BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 29 kwietnia 2024, 07:41

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1




Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 266 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5 ... 14  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Kiedyś to było... BMW wczoraj i dziś
PostNapisane: 10 października 2018, 21:27 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Posty: 16970
Moje BMW: mityczne
Kod silnika: tłuste konie
Garaż: Było: E36 318i sedan, E36 316i Compact, E39 528i sedan, E46 328Ci, E92 325Xi
Jest: F32 420i, F32 428i
Wyczyn nie, ale pytanie było, ilu prawdziwych fanów, w taki czy inny sposób położyło flotę na stół, i wzięło od BMW nową furę, dając tej firmie zarobić.

O kształcie samochodów, kierunku projektowym, decyduje ten kto nowe fury bierze. Nie drugi czy trzeci.
Ani też ten, kto się przejedzie i powie że fajne lub nie. Wolny rynek. Ktoś chce suva i R4 i za to płaci, to firma to robi. Chcesz R6 manual? Kup od BMW M2 i daj im tym samym sygnał, czego klienci chcą.

Jazda próbna to jak prawie zamoczenie :)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Kiedyś to było... BMW wczoraj i dziś
PostNapisane: 10 października 2018, 21:35 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 7461
Lokalizacja: Tarnów
Moje BMW: E12 520A
Kod silnika: m20b20
Garaż: E12
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=67421&start=400
e46 328ci Santorini Blue
https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6& ... &start=200
E36/7 2.8i
Mini countryman SE
F87
jeżdżę bmw od 20 lat , miałem ich naprawdę sporo - do niektórych podchodziłem z większym do innych z mniejszym sentymentem. Dzięki temu ,że miałem dużo różnych modeli i na bieżąco śledzę kierunek w którym podąża bmw ...aktualnie jako daily funcar kupiłem mini a jako wóz rodzinny wybrałem z premedytacją jeepa ... to co kiedyś wyróżniało markę bmw to było technologiczne zaawansowanie , jakość wykonania i wyjątkowy charakter , teraz już tymi cechami bmw się nie wyróżnia , może nie jest jakoś wyraźnie gorsze (choć jakością materiałów ustępuje audi) to technologicznie nawet kia i czy vw robi podobne auta. Dla mnie bmw jako ikona , obiekt do którego wzdychałem już się skończyło. Teraz to marka jak inne , tyle że z fajną tradycją.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Kiedyś to było... BMW wczoraj i dziś
PostNapisane: 10 października 2018, 21:42 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 15799
Lokalizacja: Gdynia
Moje BMW: M3
Kod silnika: S65B40
Wiesz, zawsze można wypożyczyć auto na dłużej, w tej klasie aut to częsta praktyka. Albo z wypożyczalni, sama jazda testowa to faktycznie trochę mało jeżeli chce się mieć pewność...

BMW zarabia raczej nie mniej na serwisie, na sprzedaży licencji na katalogi/sprzęt serwisowy, oprogramowanie, na budowę części zamiennych i ich sprzedaż, zamienników. Akcesoria różnego typu itp. Nigdy nie zgadzałem się z tezą, że tylko nowy, pierwszy klient się liczy. Kiedy to forum się rozwijało to w Polsce była jeszcze totalna bida i jak ktoś miał 10 letnie jakiekolwiek BMW to już robił szał na drodze, stąd może pewna monotematyczność wśród potencjalnych "fanów
", którzy "nie o take beemwu w garażu walczyli". :rotfl: No i teraz zwyczajnie może im się inna marka bardziej podobać, bo ma więcej BMW niż ono samo w ICHNIEJSZYCH latach świetności i zakochania. No i może część z nich już dorosła/dorobiła się, stać na nowe, no ale... właśnie. To coś jak z cyckami Pameli Anderson, w podstawówce/gimnazjum jak pamiętam to było coś, a teraz...? No nie wiem, jakoś nie jestem przekonany.

_________________
Piszę jak jest.

Bezpośredni link do galerii Audi S4 Łepka —> viewtopic.php?f=55&t=173434

Jeszcze nie witom, a już żegnom.:
WitoM napisał(a):
Ja póki co galerii M4 nie planuje bo jestem zajęty słuchaniem dziwieku silnika z głośników


Argumentum ad maiorem:
DamianTra napisał(a):
Kolego jestem inzynierem. Naukowcem. Nie bazuje na sci-fi, autobiografiach czy jakiejkolwiek nie naukowej literaturze w celu wyksztalcenia swiatopogladu...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Kiedyś to było... BMW wczoraj i dziś
PostNapisane: 10 października 2018, 21:45 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Posty: 16970
Moje BMW: mityczne
Kod silnika: tłuste konie
Garaż: Było: E36 318i sedan, E36 316i Compact, E39 528i sedan, E46 328Ci, E92 325Xi
Jest: F32 420i, F32 428i
To jest temat wtórny. Żeby ktoś serwisował, żeby ktoś kupił maszyny, czy ktoś finalnie kupował części, na początku ktoś musi wejść i powiedzieć - biorę to M2.

Bez tego, inne rzeczy nie zajdą.

Wypożyczalnia też musi auto skądś mieć. Jak klienci wypożyczają F10 1.6, to takie wypożyczalnia bierze :)

Właśnie w tym rzecz. Czas zdjąć plakat Pameli ze ściany. Pameli jakiej znamy już nie ma. E30 już nie robią, a E30 w konfrontacji z G20 wypada marnie.

Natomiast, można powiesić inny plakat, może być to również plakat BMW, a może to będzie plakat czegoś innego, rynek zweryfikuje.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Kiedyś to było... BMW wczoraj i dziś
PostNapisane: 10 października 2018, 21:51 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 37
Posty: 5210
Lokalizacja: Wołomin
Moje BMW: e30
Kod silnika: m10B18
Garaż: e30 316 '87
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=168435
Frank napisał(a):
Pamietam jak w 2007 kupiłem E39 540 manual. Od razu do mnie napisał kolega od E32 740iA - " na plastika sie przesiadłes? "

E32 i e34 to też już plastiki więc głupie gadanie, szczególnie, że e39 jest pod każdym względem lepsze od tych dwóch modeli.
Frank napisał(a):
przeciez E39 ma gówniane zawieszenie

W porównaniu do e34 ma zawieszenie lepsze o 100 lat świetlnych. Jeśli chodzi o prowadzenie to e39 w niczym nie ustępuje e60 i f10, powiem nawet więcej, jedna i druga jest ociężała przy niej.
Kyokushin napisał(a):
To samo ludzie mówili jak wchodził przerywacz do wycieraczek. Poco automat, samemu można wodę ścierać, i kontrola lepsza...

Nie wiem czy tak mówili natomiast czujnik deszczu tak jak beznadziejnie działał w e39, tak samo źle działa w F10.
jiGsaw napisał(a):
Jednak nadal M2 to jedyne naprawdę ciekawe i fajne autko z palety nowszych BMW jakie widzę pod kątem samego siebie jako autonomicznego alphamale. :cwaniak: :rotfl:

Też tak uważam, szczególnie w wersji Competition jest świetna.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Kiedyś to było... BMW wczoraj i dziś
PostNapisane: 10 października 2018, 21:54 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Posty: 16970
Moje BMW: mityczne
Kod silnika: tłuste konie
Garaż: Było: E36 318i sedan, E36 316i Compact, E39 528i sedan, E46 328Ci, E92 325Xi
Jest: F32 420i, F32 428i
Nie wiem jak działa w F10, ale w F32 i E92 działa dobrze. I światła i wycieraczki mam cały czas na 'auto'.

https://jalopnik.com/bmw-has-been-build ... 1452240056
Świetnie napisane.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Kiedyś to było... BMW wczoraj i dziś
PostNapisane: 11 października 2018, 10:01 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 10684
Moje BMW: E46 | E46 M3
Kod silnika: M54B30| S54B32
Jak juz wrzucamy jalopnika to widac nie tylko Polaczki maja ból dupy
https://jalopnik.com/bmw-is-tired-of-yo ... 1829635007
BMW robi obecnie auta duze, ociezale i nudne, Mki sa rozwodnione, ciezko szukac w nich silnikow ekskluzywnie zaprojektowanych pod dana baze jak to bylo w przypadku e30, e34, e36, e46, e39, e60, e92.
Jak widac rynek reaguje od jakiegos czasu na to co sie dzieje, Mki starej szkoly rosna juz tylko na wartosci, bo te auta oferowaly cos niepowtarzalnego gdzie np e46 posiadalo jak dobrze pamietam 70% czesci rozniocych sie od cywilnych modeli.

A obecnie wyglada to tak ze robia silnik, wsadzaja do czego popadnie, bez zmian miedzy generacjami, najlepiej jesli jescze klient dokupi M pakiet zewnatrzny, lub wersje M135-M245-M550i-M550d-Mx6 50d, a do tego domowi czesci z katalogu M performance do swojego 2.0i 3cyl 3 turbo :mur:
Gdzie czytalem ze jesli chcesz trzymac sie jednej marki trzeba porzucic ideologie, jesli trzymasz sie ideologi musisz porzucic trzymanie sie jednej marki

_________________
Obrazek
Because life is too short to drive boring cars.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Kiedyś to było... BMW wczoraj i dziś
PostNapisane: 11 października 2018, 10:23 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 350
Moje BMW: G20
Kod silnika: B48
Z ociężałymi to nie koniecznie bo ostatnio każda nowsza generacja jest lżejsza. Bardzo wyraźnie to czuć np w G30.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Kiedyś to było... BMW wczoraj i dziś
PostNapisane: 11 października 2018, 10:49 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 10684
Moje BMW: E46 | E46 M3
Kod silnika: M54B30| S54B32
Randall86 napisał(a):
Z ociężałymi to nie koniecznie bo ostatnio każda nowsza generacja jest lżejsza. Bardzo wyraźnie to czuć np w G30.

To ze jest lzejsza niz poprzednia generacja nie znaczy ze jest lekka
g30 - masa: od 1540 kg
f10 - masa: od 1595 kg
e60 - masa: od 1460 kg
i mowimy tutaj o podstawowych wersjach gdzie z v8 i wypasami np dane dla 550
g30- 1810kg
f10- 1905kg
e60- 1660kg
nie mowiac o wymiarach gdzie g30 jest praktycznie rozmiarow e38

_________________
Obrazek
Because life is too short to drive boring cars.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Kiedyś to było... BMW wczoraj i dziś
PostNapisane: 11 października 2018, 10:58 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 350
Moje BMW: G20
Kod silnika: B48
E60 550i nie miało xdrive a g30 ma.
Nowa M5 z xdrive jest lżejsza niż F10 M5 bez xdrive.
Normalne że seria 5 nie będzie ważyła tyle co honda civic ale progres jest. W dodatku auto jest coraz bardziej bezpieczne.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Kiedyś to było... BMW wczoraj i dziś
PostNapisane: 11 października 2018, 11:40 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 10684
Moje BMW: E46 | E46 M3
Kod silnika: M54B30| S54B32
Tutaj sie z Toba zgodze dobrze ze sie opamietali i idzie to w dobra strone,
natomiast powiekszanie nadwozi, podyktowane wprowadzeniem powiekszonej gamy modelowej jest słabe, obecnie produkuja serie 1-8 do tego Xy i Ztki i I
a kompletnie odpuszczaja rynek ktory wzbudza najwiecej emocji, dalej nie ma konkurencji dla takich aut jak R8, czy AMG GT, SL, S coupe

_________________
Obrazek
Because life is too short to drive boring cars.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Kiedyś to było... BMW wczoraj i dziś
PostNapisane: 11 października 2018, 14:13 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 63
Moje BMW: E46 33oiA Touring
Kod silnika: m54b30
Garaż: Warszawa
Piszecie glownie porownujac osiagi i parametry, ktore faktycznie co generacje sie poprawiaja ale czemu nikt nie napisal o solidnosci, trwalosci, radosci z jazdy.
Jestem ciekaw jak beda wygladaly te f10 czy g30 po przebiegach 300tys+
Swiat idzie w konsumpcjonizm, samochody musza sie psuc, zuzywac, zeby kleint kupil kolejny model.

Postep technologiczny jest ogromny ale przeklada sie odwrotnie proporcjonalnie do trwalosci.

Oczywsicie sprawa trwalosci nie dotyczy to tylko marki BMW, a zaczelo sie chyba wszystko od zmowy "żarówkowej", na pewno znacie ta historie...

_________________
Bylo
E30 316 (M10b18) 86r - sedan
E30 325i (M20b25) 89r - coupe
E30 325i (M20b25) 87r - Mtech1 coupe
E30 325i (M20b25) 87r - Mtech1 sedan
E36 328i (M52b28) 95r - sedan
E39 540i manual
E36 M3 3.2 sedan
E36 318Ti Compact
Jest:
E46 330iA Touring


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Kiedyś to było... BMW wczoraj i dziś
PostNapisane: 11 października 2018, 14:22 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 43
Posty: 385
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E92
Kod silnika: N47D20C
Norbi330 napisał(a):
Piszecie glownie porownujac osiagi i parametry, ktore faktycznie co generacje sie poprawiaja ale czemu nikt nie napisal o solidnosci, trwalosci, radosci z jazdy.
Jestem ciekaw jak beda wygladaly te f10 czy g30 po przebiegach 300tys+
Swiat idzie w konsumpcjonizm, samochody musza sie psuc, zuzywac, zeby kleint kupil kolejny model.

Postep technologiczny jest ogromny ale przeklada sie odwrotnie proporcjonalnie do trwalosci.

Oczywsicie sprawa trwalosci nie dotyczy to tylko marki BMW, a zaczelo sie chyba wszystko od zmowy "żarówkowej", na pewno znacie ta historie...


no dobra, może i tak jest ale z drugiej strony jak ma się hajs i kupuje nową furę z salonu to ile powinno się czymś takim jeździć, max 10 lat i do salonu po następny model, przecież nikt nie patrzy pod kątem późniejszej odsprzedaży


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Kiedyś to było... BMW wczoraj i dziś
PostNapisane: 11 października 2018, 14:40 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 63
Moje BMW: E46 33oiA Touring
Kod silnika: m54b30
Garaż: Warszawa
Jedni chca zmieniac samochody co 10lat, inni co 2 lata, a jeszcze inni woleliby jezdzic samochodem jak najdluzej, a nadmiar gotowki zainwestowac albo przeznaczyc na inne przyjemnosci.
To tylko kwestia upodoban, ale fakt zostaje taki, ze aktualne modele nie beda jezdzily 10lat bez wiekszych awarii.
Smiem twierdzic na podstawie oponii znajomych, ze te auta juz po 2 latach sie psuja i musza byc naprawiane Oczyw w autoryzowanych serwisach bo wiekszosc mechaniow nie ogarnia jeszcze tej najnowszej technologii, a koszty napraw, a wlasciwie wymiany "calych modolow" wszyscy wiemy jakie sa :) Oczywiscie jak ktos ma duzo kasy to bedzie sobie naprawial i zmienial auto co 5 lat, ale to nie zmienia faktu nietrwalosci. Najgorsze jest w tym to, ze ta nietrwalosc jest celowa i swiadoma

_________________
Bylo
E30 316 (M10b18) 86r - sedan
E30 325i (M20b25) 89r - coupe
E30 325i (M20b25) 87r - Mtech1 coupe
E30 325i (M20b25) 87r - Mtech1 sedan
E36 328i (M52b28) 95r - sedan
E39 540i manual
E36 M3 3.2 sedan
E36 318Ti Compact
Jest:
E46 330iA Touring


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Kiedyś to było... BMW wczoraj i dziś
PostNapisane: 11 października 2018, 14:44 
Offline
Tangiers Casino Manager
Avatar użytkownika

Posty: 5281
Moje BMW: Giulia Veloce
kuchash napisał(a):
no dobra, może i tak jest ale z drugiej strony jak ma się hajs i kupuje nową furę z salonu to ile powinno się czymś takim jeździć, max 10 lat i do salonu po następny model, przecież nikt nie patrzy pod kątem późniejszej odsprzedaży

W 2000r mój tata kupił nową VW Borę 2.0 8v, dopiero w tym roku ją sprzedaliśmy z przebiegiem ponad 600 tysięcy km.

Następca to nowa Jetta tsi. Wątpię że wytrzyma 18 lat i taki przebieg :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Kiedyś to było... BMW wczoraj i dziś
PostNapisane: 11 października 2018, 14:54 
Offline
Lokalny Ekscentryk

Wiek: 38
Posty: 5113
Lokalizacja: WPR
Moje BMW: ????
Kod silnika: ????
Garaż: Brak :(
Jest:
Ford S-Max 2.0
Volvo V40

Było:
E36 325td
E36 318is Coupe
E39 530d Touring: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=82514
E46 318i: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=132544
E90 320d: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=159224
E87 120d
E60 535d
jak dla mnie "nowsze" Bmw nie robią już takiego szału, nie wiem może w tych najbogatszych wersjach jest lepiej... Mam E90, dużo jeżdżę F31 i nowsza poza lepszym wyposażeniem niczym mnie nie przekonuje :kwasny: Jakoś wykonania bardzo mi odpowiadała w E39 :D Teraz myśląc o nowym samochodzie mam duże dylematy, czy iść za głosem serca i kupować 3er, czy poszukać czegoś innego :niepewny: Coraz częściej myślę o Lexusie, ale takie 4er GC też grałbym pod uwagę....


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Kiedyś to było... BMW wczoraj i dziś
PostNapisane: 11 października 2018, 18:16 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1157
Lokalizacja: Mazury
Moje BMW: brak
Garaż: było V8
///david napisał(a):
Dla mnie bmw jako ikona , obiekt do którego wzdychałem już się skończyło. Teraz to marka jak inne , tyle że z fajną tradycją.


Mam tak samo, kiedyś BMW i tylko BMW, teraz jedynie Mki wywołują jakieś poruszenie, a tak to zwykłe auto jak każde inne.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Kiedyś to było... BMW wczoraj i dziś
PostNapisane: 11 października 2018, 18:19 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Posty: 16970
Moje BMW: mityczne
Kod silnika: tłuste konie
Garaż: Było: E36 318i sedan, E36 316i Compact, E39 528i sedan, E46 328Ci, E92 325Xi
Jest: F32 420i, F32 428i
Santino napisał(a):
Jak juz wrzucamy jalopnika to widac nie tylko Polaczki maja ból dupy
https://jalopnik.com/bmw-is-tired-of-yo ... 1829635007
BMW robi obecnie auta duze, ociezale i nudne, Mki sa rozwodnione, ciezko szukac w nich silnikow ekskluzywnie zaprojektowanych pod dana baze jak to bylo w przypadku e30, e34, e36, e46, e39, e60, e92.


Ten link wrzuciłem jako pierwszy, na start tematu.
Tu chodzi o zjawisko Bavarian Brainfart Disorder, świetnie opisane w drugim linku.

Pamiętam jak wyszło E46, ludzie jechali po E46. E92 to samo, kupa nikt nie chce, to nie jest prawdziwe bmw etc. Dokładnie to samo było z E36. Czy było z E30? Nie wiem, tym kwadratem nigdy się specjalnie nie interesowałem. BMW mi się podoba od E36 w zasadzie (włączając stare 6 i stare 8 ). Są ludzie którym się podoba, i też fajnie.

Wg tego co jest opisane w linku drugim, hejt skupi się za chwilę na G20, a za 10 lat F32 będzie już spoko :rotfl: :rotfl:

Jak widać zjawisko powszechne, cykliczne, niezmienne.

Prawdziwi fani, prawdziwe bmw, prawdziwe silniki. Identyk jak fora motocyklowe gdzie są ci prawdziwi motocykliści.
Problem natomiast leży gdzieś indziej. Są ludzie którzy zawsze będą twierdzić, że inni dany temat robią źle.
Źle się fascynują BMW, grają w gry w zły sposób, chodzą źle, czapki nie noszą.

Nabieranie na wartości poprzednich eMek, nie jest niczym niezwykłym. Mka zawsze była autem nietuzinkowym, dlatego nabiera na wartości. Za 20 lat obecne Mki będą nabierać na wartości.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Kiedyś to było... BMW wczoraj i dziś
PostNapisane: 11 października 2018, 19:30 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 37
Posty: 5210
Lokalizacja: Wołomin
Moje BMW: e30
Kod silnika: m10B18
Garaż: e30 316 '87
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=168435
Kyokushin napisał(a):
Pamiętam jak wyszło E46, ludzie jechali po E46

Ja tego nie pamiętam i raczej każdemu e46 się podobała, przynajmniej z mojego otoczenia.
Kyokushin napisał(a):
E92 to samo, kupa nikt nie chce, to nie jest prawdziwe bmw etc.

Z perspektywy czasu e90 zestarzało się mocno i design ma przeciętny wg mnie (mowa o szarej = srebrnej z pomarańczowym kierunkiem na seryjnej feldze ze szmatami w środku, coupe i m3 to inna bajka.)
Kyokushin napisał(a):
hejt skupi się za chwilę na G20, a za 10 lat F32 będzie już spoko
ór
F30 w porównaniu do e90 jest ładne, napiszę inaczej, jest bardzo ładnym modelem.
Nie wiem czemu skupiasz się na wersjach coupe które zawsze są ładne.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Kiedyś to było... BMW wczoraj i dziś
PostNapisane: 11 października 2018, 19:53 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 15799
Lokalizacja: Gdynia
Moje BMW: M3
Kod silnika: S65B40
Rafał - E90 w sedesie było od nowości lanosem, jest lanosem i będzie lanosem. Zwłaszcza przedlift. ;) Nieudany design, Mercedes W204 o wiele lepiej się prezentuje.

_________________
Piszę jak jest.

Bezpośredni link do galerii Audi S4 Łepka —> viewtopic.php?f=55&t=173434

Jeszcze nie witom, a już żegnom.:
WitoM napisał(a):
Ja póki co galerii M4 nie planuje bo jestem zajęty słuchaniem dziwieku silnika z głośników


Argumentum ad maiorem:
DamianTra napisał(a):
Kolego jestem inzynierem. Naukowcem. Nie bazuje na sci-fi, autobiografiach czy jakiejkolwiek nie naukowej literaturze w celu wyksztalcenia swiatopogladu...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 266 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5 ... 14  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 27 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL