Hindus od tego artykułu może w paru miejscach troche przekolorował, jak z tym, że W222 jest pierwszym autem pozbawionym żarówek, z samymi ledami...
Albo opór gałki do menu, jak dochodzimy do końca opcji...

od 12 lat w e65
Niemniej pare rzeczy robi duże wrażenie,
jak np ciągły scanning pola dookoła auta, i pomimo wyłączenia nightvision, w momecie bliskości pieszych do drogi, system sam zapala alarm i pokazuje zaznaczonych pieszych na ekranie.
Poduszka zapobiegająca wysunieciu sie pasażera spod pasa w momencie dzwona, kiedy fotel jest na maxa rozłożony (wymienna osobno bez konieczności zmiany fotela)
Działanie Presafe na najechanie z tyłu, światła ostrzegawcze awaryjne, napianie pasów, zaciśniecie hamulców, kiedy coś pędzi z tyłu z opcją wjechania nam w tyłek,
Pasy z własną poduszką obniżającą urazy klatki od pasów,
Pasy ze sterowanymi osobno napinaczami trzypunktowymi ktore odciagają pasażera od strony skąd pochodzi uderzenie,
Wymuszenie powrotu na pas jazdy poprzez przyhamowanie odpowiednich dwóch kół z jednej strony,
Detekcja nagłego wtargniecia pieszego i awaryjne hamowanie do zera,
Działanie distronica w korku i jeździe od i do zera, takie, że nie wyprzedza aut na pasie obok, z ich prawej strony, nie wysuwa sie przed nie, będąc na wolniejszym pasie,
A w innych autach, w 7ce są takie fajerwerki ?
Dwuzawiasowy schowek otwierany na dwie strony,
Sterowanie fotelem pasażera przez kierowce, niby bzdet, ale chyba nikt do tej pory tego nie zrobił,
podgrzewane podłokietniki na drzwiach i na środku,
wnetylacja foteli dwuetapowa - najpierw odciągania ciepłego powietrza z fotela i od ciała, a potem nawiew nowego powietrza,
masaż z fotela "gorącymi kanieniami" grzanymi osobno od samego fotela,
adaptacja świateł przez GPS i mapę, do miejsca gdzie jestesmy - miasto, wies, autostrada etc.