BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 4 maja 2025, 01:21

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1




Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 71 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Najlepsza seria 3
PostNapisane: 9 kwietnia 2011, 12:44 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 17755
Lokalizacja: Ciućkowo
Moje BMW: E46 325 CiA
Garaż: https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=170039&start=0
BRAWET napisał(a):
jiGsaw napisał(a):
W poliftowej E36 plastiki są gorsze jak w mojej, a przed liftem w E36 nędza, sam porónywałeś to z Astrą swoją. :P


Jig, nie pieprz głupot.

Poliftowe e36 maja bardzo dobrze wykonane wnętrza....


Należałoby dodać jak na tamte lata bo porównując do E46 to już nie jest tak różowo.

_________________
I Don`t Suffer From Insanity... I Enjoy Every Minute Of It..
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Najlepsza seria 3
PostNapisane: 9 kwietnia 2011, 12:54 
jiGsaw napisał(a):
Zakov napisał(a):
jiGsaw napisał(a):
Zakov napisał(a):
bardzo, w końcu takie mam :) Na e30 nie zagłosuje, ponieważ przy e36 to niebo, a ziemia, zupełnie nowa jakość.


Chyba stara. :hyhy:


Naturalnie chodziło o e36, już dopisałem.

Chciałbym również dodać, że tym za czym najbardziej tęsknie w przypadku e36 jest skrzynia biegów. Po prostu masełko, jak to chodziło... W e46 nie do porównania :/ W e30 też fajnie chodzi.


Rozumiem, że ta nowa, lepsza jakość to np. nowe plastiki podpatrzone u kolegów z salonu Opla? :] :P Chyba, że chodzi Ci o przełom w stylistyce jaki wniósł E36, to masz rację. :)


Gdyby chodziło mi o jakość materiałów, zapewne użył bym takiego właśnie zwrotu. Natomiast w tym przypadku mam na myśli ogólny skok jakościowy, począwszy od ilości miejsca we wnętrzu, po design deski rozdzielczej, ergonomię, kończąc na wyglądzie zewnętrznym.


Ostatnio edytowano 9 kwietnia 2011, 13:14 przez Zakov, łącznie edytowano 3 razy

Góra
  
 
 Tytuł: Re: Najlepsza seria 3
PostNapisane: 9 kwietnia 2011, 12:58 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 15835
Lokalizacja: Gdynia
Moje BMW: M3
Kod silnika: S65B40
Bobby Vintage napisał(a):
jiGsaw napisał(a):
W poliftowej E36 plastiki są gorsze jak w mojej, a przed liftem w E36 nędza, sam porónywałeś to z Astrą swoją. :P


Gorsze niż w E30 na pewno nie są. Z Astrą porównywałem ale Astra jest 98 a E36 1990/91 ? Przez tyle Opel trochę się poprawił


Skoro wcześniej mogło być lepiej to w ŻADEN sposób BMW nie tłumaczy...

BRAWET napisał(a):
jiGsaw napisał(a):
W poliftowej E36 plastiki są gorsze jak w mojej, a przed liftem w E36 nędza, sam porónywałeś to z Astrą swoją. :P


Jig, nie pieprz głupot.

Poliftowe e36 maja bardzo dobrze wykonane wnętrza....


Porównywałem, pomacaj sobie. Jedynie podsufitka w E36 jest lepsza.

_________________
Piszę jak jest.

Bezpośredni link do galerii Audi S4 Łepka —> viewtopic.php?f=55&t=173434

Jeszcze nie witom, a już żegnom.:
WitoM napisał(a):
Ja póki co galerii M4 nie planuje bo jestem zajęty słuchaniem dziwieku silnika z głośników


Argumentum ad maiorem:
DamianTra napisał(a):
Kolego jestem inzynierem. Naukowcem. Nie bazuje na sci-fi, autobiografiach czy jakiejkolwiek nie naukowej literaturze w celu wyksztalcenia swiatopogladu...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Najlepsza seria 3
PostNapisane: 9 kwietnia 2011, 13:08 
Jeśli chodzi o stricte jakość materiałów wykończeniowych to według mnie najlepiej prezentuje się tutaj właśnie E46. Cała deska rozdzielcza jest wykonana z bardzo miękkiego i przyjemnego w dotyku tworzywa, a drewniane, bądź aluminiowe wstawki nie są tu żadną egzotyką. Niestety jednak spasowanie pozostałych elementów (trzeszczy pod podłokietnikiem :/) i historie z łuszczeniem się gdzieniegdzie farby na plastikach, są dla mnie nie do przyjęcia w BMW. W poprzednikach, pomimo być może niższych standardów wykańczania wnętrza w tamtych czasach, nie odczuwało się takich braków.


Ostatnio edytowano 9 kwietnia 2011, 13:13 przez Zakov, łącznie edytowano 1 raz

Góra
  
 
 Tytuł: Re: Najlepsza seria 3
PostNapisane: 9 kwietnia 2011, 13:11 
kurde, ale się wczuwacie w tą jakość... lepsza, gorsza, to nie jest mocny punkt serii 3 i nigdy nie był, nie będzie i.. nie o to w tym chodzi! ważne, że we wszystkich generacjach nie jest niezadowalająca.

tak, jak trochę wczuwać się w bagażnik... który w każdej generacji jest... średnio rozgarnięty :)

Ostatecznie, dalej nie umiem jednoznacznie określić która jest najlepsza, tak z pełnym przekonaniem (wiem która za to najgorsza z pośród nich :rotfl: ) ważne, że jaka by nie była, w swojej klasie seria 3 bije na głowę konkurencję...


Góra
  
 
 Tytuł: Re: Najlepsza seria 3
PostNapisane: 9 kwietnia 2011, 13:17 
Fryderyk napisał(a):
ważne, że jaka by nie była, w swojej klasie seria 3 bije na głowę konkurencję...


Serio? Porównaj sobie z Mondeo w tych samych pieniądzach. W BMW otrzymasz 2x gorsze wyposażenie i 2x mniej miejsca dla pasażerów i na bagaż. No chyba, że porównujemy tylko konkurentów z klasy premium :cwaniak: Ale i tu wcale nie jest to takie pewne...


Góra
  
 
 Tytuł: Re: Najlepsza seria 3
PostNapisane: 9 kwietnia 2011, 13:18 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1220
Aż tak marna prowokacja :zdziwko: ?

_________________
LPG sprawdza sie jedynie w butlach turystycznych,zapalniczkach i junkersach
ON do ciągników siodłowych i dużych maszyn rolniczych
A PB tankują pozerzy :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Najlepsza seria 3
PostNapisane: 9 kwietnia 2011, 13:19 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 15835
Lokalizacja: Gdynia
Moje BMW: M3
Kod silnika: S65B40
Zakov... kupiłeś BMW patrząc na ilość miejsca w środku i wyposażenie? :rotfl: Jakby to pisał ktoś inny niż Zakov to bym uznał za prowokację. :P

_________________
Piszę jak jest.

Bezpośredni link do galerii Audi S4 Łepka —> viewtopic.php?f=55&t=173434

Jeszcze nie witom, a już żegnom.:
WitoM napisał(a):
Ja póki co galerii M4 nie planuje bo jestem zajęty słuchaniem dziwieku silnika z głośników


Argumentum ad maiorem:
DamianTra napisał(a):
Kolego jestem inzynierem. Naukowcem. Nie bazuje na sci-fi, autobiografiach czy jakiejkolwiek nie naukowej literaturze w celu wyksztalcenia swiatopogladu...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Najlepsza seria 3
PostNapisane: 9 kwietnia 2011, 13:28 
Offline
Tangiers Casino Manager
Avatar użytkownika

Posty: 5373
Moje BMW: Giulia Veloce
Jeżeli chodzi o jakość plastików to postawiłbym tutaj na e36, w e46 plastiki ogólnie są dobre, jak ktoś napisał wyżej np. na desce rozdzielczej, ale na te zdzierające się nie mógłbym patrzeć, tak samo z podłokietnikiem, w e36 ma się wrażenie, że można na niego usiąść i nic się nie stanie, w e46 niestety nie :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Najlepsza seria 3
PostNapisane: 9 kwietnia 2011, 13:36 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 17
Posty: 6536
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: 6 coupe
e36 coupe jak na czasy w których zostało wyprodukowane wyglądało po prostu przepięknie :) do tej pory ładne egzemplarze na prawdę cieszą oko

_________________
The Unattainable Is Invariably Attractive!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Najlepsza seria 3
PostNapisane: 9 kwietnia 2011, 13:41 
jiGsaw napisał(a):
Zakov... kupiłeś BMW patrząc na ilość miejsca w środku i wyposażenie? :rotfl: Jakby to pisał ktoś inny niż Zakov to bym uznał za prowokację. :P


Ale ja nie piszę w tej chwili o sobie, bo nie każdy jest mną, a rozpatrywanie tylko pod swoim kątem to zwykła hipokryzja. Staram się być obiektywny, w przeciwieństwie do Ciebie. Chociaż gdybym kupował nowe auto za 120-140 tyś. przyznaje, że być może rozważył bym takie Mondeo (świetne wyposażenie, prowadzenie, niezłe silniki, fajny wygląd, duża ilość miejsca i wygoda), zamiast nowej serii 3. Uważam, że np. wydanie oszczędności na ciasną "trójkę", z przeciętnym wyposażeniem, w przypadku człowieka (nie piszę o sobie!) który co roku chcę upchać do auta 4-osobową rodzinkę na wakacje, to po prostu bardzo kiepski pomysł... Takie są fakty i trzeba o tym napisać wprost - BMW są to auta drogie i z finansowego punktu widzenia oferują o wiele mniej, niż tańsza konkurencja w tym samym przedziale cenowym. No ale gdybym był prezesem nieźle prosperującej firmy, na pewno sprawiłbym sobie moją ulubioną serię 3 w wersji 335i i "full opcji", jako taki gadżecik (większy element biżuterii :hyhy:) poprawiający humor w drodze do pracy. Ponieważ uważam, że BMW kupuję się bardziej sercem, niż rozumem (bez skojarzeń z TP :rotfl:). Tutaj w standardzie dostajesz znaczek ze śmigiełkiem i uśmiech na twarzy. Resztę otrzymujesz "extra", jako gratis i powinieneś być wdzięczny, że w ogóle jest. Jakiś bagażnik, jakaś klimatyzacja, jakieś radio... Czyli to wszystko, co u tańszych marek dostajesz z ucałowaniem dłoni. I nie pytajcie mnie dlaczego jeżdżę BMW, bo po pierwsze w tej kwestii zdecydowanie brakuje mi rozumu (Bobby już możesz kopiować) :rotfl:, a po drugie co innego wywalić na używane auto 30 tyś. a 130 tyś. na nowe, gdzie za każdą pierdołę z listy wyposażenia dodatkowego trzeba wybulić 3 zerowe sumy... Wniosek jest taki, że 20 lat temu może i można było mówić o wzajemnym "biciu na głowę" producentów aut. Dziś konkurencja jest na tyle silna, że ciężko to jednoznacznie określić na podstawie poszczególnych modeli. Tym bardziej, że w ostatnich latach występują zupełnie odwrotne tendencje jakości wykonania wśród producentów. Tym samym takie marki jak BMW, czy Mercedes zaniżają jakość, "jadąc" na wyrobionej przez lata renomie, natomiast mniej uznawani producenci starają się systematycznie ją poprawiać, aby taką renomę wypracować. Prestiż, precyzja i dynamika BMW nie zawsze już wystarczają, aby zatuszować wyraźne braki jakościowe. W ten sposób różnice pomiędzy markami powoli się zacierają. Przykładem takiego zjawiska jest choćby KIA. 15 lat temu na porównanie KIA vs. Golf, każdy buchnąłby śmiechem... Dziś Golf również jest liderem w swojej klasie, ale KIA zabiera mu sporą cześć rynku, co kiedyś wydawało się nieprawdopodobne. Nie wiadomo co będzie za kolejne 15 lat... Po prostu niektóre auta są kierowane do innych grup docelowych i dla tych odbiorców są lepsze, ponieważ spełniają ich oczekiwania. Co nie oznacza, że tak musi być w ogólnym rozrachunku.

Ps: Może trochę prowokacja, ale takie są fakty. Nie lubię klapek na oczach...


Góra
  
 
 Tytuł: Re: Najlepsza seria 3
PostNapisane: 9 kwietnia 2011, 19:20 
Offline
Przyjaciel forum

Posty: 2826
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: e36
Kod silnika: 320i
Kyokushin napisał(a):
Dla mnie najwięcej wnoszącym autem było E36 Coupe.
Firma przestała robić kredensy pamiętające stan wojenny a zapoczątkowała erę fajnych aut o ponadczasowych sylwetkach.


x2


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Najlepsza seria 3
PostNapisane: 9 kwietnia 2011, 22:38 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 15835
Lokalizacja: Gdynia
Moje BMW: M3
Kod silnika: S65B40
Zakov napisał(a):
jiGsaw napisał(a):
Zakov... kupiłeś BMW patrząc na ilość miejsca w środku i wyposażenie? :rotfl: Jakby to pisał ktoś inny niż Zakov to bym uznał za prowokację. :P


Ale ja nie piszę w tej chwili o sobie, bo nie każdy jest mną, a rozpatrywanie tylko pod swoim kątem to zwykła hipokryzja. Staram się być obiektywny, w przeciwieństwie do Ciebie. Chociaż gdybym kupował nowe auto za 120-140 tyś. przyznaje, że być może rozważył bym takie Mondeo (świetne wyposażenie, prowadzenie, niezłe silniki, fajny wygląd, duża ilość miejsca i wygoda), zamiast nowej serii 3. Uważam, że np. wydanie oszczędności na ciasną "trójkę", z przeciętnym wyposażeniem, w przypadku człowieka (nie piszę o sobie!) który co roku chcę upchać do auta 4-osobową rodzinkę na wakacje, to po prostu bardzo kiepski pomysł... Takie są fakty i trzeba o tym napisać wprost - BMW są to auta drogie i z finansowego punktu widzenia oferują o wiele mniej, niż tańsza konkurencja w tym samym przedziale cenowym. No ale gdybym był prezesem nieźle prosperującej firmy, na pewno sprawiłbym sobie moją ulubioną serię 3 w wersji 335i i "full opcji", jako taki gadżecik (większy element biżuterii :hyhy:) poprawiający humor w drodze do pracy. Ponieważ uważam, że BMW kupuję się bardziej sercem, niż rozumem (bez skojarzeń z TP :rotfl:). Tutaj w standardzie dostajesz znaczek ze śmigiełkiem i uśmiech na twarzy. Resztę otrzymujesz "extra", jako gratis i powinieneś być wdzięczny, że w ogóle jest. Jakiś bagażnik, jakaś klimatyzacja, jakieś radio... Czyli to wszystko, co u tańszych marek dostajesz z ucałowaniem dłoni. I nie pytajcie mnie dlaczego jeżdżę BMW, bo po pierwsze w tej kwestii zdecydowanie brakuje mi rozumu (Bobby już możesz kopiować) :rotfl:, a po drugie co innego wywalić na używane auto 30 tyś. a 130 tyś. na nowe, gdzie za każdą pierdołę z listy wyposażenia dodatkowego trzeba wybulić 3 zerowe sumy... Wniosek jest taki, że 20 lat temu może i można było mówić o wzajemnym "biciu na głowę" producentów aut. Dziś konkurencja jest na tyle silna, że ciężko to jednoznacznie określić na podstawie poszczególnych modeli. Tym bardziej, że w ostatnich latach występują zupełnie odwrotne tendencje jakości wykonania wśród producentów. Tym samym takie marki jak BMW, czy Mercedes zaniżają jakość, "jadąc" na wyrobionej przez lata renomie, natomiast mniej uznawani producenci starają się systematycznie ją poprawiać, aby taką renomę wypracować. Prestiż, precyzja i dynamika BMW nie zawsze już wystarczają, aby zatuszować wyraźne braki jakościowe. W ten sposób różnice pomiędzy markami powoli się zacierają. Przykładem takiego zjawiska jest choćby KIA. 15 lat temu na porównanie KIA vs. Golf, każdy buchnąłby śmiechem... Dziś Golf również jest liderem w swojej klasie, ale KIA zabiera mu sporą cześć rynku, co kiedyś wydawało się nieprawdopodobne. Nie wiadomo co będzie za kolejne 15 lat... Po prostu niektóre auta są kierowane do innych grup docelowych i dla tych odbiorców są lepsze, ponieważ spełniają ich oczekiwania. Co nie oznacza, że tak musi być w ogólnym rozrachunku.

Ps: Może trochę prowokacja, ale takie są fakty. Nie lubię klapek na oczach...


BMW to przede wszystkim NORMALNIE zbudowany samochód i za to się głównie płaci, oprócz tego są oczywiście najlepsze silniki, bdb blachy, dobre wykończenie, ergonomia itp., ale główną różnicą między premium, a resztą jest właśnie różnica w budowie auta... i chyba to powinieneś był napisać jako tłumaczenie swego wyboru...

_________________
Piszę jak jest.

Bezpośredni link do galerii Audi S4 Łepka —> viewtopic.php?f=55&t=173434

Jeszcze nie witom, a już żegnom.:
WitoM napisał(a):
Ja póki co galerii M4 nie planuje bo jestem zajęty słuchaniem dziwieku silnika z głośników


Argumentum ad maiorem:
DamianTra napisał(a):
Kolego jestem inzynierem. Naukowcem. Nie bazuje na sci-fi, autobiografiach czy jakiejkolwiek nie naukowej literaturze w celu wyksztalcenia swiatopogladu...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Najlepsza seria 3
PostNapisane: 9 kwietnia 2011, 23:00 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 581
Lokalizacja: znad morza
Moje BMW: G31
Kod silnika: B58
Zakov napisał(a):
Chociaż gdybym kupował nowe auto za 120-140 tyś. przyznaje, że być może rozważył bym takie Mondeo (świetne wyposażenie, prowadzenie, niezłe silniki, fajny wygląd, duża ilość miejsca i wygoda), zamiast nowej serii 3.


Nie należy rozpatrywać tylko w kategorii ilości miejsca.
Nie wiem jakie masz punkt odniesienia. Ale takie mocne E90 to inna liga w porównaniu do Mondeo.
Najmocniejszy diesel w Mondeo ma 200KM a benzyna 240KM,w E90 286KM w 335d i 306KM w 335i.

Żeby przenosiś te moce trzeba inaczej projektować podwozie i inne rzeczy


Proponuję kiedyś pojeździć dłużej 330d czy 335i, a potem wsiąść do Mondeo czy Insignii. To może zrozumiesz.

Nie mówię, że Mondeo jest kiepski, sam takim jeździłem 2,0tdci przed BMW 2003r. Potem jeszcze testowałem ten nowy model 2007r


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Najlepsza seria 3
PostNapisane: 9 kwietnia 2011, 23:13 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 15835
Lokalizacja: Gdynia
Moje BMW: M3
Kod silnika: S65B40
Rufios napisał(a):
Zakov napisał(a):
Chociaż gdybym kupował nowe auto za 120-140 tyś. przyznaje, że być może rozważył bym takie Mondeo (świetne wyposażenie, prowadzenie, niezłe silniki, fajny wygląd, duża ilość miejsca i wygoda), zamiast nowej serii 3.


Nie należy rozpatrywać tylko w kategorii ilości miejsca.
Nie wiem jakie masz punkt odniesienia. Ale takie mocne E90 to inna liga w porównaniu do Mondeo.
Najmocniejszy diesel w Mondeo ma 200KM a benzyna 240KM,w E90 286KM w 335d i 306KM w 335i.

Żeby przenosiś te moce trzeba inaczej projektować podwozie i inne rzeczy


Proponuję kiedyś pojeździć dłużej 330d czy 335i, a potem wsiąść do Mondeo czy Insignii. To może zrozumiesz.

Nie mówię, że Mondeo jest kiepski, sam takim jeździłem 2,0tdci przed BMW 2003r. Potem jeszcze testowałem ten nowy model 2007r


Kolego :!: Trochę szacunku. Pozwolę sobie przypomnieć, że to Zakov jest tutaj najlepszy z inrzynierzy na forum. :P

_________________
Piszę jak jest.

Bezpośredni link do galerii Audi S4 Łepka —> viewtopic.php?f=55&t=173434

Jeszcze nie witom, a już żegnom.:
WitoM napisał(a):
Ja póki co galerii M4 nie planuje bo jestem zajęty słuchaniem dziwieku silnika z głośników


Argumentum ad maiorem:
DamianTra napisał(a):
Kolego jestem inzynierem. Naukowcem. Nie bazuje na sci-fi, autobiografiach czy jakiejkolwiek nie naukowej literaturze w celu wyksztalcenia swiatopogladu...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Najlepsza seria 3
PostNapisane: 10 kwietnia 2011, 00:02 
jiGsaw napisał(a):
BMW to przede wszystkim NORMALNIE zbudowany samochód i za to się głównie płaci, oprócz tego są oczywiście najlepsze silniki, bdb blachy, dobre wykończenie, ergonomia itp., ale główną różnicą między premium, a resztą jest właśnie różnica w budowie auta... i chyba to powinieneś był napisać jako tłumaczenie swego wyboru...


Z tym się zgadzam.

Rufios napisał(a):
Proponuję kiedyś pojeździć dłużej 330d czy 335i, a potem wsiąść do Mondeo czy Insignii. To może zrozumiesz.


Yyyy sorry kolego... :zdziwko: 163 konne Mondeo kosztuje około 120 tyś. Za to nie kupisz nawet 318d (143 konie). Gdzie do 335i...

Co jest lepsze? Oczywiście, że BMW, ale za BMW trzeba zapłacić. Za 140 tyś. dostaniesz najwyżej średnio wyposażone 318d, z wnętrzem jakościowo przypominającym Seata (po FL jednak lepiej)... Kupel niedawno takie kupił (przed FL). Dzisiaj mówi - nigdy więcej e90. Oczywiście gdy takie 335i staje do boju z Insignią OPC, to Opel dostaje na wszelkie możliwe sposoby i chyba tylko przestronnością wnętrza jest w stanie się bronić. Ale w przypadku popularnych wersji (318-320) taka oferta, za taką cenę to według mnie kpina z mniej zamożnych fanów marki.

jiGsaw napisał(a):
Kolego :!: Trochę szacunku. Pozwolę sobie przypomnieć, że to Zakov jest tutaj najlepszy z inrzynierzy na forum. :P


Twój ostatni argument w zasadzie nie był argumentem, a uzupełnieniem mojej wypowiedzi. Rozumiem, że w ten sposób poprawiasz sobie humor :ok:


Ostatnio edytowano 10 kwietnia 2011, 13:51 przez Zakov, łącznie edytowano 1 raz

Góra
  
 
 Tytuł: Re: Najlepsza seria 3
PostNapisane: 10 kwietnia 2011, 08:25 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 33
Posty: 2977
Lokalizacja: RMI
Moje BMW: e90 330d +
Kod silnika: m57t2
Jak dla mnie e36 ;) . Agresywna, ponadczasowa stylizacja sprawia, ze auto zachowane w dobrym stanie nadal wygląda ładnie i trzeba pamiętać ,że ta konstrukcja ma już 20lat.

W e36 podoba mi się m-pakiet jest taki jakby inny niż np. w e46.

Materiały użyte w środku są wg mnie bardzo dobre <wypowiadam się nt wersji poliftowej> i można śmiało powiedzieć, że są lepsze niż w vw, fordach itp z lat nawet do 2003, gdzie łuszczyły się plastiki, łatwo można je było porysować.

Jednak niestety większość użytkowników zepsuła te auta i na drogach łatwo takie spotkać.

Na szczęście istnieje forum takie jak to gdzie można zobaczyć prawdziwe perły. :rotfl:

Jak dla mnie e36 ma w sobie to coś :D , choć e46 i nowszy model również mi się podobają.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Najlepsza seria 3
PostNapisane: 10 kwietnia 2011, 09:37 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 7257
Kod silnika: BCY+
Porównywać BMW do Forda ? :zdziwko: To tak jak porównać Yamahe z Zippem... Mondeo na pe1nym sztosie kosztuje 130 tys? A BMW tak samo na pe1nej opcji wyposażenia kosztuje 200 tys +? Jeże1i mówimy o 20d 163 km, bo 30d i 35d to już 250 +... Różnica taka, że Fordów jeździ więcej od BMW i sie gorzej prezentują, chociaż podstawowe bmw też dupy niw urywa, a dobrze skonfigurowany Ford jest naprawde 1adnym autem.

A ford tak czy siak moim zdaniem nie ma z1ych materia1ów.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Najlepsza seria 3
PostNapisane: 10 kwietnia 2011, 10:34 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1220
Z tłuste Mondeo trzeba będzie zapłacić na pewno więcej niż 130 tyś choć 3er łatwo się zbliżyć do 300tyś, choć takie konfiguracje spotyka się naprawdę rzadko.

_________________
LPG sprawdza sie jedynie w butlach turystycznych,zapalniczkach i junkersach
ON do ciągników siodłowych i dużych maszyn rolniczych
A PB tankują pozerzy :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Najlepsza seria 3
PostNapisane: 10 kwietnia 2011, 10:44 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 2777
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: 535d++
Kod silnika: N57S
Cytuj:
. Za 140 tyś. dostaniesz najwyżej średnio wyposażone 318d, z wnętrzem jakościowo przypominającym Seata... Kupel niedawno takie kupił.


Mhm...sugerujesz że im gorsza opcja wyposażenia w E90 tym gorzej wykończone? :)

Na pewno tak jest ze zwykłą Vectrą C a z Vectrą OPC. W tej drugiej plastiki itd mocniejsze, lepsze, lepiej dopasowane, nic nie trzeszczy :)

_________________
BMW F10 535D @ 450KM chip by Tc-Performance.eu


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 71 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 7 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL