Wania napisał(a):
jiGsaw, filmiki z YT mozesz sobie wsadzic (wybierz sobie sam gdzie), dlaczego? pare postow czesniej podalem przyklad
Tak, własny pomiar i innej osoby też mogę sobie wsadzić, pewnie też polagowane itd.

Na pewno wszyscy swoje filmiki na youtube 328i mają pohaxowane.

mroova81 napisał(a):
Tomek napisał(a):
mroova81 napisał(a):
na torze testowym (idealny asfalt), na wzorcowo dobranych oponach (przczepność vs masa), skonfigurowana tak aby była jak najlżejsza, z zawodowym kierowcą, z minimalną ilością paliwa, podczas znakomitej pogody
Skąd pewność że tak wyglądają te testy? Bo mi się zawsze wydawało że BMW podaje dane dla farbycznie seryjnego auta z częściowym ładunkiem (paliwo + bagaż + kierowca).
Mi się zawsze zdawało, że właśnie producenci korzystają z tego, że co nie jest zabronione, jest dozwolone, dlatego moje życiowe doświadczenie pokazuje, że bardzo trudno zbliżyć się do katalogowego 0-100. Ale tutaj nie będę się upierał, bo jak dokładnie te testy wyglądają nie wiem, tylko na zdrowy rozsądek sobie myślę: po co mają wkładać 70kg bagażu jak nie muszą?
Ale ok, Jig, chcesz: zapraszam na kreskę, a potem kawkę. Tematu nie ciągnę dalej, bo zmierza on w bezproduktywnym kierunku.
Po prostu pogódź się z faktem, że NIE MA norm mierzenia. Życie wtedy staje się prostsze.
Maksss napisał(a):
jiGsaw napisał(a):
Jak dla mnie to jest żenada, że jakieś nowe BMW nazywające się ALPINA ma problem ze starym 328i. Jak już kiedyś pisałem - dla mnie Alpina to najszybsze modele, konkurujące osiągami z Mpwr i zdania nie zmienię. Czterocylindrowy diesel to nie to. Mogli to nazwać Alpina Paket i nikt by się nie czepiał.
a dla mnie żenada, że pierd... takie głupoty
![Kwadratowy :]](./images/smilies/splash.gif)
jak dla mnie to jest żenada czytając jakie to Twoje 328i jest igłą (oj sorry było

, swoją drogą kierownik w Peżocie musi do dziś sikać w majtki ze śmiechu

) i jak robi mierzone stoperem (napisz na forum jaki to model, chętnie kupie i sobie zmierze

), setke w niskie 6

, ale wiara czyni cuda, życze Ci żeby nowy motor 328i był jeszcze szybszy
P.s Rób sobie dalej jazdy na mojego plastika, mi to naprawde rybka

, możesz nawet napisać pismo do Alpiny ze skargą, a najlepiej wyslij swoje CV do Monachium, bo inżynierowie Bmw mogą się od Ciebie uczyć

Stoper z telefonu sony ericsson. Uwzględniając przekłamanie licznika to liczę na realne WYSOKIE 6s, ze szperą. Uważasz, że to nie do zrobienia? DLA NIEDOWIARKÓW - FAKTEM JEST, ŻE E30 m20b25 jest szybsze na drodze do pewnej prędkości (zdecydowanie ponad 100km/h) od E36 m50b25, FAKTEM JEST, że W PAPIERACH E36 jest szybsze. Dziękuję, dobranoc.
Santino napisał(a):
zacznijmy od tego ze 328 to nie zadna rakieta, tak samo jak 330, ibiza w dizlu porobiona na 200KM zrobi jak szmate czy to z startu czy to z rolki do konca swoich obrotow.
a gadki ze seryjne 328 robi niskie 6 to dla mnie mniej wiarygodne niz rozmowy mietka z kazkiem na gieldzie samochowej przy spalonej kaszance.
Kumpel swoim porobionym 2.8, ale w kompakcie osiągał lepsze czasy na ćwiarę od takiej ibizy jeżeli dobrze pamiętam.
_________________
Piszę jak jest.
Bezpośredni link do galerii Audi S4 Łepka —> viewtopic.php?f=55&t=173434
Jeszcze nie witom, a już żegnom.:
WitoM napisał(a):
Ja póki co galerii M4 nie planuje bo jestem zajęty słuchaniem dziwieku silnika z głośników
Argumentum ad maiorem:
DamianTra napisał(a):
Kolego jestem inzynierem. Naukowcem. Nie bazuje na sci-fi, autobiografiach czy jakiejkolwiek nie naukowej literaturze w celu wyksztalcenia swiatopogladu...