Vermilion napisał(a):
Fryderyku, najmocniejszy z 4.4, o ktore pyta Fazi.
No tak, teraz jest uściślone

COUPE napisał(a):
Z tego co wiem n62b48 był montowany w nowej X5 e70...
Rozmawiamy o E53.... tam BYŁ ten silnik, jak nie wierzysz, to sprawdź sobie na realoem

COUPE napisał(a):
Fryderyk napisał/a:
Nie prawda, ten silnik nie był montowany. montowany był tylko M62TUB44, z 440Nm i VANOSem.
W x5 były montowane:
M57 D30 3.0D
M57 TU 3.0D
M54 B30 3.0I
M62 B44 4.4I
M62 B46 (4.6IS)
Nie kture jednostki były trudno dostępne, ale były seryjnie wypuszczane na rynek...
Przecież napisałem wyraźnie, które M62 było, a które nie

NIE BYŁO M62B44 w E53 i koniec kropka, nie ma dyskusji. Nie było w E53 mechanicznej przepustnicy, nie było braku VANOSa i nie było 420Nm.
M62B44 w 1998 przestano klepać, zaś pierwsze E53 powstało w 1999r.
Wymieniłeś ledwie jeden silnik V8, który był montowany w E53
COUPE napisał(a):
Z moich Spostrzeżeń wychodzi na to ze zawsze miały one 210KW
Oto dokładny zbiór montowanych silników w x5 oraz e39
Szczegółowa, moc, rocznik, itp...
Po pierwsze na tego typu tablicach, nigdy nie jest wyszczególniane, jeśli silniki miały drobne zmiany w mocy.
Po drugie, możesz sobie tą tablicę... nie wiem, na makulaturę oddać, bo jest guzik warta.
Z benzynowych V8 w E53 było M62TUB44, M62B46, N62B44 oraz N62B48 i koniec kropka.
Jak ja mówię, że tak jest, to znaczy, że tak jest
![Kwadratowy :]](./images/smilies/splash.gif)
A więc w odpowiedzi na pytanie:
Fazi napisał(a):
ale 320??
to jakiś orginalnie zmieniony soft??
Najprawdopodobniej po prostu N62B44, który właśnie tyle mocy miał.