bieg lepiej od Ciebie).
Natomiast te w trybie S będą gorsze od wersji z manualem, według tabel producenta.
quote]

Co przez to rozumiesz, że osiągi w trybie M będą gorsze od trybu S? U siebie zauważyłem, że jeśłi o sprint idzie to auto jest zrywniejsze jak z M z 1 biegu startuje niz jak z S. Czy chodziło Ci o to, że gdy dochodzi zmienianie biegów np. gnającc w zakretasach po miescie to S sobie lepiej poradzi niż jak sam będe mu biegi narzucał w trybie M?

_________________
Obrazek>>>KLIK<<<Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 kwietnia 2009, 09:36 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Posty: 16994
Moje BMW: mityczne
Kod silnika: tłuste konie
Garaż: Było: E36 318i sedan, E36 316i Compact, E39 528i sedan, E46 328Ci, E92 325Xi
Jest: F32 420i, F32 428i
Tryb S zmieni biegi wtedy kiedy trzeba.
Mała szansa żebyś w trybie M idelanie trafił w obroty. Jak trafisz, zmienisz co najwyżej tak samo jak tryb S.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 90 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 18 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL