BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 4 maja 2025, 18:26

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1




Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 42 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Ranking silników BMW - Czyli najbardziej awaryjne!
PostNapisane: 1 października 2009, 09:53 
Offline
Forumowicz

Posty: 173
Lokalizacja: Podkarpacie
Moje BMW: E34
Kod silnika: M30B35
Witam

Wybieramy
Po 3-y najbardziej awaryjne silniki bmw

1. 4ptk
2. 2ptk
3. 1ptk


Piszemy jak chcemy :)

Najbardziej awaryjne wg mnie.
1. 2.4 TD
2. 2.5 TDS
3. 24V m50

_________________
?? - E21-E23-E24-E28-E30-E31-E32-E34-E36-E38-E39 ---> show must go on!
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 października 2009, 10:24 
Offline
Forumowicz

Posty: 195
Lokalizacja: PL
m50 :szok: chyba najmniej awaryjny silnik i najtrwalszy nie wiem co on robi w tym zestawieniu :)

2,5 TDS owszem
2,4 TD tez


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 października 2009, 10:40 
1. M51

2. M41

3. M57/M47


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 października 2009, 10:57 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 46
Posty: 7448
Lokalizacja: Toruń
Moje BMW: e39 530d
Kod silnika: M57D30
Garaż: www.tinyurl.com/podol-e39
Fryderyk napisał(a):
3. M57/M47

M57? 3 razy z rzędu dostawało nagrody za najlepszy silnik
http://pl.wikipedia.org/wiki/BMW_M57

_________________
Obrazek
Kupię deskę w skórze.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 października 2009, 11:03 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 45
Posty: 3680
Lokalizacja: RFN/Warszawa/Świnoujście
Moje BMW: E38
Kod silnika: m57
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=2819
mysle ze nie mozna okreslic ktory jest najbardziej awaryjny

do tego dchodzi wiele aspektow takic jak olej,paliwo,filtry itp..

wiadomo ze ten kto kupi zdezelowane 728i bedzie narzekal na jego silnik

a ten kto kupi np 725tds bardzo dobrze utrzymanego bedzie go chwalil

nie silnik a wlasciciel

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 października 2009, 11:06 
podol napisał(a):
M57? 3 razy z rzędu dostawało nagrody za najlepszy silnik


no i co z tego?

mimo to nadal zdradliwy po większym przelocie, nie rzadko są z nim problemy, na serwis wciąż tego nie mało przyjeżdża. Ja bym tam się wystrzegał tego silnika, z resztą, jak każdego klekota.

z N54 i N63 jeszcze się jednak trochę wstrzymam, choć zastanawiałem się nad nimi tutaj też.

a że BMW od czasów M57 robi najlepsze diesle na świecie to inna sprawa i inny temat na dyskusję.


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 października 2009, 11:13 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 6907
Lokalizacja: JP
Fryderyk napisał(a):
z N54 i N63 jeszcze się jednak trochę wstrzymam, choć zastanawiałem się nad nimi tutaj też.


Czemu N63? Jezeli masz jakies ciekawe informacje, to chetnie sie czegos dowiem na temat ich awaryjnosci.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 października 2009, 11:26 
Vermilion, właśnie konkretów nie znam, widziałem jednego X6tego z N63 z brakiem mocy na serwsie, ale wciąż nie jest to na tyle stary, oraz nie jeździ tego aż tak dużo, żebym mógł sobie wyrobić opinię. Póki co, jest to nowy silnik, do tego bi-gwizdek, więc uważam, że trzeba ostrożnie.


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 października 2009, 11:33 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 6907
Lokalizacja: JP
Ok dzieki, gdybys jednak cos wiedzial to pisz, chetnie przeczytam. Bardziej chyba balbym sie serwisowania w Polsce, wlasnie ze wzgledu na jego mala popularnosc mechanicy nie maja doswiadczenia, usuwanie glupich usterek bedzie pewnie klopotliwe. Podejrzewam jednak, ze jak kazdy silnik tego typu, jego zywotnosc bedzie zalezala od wlasciciela ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 października 2009, 11:36 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 45
Posty: 37050
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153718
cieżko napisać, który jest najgorszy. Wiadomo, że jest spora grupa silników BMW, które nie mają najlepszej oinii, ale głównym problemem jest niewiadoma dotycząca przebiegu (tego właściewgo). Ale z M50.... przesadziłeś :wstyd:

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 października 2009, 11:41 
Vermilion napisał(a):
Podejrzewam jednak, ze jak kazdy silnik tego typu, jego zywotnosc bedzie zalezala od wlasciciela ;)


To jest bardziej niż pewne, nie każdy stosuje się się do zaleceń jak obchodzić się z silnikiem z suszarkami :wstyd:

7ka napisał(a):
mysle ze nie mozna okreslic ktory jest najbardziej awaryjny

do tego dchodzi wiele aspektow takic jak olej,paliwo,filtry itp..

wiadomo ze ten kto kupi zdezelowane 728i bedzie narzekal na jego silnik

a ten kto kupi np 725tds bardzo dobrze utrzymanego bedzie go chwalil

nie silnik a wlasciciel


w sumie racja, bo tak to na podstawie mojej 318stki mógłbym stwierdzić, że M40 jest bardzo fajne, bo poza serwisowymi rzeczami, to jedynie wymieniłem gumę za przepływką :rotfl: :rotfl: :rotfl:


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 października 2009, 12:31 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 10112
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: M4 M6
7ka napisał(a):
mysle ze nie mozna okreslic ktory jest najbardziej awaryjny

do tego dchodzi wiele aspektow takic jak olej,paliwo,filtry itp..

wiadomo ze ten kto kupi zdezelowane 728i bedzie narzekal na jego silnik

a ten kto kupi np 725tds bardzo dobrze utrzymanego bedzie go chwalil

nie silnik a wlasciciel


x2


temat trudny moim zdaniem i bezsensowny, każdy walnie co pomsli i każdy bedzie miał rację

każdy silnik z palety BMW, może z małymi wyjątkami można tu wcisnąć . . .

_________________
http://www.andrew-performance.pl


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 października 2009, 12:33 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 9443
Lokalizacja: PL
Zaden silnik BMW nie jest zly,wszystkie sa najlepsze na swiecie pod kazdym wzgledem.

_________________
BMW E46 Touring
viewtopic.php?f=6&t=150081&start=0


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 października 2009, 12:58 
Cytuj:
Zaden silnik BMW nie jest zly,wszystkie sa najlepsze na swiecie pod kazdym wzgledem.


Najgorsze są skrajności...


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 października 2009, 13:03 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 9443
Lokalizacja: PL
Fryderyk napisał(a):
Najgorsze są skrajności...

Do takich wnioskow mozna dojsc bedac na tym forum i czytajac niektore posty ;)

_________________
BMW E46 Touring
viewtopic.php?f=6&t=150081&start=0


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 października 2009, 14:25 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 2315
Lokalizacja: Lublin
Moje BMW: M5
Kod silnika: nie wiem nie znam si
1. 1,7tds !!
2. 1,7tds
3. 2,5tds


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 października 2009, 17:25 
Ciężko tu wskazać na konkretny silnik, ale podejrzewam, że najbardziej awaryjne będą wszystkie diesle na Common railu. Głównie ze względu na to, iż w układzie Common rail panuje ogromne cienienie, które obciąża wtryskiwacze i inne elementy układu zasilania, jak choćby pompa wysokiego ciśnienia, zawory ciśnieniowe itp. No i poza tym diesel to diesel - mocno wysilony, turbo doładowany... Z kolei analogicznie najmniej awaryjne będą wg mnie najprostsze silniki, jak np. m43 :)


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 października 2009, 17:32 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Posty: 4257
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: M6
Kod silnika: S85 S62 M60
Garaż: było: M5e39 '01,
e34 540i '94
Zakov napisał(a):
w układzie Common rail panuje ogromne cienienie, które obciąża wtryskiwacze i inne elementy układu zasilania, jak choćby pompa wysokiego ciśnienia


lelum polelum..... Zakov pierwszy hydraulik forum, nogi w góre, woda !

Pompa fachowcu wytwarza sama ciśnienie, więc nie wiem co i gdzie się obciąża....

_________________
Obrazek

http://imageshack.com/a/img689/1772/78er.jpg

Sprzedam MANUAL 6-b z M5e39 ~ 3.000 PLN


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 października 2009, 17:40 
Boogie napisał(a):
Pompa fachowcu wytwarza sama ciśnienie, więc nie wiem co i gdzie się obciąża....


Tak! A silnik M3 sam wytwarza 420km, wiec nic go nie obciąża :rotfl: :rotfl: :rotfl:


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 października 2009, 17:54 
Zakov napisał(a):
Tak! A silnik M3 sam wytwarza 420km, wiec nic go nie obciąża :rotfl: :rotfl: :rotfl:


Pisząc taki komentarz i śmiejąc się z Boogie-go najpierw warto by znać budowę i zasadę działania takiej pompy...


Góra
  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 42 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 11 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL