Do W140 w podstawowych wersjach silnikowych większość ekpsloatacyjnych części jest tańsza. Np. zawieszenie, hamulce. Jednak trzeba pamiętać że w140 jest dosc skomplikowane i nie w każdym warsztacie zrobi się podstawowe naprawy typu wymiana tulei przednich wahaczy z uwagi na bardzo mało miejsca. Trzeba mieć specjalny ściągacz do sprężyn, zwykły się nie zmieści. Nie każdy też podejmie się napraw tylnego zawieszenia, bo jest tam 12 wahaczy. Na przykładzie zawieszenia - chociaż elementów w w140 jest więcej, są one tańsze i trwalsze. Zaletą MB jest trwałość automatycznych skrzyń biegów. Wadą - osiągi podstawowych silników S klasy z tamtych lat.
Jeśli chodzi o koszty zwykłej codziennej eksploatacji w przypadku 140tek z mniejszymi silnikami (a więc również bez wyposażeni typu ASD, Nivo) są one na bardzo przywoitym poziomie.
No i w e38 nie będziesz miał domykania drzwi
