BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 1 maja 2025, 12:35

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1




Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 119 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 27 września 2009, 18:29 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 15835
Lokalizacja: Gdynia
Moje BMW: M3
Kod silnika: S65B40
Na szczęście nie wszyscy :hyhy:

_________________
Piszę jak jest.

Bezpośredni link do galerii Audi S4 Łepka —> viewtopic.php?f=55&t=173434

Jeszcze nie witom, a już żegnom.:
WitoM napisał(a):
Ja póki co galerii M4 nie planuje bo jestem zajęty słuchaniem dziwieku silnika z głośników


Argumentum ad maiorem:
DamianTra napisał(a):
Kolego jestem inzynierem. Naukowcem. Nie bazuje na sci-fi, autobiografiach czy jakiejkolwiek nie naukowej literaturze w celu wyksztalcenia swiatopogladu...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 września 2009, 08:56 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1069
Lokalizacja: Warsaw / LA
Moje BMW: 911
maaaad napisał(a):
Tak jak wyżej napisałem :-D
M5 - 8:13, 150.43 km/h
CTS-V - 7:59.22 154.70 km/h
Więc różnica niemała :-)


raczej spora...

_________________
Mialem kiedys bmw... ;s


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Cadillac łoji M5
PostNapisane: 10 sierpnia 2010, 19:02 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 15986
Lokalizacja: Los Santos
Moje BMW: E30 E46 E83
Kod silnika: M20B25 FTMW!!!
Garaż: ᶘ ᵒᴥᵒᶅ
Odgrzeje kotlecik - na rynek wchodzi CTS-V Coupe aka bat na M3 i RS5 :D

Cadillac’s CTS-V Coupe Makes German Rivals Look Like Taxis
http://blogs.wsj.com/drivers-seat/2010/ ... ike-taxis/

_________________
BMW z duszą skończyły się na Kill 'em All.
Obrazek
Było: '92 E36 320i 2d diamantschwarz/stoff anthrazit; '98 E46 323i 4d farngruen/leder hellbeige, '97 E36 323i->328i 2d arktissilber/leder montana schwarz
Jest: '90 E30 325i 2d diamantschwarz/leder bison schwarz (M3), '05 E46 330ci stahlblau/leder schwarz, '08 E83 X3 3.0si alpinweiss 3/leder nevada tabak


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Cadillac łoji M5
PostNapisane: 10 sierpnia 2010, 19:56 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 6907
Lokalizacja: JP
Tomek napisał(a):
Odgrzeje kotlecik - na rynek wchodzi CTS-V Coupe aka bat na M3 i RS5 :D


Tutaj jeszcze dwa ciekawe filmy porownujace te modele





Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Cadillac łoji M5
PostNapisane: 10 sierpnia 2010, 20:16 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2516
Lokalizacja: Nadrenia (DE)
Moje BMW: E39 540&E39 528
Kod silnika: M62B44&M52B28TU
jeśli chodzi o drugi filmik z początku tematu to tylko ja zauważyłem ze M5 ma 6biegow a nie 7??
To przecież ma duży wpływ na sprint i nie tylko :)
Może i silnik jest słabszy niż wersje europejskie hehe, 500KM zamiast 507KM??
I tak niestety M5 wyszło w tym porównaniu troszkę słabo :kwasny:

A jeśli chodzi o obecne silniki BMW w stosunku do konkurencji to uważam że są konstruowane zbyt powściągliwie.
W nowym M5 mogliby zrobić np V12 z dwoma turbinami i przerażającą mocą - klient i tak grzecznie za wszystko zapłaci, tym bardziej gdy auto będzie mocniejsze od konkurencji.

Już w 89 roku Alpina zrobiła E34 mknące ponad 290km/h
http://pl.wikipedia.org/wiki/Alpina_B10_Biturbo
Z bardzo prostym silnikiem M30.

Nie wiem czemu BMW Motorsport nie robi 20lat później :!: podobnych potworów :zalamany:
Wystarczyłoby uturbić M62B44 lub B46 które seryjnie ma 346KM i 480 Nm przy 3700 obr/min.
Wiadomo że Kowalskiemu łatwo powiedzieć co mu się tam zamarzyło, ale jakoś merole amg mają doładowane duże silniki i dobrze się sprzedają

_________________
E39 M-pakiet 19" Hartge
viewtopic.php?f=6&t=125307&p=1576641#p1576641

V8 Eisenmann, 10J, Dupowóz
viewtopic.php?f=6&t=146942


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Cadillac łoji M5
PostNapisane: 10 sierpnia 2010, 20:23 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 6907
Lokalizacja: JP
Pablo325i napisał(a):
A jeśli chodzi o obecne silniki BMW w stosunku do konkurencji to uważam że są konstruowane zbyt powściągliwie.
W nowym M5 mogliby zrobić np V12 z dwoma turbinami i przerażającą mocą - klient i tak grzecznie za wszystko zapłaci, tym bardziej gdy auto będzie mocniejsze od konkurencji.


Nie, klient moze zaplaci w Polsce, gdzie sprzedaz roczna jest na poziomie kilku sztuk, a potencjalnemu klientowi doplata nie robi juz roznicy (o ile doplata nie winduje ceny do poziomu nastepnego segmentu samochodow). Gdy poszukasz, to dowiesz sie, ze glownym rynkiem zbytu na samochody M (czy AMG) jest USA, gdzie panuje naprawde duza konkurencja i nie mozna sobie pozwolic na fanaberie typu 10-15% wieksza cena.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Cadillac łoji M5
PostNapisane: 10 sierpnia 2010, 20:28 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2516
Lokalizacja: Nadrenia (DE)
Moje BMW: E39 540&E39 528
Kod silnika: M62B44&M52B28TU
Vermilion napisał(a):
glownym rynkiem zbytu na samochody M (czy AMG) jest USA, gdzie panuje naprawde duza konkurencja

to niech spróbują uturbić niedrogie M62B46 ;)
Moim zdaniem zabija ich rutyna- wolnossak, troszkę większa pojemność (lub ta sama) z generacji na generacji i tak w kółko...
Nie mogą zrobić V10 6.6 litra 700KM?? ;)
No cóż widocznie amg ma lepszych inżynierów i większy budżet :znudzony:

_________________
E39 M-pakiet 19" Hartge
viewtopic.php?f=6&t=125307&p=1576641#p1576641

V8 Eisenmann, 10J, Dupowóz
viewtopic.php?f=6&t=146942


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Cadillac łoji M5
PostNapisane: 10 sierpnia 2010, 20:34 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 36
Posty: 72
Lokalizacja: Łódź
przecież nowe M mają doładowane silniki


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Cadillac łoji M5
PostNapisane: 10 sierpnia 2010, 20:35 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 6907
Lokalizacja: JP
Pablo325i napisał(a):
to niech spróbują uturbić niedrogie M62B46 ;)
Moim zdaniem zabija ich rutyna- wolnossak, troszkę większa pojemność (lub ta sama) z generacji na generacji i tak w kółko...
Nie mogą zrobić V10 6.6 litra 700KM?? ;)
No cóż widocznie amg ma lepszych inżynierów i większy budżet :znudzony:


Przeciez tak zrobili, S63 (doladowane V8) z X5M/X6M laduje pod maska F10 M5.

A F01 760i ma N74, czyli doladowane V12.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Cadillac łoji M5
PostNapisane: 10 sierpnia 2010, 21:26 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 14408
Ale jakie to brzydkie... jak Logan po tuningu...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Cadillac łoji M5
PostNapisane: 10 sierpnia 2010, 21:48 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 17755
Lokalizacja: Ciućkowo
Moje BMW: E46 325 CiA
Garaż: https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=170039&start=0
No i na nic precyzja wykonania Niemiekich inżynierów :/ Ich dzieci objeżdżą synonim kanapowej jazdy prosto z USA hehe

Ale co poradzić jak BMW robi coraz bardziej gejowo-metroseksualne samochody w stylu Audi.

_________________
I Don`t Suffer From Insanity... I Enjoy Every Minute Of It..
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Cadillac łoji M5
PostNapisane: 10 sierpnia 2010, 22:05 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2516
Lokalizacja: Nadrenia (DE)
Moje BMW: E39 540&E39 528
Kod silnika: M62B44&M52B28TU
Vermilion napisał(a):
Przeciez tak zrobili, S63 (doladowane V8) z X5M/X6M laduje pod maska F10 M5.

X5 i X6 M to ogólnie trochę nieporozumienie, tak wysokie auto M.
Ale niech im będzie, szybkie wielkie bydle.

Mi chodzi o auta zwinniejsze 3er, 5er.
W F10 ma doładowanie ale mocą chyba nie przeraża a i tak jest to spóźniona odpowiedź BMW, które robiąc E60 M5 chyba nie pomyślało że konkurencja też nie śpi...

A dlaczego w E92 nie ma turbo?? Tylko np beemka PO LATAM po czipie już mu dorównuje, jeśli nie przewyższa.
Świetny silnik V8 (105KM z litra) tylko właśnie brakuje turbo...

Nie chodzi mi o to że w BMW nic się nie dzieje, tylko że dają coraz częściej ciała konurencji...
E92 M jest piękne, ale ta moc jest trochę stonowana, przez co nie miażdży konkurencji...

_________________
E39 M-pakiet 19" Hartge
viewtopic.php?f=6&t=125307&p=1576641#p1576641

V8 Eisenmann, 10J, Dupowóz
viewtopic.php?f=6&t=146942


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Cadillac łoji M5
PostNapisane: 10 sierpnia 2010, 22:16 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 17755
Lokalizacja: Ciućkowo
Moje BMW: E46 325 CiA
Garaż: https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=170039&start=0
Moim zdaniem powinni pójść w stronę redukcji masy i wtedy nawet z tą mocą by było dobrze. Mercedes C AMG też ma koni kupę ale na torze przegrywa z Emką.

_________________
I Don`t Suffer From Insanity... I Enjoy Every Minute Of It..
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Cadillac łoji M5
PostNapisane: 10 sierpnia 2010, 22:24 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 1273
Moje BMW: F10 M5
Kod silnika: S63
Panowie błagam nie porównujcie jakości BMW do Mercedesa. To, że marki tandecieją to jest wiadome od dawna.

Przykład z bliskiej rodziny. Mercedes W211 E500 rok 2005 kupiony nowy od dilera z okolic W-wy. Auto póki nie zostało rok temu sprzedane przy przebiegu ok 80 tys. km. w serwisie stało częściej niż jeździło po drogach. A to Air Matic a to komputer zardzewiał a to skrzynia padła. Gałka do skrzyni, na której był guzik do odpalania samochodu była złuszczona całkowicie po 50 tys. km. Gdzie w BMW łuszczenie plastików pojawia się w zależności od użytkowania przy przebiegu ok 200 tys. km

Drugi przykład mojego własnego ojca. Kupił rok temu ML-a 63 AMG z przebiegiem 50 tys. km z roku prod. 2007.
Auto nie jeździ tylko lata. Uwielbiam nim jeździć bo pedał gazu działa niczym pajączek z telezakupów.
Ale... wykonanie woła o pomstę do nieba. pokrętła od klimatyzacji latają na boki po kilka cm na stronę, plastiki się zarysowują od samego ich dotknięcia a z karbonowej folii na desce rozdzielczej odłazi lakier...itd i to wszystko w aucie, które jako nowego kosztowało tyle co nówka sztuka nieśmigane M5 z Polskiego salonu. TANDETA !!!

Czasy W123, które po zmotoryzowaniu połowy Europy płyną właśnie zmotoryzować Afrykę i działać przez kolejne 30 lat już minęły.

BMW mam jednak wrażenie trzyma mniej więcej ten sam poziom bezawaryjności co w latach 90-tych i oby tak dalej.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Cadillac łoji M5
PostNapisane: 10 sierpnia 2010, 22:30 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 2410
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: e39 530dAt
Kod silnika: M57
KotSylwester napisał(a):
Ale jakie to brzydkie... jak Logan po tuningu...


Kocie, a co chcesz od Logana? ostatnio kupiłem pracownikowi, hula aż miło... fajne auto! :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Cadillac łoji M5
PostNapisane: 10 sierpnia 2010, 22:39 
Offline
Naczelny bimbrovnik
Avatar użytkownika

Posty: 9076
Lokalizacja: PTU
Moje BMW: e30
Kod silnika: m52b28
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=77118
Pablo325i napisał(a):
A dlaczego w E92 nie ma turbo?? Tylko np beemka PO LATAM po czipie już mu dorównuje, jeśli nie przewyższa.

Inna filozofia - duże, wysokoobrotowe silniki z natychmiastową reakcją na ruch pedału gazu, czego w turbo niestety NIE MA :-) I mi osobiście taka koncepcja bardzo się podoba 8-)

_________________
Obrazek

One redline a day keeps a mechanic away.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Cadillac łoji M5
PostNapisane: 10 sierpnia 2010, 23:10 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2516
Lokalizacja: Nadrenia (DE)
Moje BMW: E39 540&E39 528
Kod silnika: M62B44&M52B28TU
maaaad napisał(a):
mi osobiście taka koncepcja bardzo się podoba 8-)

mi też :ok: , ale jeśli chodzi o porównanie z obecną konkurencją to zaczyna nie wystarczać :kwasny:
Czasy M5 E34 czy M6 E24 to była bajka :)

_________________
E39 M-pakiet 19" Hartge
viewtopic.php?f=6&t=125307&p=1576641#p1576641

V8 Eisenmann, 10J, Dupowóz
viewtopic.php?f=6&t=146942


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Cadillac łoji M5
PostNapisane: 10 sierpnia 2010, 23:16 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1683
Łukasz_P napisał(a):
Panowie błagam nie porównujcie jakości BMW do Mercedesa. To, że marki tandecieją to jest wiadome od dawna.

Przykład z bliskiej rodziny. Mercedes W211 E500 rok 2005 kupiony nowy od dilera z okolic W-wy. Auto póki nie zostało rok temu sprzedane przy przebiegu ok 80 tys. km. w serwisie stało częściej niż jeździło po drogach. A to Air Matic a to komputer zardzewiał a to skrzynia padła. Gałka do skrzyni, na której był guzik do odpalania samochodu była złuszczona całkowicie po 50 tys. km. Gdzie w BMW łuszczenie plastików pojawia się w zależności od użytkowania przy przebiegu ok 200 tys. km

Drugi przykład mojego własnego ojca. Kupił rok temu ML-a 63 AMG z przebiegiem 50 tys. km z roku prod. 2007.
Auto nie jeździ tylko lata. Uwielbiam nim jeździć bo pedał gazu działa niczym pajączek z telezakupów.
Ale... wykonanie woła o pomstę do nieba. pokrętła od klimatyzacji latają na boki po kilka cm na stronę, plastiki się zarysowują od samego ich dotknięcia a z karbonowej folii na desce rozdzielczej odłazi lakier...itd i to wszystko w aucie, które jako nowego kosztowało tyle co nówka sztuka nieśmigane M5 z Polskiego salonu. TANDETA !!!

Czasy W123, które po zmotoryzowaniu połowy Europy płyną właśnie zmotoryzować Afrykę i działać przez kolejne 30 lat już minęły.

BMW mam jednak wrażenie trzyma mniej więcej ten sam poziom bezawaryjności co w latach 90-tych i oby tak dalej.



To co napisałeś o e500 to raczej rzadki przypadek. U każdego producenta się zdarza taki 'czarny egzemplarz'. Co do ML'a to był on projektowany i jest produkowany w USA, gdzie ludzie mają dużo większy dystans do jakości wykonania i im najczęściej to zwisa.

_________________
I always tell the truth, even when i lie...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Cadillac łoji M5
PostNapisane: 10 sierpnia 2010, 23:39 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 1273
Moje BMW: F10 M5
Kod silnika: S63
WąskiMaciek napisał(a):
To co napisałeś o e500 to raczej rzadki przypadek. U każdego producenta się zdarza taki 'czarny egzemplarz'


Być może jest takie prawdopodobieństwo. Poliftowe 211-tki ponoć byłu już lepiej wykonane.

Co do ML to fakt. Buda składana jest w USA ale silnik i podwozie w Affalterbach w DE - w końcu to AMG :cwaniak:
Ale akurat do silnika nie mam uwag :rotfl:
Co innego amortyzatory. 80 tys. km i ASO Mercedesa stwierdziło, że tylne amortyzatory mają wyciek i należy je wymienić. Jedna sztuka amora do AMG kosztuje 3000 zł... Jak widać nawet SUV kiepsko znoszą nasze drogi... :dobani:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Cadillac łoji M5
PostNapisane: 11 sierpnia 2010, 00:14 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 6907
Lokalizacja: JP
Pablo325i napisał(a):
Mi chodzi o auta zwinniejsze 3er, 5er.


W E9x 3er masz przeciez N54 i N55, E60/E61 5er mialo N54, F10 5er ma N55 i N63.

Pablo325i napisał(a):
W F10 ma doładowanie ale mocą chyba nie przeraża a i tak jest to spóźniona odpowiedź BMW, które robiąc E60 M5 chyba nie pomyślało że konkurencja też nie śpi...


O mocy F10 M5 jeszcze nic nie wiadomo, a w zasadzie jedynie to, ze bedzie wieksza niz 547 KM dostepne w X5M/X6M.

Pablo325i napisał(a):
A dlaczego w E92 nie ma turbo?? Tylko np beemka PO LATAM po czipie już mu dorównuje, jeśli nie przewyższa.
Świetny silnik V8 (105KM z litra) tylko właśnie brakuje turbo...


F30 M3 bedzie mialo jakis silnik bedacy rozwinieciem N54/N55. A czipowane 335i nigdy nie bedzie M3, M3 to nie tylko silnik i dlatego czipowane 335i jest wolniejsze na torze od M3.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 119 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 13 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL