BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 3 maja 2025, 13:07

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1




Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 93 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: [e36] 328i szybsze niz F-22 Lightning 2
PostNapisane: 15 września 2011, 09:13 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 10684
Moje BMW: E46 | E46 M3
Kod silnika: M54B30| S54B32
jiGsaw napisał(a):
Jak m52b28 zamykam się w mieście w 11l, bez dziadkowania,

tak tak wiemy ze Twoje e36 to igla jakich malo, 11L spalania po miescie i do sety w dwie osoby robi ponizej 6s :ok:

_________________
Obrazek
Because life is too short to drive boring cars.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Nowe M550dx - DIESEL POWER
PostNapisane: 15 września 2011, 09:27 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1847
Lokalizacja: Krk
Moje BMW: Plastic ;)
Garaż: Yas Marina
Santino napisał(a):
tak tak wiemy ze Twoje e36 to igla jakich malo, 11L spalania po miescie i do sety w dwie osoby robi ponizej 6s :ok:


Co się spinasz, według takiego stopera Ty robisz setke w 4 sekundy :rotfl: :rotfl:

_________________
Potrzebujesz porad car detailingu/kosmetyków - pisz na PW :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Nowe M550dx - DIESEL POWER
PostNapisane: 15 września 2011, 10:23 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 34
Posty: 9899
Moje BMW: E46Coupe
Garaż: /E46Turbo
320Cd @ 2.5 M50Turbo.
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=86&t=94261
Santino, śmiesz wątpić ? :D hahahah :rotfl:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Nowe M550dx - DIESEL POWER
PostNapisane: 15 września 2011, 10:23 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 7390
Lokalizacja: Lublin
Moje BMW: E91 LCI
Kod silnika: N53B30A
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=157967
Vermilion napisał(a):
Inna sprawa, ze na zachodzie ludzie sa juz zmeczeni problemami z dieslami i powoli tendencja odwaraca sie znowu na korzysc silnikow benzynowych.


To teraz będą się męczyć problemami z benzyniakami :hyhy:

Niestety czasy w miarę bezawaryjnych silników minęły :/ I naprawa takiego N57 wcale nie musi wyjść drożej jak N55 czy N63, podobnie ryzyko awarii.

_________________
Obrazek

Typer EURO 2016 - I miejsce


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Nowe M550dx - DIESEL POWER
PostNapisane: 15 września 2011, 11:57 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 4264
Lokalizacja: Poznań
jiGsaw napisał(a):
Vermilion napisał(a):
Widze, ze katalogowe spalanie w tym temacie to juz nie farmazony marketingowe :rotfl: :padam: Kazdy dowod jest dobry aby potwierdzic wlasna teze :ok: Z praktyki powtorze jeszcze raz, benzynowym V8 ciezko zblizyc sie do katalogowych danych dotyczacych spalania, dieslem latwiej i istnieje realna oszczednosc, tylko i wylacznie w spalaniu (ponownie - serwisowanie, usterkowosc, zakup to zupelnie inna historia), ale istnieje :oczami:


to jakby m57 mi miało chlać 9l... to w takim wypadku diesel jest nie do obsrania dla mnie.


9l to w manualu, w automacie 12l


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Nowe M550dx - DIESEL POWER
PostNapisane: 15 września 2011, 15:37 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 15835
Lokalizacja: Gdynia
Moje BMW: M3
Kod silnika: S65B40
Santino napisał(a):
jiGsaw napisał(a):
Jak m52b28 zamykam się w mieście w 11l, bez dziadkowania,

tak tak wiemy ze Twoje e36 to igla jakich malo, 11L spalania po miescie i do sety w dwie osoby robi ponizej 6s :ok:


Widzę, że w czymś problem masz. Wnioskuję, że jest to problem z czytaniem ze zrozumieniem. Przyspieszenie stoperem jak wiesz nie uwzględnia np. przekłamania licznika. Mierzone było nie raz i nie dwa i nie tylko przeze mnie, ale również niezależne osoby. No i wyszło 6.6s (jak jechałem sam, do końca dwójki), jak dla Ciebie to jest poniżej 6, to radzę wrócić na pułap edukacyjny liczydła, chociaż pamiętam, że byli i tacy, którym to nie pomogło.

_________________
Piszę jak jest.

Bezpośredni link do galerii Audi S4 Łepka —> viewtopic.php?f=55&t=173434

Jeszcze nie witom, a już żegnom.:
WitoM napisał(a):
Ja póki co galerii M4 nie planuje bo jestem zajęty słuchaniem dziwieku silnika z głośników


Argumentum ad maiorem:
DamianTra napisał(a):
Kolego jestem inzynierem. Naukowcem. Nie bazuje na sci-fi, autobiografiach czy jakiejkolwiek nie naukowej literaturze w celu wyksztalcenia swiatopogladu...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Nowe M550dx - DIESEL POWER
PostNapisane: 15 września 2011, 17:05 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 10684
Moje BMW: E46 | E46 M3
Kod silnika: M54B30| S54B32
jiGsaw napisał(a):
Widzę, że w czymś problem masz. Wnioskuję, że jest to problem z czytaniem ze zrozumieniem. Przyspieszenie stoperem jak wiesz nie uwzględnia np. przekłamania licznika. Mierzone było nie raz i nie dwa i nie tylko przeze mnie, ale również niezależne osoby. No i wyszło 6.6s (jak jechałem sam, do końca dwójki), jak dla Ciebie to jest poniżej 6, to radzę wrócić na pułap edukacyjny liczydła, chociaż pamiętam, że byli i tacy, którym to nie pomogło.

Moze powinines sie pochwalic przyspieszeniem mierzonym liczydłem? efekt bedzie podobny do tego ze stopera.
Problem mam w tym ze wciskasz ciemnote wszystkim do okola czy jak to bylo w przypadku 320 czy teraz 328, przedstawiasz to m52 jak by to jakis cud techniki motoryzacyjnej był. Kult posiadanego auta...
Katalogi podaja 7.3s do 100km/h i spalanie w miescie 13.5L, w takie osiagi jestem w stanie uwierzyc, a pozatym na codzien jezdze 328 tak wiec wiem jak takie auto jedzie i ile spala benzyny. nie wiem jakim cudem seryjne auto nagle urywa prawie sekunde do setki, takie bajki mozesz wciskac swoim "niezaleznym" kolegom, ale nie mnie.

_________________
Obrazek
Because life is too short to drive boring cars.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Nowe M550dx - DIESEL POWER
PostNapisane: 16 września 2011, 02:33 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 15835
Lokalizacja: Gdynia
Moje BMW: M3
Kod silnika: S65B40
Santino napisał(a):
jiGsaw napisał(a):
Widzę, że w czymś problem masz. Wnioskuję, że jest to problem z czytaniem ze zrozumieniem. Przyspieszenie stoperem jak wiesz nie uwzględnia np. przekłamania licznika. Mierzone było nie raz i nie dwa i nie tylko przeze mnie, ale również niezależne osoby. No i wyszło 6.6s (jak jechałem sam, do końca dwójki), jak dla Ciebie to jest poniżej 6, to radzę wrócić na pułap edukacyjny liczydła, chociaż pamiętam, że byli i tacy, którym to nie pomogło.

Moze powinines sie pochwalic przyspieszeniem mierzonym liczydłem? efekt bedzie podobny do tego ze stopera.
Problem mam w tym ze wciskasz ciemnote wszystkim do okola czy jak to bylo w przypadku 320 czy teraz 328, przedstawiasz to m52 jak by to jakis cud techniki motoryzacyjnej był. Kult posiadanego auta...
Katalogi podaja 7.3s do 100km/h i spalanie w miescie 13.5L, w takie osiagi jestem w stanie uwierzyc, a pozatym na codzien jezdze 328 tak wiec wiem jak takie auto jedzie i ile spala benzyny. nie wiem jakim cudem seryjne auto nagle urywa prawie sekunde do setki, takie bajki mozesz wciskac swoim "niezaleznym" kolegom, ale nie mnie.


Przyjedź i sobie sam zmierz. Spalanie i przyspieszenie. Mam nadzieję, że zdajesz sobie sprawę, iż katalogowe pomiary przyspieszenia NIE są objęte żadnymi normami. Również Twojej uwadze z pewnością nie umknął fakt, iż moja 328i ma szperę. No chyba, że uważasz, iż to nic nie zmienia do pierwszej setki... może 7.3s katalogowe są ze szperą? A moze bez? :rotfl: Obejrzyj sobie filmiki na youtube z przyspieszenia LICZNIKOWEGO 328i, nie przypominam sobie jakiejś powyżej 7s do setki, a oglądałem chyba z 5. Mam w nosie Twoje niedowiarstwo, podobnie jak to ile pali Twoja "sztuka" i jakie ma osiągi. Być może wynika to z faktu, że masz jakieś techniczne problemy ze swoimi autami... lub nogami...

PS. Skoro już wywlekłeś temat mojej E30 320i, to zapraszam do argumentacji. Który mój post na temat tego auta był ciemnotą i czemu? No i dlaczego wtedy tego nie skomentowałeś?

_________________
Piszę jak jest.

Bezpośredni link do galerii Audi S4 Łepka —> viewtopic.php?f=55&t=173434

Jeszcze nie witom, a już żegnom.:
WitoM napisał(a):
Ja póki co galerii M4 nie planuje bo jestem zajęty słuchaniem dziwieku silnika z głośników


Argumentum ad maiorem:
DamianTra napisał(a):
Kolego jestem inzynierem. Naukowcem. Nie bazuje na sci-fi, autobiografiach czy jakiejkolwiek nie naukowej literaturze w celu wyksztalcenia swiatopogladu...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Nowe M550dx - DIESEL POWER
PostNapisane: 16 września 2011, 08:43 
Offline
Forumowicz

Posty: 215
Lokalizacja: Wwa
Moje BMW: E34
Kod silnika: M30B35
Sa gdzies organizowane jakies "wyscigi do setki"?
Pytam bo duzo sie o tej dyscyplinie tutaj pisze ;D


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Nowe M550dx - DIESEL POWER
PostNapisane: 16 września 2011, 08:44 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 10684
Moje BMW: E46 | E46 M3
Kod silnika: M54B30| S54B32
jiGsaw napisał(a):
Przyjedź i sobie sam zmierz. Spalanie i przyspieszenie. Mam nadzieję, że zdajesz sobie sprawę, iż katalogowe pomiary przyspieszenia NIE są objęte żadnymi normami. Również Twojej uwadze z pewnością nie umknął fakt, iż moja 328i ma szperę. No chyba, że uważasz, iż to nic nie zmienia do pierwszej setki... może 7.3s katalogowe są ze szperą? A moze bez? Obejrzyj sobie filmiki na youtube z przyspieszenia LICZNIKOWEGO 328i, nie przypominam sobie jakiejś powyżej 7s do setki, a oglądałem chyba z 5. Mam w nosie Twoje niedowiarstwo, podobnie jak to ile pali Twoja "sztuka" i jakie ma osiągi. Być może wynika to z faktu, że masz jakieś techniczne problemy ze swoimi autami... lub nogami...PS. Skoro już wywlekłeś temat mojej E30 320i, to zapraszam do argumentacji. Który mój post na temat tego auta był ciemnotą i czemu? No i dlaczego wtedy tego nie skomentowałeś?

i co mam mierzyc dziury w tlokach? czy luz na wybieraku? czy techniczne problemy z rekami? bo cos zmiana biegow kiepsko wychodzi.
co do szpery smiem twierdzic ze na rownym gladkim asfalcie, bez zanieczyszczen i jesli dwa kola zlapia od razu nie bedzie duzej roznicy o ile bedzie jakakolwiek. moje e36 tez ma szpere, tak wiec wiem o czym pisze, wyprzedzajac twoj argument.
To teraz ja zadam pytanie uwazasz ze inzynierowie w centrali BMW nie potrafia wiarygodnie dokonac pomiaru przyspieszenia ich produktu?

_________________
Obrazek
Because life is too short to drive boring cars.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Nowe M550dx - DIESEL POWER
PostNapisane: 16 września 2011, 08:58 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 15835
Lokalizacja: Gdynia
Moje BMW: M3
Kod silnika: S65B40
Nie potrafią... i nie tylko inżynierowie BMW. Nie chodzi o ZŁY pomiar, chodzi o brak UNORMOWANIA metody pomiaru akceleracji samochodów osobowych, technikiem/inżynierem pewnie nie jesteś, ale na logikę, jak nie ma norm to każdy przyjmuje swoje warunki pomiaru i zasady, więc wyniki mogą być różne. Wystarczy spojrzeć jak auta jeżdżą na drodze, jak to się ma do katalogów, zerknąć na wyniki przyspieszeń mierzonych według testów niezależnych. Głupi przykład to moja E30. Zawsze wydawało mi się dziwne, że auto o stosunku masa/moc na poziomie 8,72 robi setkę w katalogu w 10.6s... Jak zgłębiłem temat, konsultując się z innymi użytkownikami, zapoznałem z testami niezależnymi, przeprowadziłem masę wyścigów, pomiarów to wyszło mi, że realnie około sekundy mniej spokojnie idzie wyrwać i wszystko się pokryło z testami niezależnymi i doświadczeniami innych użytkowników tego modelu. Czasem to idzie w drugą stronę, z biegiem lat... np. E60 520i bardzo ciężko osiągnąć deklarowane niby 9s do setki, czy 9 z małym haczykiem, nie pamiętam. Kto siedzi w temacie, wie o czym jest mowa. Nie piszę niczego bezpodstawnie, nie jestem tego typem człowieka. Co do spalania - to mi tyle pali w moim trybie jazdy. Spalanie mierzę TYLKO lejąc od odbicia do odbicia z tego samego dystrybutora. Także tutaj również wiem co robię.

Niedługo będzie reanimacja 328i... mam nadzieję, że będzie chodzić i palić porównywalnie do tamtej. :)

Co do szpery - jeździłem 2 lata E30 bez szpery, teraz E36 ze szperą. Śmiem twierdzić, że E36 ma podobną trakcję przy ostrym ruszaniu, dzięki szperze właśnie i ciągnie cały czas na 2 buty, co czuć. Różnica w momencie i mocy jest duża, o czymś więc to świadczy. Ruszenie idealnie na 2 buty bez jakiejkolwiek blokady mech. różn. to marzenie ściętej głowy. W praktyce raczej to się nie zdarza.

_________________
Piszę jak jest.

Bezpośredni link do galerii Audi S4 Łepka —> viewtopic.php?f=55&t=173434

Jeszcze nie witom, a już żegnom.:
WitoM napisał(a):
Ja póki co galerii M4 nie planuje bo jestem zajęty słuchaniem dziwieku silnika z głośników


Argumentum ad maiorem:
DamianTra napisał(a):
Kolego jestem inzynierem. Naukowcem. Nie bazuje na sci-fi, autobiografiach czy jakiejkolwiek nie naukowej literaturze w celu wyksztalcenia swiatopogladu...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Nowe M550dx - DIESEL POWER
PostNapisane: 16 września 2011, 09:39 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 10684
Moje BMW: E46 | E46 M3
Kod silnika: M54B30| S54B32
jiGsaw napisał(a):
Nie potrafią... i nie tylko inżynierowie BMW

odwazne stwierdzenie...
jiGsaw napisał(a):
Nie chodzi o ZŁY pomiar, chodzi o brak UNORMOWANIA metody pomiaru akceleracji samochodów osobowych

to inna sprawa, raczej ciezko przyjac jakas norme jesli jest tyle zmiennych wplywajacych na przyspieszenie.
jiGsaw napisał(a):
technikiem/inżynierem pewnie nie jesteś

jestem, skonczylem zawodowke i technikum samochodowe obecnie jedno z najlepszych w PL.
jiGsaw napisał(a):
Zawsze wydawało mi się dziwne, że auto o stosunku masa/moc na poziomie 8,72 robi setkę w katalogu w 10.6s... Jak zgłębiłem temat, konsultując się z innymi użytkownikami, zapoznałem z testami niezależnymi, przeprowadziłem masę wyścigów, pomiarów to wyszło mi, że realnie około sekundy mniej spokojnie idzie wyrwać i wszystko się pokryło z testami niezależnymi i doświadczeniami innych użytkowników tego modelu.

Jakimi metodami zmierzyles przyspieszenie uzyskujac powtarzalne przyspieszenie z dokladnoscia do 2 miejsca po przecinku?
jiGsaw napisał(a):
Co do spalania - to mi tyle pali w moim trybie jazdy. Spalanie mierzę TYLKO lejąc od odbicia do odbicia z tego samego dystrybutora. Także tutaj również wiem co robię.

No jesli u Ciebie w miescie jest 5 sygnalizatorow swietlnych a jak sie uprzesz z jednego konca miasta na drugi przejedziesz w 5min to rzeczywiscie moze spalic te 11L
jiGsaw napisał(a):
Śmiem twierdzić, że E36 ma podobną trakcję przy ostrym ruszaniu, dzięki szperze właśnie i ciągnie cały czas na 2 buty, co czuć. Różnica w momencie i mocy jest duża, o czymś więc to świadczy. Ruszenie idealnie na 2 buty bez jakiejkolwiek blokady mech. różn. to marzenie ściętej głowy. W praktyce raczej to się nie zdarza.

otóż nie ciagnie caly czas na 2 buty bo wtedy nie było by to mechanizmem róznicowym.

_________________
Obrazek
Because life is too short to drive boring cars.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Nowe M550dx - DIESEL POWER
PostNapisane: 16 września 2011, 11:12 
Offline
Forumowicz

Posty: 142
Moje BMW: e36 328i
ja sie podlaczam do opini jakoby 328i lepiej szlo niz na papierze


chociazby jeden z dowodow

http://www.youtube.com/watch?v=1MaDsIwzW1k


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Nowe M550dx - DIESEL POWER
PostNapisane: 16 września 2011, 11:15 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 15986
Lokalizacja: Los Santos
Moje BMW: E30 E46 E83
Kod silnika: M20B25 FTMW!!!
Garaż: ᶘ ᵒᴥᵒᶅ
m53m54 napisał(a):
chociazby jeden z dowodow

Na to że koleś w 330 nie ogarnia jazdy do przodu.

_________________
BMW z duszą skończyły się na Kill 'em All.
Obrazek
Było: '92 E36 320i 2d diamantschwarz/stoff anthrazit; '98 E46 323i 4d farngruen/leder hellbeige, '97 E36 323i->328i 2d arktissilber/leder montana schwarz
Jest: '90 E30 325i 2d diamantschwarz/leder bison schwarz (M3), '05 E46 330ci stahlblau/leder schwarz, '08 E83 X3 3.0si alpinweiss 3/leder nevada tabak


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Nowe M550dx - DIESEL POWER
PostNapisane: 16 września 2011, 11:35 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1847
Lokalizacja: Krk
Moje BMW: Plastic ;)
Garaż: Yas Marina
m53m54 napisał(a):
ja sie podlaczam do opini jakoby 328i lepiej szlo niz na papierze


idąc takim tokiem rozumowania, po co kupować 330i skoro 328i jedzie lepiej, po co M3, skoro 330i jedzie tak samo itp itd :wstyd:

tak inżynierowie Bmw rozdali gratisy, także chlopaki i dziewczęta w ręce stopery i mierzymy czasy :rotfl:

_________________
Potrzebujesz porad car detailingu/kosmetyków - pisz na PW :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Nowe M550dx - DIESEL POWER
PostNapisane: 16 września 2011, 11:59 
328 e36 0-60mph mierzone jakimś G-tech'em




:D


Góra
  
 
 Tytuł: Re: Nowe M550dx - DIESEL POWER
PostNapisane: 16 września 2011, 13:04 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 766
Santino napisał(a):
jiGsaw napisał(a):
Zawsze wydawało mi się dziwne, że auto o stosunku masa/moc na poziomie 8,72

Jakimi metodami zmierzyles przyspieszenie uzyskujac powtarzalne przyspieszenie z dokladnoscia do 2 miejsca po przecinku?

Wtrącę: 8,72 to nie przyspieszenie tylko stosunek masy do mocy.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Nowe M550dx - DIESEL POWER
PostNapisane: 16 września 2011, 14:36 
Offline
Forumowicz

Posty: 142
Moje BMW: e36 328i
Maksss napisał(a):
m53m54 napisał(a):
ja sie podlaczam do opini jakoby 328i lepiej szlo niz na papierze


idąc takim tokiem rozumowania, po co kupować 330i skoro 328i jedzie lepiej, po co M3, skoro 330i jedzie tak samo itp itd :wstyd:

tak inżynierowie Bmw rozdali gratisy, także chlopaki i dziewczęta w ręce stopery i mierzymy czasy :rotfl:


a po co kupowac alpine w dieslu jak mozna kupic zwykle plebejskie 330D ktore je objezdza :rotfl:


na tym filmiku co wrzucil zakov, cos za szybko ona na tej jedynce jedzie 70 ?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Nowe M550dx - DIESEL POWER
PostNapisane: 16 września 2011, 15:17 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 2290
Lokalizacja: Poznan
Moje BMW: C400 4matic
na tym filmiku chyba jest snieg :)

_________________
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=91120 ocen moja Becie


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Nowe M550dx - DIESEL POWER
PostNapisane: 16 września 2011, 16:25 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 15835
Lokalizacja: Gdynia
Moje BMW: M3
Kod silnika: S65B40
Gozdi napisał(a):
Santino napisał(a):
jiGsaw napisał(a):
Zawsze wydawało mi się dziwne, że auto o stosunku masa/moc na poziomie 8,72

Jakimi metodami zmierzyles przyspieszenie uzyskujac powtarzalne przyspieszenie z dokladnoscia do 2 miejsca po przecinku?

Wtrącę: 8,72 to nie przyspieszenie tylko stosunek masy do mocy.


Niestety... i na tym chyba warto zakończyć polemikę z Santino...

PS. Dodam, że kiedyś byłem GORĄCYM zwolennikiem osiągów katalogowych, dopóki gruntownie nie zgłębiłem tematu, w teorii i praktyce - swojej, znajomych i nieznajomych.

_________________
Piszę jak jest.

Bezpośredni link do galerii Audi S4 Łepka —> viewtopic.php?f=55&t=173434

Jeszcze nie witom, a już żegnom.:
WitoM napisał(a):
Ja póki co galerii M4 nie planuje bo jestem zajęty słuchaniem dziwieku silnika z głośników


Argumentum ad maiorem:
DamianTra napisał(a):
Kolego jestem inzynierem. Naukowcem. Nie bazuje na sci-fi, autobiografiach czy jakiejkolwiek nie naukowej literaturze w celu wyksztalcenia swiatopogladu...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 93 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 17 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL