BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 4 maja 2025, 22:54

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1




Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 279 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 21 maja 2009, 14:07 
Cytuj:
Fryderyk, Twoja wiara, opinia, czy podejście do osiągów mojego samochodu zupełnie mnie nie interesują :)


Moja wiara, opinia, czy podejście do osiągów samochodu to zboczenie zawodowe oparte na wiedzy o metrologii, błędach, rozkładach krzywej Gaussa, T-studenta i inne takie popierdółki, podpieranie się filmem z komórki może mnie co najwyżej rozśmieszyć.

stones1 napisał(a):
Ja zareaguję na to zawsze tak samo.... Usiądę sobie w fotelu


A co masz robić, jeśli chcesz sprzedawać czesci? Kilka razy podskakiwałeś za bardzo i dostałeś miesięczny odpoczynek co prawda nie ode mnie, ale jednak. Albo usiądziesz w fotelu i się obrazisz i będziesz znów umieszczał opisy w stylu "R4 radość z jazdy haha" albo "m40 to tamto" i fotki jak okleiłem gumę od przepływki taśmą, bo mi sparciała, a potem wielkie obrażenie. Więc nie pisz mi tutaj o Twoich reakcjach stoickich, bo to śmieszne.

stones1 napisał(a):
ponieważ dla Twojej informacji Fryderyku MB nigdy Dieslem nie stało.


dla mnie OM602 to najlepszy diesel na świecie i wątpię, że jakiś inny silnik diesla zajmie jego miejsce... :niepewny:

Poza tym nic nie pisałem, że "MB dieslem stało" :zdziwko:


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 maja 2009, 14:08 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 6907
Lokalizacja: JP
Boogie napisał(a):
:) wierz mi, nie wiesz co mówisz.
To różnica klasy między samochodami.


Wiem, tylko mistrzostwo prostej mnie poprostu nie obchodzi. Umiejetnosci potrzebne do przyspieszania do 200 na prostej, a do wykrecenia dobrego czasu na torze sa znaczaco inne.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 maja 2009, 14:12 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Posty: 4257
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: M6
Kod silnika: S85 S62 M60
Garaż: było: M5e39 '01,
e34 540i '94
Santino napisał(a):
Boogie napisał(a):

to jest filmik c32 354PS



Racja, moja wina pomylily sie linki

daje dobry :) :

http://www.youtube.com/watch?v=_wkB0RzVT14&feature=related

co jak co, ale nie widze tego, zeby c63 mial lać M5 e60, bo tak by bylo przy 14s do 200

_________________
Obrazek

http://imageshack.com/a/img689/1772/78er.jpg

Sprzedam MANUAL 6-b z M5e39 ~ 3.000 PLN


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 maja 2009, 14:13 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Posty: 4257
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: M6
Kod silnika: S85 S62 M60
Garaż: było: M5e39 '01,
e34 540i '94
Vermilion napisał(a):
Wiem, tylko mistrzostwo prostej mnie poprostu nie obchodzi


rozumiem :)
Ostatnio pusta M3 3.2 na torze dawla rade M3 e92

_________________
Obrazek

http://imageshack.com/a/img689/1772/78er.jpg

Sprzedam MANUAL 6-b z M5e39 ~ 3.000 PLN


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 maja 2009, 14:17 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 6907
Lokalizacja: JP
Boogie napisał(a):
rozumiem :)
Ostatnio pusta M3 3.2 na torze dawla rade M3 e92


Trzeba im bylo zamienic kierowcow i zobaczyc jaki bedzie wynik :hyhy:

To porownanie tez jest ciekawe http://www.youtube.com/watch?v=WKaE8ZQKT9M

a tu cos dla milosnikow prostej http://www.youtube.com/watch?v=z3HjWz_knSU


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 maja 2009, 14:39 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 35
Posty: 691
Lokalizacja: Bolesławiec
Moje BMW: Em Fünf
Kod silnika: S62B50
Witam Panów serdecznie :) Widzę, iż ja jako grzeczny chłopiec poszedłem spać, a tu rozmowa niesamowicie rozgorzała. Istna " woja " :zdziwko: Troszkę się boję brać udział w tej debacie z racji mojego wieku i małego " życiowego " doświadczenia, ale z racji motoryzacyjnego fanatyzmu jeździłem bardzo wieloma autami rożnych marek, poświęciłem dnie i godziny na czytanie rozmaitych for dyskusyjnych oraz rozmowy z uzytkownikami aut. Przy wielu majsterkowałem, poznając ich tajniki i uroki. Poświęcam na " zajęcia w praktyce " każdą wolna chwilę, bo uważam, żę daje to troszke więcej niż forum, które często jest niezbedne i bardzo przydatne. ;) Odrazu zaznaczam, iż nie próbuję teraz " wybrnąć, czy tłumaczyć się". Dalej pozostaje przy tym co napisałem. Ale zrobiłem to na szybko i mało precycyjnie. Więc na prośbę postaram się rozwinąć troszeńkę moje myśli. Odrazu też zapewniam ( chociaż wielu z Was po tych postach w to nie uwierzy ) KOCHAM markę BMW, a już ponad życie moją E39. Potrafię w garażu spędzać po 15 godzin na dobe, a czasami siąść na krześle i zachwycać się samym wyglądem autka. :serce: :serce: :serce: Mam nadzieje, żę to widać na fotkach pomimo kiepskiego aparatu :kwasny: Lecz widzę, iż niektórzy mają szerokie toporne " klapki na oczach ". Wiec drodzy Panowie zalecam spora dawkę OBIEKTYWIZMU. To nie jest żadna WOJNA, i ubliżaniej jednej lub drugiej marce. :mur: Można i należy być zakochanym w swoim aucie. Ale ŚLEPA miłość jest chora. Jest to forum fanów marki BMW i prowadzimy w przyjacielskim gronie rozmowe a nie spór, wiec CHILL OUT :zdrowko: Ok, ok dosyc biadolenia już tłumacze i odpowiadam na wszystkie pytania :D

Frank napisał(a):
- ja mam w E39 chromowane metalowe klamki (podobnie jak w E32 po FL)

- mam rowniez prawdziwe drewno w aucie, w ogole w jakim E39 były plastikowe listwy :zdziwko: ???? z tego co widze na zdjeciach masz rowniez zamawiane za dopłatą polerowane drewno orzechowe, wiec nie wiem za bardzo o czym piszesz

- nigdy nie zlazła z niczego farba, nie nawaliły el szyby

- W E39 mam wrazenie po 276 000km,ze wszystko bedzie działac nastepnych 276 000km i kolejną dekadę...I działa absolutnie wszystko- pod PDC poczynając, na czujniku deszczu koncząc.


Moje klamki też " wyglądały " na metalowe, dopuki się nie złamały :zly: Nie wiem jakie Ty masz Michale. Nie każa E39 ma drewno. A jak już ma to czy wszedzie. Jak myslisz z czego jest pokrywa popielniczki. Z drewna, ja pewien nie jestem, ale dla mnie to jest PLASTIK :( Co do schodzenia farby. Monotonne jest pękanie przycisków panelu klimatyzacji, i schodząca z nich farba, Jednak nie wiem, czy zależy to od użytkowania i dbania, czy to wynik słabej jakości ?? Ja mam calutkie jak nowe :hyhy: Szyby chodzą strasznie powoli, tylnie o wiele szybciej :kwasny: Ja też czuję, że moja E39 pokona dalsze 300 tys, zwłaszcza gdy widze ją po 302 tys km, a wyglada ona prawie jak nowa :]

Teraz odpowiem Fryderykowi :)

Fryderyk napisał(a):

- Prestiż. Jedna i druga marka prezentuje odmienny charakter, ale nikt mi nie powie, ze pan wysiadający z S klasse jest bardziej prestiżowy niż pan wysiadający z 7er
- Jakość wykonania? Również dyskusyjna sprawa, zwłaszcza dziś
- Wygoda? Jaka wygoda, jeśli komfort, to i tapczan, ale Twoja opinia, więc ok.
- Nowinki techniczne- jakie tam nowinki, polecam temat Franka o nowinkach w 7er. Bajery typu ESP, ABS to nie MB, tylko Boscha dzieło, jakie ma znaczenie, że parę miesięcy później montowano to w BMW? W BMW nie ma nowinek w ogóle?
- Trwałość- piszesz, że to przewaga MB nad BMW, a potem przewaga BMW- wytrzymałość na katowanie
- Historia marki- a BMW historii nie ma? W czym przewyższa, gdzie tkwi przewaga Mercedesa?
- Dbałość o klienta- w BMW wcale nie jest gorzej, dalej nie rozumiem gdzie ta przewaga
- Luksus- na czym polega? W BMW nie ma luksusu? Czym on się przejawia?
- Elegancja- również nie rozumiem czemu BMW miałoby być brzydkie i nieeleganckie?
- Cena? Od kiedy BMW to konkurent VW, a MB to drogi luksus?
- I jaki ten charakter? Dziadka emeryta w MB?
- Tanie i dostępne części-
- napisz po prostu, że masz sentyment


Ufff troszke pisania będzie :P

A więc. Odrazu wspomne, a powinienem już wcześniej, iż majac na myśli markę BMW & MB biore pod uwage, auta od początku produkcji maksymalnie do roku 2000. Dlaczego ?? Ponieważ nie nawidzę " ery plastiku " i nachodzą mnie smutne myśli, wręcz dołki psychiczne jak widze co się dzieje obecnie z jakoscia, duchem i charakterem tego co trzyma mnie przy życiu, czyli motoryzacją :( Rok 2000 był jak ostatni utwór otkiestry na Titanicu :-({|= To oznaczało KONIEC. Za okres prawdziwych aut uważam lata 80' i 90'. Nie bede wymieniał modeli bo szkoda miejsca na forum, ale jest ich mnóstwo :pada: Kolejnym argumentem jest to, iż nie mam zbyt obszernego pojęcia o autach po 2000r, oczywyście po za wyjatkami, ponieważ te auta mnie nie interesują, A jak nie czuję sie pewnie w jakimś temacie to nie poruszam go.

OK Zaczynam :

Mówiąc, iż MB wygrywa prestiżem, czy inna cechą, mam na myśli iż ma go więcej, a nie że BMW go nie ma #-o Np. mógłbym to przedstawic procentowo. Prestiż MB 60% BMW 40%. Jakość wykonania ?? W latach 80' - 90' MB wygrywa. Co znowu nie znaczy, iż BMw to złomy. Moja E39 po 300 tys km ma się wyśminicie. Ale MB ma się tak samo po 500 tys km itd. Wygodą również wygrywa. Nie ma takiego czegoś wygoda=tapczan. Wygoda to fotele, lekkość prowadzenia, pozycja za kierownica, rozmieszczenie kokpitu pod kierowce, i zawieszenie. Chodzi mi o to, żę jadąc a trase W124 E500 bede dalej czuł się jak w " dupowozie " a po trasie E34 M5 da się odczuć, że to nie rodzinne combi. Nowinki techniczne ?? Nie chodzo i o ilośc portów Bluetootch, debile iDrive'y i inne niepotrzebna " bajery " . Mówię o pierwszych pasach bezpieczeństwa, poduszkach powietrznych itd. Trwałość w sensie iż taki W123 300D zrobi bez remontu silnika, dyfru oraz skrzyni 2 mln km. A katowanie w sensie, iż E30 wytrzyma więcej jarania gumy niż poczciwa 190tka. Co do histori to już bez przesady. Ale histori MB to niemalże baśń. Cudowna pełna niesamowitych smaczków. NIe bede jej przytczał bo wiekszość na to " leje " . Pamiętacie pierwszą podróż autem marki MB. Odbyła nia kobieta, która skradła pojazd swojemu małżonkowi konstruktorowi, bo zachciało jej się odwiedzić mamusię. Odbyła jak na tamte czasy niesamowitą podróż. Podczas awarii przeczyściła gaźnik szpilka do włosów. A wogóle wiecie skąd się wzieła nazwa MB. Naprawde polecam lekturę. I znowu powiem, iz nie twierdze, że BMW nie ma histori. Ale nie m aona polotu do MB. Dbałość o klienta. Z mojego doświadczenia MB górą ! Luksus podobnie jak prestiż. BMW jest ładne, ale MB jest bardziej elegancki. Co do ceny mówię o rynku aut używanych. 25 letnie MB W125 SEC kosztują tyle co E30 z 2000 roku. O czymś to świadczy. A W123 nadal jesy współczesnym sedanem na Polskich ulicach. Tak 35 LETNIE AUTO. Aha i przyznaję tak mam SENTYMENT. Zawsze podziwiałem BMW i MB. Ich odwieczna rywalizacja była niesamowita i pasjonująca. Co do silników. NIe przemawiaja w żaren sposób do mnie masy tabelek. Poruszcie silnikowa historię MB ostatnich 50 lat. Ładnie poprosiłem abyście drodzy użytkownicy pokazali mi odpowiedniki BMW takich aut jak : legendarne W126 SEC, SL R107-129, W113 " pagode " , klase G, ulubione auta gangsterów lat 90', które były wizytówką ich statusu społecznego, zamozności i szpanu W140 i c140 oraz niezniszczalne modele W123 ( legenda ) i kolejne auto ostatni prawdziwy Mercedes W124. Można by wymieniać wiele, bo prawie każdy model MB zasługuję na wyróżnienie i bez wzgledu na upodobania i gusta na wielki SZACUNEK. Gdy komuś pokazuję MB SL R107 450 SEl, a ktos odpowiada stary kapeć albo złom, to naprawde czuję się obrażony. Można nawet nienawidzić tych aut, ale tak jak dla przeciwnika w rningu liczy się SZACUNEK. MB na to zasługuje.....


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 maja 2009, 14:48 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 35
Posty: 691
Lokalizacja: Bolesławiec
Moje BMW: Em Fünf
Kod silnika: S62B50
Jak już tak szalejecie z filmikami, to popatrzcie " zwykłe, prosty " Mercedes-Bezn. Zadne AMG. Mimo, że szczyt moich marzeń i obiekt kultu to E39 M5, to ile bym nie płakał nie ma co stawać obok tego MB Smutna Prawda


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 maja 2009, 15:10 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Posty: 4257
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: M6
Kod silnika: S85 S62 M60
Garaż: było: M5e39 '01,
e34 540i '94
Nie obraź sie Ghost, ale popalaleś i tak na prawde nic nie napialeś.....

e30 w 2000 roku juz nie bylo ;)
Co do cen używek kolego co sie znasz na autach do 2000 roku, to sprawdź ceny M3 e30.
A potem jeszcze Z1, 850.

popisaleś jakieś subkietywne teksaty, a nawet ani razu nie jechales M5 e34 trasy.
To co slyszysz i czytasz ma sie nijak do tego jak jest na prawdę, a M5 od zawsze byl w zamyśle szybkim autostradowym dupowozem.

Dla mnie mlodzieńcza paplanina !! :dobani: :dobani: :dobani: :dobani:

_________________
Obrazek

http://imageshack.com/a/img689/1772/78er.jpg

Sprzedam MANUAL 6-b z M5e39 ~ 3.000 PLN


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 maja 2009, 15:13 
Offline
Naczelny bimbrovnik
Avatar użytkownika

Posty: 9076
Lokalizacja: PTU
Moje BMW: e30
Kod silnika: m52b28
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=77118
Ghost_Rider napisał(a):
E30 z 2000 roku.

Hmm... E30 skończyli tłuc w 1994, rozumiem, że to "literówka..."
Ghost_Rider napisał(a):
W126 SEC

Seria 8?
Ghost_Rider napisał(a):
SL R107

Hmm... Może e24?
Ghost_Rider napisał(a):
-129

Tu chyba brak... Chociaż może jednak również seria 8?
Ghost_Rider napisał(a):
W113 " pagode

BMW 3200 CS
Pamiętaj, że w drugą stronę też to działa - co miał MB w chwili debiutu BMW 502, 503 i genialnego 507? Jaka była konkurencja dla pierwszych ///Motorsportów? Dla 2002 tii? Może coś tam było, historię MB znam gorzej niż BMW.

_________________
Obrazek

One redline a day keeps a mechanic away.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 maja 2009, 15:24 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 8665
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Moje BMW: 535i
Kod silnika: N55
maaaad napisał(a):
Ghost_Rider napisał(a):
W126 SEC

Seria 8?



SEC 126 za 2 lata będzie obchodził trzydzieste urodziny.

_________________
Darmowe rozkodowanie VIN (Polski opis):
napisz VIN na ==>> stones1@wp.pl
Problem z PW, proszę pisać na mail


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 maja 2009, 15:32 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 35
Posty: 691
Lokalizacja: Bolesławiec
Moje BMW: Em Fünf
Kod silnika: S62B50
Miało być E39 z 2000r a nie E30 :cisza: Nie łapmy się jak dzieci za słówka. Zdaje sobię doskonale sprawę ile kosztuje zadbane E30 M3, E34 M5, a także 500E i Sec 560 itd. Nie ma się co oszukiwac trasy i wogóle jazdy M5 E34 nie odbyłem. Mówię to co usłyszałem od kilku uzytkowników tego auta. Co do prezencji, prestiżu, elegancji itd. Postawcie obok siebie dwie giełki. Czasne W140 S600 na 20" polerowanych Lorinsnerach i innym wszelakim wypasie i obok rózniweż czarne E38 750i na 20" nie wiem BBS ?? Wiadomo kwestia gustu, ale jeżeli obydwa auta miały maksymalne wyposarzenia, i były w idealnym stanie ja bym wybrał S. Tak jak wybierali ja mafiozi, biznesmeni itd itd. Ale to juz kwestia gustu. Ja w tym przypadku mówie o moich odczuciach ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 maja 2009, 15:38 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 17755
Lokalizacja: Ciućkowo
Moje BMW: E46 325 CiA
Garaż: https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=170039&start=0
Co poniektórzy się powinni wreszcie uspokoić z wklejaniem tych żałosnych filmików z jutuba kręconych telefonem komórkowym które kompletnie nic nie mówią, to tak na marginesie...

_________________
I Don`t Suffer From Insanity... I Enjoy Every Minute Of It..
Obrazek


Ostatnio edytowano 21 maja 2009, 15:39 przez MAJSU, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 maja 2009, 15:39 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 15986
Lokalizacja: Los Santos
Moje BMW: E30 E46 E83
Kod silnika: M20B25 FTMW!!!
Garaż: ᶘ ᵒᴥᵒᶅ
Coś w tym jest, kolega szuka SECa i w ogłoszeniach wszystkie na polskich blachach to WWL albo WPR :lol:

A odnośnie tych cen to nie wiem o czym Ty Marcin w ogóle piszesz. Przecież 20-letnie E24 635CSI kosztuje tylke co E-klasa z 2000 roku :)

_________________
BMW z duszą skończyły się na Kill 'em All.
Obrazek
Było: '92 E36 320i 2d diamantschwarz/stoff anthrazit; '98 E46 323i 4d farngruen/leder hellbeige, '97 E36 323i->328i 2d arktissilber/leder montana schwarz
Jest: '90 E30 325i 2d diamantschwarz/leder bison schwarz (M3), '05 E46 330ci stahlblau/leder schwarz, '08 E83 X3 3.0si alpinweiss 3/leder nevada tabak


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 maja 2009, 15:44 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 35
Posty: 691
Lokalizacja: Bolesławiec
Moje BMW: Em Fünf
Kod silnika: S62B50
Tak Tomku, wiem działa to również w dwie strony. Ale bardziej widac to u MB.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 maja 2009, 15:56 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 15986
Lokalizacja: Los Santos
Moje BMW: E30 E46 E83
Kod silnika: M20B25 FTMW!!!
Garaż: ᶘ ᵒᴥᵒᶅ
Merc miał większy wybór, duża gama różnych coupe i cabrio/roadsterów więc może dlatego to tak wygląda w kwestii podaży na rynku. Bo same ceny to nie jestem pewien.

_________________
BMW z duszą skończyły się na Kill 'em All.
Obrazek
Było: '92 E36 320i 2d diamantschwarz/stoff anthrazit; '98 E46 323i 4d farngruen/leder hellbeige, '97 E36 323i->328i 2d arktissilber/leder montana schwarz
Jest: '90 E30 325i 2d diamantschwarz/leder bison schwarz (M3), '05 E46 330ci stahlblau/leder schwarz, '08 E83 X3 3.0si alpinweiss 3/leder nevada tabak


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 maja 2009, 15:58 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 35
Posty: 691
Lokalizacja: Bolesławiec
Moje BMW: Em Fünf
Kod silnika: S62B50
Przyjaciele zrozumcie, każdy ma jakieś fetysze motoryzacyjne. Ja najbardziej kocham BMW i Mercedesa-Benza. Lecz uwielbiam " cały świat motoryzacji " .Gdy widzę, na zlocie, czy ulicy zadbane FSO 125p, Golfa I GTI lub inne VW zrobione na cult-style, rost, w oryginale .itd na wypaśnych BBS RS, lub mojego okolicznego Lincolna Continentala cabrio, który ma chyba z 7 metrów długkości, a pod maską ponad 8,0 L w V8, przy których wibruja szyby na przyulicznych wystawach, to staje wryty w ziemie jak mumia, z oczami jak 5zł i mam " kisiel w gaciach ". Jest to moja choroba i fanatyzm. Czasami mnie to męczy. Bo moje hobby wiąże się z niemała gotówką. Ale nic nie poradze taki jestem. I mam tyle samo szacunku i podziwu dla M5 jak i dla 126p i jego uzytkownika, który odrestaurowywał swoje auto 5 lat. Ale widże, iż niestety niektórzy użytkownicy wyznaja zasae nie tylko " BMW ponad wszystko"..... ale co gorsza " moje BMW ponad wszystko " . Troszkę to smutne, ale prawdziwe. Spóśćmy troche cisnienia. Piekna pogoda za oknem. Ja idę do garażu robić to co uwielbiam. Odpale i rozgrzeje moja E39. Zrobię spokojnie rundke po okolicznych nowych drogach. Podjadę, przejśc się po lesie. Po powrocie wypucuję i zatankuje moje maleństwo. A następnie wyładuję swoje negatywne emocje nie na forum i innych, lecz 2 kółkach i 170KM pod tyłkiem. Do usłyszenia przyjaciele PEACE :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 maja 2009, 16:19 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 17755
Lokalizacja: Ciućkowo
Moje BMW: E46 325 CiA
Garaż: https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=170039&start=0
Ghost_Rider napisał(a):
Przyjaciele zrozumcie, każdy ma jakieś fetysze motoryzacyjne. Ja najbardziej kocham BMW i Mercedesa-Benza. Lecz uwielbiam " cały świat motoryzacji " .Gdy widzę, na zlocie, czy ulicy zadbane FSO 125p, Golfa I GTI lub inne VW zrobione na cult-style, rost, w oryginale .itd na wypaśnych BBS RS, lub mojego okolicznego Lincolna Continentala cabrio, który ma chyba z 7 metrów długkości, a pod maską ponad 8,0 L w V8, przy których wibruja szyby na przyulicznych wystawach, to staje wryty w ziemie jak mumia, z oczami jak 5zł i mam " kisiel w gaciach ". Jest to moja choroba i fanatyzm. Czasami mnie to męczy. Bo moje hobby wiąże się z niemała gotówką. Ale nic nie poradze taki jestem. I mam tyle samo szacunku i podziwu dla M5 jak i dla 126p i jego uzytkownika, który odrestaurowywał swoje auto 5 lat. Ale widże, iż niestety niektórzy użytkownicy wyznaja zasae nie tylko " BMW ponad wszystko"..... ale co gorsza " moje BMW ponad wszystko " . Troszkę to smutne, ale prawdziwe. Spóśćmy troche cisnienia. Piekna pogoda za oknem. Ja idę do garażu robić to co uwielbiam. Odpale i rozgrzeje moja E39. Zrobię spokojnie rundke po okolicznych nowych drogach. Podjadę, przejśc się po lesie. Po powrocie wypucuję i zatankuje moje maleństwo. A następnie wyładuję swoje negatywne emocje nie na forum i innych, lecz 2 kółkach i 170KM pod tyłkiem. Do usłyszenia przyjaciele PEACE :)


Musze ci powiedzieć kolego że pięknie to wszstko podsumowałeś :) Nic dodać nic ująć

:ok:

_________________
I Don`t Suffer From Insanity... I Enjoy Every Minute Of It..
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 maja 2009, 16:35 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Posty: 4257
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: M6
Kod silnika: S85 S62 M60
Garaż: było: M5e39 '01,
e34 540i '94
Ghost_Rider napisał(a):
Tak jak wybierali ja mafiozi, biznesmeni


sorry ale to idiotyzm tak pisać......
Szpanik Ci sie miesza z próbą dowartościowania siebie.
W kązdym kraju inaczej to wyglądalo, i są kraje że to MB jest dresowozem.

Bobby_Valentino napisał(a):
Co poniektórzy się powinni wreszcie uspokoić z wklejaniem tych żałosnych filmików z jutuba kręconych telefonem komórkowym które kompletnie nic nie mówią, to tak na marginesie...


a to niby czemu ?????!!!!
Jakby tak malo mówily, to nie byloby takiego oporu od "szypkich" żeby coś nakręcić.

_________________
Obrazek

http://imageshack.com/a/img689/1772/78er.jpg

Sprzedam MANUAL 6-b z M5e39 ~ 3.000 PLN


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 maja 2009, 17:01 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 17755
Lokalizacja: Ciućkowo
Moje BMW: E46 325 CiA
Garaż: https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=170039&start=0
Boogie napisał(a):
a to niby czemu ?????!!!!
Jakby tak malo mówily, to nie byloby takiego oporu od "szypkich" żeby coś nakręcić.


Nie załamuje mnie Boogie... Wyrabiane sobie opinii i podpieranie się filmikami z jutuba jest po prostu śmieszne, szczególnie w kolejnej dyskusji gdzie spór się toczy o sekundowe różnice. Filmik kręcony komórką po ciemku w dodatku w żaden sposób nie przymocowaną na stałe gdzie nagrywanie jest z prędkością 5 klatek na sekundę daje różne wyniki... Nie da się też ocenić czy ktoś nie leciał z górki go kręcąc albo nie przyspieszył filmiku w jakimś programie. Ja też mogę tak nagrać filmik z przyspieszenia mojej 520i żeby wyszło tyle co twoje M5 ma w katalogu od 0 do 100.

_________________
I Don`t Suffer From Insanity... I Enjoy Every Minute Of It..
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 maja 2009, 17:43 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 8665
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Moje BMW: 535i
Kod silnika: N55
Boogie napisał(a):
Ghost_Rider napisał(a):
Tak jak wybierali ja mafiozi, biznesmeni


sorry ale to idiotyzm tak pisać......



A czym jest twierdzenie że C63 AMG ma czas 0-200 km/h na poziomie 17s po obejrzeniu starcia takiego auta z M3 E9X po tuningu, w czasie którego C63 zostało kilkanaście, może kilkadziesiąt metrów z tyłu ? Nie mogę tego zrozumieć, w prasie C63 ma czas 14,4 do 200 km/h, dane oficjalne mówią o 4,5s do 100 km/h, do tego jest profesjonalny filmik który sam wkleiłeś, gdzie C63 AMG mierzy się ze zmodyfikowanym M3 (które w serii ma 0-200 km/h według testów na poziomie 15 - 15,5 s). I wnioski dla Ciebie z tego wszystkiego to 17s czy jeszcze więcej dla tego auta na zrobienie 0-200 km/h. To nic że ma większy silnik od silnika z Twojego M5, to nic że ma więcej koni i 100Nm więcej. 7 biegów i podoba masa też nic nie dają. Po prostu auto nie jeździ, choć Twoje lata...



Na filmiku który dałeś by udowodnić tezę o 17s do 200 km/h C63 są +34 stopnie . Myślisz że w takich warunkach uzyskasz taki sam czas 0-200 km/h jak na swoich filmikach nakręconych w marcu (o ile dobrze pamiętam) ?

_________________
Darmowe rozkodowanie VIN (Polski opis):
napisz VIN na ==>> stones1@wp.pl
Problem z PW, proszę pisać na mail


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 279 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 8 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL