BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 2 maja 2025, 13:21

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1




Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 208 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 11  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: 428ix test
PostNapisane: 27 listopada 2013, 08:41 
ja sobie spokojnie poczekam 10-15 lat i gdzies zarchiwuzuje ten watek.
Sprawdzimy czy za 10-15 lat gdy wszyscy bedziecie juz jezdzic F32 335i+, F32 328i++ itp itd, czy tak samo bedziecie narzekac na te auta.

90% z was nawet nie jechalo takim autem a juz ocenia.
Dzwiek mozna wylaczyc z glosnikow i po problemie, start/stopa tez mozna wylaczyc.

Jak ktos chce "prawdziwe bmw (6 cyl, manual, szpera, 300+ koni)" to kupuje 435i performance RWD w manualu i ma zabawe.

Musicie byc swiadomi ze klient BMW sie zmienia, nie jest to juz ten sam klient co 10-20 lat temu.

Opowiem sam smieszna historie.
Znajomy byl ostatnio w autoreducie w warszawie, a tam podjezdza pan, po 50tce, nowym F10 520d. Pochodzi do doradcy serwisowego i mowi (wskazujac palcem na emblemat) ze "on by chcial by zamiast tej dwojki byla trojka po srodku" - doradca sie usmiechnal i powiedzial "zaraz znajdziemy odpowiedni emblemat"

To jest obecny klient BMW.
Chce miec cos na co go nie stac.


Góra
  
 
 Tytuł: Re: 428ix test
PostNapisane: 27 listopada 2013, 08:48 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1329
Lokalizacja: Bytom
To forum jest ostatnim bastionem tradycji marki BMW i na pohybel z nowoczesnością!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: 428ix test
PostNapisane: 27 listopada 2013, 08:48 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Posty: 16994
Moje BMW: mityczne
Kod silnika: tłuste konie
Garaż: Było: E36 318i sedan, E36 316i Compact, E39 528i sedan, E46 328Ci, E92 325Xi
Jest: F32 420i, F32 428i
Wiesz Waldus, żeby ocenić tak debilny pomysł jak dźwięk silnika z głośników, nie trzeba autem jechać, widzieć go ani mieć.

Wystarczy usłyszeć że na takie coś ktoś wpadł i to robi. To tak samo jak Księżyc. Wiesz że jest, a nie byłeś tam, nawet nie widziałeś z bliska, a wiesz że nie bardzo chciałbyś tam zostać bo jakoś atmosfery nie ma, to nie to samo co Ziemia ;)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: 428ix test
PostNapisane: 27 listopada 2013, 09:06 
pomysl, moze faktycznie nie trafiony - ale na szczescie mozna go wylaczyc.

Ale jest wspomnialem BMW dostosowuje sie do nowego rodzaju klientow, ktorych takie bajery zwyczajnie kreca,
pomysl ze za 20-30 lat UE wprowadzi obowiazkowego autopilota w samochodach i nie bedziesz mogl nawet recznie sterowac autem, ALBO komputer bedzie ograniczal Ci moc i bedzie wzywal policje jest GPS wykryje ze w terenie zabudowanym poruszasz sie szybciej niz 31 km/h.

Uwierz mi, dzwiek z glosnikow to pikus ;)


Góra
  
 
 Tytuł: Re: 428ix test
PostNapisane: 27 listopada 2013, 09:15 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Posty: 16994
Moje BMW: mityczne
Kod silnika: tłuste konie
Garaż: Było: E36 318i sedan, E36 316i Compact, E39 528i sedan, E46 328Ci, E92 325Xi
Jest: F32 420i, F32 428i
Tak, dlatego już teraz trzeba mówić stop głupocie.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: 428ix test
PostNapisane: 27 listopada 2013, 09:18 
Kyokushin napisał(a):
Tak, dlatego już teraz trzeba mówić stop głupocie.



Ale Ty nic nie zdzialasz, nie jestes klientem bmw, jezdzisz autami bmw z n-tej reki i bmw kladzie kwiatek na takich ludzi jak my,bmw robi auto dla ludzi ktorzy przychodza do salonu po zakupy a nie jezdzi do slomczyna.Jedyne co mozesz zrobic to kupic ostatnie prawdziwe bmw (wedlug ciebie) i zapakowac w pokrowiec i sie nim cieszyc przez dlugie lata.


Góra
  
 
 Tytuł: Re: 428ix test
PostNapisane: 27 listopada 2013, 09:28 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Posty: 16994
Moje BMW: mityczne
Kod silnika: tłuste konie
Garaż: Było: E36 318i sedan, E36 316i Compact, E39 528i sedan, E46 328Ci, E92 325Xi
Jest: F32 420i, F32 428i
LeSiO napisał(a):
nie jestes klientem bmw


Tak i nie będę. A chciałem wziąć 428i. Ale odechciewa mi się o tym aucie myśleć jak słyszę o głośniczkach udających silnik.

Na to wygląda że muszę sobie auto w pokrowiec zapakować.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: 428ix test
PostNapisane: 27 listopada 2013, 09:42 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Wiek: 42
Posty: 14133
Lokalizacja: Cieśnina złych przeżyć
Moje BMW: E60
Kod silnika: M57N
Garaż: Na przylądku, w portowej tawernie.
Panowie, rano wskakujecie do auta, śpieszycie się do pracy i ostatnie o czym pamiętacie to żeby się rozsiąść wygodnie w fotelu za kierownicą i przez 5 minut wyłączać niewygodne i wkurzające systemy, ktorymi obdarzył was producent. Większość wyłączy start/stop dopiero po pierwszym zgasnieciu auta ( ja tak mam zawsze jak jade autem z tym systemem), a sound z głosniczkow, jak wkurzy pierwszy raz.

Co klienteli BMW - troche forumowe klimaty przesłaniają niektorym jak spory grosz dla BMW AG wpływa od klientow z tzw " drugiej ręki" - serwis aut starszych niz 3 lata, sprzedaz ori czesci BMW - to są spore udziały w zyskach firmy i jak spada popyt na auta uzywane, to cały koncern mocno to odczuwa.

_________________
Obrazek
Najpiękniejsza na świecie jest Olabmw w mojej becie


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: 428ix test
PostNapisane: 27 listopada 2013, 09:43 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 39
Posty: 7044
Lokalizacja: Rawicz Wlkp
Moje BMW: 740i 6gang
Kod silnika: M60B40
no jak rzadko kiedy zgadzam sie z Kyo poruta wstyd i hańba, żeby w BMW marce wiązanej ze sportowymi limuzynami dźwięk byłz głośników. W oplu ok nie ruszyłoby mnie to to marka dla gospodyn domowych ale w bmw?? dobrze że mam swoje V8 z wydechem przelotowym do straszenia ludzi na chodnikach oby zostało ze mna jak najdłużej.

Ciekawe tylko ,że USA rosja czy chiny, które produkuja tego dwutlenku wegla 5 razy tyle co reszta świata mają to w dupie i nadal jeżdża autem o śrendije pojemności 4-5 litrów a w sportowych autkach maja po 7-10 litrów i kompresor na to a potem, że cżłowiek myśli o swapie silnika z vipera a nie z bmw


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: 428ix test
PostNapisane: 27 listopada 2013, 09:58 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 40
Posty: 7017
Lokalizacja: Poznań
Moje BMW: E92
Kod silnika: 335d
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=86&t=56077
Ciesze sie ze mam starsze bmw z konkretnym dla ucha pomrukiem. Zreszta to 428i nie jedzie. Znaczy jedzie ale tyljo na papierze :rotfl:

_________________
Zapraszam do galerii mojej 335d


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: 428ix test
PostNapisane: 27 listopada 2013, 10:01 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 6907
Lokalizacja: JP
--==Mały==-- napisał(a):
W VAGu mają coś lepszego system,który zmienia dźwięk układu wydechowego i to naprawdę fajnie działa ale nie z głośników.
http://www.youtube.com/watch?v=lM6C32JPGts


W tych Audi tez sa glosniki, tyle, ze umieszczone w innym miejscu - w specjalnych komorach w wydechu, oprocz zmiany dzwieku, przejmuja dzialanie tlumikow ;) Pomysl jest dokladnie ten sam, realizacja jest jedynie bardziej finezyjna.

Zakov328 napisał(a):
Fakt. Tam lubią X-drive i 4matic, dużo tego jeździ. Oni są przestraszeni nawet jak trochę deszczu spadnie. Jakkolwiek na Polskę chętnie bym przytulił takie X-drive. Raz, że ułatwia życie, a dwa, że nie będzie mnie byle burak w Audi z Quattro zostawiał pod światłami w tyle na mokrej nawierzchni... :/


Obrazek

Przesadzasz i to grubo, w tym kraju sprzedawalo sie zawsze wiecej tylnonapedowych aut niz w calej Europie (czy dzis, czy historycznie). A to, ze kupuja takze wersje z napedem na cztery kola, wynika z calej masy innych czynnikow.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: 428ix test
PostNapisane: 27 listopada 2013, 10:06 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Posty: 16994
Moje BMW: mityczne
Kod silnika: tłuste konie
Garaż: Było: E36 318i sedan, E36 316i Compact, E39 528i sedan, E46 328Ci, E92 325Xi
Jest: F32 420i, F32 428i
Vermilion napisał(a):
W tych Audi tez sa glosniki


Obrazek

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: 428ix test
PostNapisane: 27 listopada 2013, 10:14 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 40
Posty: 3382
Lokalizacja: Gliwice
Moje BMW: *
Kod silnika: *
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=147922
Sprawdził ktoś, co słychać w 428i po wyłączeniu tego dźwięku z głośników? Może nie jest tak źle?

Ciekawe kiedy będą mix'y Jezzu z "wrooom wroooom" w tle ;)

_________________
"moje ex": E92 | E36 | E30


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: 428ix test
PostNapisane: 27 listopada 2013, 11:16 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 14408
Też się dziwię że bardziej Was denerwuje dźwięk w głośnikach, który da się wyłączyć niż 4 cyl i tubina. Mi w nowszych autach "przeszkadza" właśnie to że są uturboine. Wiem że jak będę kupował kilkuletnie to oprócz dwumasu trzeba kalkulować naprawę turbiny...

Co do start/stop to mi osobiście w Fordzie nie przeszkadza. System jest sprytny, po ostrzejszesz jeździe, w upale, na zimnym i jeszcze w kilku sytuacjach auto nie gaśnie.

Zresztą te głośniki i start/stop na 99% da się w inpie odgórnie wyłączyć.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: 428ix test
PostNapisane: 27 listopada 2013, 11:26 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 171
Moje BMW: 330xd
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=121602
forest napisał(a):
Ciesze sie ze mam starsze bmw z konkretnym dla ucha pomrukiem. Zreszta to 428i nie jedzie. Znaczy jedzie ale tyljo na papierze :rotfl:


A dlaczego według Ciebie nie jedzie ? jest szybsze od wszystkich aut konkurencji w podobnej wersji, jest szybsze od wszystkich 328, 330 z lat poprzednich. Jakie osiągi powinna mieć dość niska w hierarchii wersja 328/428 żebyś stwierdził że jedzie ? 0-100=4.8 ? 100-200= 10s ? Wtedy był byś zadowolony ? Przestańcie przesadzać za parę lat zrozumiecie że nowe auta BMW choć kontrowersyjne dla was teraz i tak będą najlepszym wyborem bo konkurencja też wprowadza zmiany i tez musi to robić. Poprostu wiem że Bmw zrobi to najlepiej ;-]

_________________
ZUS z pew­nością jest in­sty­tucją przestępczą, ale nie można naz­wać jej zorganizowaną.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: 428ix test
PostNapisane: 27 listopada 2013, 11:38 
Frank napisał(a):
Co klienteli BMW - troche forumowe klimaty przesłaniają niektorym jak spory grosz dla BMW AG wpływa od klientow z tzw " drugiej ręki" - serwis aut starszych niz 3 lata, sprzedaz ori czesci BMW - to są spore udziały w zyskach firmy i jak spada popyt na auta uzywane, to cały koncern mocno to odczuwa.


Masz absolutna racje, ale wyjdz na ulice i popatrz co sie dzieje, "mezczyzni" chodza pubierani jak cioty, zachowuja sie jak cioty, maluje sie pedaluja i costam jeszcze, wazniejsze jest dla nich w co sie modnie ubrac niz to ze pod maska maja V8.
My jestesmy juz jednymi z ostatnich ludzi ktorzy maja cos wspolnego z meskoscia i lubia jak auto jest meskie a nie ciotowate. My niedlugo wyginiemy a zostana tylko ci ktorym bedzie obojetne czy silnik slychac z wydechu czy z glosnikow. Dlatego te czesci ktore my kupujemy nie beda juz wazne bo za kilka lat. Bo czesci bede kupowac cioty.


Góra
  
 
 Tytuł: Re: 428ix test
PostNapisane: 27 listopada 2013, 11:42 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 29
Posty: 2578
Moje BMW: F20
Kod silnika: N55B58
LeSiO napisał(a):
Frank napisał(a):
Co klienteli BMW - troche forumowe klimaty przesłaniają niektorym jak spory grosz dla BMW AG wpływa od klientow z tzw " drugiej ręki" - serwis aut starszych niz 3 lata, sprzedaz ori czesci BMW - to są spore udziały w zyskach firmy i jak spada popyt na auta uzywane, to cały koncern mocno to odczuwa.


Masz absolutna racje, ale wyjdz na ulice i popatrz co sie dzieje, "mezczyzni" chodza pubierani jak cioty, zachowuja sie jak cioty, maluje sie pedaluja i costam jeszcze, wazniejsze jest dla nich w co sie modnie ubrac niz to ze pod maska maja V8.
My jestesmy juz jednymi z ostatnich ludzi ktorzy maja cos wspolnego z meskoscia i lubia jak auto jest meskie a nie ciotowate. My niedlugo wyginiemy a zostana tylko ci ktorym bedzie obojetne czy silnik slychac z wydechu czy z glosnikow. Dlatego te czesci ktore my kupujemy nie beda juz wazne bo za kilka lat. Bo czesci bede kupowac cioty.

Wypraszam sobie.. Jeszcze jestem ja :cwaniak:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: 428ix test
PostNapisane: 27 listopada 2013, 11:46 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 17755
Lokalizacja: Ciućkowo
Moje BMW: E46 325 CiA
Garaż: https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=170039&start=0
LeSiO napisał(a):
My jestesmy juz jednymi z ostatnich ludzi ktorzy maja cos wspolnego z meskoscia i lubia jak auto jest meskie a nie ciotowate. My niedlugo wyginiemy a zostana tylko ci ktorym bedzie obojetne czy silnik slychac z wydechu czy z glosnikow. Dlatego te czesci ktore my kupujemy nie beda juz wazne bo za kilka lat. Bo czesci bede kupowac cioty.


Jakie kilka lat... w galerii już od dawna same 320d :/ i jakieś śmieszne próby dodawania im cohones w postaci chipów, silikonowych węzyków i FMIC z Chin.

_________________
I Don`t Suffer From Insanity... I Enjoy Every Minute Of It..
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: 428ix test
PostNapisane: 27 listopada 2013, 11:48 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 171
Moje BMW: 330xd
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=121602
Myślę że każdy jakby mógł wybrać to wolałby prawdziwy dźwięk silnika a nie udawane bzyczenie ale niestety takie są realia. Ale po co panika Bmw nadal ma fajne jednostki np 435i nikt nie karze kupić 4 cyl przecież. Choć szkoda że v8 nie zawita ;-[ mogli tą 4.0 z e90/e92 doładować i byłoby jak znalazł do nowej m3 ;-]

_________________
ZUS z pew­nością jest in­sty­tucją przestępczą, ale nie można naz­wać jej zorganizowaną.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: 428ix test
PostNapisane: 27 listopada 2013, 12:10 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 35
Posty: 3082
Lokalizacja: Kętrzyn
Moje BMW: 540i
Garaż: Volvo S40 II 2.0d
Kosmiczny1989 napisał(a):
Myślę że każdy jakby mógł wybrać to wolałby prawdziwy dźwięk silnika a nie udawane bzyczenie ale niestety takie są realia. Ale po co panika Bmw nadal ma fajne jednostki np 435i nikt nie karze kupić 4 cyl przecież. Choć szkoda że v8 nie zawita ;-[ mogli tą 4.0 z e90/e92 doładować i byłoby jak znalazł do nowej m3 ;-]


No ale lepiej doładować silnik 3.0 trzema czy tam czterema turbinami do tego dodać karbonowe panewki czy coś w tym stylu co ma podobno obniżyć masę jednostki napędowej jak plastikowy wirnik pompy wody w M5 E60. Potem taki klient wraca do serwisu robić kompletny remont silnika po 100 000 km, a nie po 300 000 km :) To trzeba mieć łeb do interesów bo proste rozwiązania są złe z punktu widzenia działu sprzedaży BMW ;) Jedyną marką która produkuje obecnie samochody w starym stylu to chyba tylko Caterham... Szkoda bo mogłaby powstać jedna marka wykupiona przez jakiegoś motoryzacyjnego psychola szejka z Dubaju która produkowała by dalej limuzyny klasy wyższej w starym stylu. Może powstało by wtedy więcej takich firm i klienci by mieli jakiś wybór czy wybrać system automatycznego parkowania w BMW czy bezawaryjność na 1 000 000 km

Rozumiem, że taka firma nie miałaby wielkich zysków. Tak jak podobno Mercedes był na skraju bankructwa przez model W123 bo był za bardzo bezawaryjny


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 208 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 11  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 18 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL