Kyokushin napisał(a):
R6 jest idealnie wyważone, V6 nie.
po co M3 ma być idealnie wyważone? to nie daje radości z jazdy.
e30 325 było lepiej wyważone, niż m3 e30. no i? m3 odniosło spory sukces z niewyważonym R4
Kyokushin napisał(a):
charakterystyczny dla BMW,
ani e30, ani e92 M3 nie mają rzędowych 6, mają inny dźwięk, a każdy fan BMW się przy nich spuszcza.
Frank napisał(a):
dlatego wszysy
kto wszyscy? Audi? Mietek? Infiniti? To są marki premium. W jakich autkach? Małych miejskich ekonomicznych? S4 to jest auto po kosztach? Do ekonomicznej jazdy?
Frank napisał(a):
to najlepiej pokazuje , jakie masz pojecie o silnikach.
okay, w takim razie napisz jaką przewagę nowe M3 będzie miało z R6, zamiast V6? Więcej mocy? Więcej momentu? "INNE" wcale nie oznacza gorsze.
Frank napisał(a):
Napisz petycje do BMW,ze przez ostatnie dekady tkwili w BZDURZE i trzeba było w E36 , wzorem Audi 80 zaczac montowac V6.
Po co? Robili przez wiele lat rzędowe 6, mieli doświadczenie, więc robili je dobrze. Wcześniej nie było zbyt wiele V8, z kolei w ostatnich latach BMW zbudowało kilka naprawdę fajnych silników w układzie V, więc czemu mają zrobić beznadziejny silnik w układzie V6?
Jak ten silnik zdobędzie x międzynarodowych nagród i okaże się lepszy, niż konkurencja, M3 nadal będzie dominować- wówczas również konkurencja będzie miała lepszą ofertę?
Zawsze jak się pojawiają takie nowości, to niee no skąd! Co to za dziwactwa. Silnik V10- również przecież nie było wcześniej V10 w BMW, mimo to M6 jest w stanie obrobić tyłek Gejllardo.
Tak samo można powiedzieć, że podwójne lampy, również były tradycją BMW od długiego czasu, E36 zerwało tą tradycję i kolejne modele kontyunuują to. Mimo to, nadal zachwycamy się E38, E92, chociaż nie mają lamp jak w E28, czy E30.
Jeszcze się nic nie pojawiło do testów, a już wszyscy "eeee ale wujowe, nie ma R6"
Tak samo było z X6, "aaale brzydkie" a przyjęło się bardzo dobrze. Albo najpierw "Chris Bangle co za pajac" a potem kilka modeli, które zapierają dech w piersiach, np. własnie E92.