BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 3 maja 2025, 19:05

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1




Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 43 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 16 lipca 2009, 11:50 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 42
Posty: 2868
Lokalizacja: Opole
Moje BMW: 530iA
Kod silnika: M54B30
auto świat to rzeczywiscie niesamowita skarbnica wiedzy :rotfl:

_________________
[you] luknij na moją srebrną strzałe


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 lipca 2009, 15:49 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 2220
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E39
Kod silnika: M57D30
Cytuj:
CiOoS napisał/a:
Cytat:
I po raz kolejny odsyłam do lektury - Auto Świat Nr. 3, 12 stycznia 2009. Masz tam wszystko dokładnie opisane o tych silnikach, a pisali to goście dużo bardziej kompetentni i obeznani w temacie niż Ty. Dziękuje!


Auto Świat jest dobrze zakąsić Panią Domu i Życiem na Gorąco. Normalnie Trendsetterskie magazyny.



Podaj wiec tytuł jakiegoś lepszego magazynu. Z chęcią poczytam!


Przyjaciólka....... :rotfl:

_________________
" Jeśli Twoje dziecko kręci gwintem to wiedz że coś się dzieje...."


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 lipca 2009, 15:57 
Borsuk napisał(a):
auto świat to rzeczywiscie niesamowita skarbnica wiedzy :rotfl:


Wiec pisze po raz 2, skoro znacie jakieś lepsze "skarbnice wiedzy" To proszę, czekam na propozycje, bo chciałbym poczytać. Dla mnie jako najpopularniejszy magazyn motoryzacyjny w Polsce, Auto-Świat, jest to pewien autorytet, zapewne tak jak i dla Niemców Auto-Bild (Partner i większy, niemiecki odpowiednik Auto-Świata), który jest w Niemczech bardzo opiniotwórczym magazynem motoryzacyjnym. A należy wspomnieć, że dużo opinii z polskiego
Auto-Świata, pochodzi właśnie ze współpracy z Auto-Bildem... Ale skoro są lepsze źródła wiedzy, to bardzo proszę o podanie tytułów (tylko żeby dało sie to znaleźć w normalnym kiosku, w cenie do 15 zł, to będzie ok :ok: )


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 lipca 2009, 16:01 
CiOoS napisał(a):
Cytuj:
CiOoS napisał/a:
Cytat:
I po raz kolejny odsyłam do lektury - Auto Świat Nr. 3, 12 stycznia 2009. Masz tam wszystko dokładnie opisane o tych silnikach, a pisali to goście dużo bardziej kompetentni i obeznani w temacie niż Ty. Dziękuje!


Auto Świat jest dobrze zakąsić Panią Domu i Życiem na Gorąco. Normalnie Trendsetterskie magazyny.



Podaj wiec tytuł jakiegoś lepszego magazynu. Z chęcią poczytam!


Przyjaciólka....... :rotfl:


Tak? A czytujesz ze względu na "orientacje", czy zainteresowania? :P :]


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 lipca 2009, 16:34 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 3477
Lokalizacja: Kozienice
"bo w auto swiesie powiedzieli..." :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: leże

_________________
SPRZEDAM CHROMLINE DO E30 CABRIO

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 lipca 2009, 16:59 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 2220
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E39
Kod silnika: M57D30
Cytuj:
Tak? A czytujesz ze względu na "orientacje", czy zainteresowania?


Ze względu na poziom merytoryczny. :]

Masz rację Auto Świat to odpowiednik niemieckiego Auto Bilda i na tym podobieństwa się raczej kończą. Owszem tam może i tak gazeta ma posłuch. Dla mnie to czytadło, niestety podobnie jak "Motor" i jakaś 3 śmieszna gazeta której tytułu już nie pamiętam. Najlepsze są powtarzające się tydzień po tygodniu testy tych samych aut - w każdej piszą co innego. :] Poza tym jeśli chodzi o LPG to wybacz najpierw należałoby wyplenić stareotyp posiadania instalcji gazowej najtańszej jaka może być bo przecież ma "tanio jeździć".
Po pierwsze kwestia instalacji i komponetów po drugie kwestia strojenia auta. Nie wgrania mapy a strojenia auta w jeździe i na hamowni.Bo z powodu źle dobranych mieszanek może wykrzaczyć się wszystko, czy to w przypadku LPG czy to w przypadku PB. Jako przykład obierz sobie wszystkie R6 z mieszalnikową instalacją gazową lub co gorsza nawet z instalacją 1 typu. A potem powtarzajmy opinię że BMW nie jeździ na gazie.Co do temperatury to R6 jest podatne na przegrzanie samo w sobie dlatego tak ważne jest by dbać o chłodzenie silnika żeby każdy element był sprawny.Więc analogicznie temp. spalania rosnąc powinna powiększać ogołną ciepłotę jednostki tym samym narażać ją na uszkodzenia.A jakoś do R6 montuje się sekwencję i ludzie robią setki kilometrów bez problemów. Tyle ode mnie.

_________________
" Jeśli Twoje dziecko kręci gwintem to wiedz że coś się dzieje...."


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 lipca 2009, 17:48 
///ESIU napisał(a):
"bo w auto swiesie powiedzieli..." :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: leże


Tak wiem, że ostatnio ogólnie dużo sie w "swiesie" mówi (na dodatek w cudzysłowu, jak by to był jakiś cytat). Poza tym w Auto-Świecie mogli najwyżej napisać, bo jeszcze kaset z audycjami nie dołączają... Tak czy inaczej, do Auto Świata, Motoru, Auto-Moto i innych tego typu czasopism, to jeszcze daleko. Na początek polecam podręcznik do 3 klasy szkoły podstawowej. Pozdrawiam! Ps: Też miałem niezły ubaw!


Ostatnio edytowano 16 lipca 2009, 18:26 przez Zakov, łącznie edytowano 1 raz

Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 lipca 2009, 18:18 
CiOoS napisał(a):
Cytuj:
Tak? A czytujesz ze względu na "orientacje", czy zainteresowania?


Ze względu na poziom merytoryczny. :]

Masz rację Auto Świat to odpowiednik niemieckiego Auto Bilda i na tym podobieństwa się raczej kończą. Owszem tam może i tak gazeta ma posłuch. Dla mnie to czytadło, niestety podobnie jak "Motor" i jakaś 3 śmieszna gazeta której tytułu już nie pamiętam. Najlepsze są powtarzające się tydzień po tygodniu testy tych samych aut - w każdej piszą co innego. :] Poza tym jeśli chodzi o LPG to wybacz najpierw należałoby wyplenić stareotyp posiadania instalcji gazowej najtańszej jaka może być bo przecież ma "tanio jeździć".
Po pierwsze kwestia instalacji i komponetów po drugie kwestia strojenia auta. Nie wgrania mapy a strojenia auta w jeździe i na hamowni.Bo z powodu źle dobranych mieszanek może wykrzaczyć się wszystko, czy to w przypadku LPG czy to w przypadku PB. Jako przykład obierz sobie wszystkie R6 z mieszalnikową instalacją gazową lub co gorsza nawet z instalacją 1 typu. A potem powtarzajmy opinię że BMW nie jeździ na gazie.Co do temperatury to R6 jest podatne na przegrzanie samo w sobie dlatego tak ważne jest by dbać o chłodzenie silnika żeby każdy element był sprawny.Więc analogicznie temp. spalania rosnąc powinna powiększać ogołną ciepłotę jednostki tym samym narażać ją na uszkodzenia.A jakoś do R6 montuje się sekwencję i ludzie robią setki kilometrów bez problemów. Tyle ode mnie.


Dziękuje za wyczerpująca wypowiedź. Jeśli chodzi o prasę motoryzacyjna, to nie musisz jej lubić i respektuje to. Natomiast co do gazu, to pewnie masz racje, że wiele zależy od jakości instalacji gazowej. Jednak nikt mi nie wmówi, że jazda na paliwie suchym, które spala sie w temperaturze dożo wyższej niż benzyna, a na dodatek syfi silnik tak, że świece, kable zapłonowe itp. trzeba wymieniać 2x częściej, nie robi różnicy dla silnika. Ok! Może w V8 jeszcze przejdzie, choć ja nigdy bym sie o coś takiego nie pokusił, gdybym miał V8. Ale na forum pojawiają sie nawet opinie, tworzone przez osoby z poglądami podobnymi do twoich, że nawet M3 można sobie bezproblemowo na gazie pomykać. No bo przez jakiś czas na pewno można, ale sorry! - przy wolnossącym silniku, który wyciąga 100km z litra pojemności, na którego oddziaływają ogromne obciążenia i temperatury, życzę powodzenia! Przy takich, można to nazwać - wyczynowych silnikach, każde zaniedbanie odbija sie 2x większą "czkawką". Dla mnie równanie jest proste: Benzyna jest lepszym paliwem niż gaz, a im większy i mocniejszy silnik, tym większa "przepaść" między tymi dwoma paliwami. Wiadome, że w życiu nic nie jest za darmo. Jeżeli chce sie mieć silnik V8 i mniej płacić za paliwo, eksploatując go na gazie, płaci się za to kondycja silnika i jego osprzętu. Jest to tzw: "Szkłem dupy utarcie..." Pozdrawiam!


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 lipca 2009, 19:02 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 2220
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E39
Kod silnika: M57D30
Cytuj:
Ale na forum pojawiają sie nawet opinie, tworzone przez osoby z poglądami podobnymi do twoich, że nawet M3 można sobie bezproblemowo na gazie pomykać. No bo przez jakiś czas na pewno można, ale sorry! - przy wolnossącym silniku, który wyciąga 100km z litra pojemności, na którego oddziaływają ogromne obciążenia i temperatury, życzę powodzenia! Przy takich, można to nazwać - wyczynowych silnikach, każde zaniedbanie odbija sie 2x większą "czkawką".


Czy bezproblemowo tu bym polemizował,jeśli chodzi o m3 były problemy ze strojeniem coś się tam kitrasiło, czytałem o 1 czy 2 przypadkach, dlatego w tej kwestii nie podejmę z Tobą polemiki.Po prostu nie widziałem takiego egzemplarza.Nie mniej jednak nie widzę problemu w paliwach alternatywnych, zwłaszcza przy coraz lepiej rozwijającej się technice instalacji gazowej.Poza tym pamiętaj że punkt widzenia zależy od punktu patrzenia. Niejednokrotnie widuję różne amerykańśkie auta, w tym te z silnikiem Hemi które są eksploatowane na LPG. Nie z głupoty a z rozsądku. Ceny paliw potrafią przyprawić o zawrót głowy. Sprowadzając to do schematu: Chce Hemi bo podoba mi się charakterystyka tego silnika ale ceny paliw są horrendalne.Mogę dalej marzyć o Hemi albo kupić je i zainwestować w dobrą instalację sekwencyjną, cieszyć się jazdą.Jeden kupuje hemi na stacji wydaje majątek a drugi tankuje LPG i cieszy się jazdą. Każdy ma swój sposób.Dla mnie to nie "szkłem dupy tarcie". ;)

_________________
" Jeśli Twoje dziecko kręci gwintem to wiedz że coś się dzieje...."


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 lipca 2009, 19:29 
CiOoS napisał(a):
Cytuj:
Ale na forum pojawiają sie nawet opinie, tworzone przez osoby z poglądami podobnymi do twoich, że nawet M3 można sobie bezproblemowo na gazie pomykać. No bo przez jakiś czas na pewno można, ale sorry! - przy wolnossącym silniku, który wyciąga 100km z litra pojemności, na którego oddziaływają ogromne obciążenia i temperatury, życzę powodzenia! Przy takich, można to nazwać - wyczynowych silnikach, każde zaniedbanie odbija sie 2x większą "czkawką".


Czy bezproblemowo tu bym polemizował,jeśli chodzi o m3 były problemy ze strojeniem coś się tam kitrasiło, czytałem o 1 czy 2 przypadkach, dlatego w tej kwestii nie podejmę z Tobą polemiki.Po prostu nie widziałem takiego egzemplarza.Nie mniej jednak nie widzę problemu w paliwach alternatywnych, zwłaszcza przy coraz lepiej rozwijającej się technice instalacji gazowej.Poza tym pamiętaj że punkt widzenia zależy od punktu patrzenia. Niejednokrotnie widuję różne amerykańśkie auta, w tym te z silnikiem Hemi które są eksploatowane na LPG. Nie z głupoty a z rozsądku. Ceny paliw potrafią przyprawić o zawrót głowy. Sprowadzając to do schematu: Chce Hemi bo podoba mi się charakterystyka tego silnika ale ceny paliw są horrendalne.Mogę dalej marzyć o Hemi albo kupić je i zainwestować w dobrą instalację sekwencyjną, cieszyć się jazdą.Jeden kupuje hemi na stacji wydaje majątek a drugi tankuje LPG i cieszy się jazdą. Każdy ma swój sposób.Dla mnie to nie "szkłem dupy tarcie". ;)


Ok! Dziękuje za wyczerpująca wypowiedź i ciesze sie, że doszliśmy do porozumienia. Pozdrawiam :)


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 lipca 2009, 20:02 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 351
Lokalizacja: Lodz
Moje BMW: Alpina B10 V8
Kod silnika: M62B46
Zakov napisał(a):
Co do silnika 4.4 na sekwencji, to pisałem już niedawno na forum, że silniki V8 bmw i gaz, wzajemnie sie wykluczają, ponieważ pod wpływem podwyższonej temperatury spalania, często dochodzi w nich do uszkodzenia głowicy/głowic. Niestety opinia ta wzbudziła wiele kontrowersji, choć nie jest wyssana z palca.


Konkrety - ile znasz samochodów w których wystąpił opisany problem?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 lipca 2009, 22:28 
Offline
Naczelny bimbrovnik
Avatar użytkownika

Posty: 9076
Lokalizacja: PTU
Moje BMW: e30
Kod silnika: m52b28
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=77118
Czepiacie się. W AŚ jest trochę ciekawych informacji.

_________________
Obrazek

One redline a day keeps a mechanic away.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 lipca 2009, 00:56 
dray napisał(a):
Zakov napisał(a):
Co do silnika 4.4 na sekwencji, to pisałem już niedawno na forum, że silniki V8 bmw i gaz, wzajemnie sie wykluczają, ponieważ pod wpływem podwyższonej temperatury spalania, często dochodzi w nich do uszkodzenia głowicy/głowic. Niestety opinia ta wzbudziła wiele kontrowersji, choć nie jest wyssana z palca.


Konkrety - ile znasz samochodów w których wystąpił opisany problem?


Napisze to tak - Męczy mnie już ta dyskusja. TAK! Jestem głupi, kompletnie nie znam sie na motoryzacji, a w szczególności na BMW, GAZ NAWET DO M5 V10! Mam nadzieje, że wszyscy są teraz usatysfakcjonowani. Przeczytałem taką opinie i w dobrej wierze podzieliłem sie nią na forum, bo w każdej, nawet największej bzdurze jest ziarnko prawdy (choć nie uważam, żeby to była kompletna bzdura, mimo że nie we wszystkich przypadkach musi sie to sprawdzać). Chętnie wrzucił bym wam tutaj ten poradnik z AŚ, w którym wyczytałem tyle ciekawych rzeczy dla laików takich jak ja, żebyście mogli sobie wrzucić do kącika z humorem i poszydzić, ale nie zrobię tego, tylko ze względu na prawa autorskie. Niczego nie mam zamiaru bronić, prowizja ze sprzedaży AŚ nie trafia do mojej kieszeni... Jednak jak dla mnie, poradnik eksploatacyjny dla użytkowników BMW, w którym to wyczytałem tyle "bzdur", to była super lektura - Testy długodystansowe, po których auta rozebrano na części i opisano, opinie ekspertów nie związanych z prasą, opinie oparte na danych serwisowych. Mnie takie rzeczy interesują! Dla was to pewnie chleb powszedni, bo w końcu każdy może zadzwonić do ASO BMW w Niemczech i zakrzyknąć "Ej! Helmut, podaj tam te dane serwisowe z całego okresu produkcji E39 i listę wszystkich usterek", albo kupić nowe BMW e39 523i Touring, walnąć 100 tyś km, rozebrać na części pierwsze i stwierdzić, że są drobne rysy na jednym wałku rozrządu itd, tylko ja zapewne jeszcze na to nie wpadłem... Aha i modlitwa o zdrowie psychiczne, dla tego który takie rzeczy jak AŚ "przegryza" z "Panią domu" i "Przyjaciółką", żeby czasem ciasta na babeczki nie zaczął wałem korbowym ugniatać...


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 lipca 2009, 09:21 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 2220
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E39
Kod silnika: M57D30
Cytuj:
Napisze to tak - Męczy mnie już ta dyskusja. TAK! Jestem głupi, kompletnie nie znam sie na motoryzacji, a w szczególności na BMW,


To Ty powiedziałeś :]

Cytuj:
Jednak jak dla mnie, poradnik eksploatacyjny dla użytkowników BMW, w którym to wyczytałem tyle "bzdur", to była super lektura


Każdy ma prawo do wyboru źródła wiedzy ;)

Cytuj:
Dla was to pewnie chleb powszedni,


Tak bo mamy tu parę osób z dużą wiedzą min.Frank czy Frycek. Więc znalezienie tabeli danych czy porównanie ich nie stanowi problemu.O tym że piszesz na forum poświęconym tej marce, a więc tworzonym przez jej użytkowników, którzy na tych autach często zjadają zęby, już nie wspomnę
Poza tym muszę chyba wyrazić się dosadniej. Jeżeli radochę sprawiło Ci czytanie tego dodatku to chwała Ci za to, dobrze wydałeś pieniądze, miałeś radoche, w porzo.Ja ten dodatek przejżałem i wyrzuciłem do śmieci bo nic dla mnie nie wnosił. Popatrz sobie na opinie tutaj:

http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t ... c&start=40

Skoro sam napisałeś że jesteś laikiem to ok Tobie się przydało.Ale dużej części osób ten dodatek w niczym za bardzo nie pomógł, więc tym bardziej nie oczekuj że ktoś tutaj powie: No tak Stary masz rację, przecież wyczytałeś to w AŚ.

Cytuj:
Aha i modlitwa o zdrowie psychiczne, dla tego który takie rzeczy jak AŚ "przegryza" z "Panią domu" i "Przyjaciółką", żeby czasem ciasta na babeczki nie zaczął wałem korbowym ugniatać...


Ugniatam, do ciasta dodaje szpilki z głowicy, jak się przypieką to fajnie strzelają między żebami a polewe robię z 5w40 bo jest rzadka i fajnie się rozlewa a po 15w40 są sensacje żołądkowe. :] A kompot z przepracowanego oleju........ no palce lizać.

_________________
" Jeśli Twoje dziecko kręci gwintem to wiedz że coś się dzieje...."


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 lipca 2009, 09:27 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 7115
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: M3
W Auto Świecie 3/4 artykułów piszą idioci nie mający pojęcia o tym o czym piszą.
Cena gazety jest równie niska jak jej poziom.
Typowa gazeta dla przeciętego kowalskiego smigającego UNO lub Dacią Logan MPV.
O BMW nie mają KOMPLETNIE pojęcia co pokazali już nie raz myląc nawet podstawowe dane w swoich śmiesznych artykułach.
Dla mnie jak i na pewno dla wielu innych ludzi ta gazeta to takie motoryzacyjne BRAVO GIRL taki sam poziom tylko dziedzina inna.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 lipca 2009, 09:32 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 15986
Lokalizacja: Los Santos
Moje BMW: E30 E46 E83
Kod silnika: M20B25 FTMW!!!
Garaż: ᶘ ᵒᴥᵒᶅ
:wstyd: Wejdźcie sobie na 7forum.com i popytajcie o LPG do V8. Zobaczycie ile tych waszych mitycznych NIEMCÓW na tym jeździ i sobie chwali. Niech sobie i te zużycie silnika będzie większe - kogo to obchodzi? Co za różnica czy silnik przejedzie 800tyś czy 750tyś km? Jak i tak wcześniej całe auto szlag trafi przez inne zaniedbania albo wiek.

_________________
BMW z duszą skończyły się na Kill 'em All.
Obrazek
Było: '92 E36 320i 2d diamantschwarz/stoff anthrazit; '98 E46 323i 4d farngruen/leder hellbeige, '97 E36 323i->328i 2d arktissilber/leder montana schwarz
Jest: '90 E30 325i 2d diamantschwarz/leder bison schwarz (M3), '05 E46 330ci stahlblau/leder schwarz, '08 E83 X3 3.0si alpinweiss 3/leder nevada tabak


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 lipca 2009, 09:43 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 2220
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E39
Kod silnika: M57D30
Tomku podaj koledze jakiś konkretny link bo pewnie Ci nie uwierzy a jak sam stwierdził sam chętnie poczyta :hyhy: ;)

_________________
" Jeśli Twoje dziecko kręci gwintem to wiedz że coś się dzieje...."


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 lipca 2009, 09:56 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 45
Posty: 3680
Lokalizacja: RFN/Warszawa/Świnoujście
Moje BMW: E38
Kod silnika: m57
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=2819
tak to prawda,sam mieszkam obecnie w De i jestem na forum 7er.com.. nie ma osoby ktora powiedzialaby cos zlego na temat lpg do 740i.. malo tego .. wiele osob zakladalo instalacje w Polsce (mowie tylko o instalacji Prins VSI) jest to najlepsza i najdroozsza instalacja koszt w Polsce 7-8 tys zl do 740i

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 lipca 2009, 10:05 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 42
Posty: 2868
Lokalizacja: Opole
Moje BMW: 530iA
Kod silnika: M54B30
co wy tam wiecie o BMW :rotfl:

Zakov najlepsza skarbnica wiedzy jest doświadczenie ... żadna gazeta tego nie da :)

jak sie przejedziesz na własnej dupie to wtedy będziesz wiedział :P

_________________
[you] luknij na moją srebrną strzałe


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 lipca 2009, 10:42 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 1269
Lokalizacja: Krakow/Zakopane
Dziennikarz testujacy kilka-kilkanascie samochodow w miesiacu, posilkujacy sie o dane techniczne producenta itp nie jest dla mnie autorytetem w dziedzinie wiedzy o danym modelu, bo wieksza wiedze maja ludzie uzytkujacy taki pojazd. To tak jakby na operacje isc do lekarza ogolnego bo przeciez on jest autorytetem zna sie na wszystkim a co tam jakis chirurg potrafi :rotfl: :rotfl: Jakies ogolne info, dane techniczne czy wrazenia tak, ale porady wole szukac u kogos bardziej kompetentnego w dziedzinie BMW.
Wystarczy poczytac o testach BMW idrive itp jaki to byl strasznie zagmatwany i ogolnie do d. Jakos wsiadlem do auta kolegi i w 3 minuty poruszalem sie bezproblemowo po menu, a ci przez kilka lat narzekali jakie to trudne :rotfl:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 43 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 9 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL