jiGsaw napisał(a):
Nie potrafią... i nie tylko inżynierowie BMW
odwazne stwierdzenie...
jiGsaw napisał(a):
Nie chodzi o ZŁY pomiar, chodzi o brak UNORMOWANIA metody pomiaru akceleracji samochodów osobowych
to inna sprawa, raczej ciezko przyjac jakas norme jesli jest tyle zmiennych wplywajacych na przyspieszenie.
jiGsaw napisał(a):
technikiem/inżynierem pewnie nie jesteś
jestem, skonczylem zawodowke i technikum samochodowe obecnie jedno z najlepszych w PL.
jiGsaw napisał(a):
Zawsze wydawało mi się dziwne, że auto o stosunku masa/moc na poziomie 8,72 robi setkę w katalogu w 10.6s... Jak zgłębiłem temat, konsultując się z innymi użytkownikami, zapoznałem z testami niezależnymi, przeprowadziłem masę wyścigów, pomiarów to wyszło mi, że realnie około sekundy mniej spokojnie idzie wyrwać i wszystko się pokryło z testami niezależnymi i doświadczeniami innych użytkowników tego modelu.
Jakimi metodami zmierzyles przyspieszenie uzyskujac powtarzalne przyspieszenie z dokladnoscia do 2 miejsca po przecinku?
jiGsaw napisał(a):
Co do spalania - to mi tyle pali w moim trybie jazdy. Spalanie mierzę TYLKO lejąc od odbicia do odbicia z tego samego dystrybutora. Także tutaj również wiem co robię.
No jesli u Ciebie w miescie jest 5 sygnalizatorow swietlnych a jak sie uprzesz z jednego konca miasta na drugi przejedziesz w 5min to rzeczywiscie moze spalic te 11L
jiGsaw napisał(a):
Śmiem twierdzić, że E36 ma podobną trakcję przy ostrym ruszaniu, dzięki szperze właśnie i ciągnie cały czas na 2 buty, co czuć. Różnica w momencie i mocy jest duża, o czymś więc to świadczy. Ruszenie idealnie na 2 buty bez jakiejkolwiek blokady mech. różn. to marzenie ściętej głowy. W praktyce raczej to się nie zdarza.
otóż nie ciagnie caly czas na 2 buty bo wtedy nie było by to mechanizmem róznicowym.
_________________

Because life is too short to drive boring cars.