BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 2 maja 2025, 13:17

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1




Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 129 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Konkuręcja 7er nie śpi
PostNapisane: 16 października 2013, 11:44 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1419
system autohamowania to dobra sprawa, wystarczy sie zagapic czy cos, a samochod w zaleznosci od sytuacji przyblokuje przyspieszanie, przyhamowuje albo ostrzej przyhamuje do 0

jak ktos nie chce tego uzywac to sie wciska przycisk i opcja jest wylaczona


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Konkuręcja 7er nie śpi
PostNapisane: 16 października 2013, 14:32 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 35
Posty: 3082
Lokalizacja: Kętrzyn
Moje BMW: 540i
Garaż: Volvo S40 II 2.0d
Te bajery autohamowanie itp. to tylko naciąganie klienta na zbędne wydatki. Wszystko co można było osiągnąć w motoryzacji osiągnięto w latach '90. Teraz każda marka wciska na siłę bzdety nikomu niepotrzebne sztucznie zwiększając wartość auta. Trwa pościg technologiczny. Mechanicy się boją nowych aut, a i czasami serwisy rozkładają ręce przy awariach elektroniki. Więc po co to komu ? Sztuczna generacja niepotrzebnych kosztów i tyle.

W segmencie F są 3 samochody które królują i to, że akurat w tym miesiącu Mercedes jest z przodu nie oznacza nic. Za kilka miesięcy Audi wypuści coś co rozwali S-kę i 7-kę, a następnie BMW zaprezentuje system jeżdżenia po suficie. Pod względem mocy zawsze Mercedes wsadzał największe silniki do swoich "pontonów". I co z tego, że ma 600 koni jak 525d objeżdża go na torze. S-ka to taki typowy pożeracz autostrad. Do niczego więcej się chyba nie nadaje. Co nie zmienia faktu, że W126 to jedno z moich ulubionych aut. Takich cudów na 1 000 000 km żywotności już się nie robi.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Konkuręcja 7er nie śpi
PostNapisane: 16 października 2013, 15:12 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1329
Lokalizacja: Bytom
Nie troluj w temacie tymi utartymi banałami,stereotypami i śmiesznym filozofowaniu o końcu rozwoju motoryzacji w latach 90-tych:wstyd:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Konkuręcja 7er nie śpi
PostNapisane: 16 października 2013, 15:32 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 35
Posty: 3082
Lokalizacja: Kętrzyn
Moje BMW: 540i
Garaż: Volvo S40 II 2.0d
j27 napisał(a):
Nie troluj w temacie tymi utartymi banałami,stereotypami i śmiesznym filozofowaniu o końcu rozwoju motoryzacji w latach 90-tych:wstyd:


To jest prawda. W zawieszeniu, układzie hamulcowym, silniku i napędzie prawie nic się nie zmieniło po dziś dzień. Obecne silniki mają po 4 zawory na cylinder są napędzane przez tradycyjny wał napędowy, dyferencjał i półosie. Zawieszenie jest oparte na wielowahaczu i hamulce są tarczowe. To wszystko osiągnięto w latach '90. Rozwijane są bezsensowne rozwiązania elektroniki które generują niepotrzebne koszta w razie awarii. Tak naprawdę pomagając w znikomym stopniu. To tak jak mówić, że ABS pomaga. Pomaga, ale babciom a dla bardziej doświadczonego kierowcy np. w zimę na lodzie przeszkadza i wydłuża drogę hamowania.

Poza tym nazwałeś mnie trollem, a nawet nie podałeś jakiegoś argumentu. To, że jesteś bardziej znany na forum i masz 740i to oznacza że możesz mnie zwyzywać i masz odrazu rację ? Też Cie mogę zwyzywać ale ja sie nie zniżam do takiego poziomu. Chciałem poprostu wziąć udział w dyskusji


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Konkuręcja 7er nie śpi
PostNapisane: 16 października 2013, 16:30 
Offline
Naczelny bimbrovnik
Avatar użytkownika

Posty: 9076
Lokalizacja: PTU
Moje BMW: e30
Kod silnika: m52b28
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=77118
A napisał(a):
jak ktos nie chce tego uzywac to sie wciska przycisk i opcja jest wylaczona

Co nie zmienia faktu, że płacisz za to, czy chcesz, czy nie, a jak się spieprzy, to może być problem ;) Podobnie z dozownikiem zapaszków, chociaż tu przy awarii problemów z jazdą być nie powinno :rotfl:
Nie no, część tych wszystkich bajerów może i ma jakiś sens, ale mam wrażenie, że koncerny wicskają ludziom na siłę jako "musisztomieć". Część opcji może stępić instynkt samozachowawczy kierowcy, co wcale znowu takie dobre nie jest :D
Tak czy siak, póki co nie jestem grupą docelową dla Mercedesa S.

_________________
Obrazek

One redline a day keeps a mechanic away.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Konkuręcja 7er nie śpi
PostNapisane: 16 października 2013, 18:07 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1419
nie musisz placic za to. W bmw ta opcja jest za doplata. To czy sie spieprzy czy nie to nie ma znaczenia. Trzeba uwazac zawsze a nie polegac w 100% na opcjach


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Konkuręcja 7er nie śpi
PostNapisane: 16 października 2013, 18:27 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 4977
Lokalizacja: SKL/Cz-wa
Moje BMW: e91
Kod silnika: N52B25
kupiec_fkl napisał(a):
To jest prawda. W zawieszeniu, układzie hamulcowym, silniku i napędzie prawie nic się nie zmieniło po dziś dzień. Obecne silniki mają po 4 zawory na cylinder są napędzane przez tradycyjny wał napędowy, dyferencjał i półosie. Zawieszenie jest oparte na wielowahaczu i hamulce są tarczowe. To wszystko osiągnięto w latach '90. Rozwijane są bezsensowne rozwiązania elektroniki które generują niepotrzebne koszta w razie awarii. Tak naprawdę pomagając w znikomym stopniu. To tak jak mówić, że ABS pomaga. Pomaga, ale babciom a dla bardziej doświadczonego kierowcy np. w zimę na lodzie przeszkadza i wydłuża drogę hamowania.

tak, przed rokiem 1990 zamiast wału napędowego był sznurek do presy, dyfer był widmem przyszłości ze startreka a zamiast hamulców tarczowych były dziury w podłodze i buty na koturnie. ogólnie wiadomo, że BMW skończyło się ma e30 na wąskiej z M20 pod maską, to co później to tylko wybryki.

postęp to postęp, to co jest potrzebne a co nie przeważnie weryfikuje rynek, poza tym kto bogatemu zabroni? po co ktoś kupuje ajfona za worek pieniędzy skoro to samo (czyt, zadzwoni i napisze sms) zrobi się na starej nokii, bez dotykowego pierdziela, który może się potłuc itd.
Co rozumiesz przez niepotrzebne koszta w czasie awarii? to jakie są potrzebne koszta? wymiana sprzęgła jest potrzebnym kosztem czy nie? jak to się ma w przypadku np wymiany kompa sterującego wysuwanym ramieniem do drapania za prawych uchem prezesa?
jakby wszyscy wychodzili z takiego założenia to dalej byśmy jeździli polonezami

co do abs - kto to jest bardziej doświadczony kierowca? babcia zakładając że ma 70 na karku i prawko od 50 lat jest chyba mega doświadczonym kierowcą. ze swoim skilem zimą na lodzie powinna ogarniać dragstera na slickach.


fajnie się pisze ale warto czasami ruszyć głową i spojrzeć z innego punktu, rzucać można różne hasła ale fajnie by było żeby miały jakiś sens.
to że coś się psuje lub nie, nie wynika z tego, że "jest". jeżeli się zepsuło, to można powiedzieć z dużą pewnością, że miało się zepsuć i gościu, który to projektował może pokiwać głową i powiedzieć "udało się". prawa rynku, napędzanie sobie produkcji itd. zastanawiałeś się jak to jest, że człowiek potrafi zbudować samolot, który przekracza prędkość dźwięku z palcem w nosie, wysłać innego człowieka w kosmos, non stop coś gdzies się mówi o nanotechnologii itd itp a auta psują się bardziej niż kiedyś, a tak przynajmniej twierdzimy? czemu nie zastosują jakiegoś innego materiału na niektóre podzespoły, tak żeby nie klękały po roku jazdy? a może gdyby zastosowali coś "normalnego" a nie z wyliczoną żywotnością to jeździłoby to do końca świata razem z Owsiakiem?

mietek ok, środek obłędny, przypomina mi sie scena z "pieniądze to nie wszystko" i tekst "jak w kościele" :rotfl: jedyne co to ta kierownica jakaś taka zbyt fikuśna

_________________
Obrazek


Ostatnio edytowano 16 października 2013, 18:41 przez trollu, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Konkuręcja 7er nie śpi
PostNapisane: 16 października 2013, 18:34 
Mają ludzie problemy.... na szczęście technika się rozwija ;)


Góra
  
 
 Tytuł: Re: Konkuręcja 7er nie śpi
PostNapisane: 16 października 2013, 20:55 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 42
Posty: 3233
Lokalizacja: Zabrze/Ludwigshafen
Moje BMW: Było E39. Jest E88
Kod silnika: N52B30
Garaż: viewtopic.php?f=6&t=171542
mroova81 napisał(a):
jak to będzie wszystko wyglądać za 10-15-20lat


To sformułowanie obrazuje że praktycznie 100% tutejszych wypowiedzi dotyczy użytkowników aut z rynku wtórnego, z czego może 5% będzie jeździło autem z segmentu limuzyny typu S, 7 czy A8. Nikt z nas tutaj nie pójdzie do salony i nie będzie wybierało opcji wyposażenia, tylko zda się na ograniczony wybór już skonfigurowanych samochodów z rynku wtórnego. Mało kto z nas będzie miał wpływ na to jak auto przed nami było eksploatowane i jak "przechowywane", a to ma duży wpływ na elektronikę i mechanikę.
Te auta są produkowane nie pod kątem nas, tylko ich pierwotnych nabywców, którzy mają zasobny portfel i idą wybierają opcje i nie rzadko wybierają te auta z myślą o tylnej kanapie żeby tam im było najwygodniej.
Ostanio, to może nic wielkiego, miałem okazję jednego dnia pomacać i siąść pokolenie w nowej 740d, S 400cdi oraz A8 4.0 TDI. Nie wiem w jak "mocnych" opcjach te auta były ale wg mnie pierwsze miejsce S potem długo długo nic potem A8 przed 7 jeśli chodzi o kierowcę i 7 przed A jeśli chodzi o tylną kanapę. S to po prostu jakiś kosmos jeśli chodzi o fotele i ich wygodę, skóra tak delikatna jak pupa niemowlaka, to jak można fotel rozłożyć, ekran navi, cyferblaty, możliwości ustawień itd itp. Limuzyny kupowane są przede wszystkim z myślą o wygodę na tylnej kanapie i chyba każdy się ze mną zgodzi że mercedes jeśli chodzi o komfort podróży na tylej kanapie wygrywa. Jaki prezes czy vip siedząc na tylnej kanapie myśli o tym jak się auto prowadzi jego szoferowi, czy będą pierwsi z pod świateł lub czy na trze będą mieć dobry czas?
Jeśli chodzi o trwałość nowych samochodów. Co to obchodzi producenta i nabywcy jeśli ten sprzedaję auto, rezygnuje z leasingu po tym jak się gwarancja skończy.
Już w mojej E39 poszli w kosmos z techniką i zastąpili niezawodne bębenki z cyferkami km jakimiś znikającymi pixelami ;)

P.S.

Audi jak dla mnie przegrywa tonem sygnalizującym pozostawienie włączonych świateł. Jak może tak wstrętnie piszczeć w A8 tym samym tonem co w A1...

_________________
---->>>https://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=171542<<<----


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Konkuręcja 7er nie śpi
PostNapisane: 17 października 2013, 00:55 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Wiek: 42
Posty: 14133
Lokalizacja: Cieśnina złych przeżyć
Moje BMW: E60
Kod silnika: M57N
Garaż: Na przylądku, w portowej tawernie.
A propos testu, ktory wkleił A, to największym kabaretem jest dla mnie pozycjonowanie przez Porsche 6 cylindrów w tej klasie za 150 tys Euro. Powodzenia w sprzedaży. Przyda się.

Wracając jednak do 7er vs S klasse - jak zwykle troche brakuje jazdy w jezdzie nowej eSce... Niby full opcji, gadżety, tronicki, tricki... i co, ktos się tym przejedzie i stwierdzi - "siódemką fajniej.." to trwa juz od czasów E32 vs W140, E38 vs W220, E65 vs W221... moze sobie S klasa byc lepiej wyposazona i szybsza na prostej - BMW ciagle ma w sobie" to coś " .

_________________
Obrazek
Najpiękniejsza na świecie jest Olabmw w mojej becie


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Konkuręcja 7er nie śpi
PostNapisane: 17 października 2013, 07:28 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 14408
Jak ktoś uważa że się nic nie zmienia to zamiast auta za 600tys zł kupi W140 albo W126 włoży w nie 150tys zł i się cieszy. Nikt nikogo nie zmusza do jazdy nowym autem.

Nie wiem czy dobry model pokazuję (musiałbym zajrzeć do CA) ale ten mercedes nadal jeździ w wielu krajach jako rządowa limuzyna:

Obrazek

A Mercedes W126 był produkowany KILKA LAT dłużej specjalnie dla szejków arabskich, którym się nowa W140 nie podobała! I to jest czad. Zresztą W126 bym bardzo chętnie zakupił :super:

Obrazek

Natomiast raczej wg.mnie W126 nie jeździ jak W221. Miałem W221 S500 przez miesiąc i jest to bajka auto. Chyba ok.380KM daje radę takiej krowie. A aktywny tempomat to zajefajna opcja, po jeździe z nim irytuje Cię zwykły.... ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Konkuręcja 7er nie śpi
PostNapisane: 17 października 2013, 12:24 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1419
GP-T1000 napisał(a):
mroova81 napisał(a):
jak to będzie wszystko wyglądać za 10-15-20lat


To sformułowanie obrazuje że praktycznie 100% tutejszych wypowiedzi dotyczy użytkowników aut z rynku wtórnego, z czego może 5% będzie jeździło autem z segmentu limuzyny typu S, 7 czy A8. Nikt z nas tutaj nie pójdzie do salony i nie będzie wybierało opcji wyposażenia, tylko zda się na ograniczony wybór już skonfigurowanych samochodów z rynku wtórnego. Mało kto z nas będzie miał wpływ na to jak auto przed nami było eksploatowane i jak "przechowywane", a to ma duży wpływ na elektronikę i mechanikę.
Te auta są produkowane nie pod kątem nas, tylko ich pierwotnych nabywców, którzy mają zasobny portfel i idą wybierają opcje i nie rzadko wybierają te auta z myślą o tylnej kanapie żeby tam im było najwygodniej.
Ostanio, to może nic wielkiego, miałem okazję jednego dnia pomacać i siąść pokolenie w nowej 740d, S 400cdi oraz A8 4.0 TDI. Nie wiem w jak "mocnych" opcjach te auta były ale wg mnie pierwsze miejsce S potem długo długo nic potem A8 przed 7 jeśli chodzi o kierowcę i 7 przed A jeśli chodzi o tylną kanapę. S to po prostu jakiś kosmos jeśli chodzi o fotele i ich wygodę, skóra tak delikatna jak pupa niemowlaka, to jak można fotel rozłożyć, ekran navi, cyferblaty, możliwości ustawień itd itp. Limuzyny kupowane są przede wszystkim z myślą o wygodę na tylnej kanapie i chyba każdy się ze mną zgodzi że mercedes jeśli chodzi o komfort podróży na tylej kanapie wygrywa. Jaki prezes czy vip siedząc na tylnej kanapie myśli o tym jak się auto prowadzi jego szoferowi, czy będą pierwsi z pod świateł lub czy na trze będą mieć dobry czas?
Jeśli chodzi o trwałość nowych samochodów. Co to obchodzi producenta i nabywcy jeśli ten sprzedaję auto, rezygnuje z leasingu po tym jak się gwarancja skończy.
Już w mojej E39 poszli w kosmos z techniką i zastąpili niezawodne bębenki z cyferkami km jakimiś znikającymi pixelami ;)

P.S.

Audi jak dla mnie przegrywa tonem sygnalizującym pozostawienie włączonych świateł. Jak może tak wstrętnie piszczeć w A8 tym samym tonem co w A1...


http://mybmw.de/u1g1g7v1
http://mybmw.co.uk/t2c9j8q9

tak aby porownac auta roznych marek, musza byc wybrane podobne opcje, w tym rodzaj skory. Skora skorze nierowna. W BMW to samo, jedna tansza, inna drozsza. Powyzsze linki sa dwiema wersjami 760iL, jedna w mpaku, cena okolo 180 tys euro w niemczech. Opcji jest pod dostatkiem: masaze, regulacje itd. W niemieckiej jest barek, przy angielskiej nie da sie zaznaczyc tej opcji. Duza czesc jest tez gratis i nie sa wyszczegolnione w konfiguratorze. Musialbym odkopac polski katalog z opcjami dostepnymi przy 7mce


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Konkuręcja 7er nie śpi
PostNapisane: 17 października 2013, 12:44 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 14408
Nie zgodzę się że ludzie kupuję A8, eSkę, czy serię 7 pod katem podróżnowania z tyłu. Zgodzę się że kupują pod tym kątem RR ew. Bentleya. Natomiast Audi, BMW czy Mercedsa, BARDZO często kupuje się pod kątem siedzenia za kółkiem.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: KonkurENcja 7er nie śpi
PostNapisane: 17 października 2013, 12:53 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Wiek: 42
Posty: 14133
Lokalizacja: Cieśnina złych przeżyć
Moje BMW: E60
Kod silnika: M57N
Garaż: Na przylądku, w portowej tawernie.
KotSylwester napisał(a):
Nie zgodzę się że ludzie kupuję A8, eSkę, czy serię 7 pod katem podróżnowania z tyłu. Zgodzę się że kupują pod tym kątem RR ew. Bentleya. Natomiast Audi, BMW czy Mercedsa, BARDZO często kupuje się pod kątem siedzenia za kółkiem.
DOkładnie tak. I dlatego to niemieckie porównanie wygrała 7er. Ktos wsiadł, pojezdził i SUBIEKTYWNIE uznał,ze siódemka jest lepsza mimo braku wykrywaczy spoconej pachy i systemu automatycznego omijania dziur w jezdni.

Zamiast na pierdołach, BMW i MB powinno się skupic na faktycznie potrzebnych rzeczach jak np zbiornik paliwa- w tej klasie auta 80 litrowy zbiornik to kpiny. Porsche jakos lepiej rozumie,ze im rzadziej trzeba tankowac na trasie tym lepiej.

_________________
Obrazek
Najpiękniejsza na świecie jest Olabmw w mojej becie


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: KonkurENcja 7er nie śpi
PostNapisane: 17 października 2013, 13:02 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 35
Posty: 3082
Lokalizacja: Kętrzyn
Moje BMW: 540i
Garaż: Volvo S40 II 2.0d
Frank napisał(a):
Zamiast na pierdołach, BMW i MB powinno się skupic na faktycznie potrzebnych rzeczach jak np zbiornik paliwa- w tej klasie auta 80 litrowy zbiornik to kpiny. Porsche jakos lepiej rozumie,ze im rzadziej trzeba tankowac na trasie tym lepiej.


Dokładnie powinni zrobić większe zbiorniki paliwa. 5er powinna mieć zbiornik przynajmniej 100 litrów, a 7er ze 150 spokojnie. Mnie w mojej E39 wkurza tak mały zbiornik paliwa, a co dopiero jakbym miał 540i...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: KonkurENcja 7er nie śpi
PostNapisane: 17 października 2013, 13:52 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1419
kupiec_fkl napisał(a):
Frank napisał(a):
Zamiast na pierdołach, BMW i MB powinno się skupic na faktycznie potrzebnych rzeczach jak np zbiornik paliwa- w tej klasie auta 80 litrowy zbiornik to kpiny. Porsche jakos lepiej rozumie,ze im rzadziej trzeba tankowac na trasie tym lepiej.


Dokładnie powinni zrobić większe zbiorniki paliwa. 5er powinna mieć zbiornik przynajmniej 100 litrów, a 7er ze 150 spokojnie. Mnie w mojej E39 wkurza tak mały zbiornik paliwa, a co dopiero jakbym miał 540i...


to co maja powiedziec wlasciciele emek o zbiornikach? E60/E63 V10 i E90/E92 V8 ? :D


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: KonkurENcja 7er nie śpi
PostNapisane: 17 października 2013, 14:12 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 29
Posty: 2578
Moje BMW: F20
Kod silnika: N55B58
A napisał(a):
kupiec_fkl napisał(a):
Frank napisał(a):
Zamiast na pierdołach, BMW i MB powinno się skupic na faktycznie potrzebnych rzeczach jak np zbiornik paliwa- w tej klasie auta 80 litrowy zbiornik to kpiny. Porsche jakos lepiej rozumie,ze im rzadziej trzeba tankowac na trasie tym lepiej.


Dokładnie powinni zrobić większe zbiorniki paliwa. 5er powinna mieć zbiornik przynajmniej 100 litrów, a 7er ze 150 spokojnie. Mnie w mojej E39 wkurza tak mały zbiornik paliwa, a co dopiero jakbym miał 540i...


to co maja powiedziec wlasciciele emek o zbiornikach? E60/E63 V10 i E90/E92 V8 ? :D

To musi być masakra, 540i robiłem +/- 650-680km w trasie...



Wujekwaldus pewnie co 200km się zatrzymuje... :zabawa:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: KonkurENcja 7er nie śpi
PostNapisane: 17 października 2013, 14:16 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Wiek: 42
Posty: 14133
Lokalizacja: Cieśnina złych przeżyć
Moje BMW: E60
Kod silnika: M57N
Garaż: Na przylądku, w portowej tawernie.
waskii napisał(a):
540i robiłem +/- 650-680km w trasie...
E39 ? na 70 litrowym zbiorniku tyle km przejechac 540 tką to jest sztuka :padam:

_________________
Obrazek
Najpiękniejsza na świecie jest Olabmw w mojej becie


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: KonkurENcja 7er nie śpi
PostNapisane: 17 października 2013, 14:23 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 29
Posty: 2578
Moje BMW: F20
Kod silnika: N55B58
Frank, Ile Ci ten potwór łykał? Na autostradzie przy tempomacie dużo nie wciągała. Chociaż przy normalnych sprawnych prędkościach bez świrowania 13 litrów w trasie. Takiego potwora teraz to nic tylko gazować i czerpać przyjemność z jazdy przy stosunkowo tanim pokonywaniu kilometrów.

Teraz moja rakieta wciąga w trasie 6 litrów :cwaniak:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: KonkurENcja 7er nie śpi
PostNapisane: 17 października 2013, 14:33 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1419
waskii napisał(a):
A napisał(a):
kupiec_fkl napisał(a):
Frank napisał(a):
Zamiast na pierdołach, BMW i MB powinno się skupic na faktycznie potrzebnych rzeczach jak np zbiornik paliwa- w tej klasie auta 80 litrowy zbiornik to kpiny. Porsche jakos lepiej rozumie,ze im rzadziej trzeba tankowac na trasie tym lepiej.


Dokładnie powinni zrobić większe zbiorniki paliwa. 5er powinna mieć zbiornik przynajmniej 100 litrów, a 7er ze 150 spokojnie. Mnie w mojej E39 wkurza tak mały zbiornik paliwa, a co dopiero jakbym miał 540i...


to co maja powiedziec wlasciciele emek o zbiornikach? E60/E63 V10 i E90/E92 V8 ? :D

To musi być masakra, 540i robiłem +/- 650-680km w trasie...



Wujekwaldus pewnie co 200km się zatrzymuje... :zabawa:


no to jest calkiem standardowy wynik. Przy M5 V10 i teraz M6 V10 mialem/mam wlasnie tak 230km i pika rezerwa.
680km w 540i to pewnie muskasz gaz i tylko na trasie, nie liczac miasta


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 129 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 16 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL