BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 4 maja 2025, 11:24

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1




Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 85 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Ori vs zamienniki - wydzielone z galerii Ghost_Rider
PostNapisane: 15 czerwca 2010, 11:13 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 1008
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Moje BMW: E39 525i
Kod silnika: M54B25
Ghost_Rider napisał(a):
forest napisał(a):
Ghost_Rider, a ile za taka pompe jesli mozna wiedziec??

1150zł, wiec tania jak barszcz to ona nie jest i jak pisałem przepływki i hamownia poszły się pier.... :cenzura: :cisza:

Kupowałeś w ASO tą pompę? W InterCars można ją mieć za trochę ponad 600zł. Pierburg, tak jak ori...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Ghost_Rider - BMW E39 ///M5 AWARIA :( !!!! str. 21
PostNapisane: 15 czerwca 2010, 12:14 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 10684
Moje BMW: E46 | E46 M3
Kod silnika: M54B30| S54B32
a jaka wydajnosc tej pompy? nie lepiej bylo zapodac wydajne walbro 255l/h? cenowo bardzo atrakcyjna okolice 400zl. a pakuja te pompy do wyczynowych aut, ewentualnie jest jeszcze jeszy bosch za okolo 800zl

_________________
Obrazek
Because life is too short to drive boring cars.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Ghost_Rider - BMW E39 ///M5 AWARIA :( !!!! str. 21
PostNapisane: 15 czerwca 2010, 17:59 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 35
Posty: 691
Lokalizacja: Bolesławiec
Moje BMW: Em Fünf
Kod silnika: S62B50
fixxxer1 napisał(a):
Kupowałeś w ASO tą pompę? W InterCars można ją mieć za trochę ponad 600zł. Pierburg, tak jak ori...
Hmmmm jeżeli to prawda to lipa, bo już zamówiłem :cisza:
Santino napisał(a):
a jaka wydajnosc tej pompy? nie lepiej bylo zapodac wydajne walbro 255l/h? cenowo bardzo atrakcyjna okolice 400zl. a pakuja te pompy do wyczynowych aut, ewentualnie jest jeszcze jeszy bosch za okolo 800zl
Wiesz co, nigdy nie kombinowalem i nie rozkminialem systemu zasilania paliwowego, jeżeli chodzi o przeróbki, tuning itd, wiec dla świętego spokoju włoże nowy oryginał i mam nadzieje, że posłuży dobrze przez kilka długich lat :) Wkońcu wątpie żeby była zbyt mała wydajność :P


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Ghost_Rider - BMW E39 ///M5 AWARIA :( !!!! str. 21
PostNapisane: 15 czerwca 2010, 20:33 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 1521
Lokalizacja: Toruń
Moje BMW: 528i 318i
Kod silnika: M52TUB28 M40B18
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=25990
konkretne autko musi zawołać o konkretne części za konkretną cenę, no niestety ale to prawda :D

ja też ostatnio wymieniłem wahacz w 535i, i mówię sobie a co tam kupię ori, a przy płaceniu zonk :( 450zł poszło za sztukę :D

_________________
www.bmwklubtorun.pl

MOJA E34 528i DELPHIN METALIC ==>> http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=25990
MOJA E39 535i V8 BIARRITZBLAU METALLIC ==>> http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=60703 ( Sprzedana :-( )
MOJA E30 318i CIRRUSBLAU METALLIC ==>> viewtopic.php?f=6&t=78957


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Ghost_Rider - BMW E39 ///M5 AWARIA :( !!!! str. 21
PostNapisane: 15 czerwca 2010, 23:58 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 10684
Moje BMW: E46 | E46 M3
Kod silnika: M54B30| S54B32
Ghost_Rider napisał(a):
Wiesz co, nigdy nie kombinowalem i nie rozkminialem systemu zasilania paliwowego, jeżeli chodzi o przeróbki, tuning itd, wiec dla świętego spokoju włoże nowy oryginał i mam nadzieje, że posłuży dobrze przez kilka długich lat Wkońcu wątpie żeby była zbyt mała wydajność

Jasne mialem na mysli to ze wlozenie pompy paliwa nawet uniwersalnej to pikus. a sa dostepne na rynku wyczynowe pompy za 1/4 ceny orginalu

_________________
Obrazek
Because life is too short to drive boring cars.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Ghost_Rider - BMW E39 ///M5 AWARIA :( !!!! str. 21
PostNapisane: 16 czerwca 2010, 00:41 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 50
Posty: 839
Lokalizacja: Germany
Moje BMW: F34 335i
a te "wyczynowe" jakich sa firm i jakie maja zalozenia ?-
bo moze byc tak ze pompuja 0,1% lepiej ale za to siadaja po 2-3 latach...-
czesci ktore sprawdzaja sie w rajdach samochodowych nie sa obliczone na dlugie przebiegi i bezawaryjnosc.
Ja wierze firmie ktora zaprojektowala i stworzyla to auto i wymienilbym takze na ORI Bmw.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Ghost_Rider - BMW E39 ///M5 AWARIA :( !!!! str. 21
PostNapisane: 16 czerwca 2010, 00:52 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 10684
Moje BMW: E46 | E46 M3
Kod silnika: M54B30| S54B32
Thomas_HD napisał(a):
a te "wyczynowe" jakich sa firm i jakie maja zalozenia ?-

walbro
http://www.re5pect.pl/index.php?product ... od_id=3263
na tych pompach lata polowa modyfikowanych aut w PL
Bosch
http://www.re5pect.pl/index.php?product ... od_id=3261
na tych pompach lata druga polowa aut. najczesciej z duzym budzetem wiem ze sprawdzaja sie w np 600 konnych audi np S4 lub RS4 nie mowiac o innych autach

_________________
Obrazek
Because life is too short to drive boring cars.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Ghost_Rider - BMW E39 ///M5 AWARIA :( !!!! str. 21
PostNapisane: 16 czerwca 2010, 01:03 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 35
Posty: 691
Lokalizacja: Bolesławiec
Moje BMW: Em Fünf
Kod silnika: S62B50
Ciekaw jestem, jakby to było z montażem, odnośnie seryjnej instalacji itd, i co by powiedział na to komputer i sterowanie. Ogólnie, czy gra warta zachodu i oprócz niższej ceny były by dodatkowe plusy ??


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Ghost_Rider - BMW E39 ///M5 AWARIA :( !!!! str. 21
PostNapisane: 16 czerwca 2010, 01:13 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 10684
Moje BMW: E46 | E46 M3
Kod silnika: M54B30| S54B32
Ghost_Rider napisał(a):
i co by powiedział na to komputer i sterowanie

do pompy idzie zasilanie, trzeba bylo by tylko przerobic mocowanie jesli ori by nie pasowalo.
Ghost_Rider napisał(a):
Ogólnie, czy gra warta zachodu i oprócz niższej ceny były by dodatkowe plusy ??

dlatego pytalem czy wiesz jaka wydajnosc ma ori pompa. bo np takie walbro ma 255L/h a jest to duzo wiecej niz prawie kazda seryjna pompa.

_________________
Obrazek
Because life is too short to drive boring cars.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Ghost_Rider - BMW E39 ///M5 AWARIA :( !!!! str. 21
PostNapisane: 16 czerwca 2010, 01:19 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 50
Posty: 839
Lokalizacja: Germany
Moje BMW: F34 335i
a ja powtarzam- nie wszystko co sprawdza sie w modyfikacjach "na torze" nadaje sie do codziennej jazdy.
Podczas takich modyfikacji i rajdow wymienia sie nierzadko silnik co sezon ale... nie o to chodzi w normalnej eksploatacji auta.
Ja po prostu jestem zwolennikiem orginalnych czesci- moze przez to ze nigdy sie na nich nie zawiodlem-
i ufam tej marce.
Santino- moze polowa aut modyfikowanych w PL lata na zamiennikach-
ale 100 % M5 wychodzi z fabryki na ORI czesciach- ktos to tak zaprojektowal i zrobil-
i przez to to sa takie dobre samochody.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Ghost_Rider - BMW E39 ///M5 AWARIA :( !!!! str. 21
PostNapisane: 16 czerwca 2010, 07:59 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 3945
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: 550i
Kod silnika: M70B54
Thomas_HD napisał(a):
ale 100 % M5 wychodzi z fabryki na ORI czesciach- ktos to tak zaprojektowal i zrobil-
i przez to to sa takie dobre samochody.

A co rozumiesz poprzez okreslenie ORI czesci?
Czym sie rozni np. pompa paliwa produkowana przez Pierburg dla BMW od pompy Pierburg?
Moim zdaniem spora czesc zamiennikow to ten sam produkt, tylko nie ma opakowania z logiem BMW.

_________________
W końcu nie kolejne sreberko - 5er E34 550i
Szary Kaszalot - 7er E65 745i


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Ghost_Rider - BMW E39 ///M5 AWARIA :( !!!! str. 21
PostNapisane: 16 czerwca 2010, 08:11 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 10684
Moje BMW: E46 | E46 M3
Kod silnika: M54B30| S54B32
Thomas_HD napisał(a):
a ja powtarzam- nie wszystko co sprawdza sie w modyfikacjach "na torze" nadaje sie do codziennej jazdy.

piszac ze modyfikowanych nie mialem na mysli aut ktore tylko lataja po torze bo wiekszosc z nich to auta streetowe. ktore moze 2-3 raz yw roku po tym torze jezdza i to nie zawsze. nawet jesli taka pompa szybciej padnie to za cene orginalnej BMW kupie 4 zamienniki :)

_________________
Obrazek
Because life is too short to drive boring cars.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Ghost_Rider - BMW E39 ///M5 AWARIA :( !!!! str. 21
PostNapisane: 16 czerwca 2010, 08:22 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 50
Posty: 839
Lokalizacja: Germany
Moje BMW: F34 335i
Piotrek napisał(a):
A co rozumiesz poprzez okreslenie ORI czesci?
Czym sie rozni np. pompa paliwa produkowana przez Pierburg dla BMW od pompy Pierburg?
Moim zdaniem spora czesc zamiennikow to ten sam produkt, tylko nie ma opakowania z logiem BMW.


Różni się m/innymi systemem kontroli jakości i odbioru tech na koncu produkcji- które Bmw ma bardzo wysoki.
Charakteryzuje się to tym ze np w tej samej wyprodukowanej parti pomp przez dana firmę TYLKO TE które przejdą kontrole jakości i bedą sprawdzone na 10 sposobów- dostaną znaczek BMW,- pozostałych nie trzeba tak sprawdzać dlatego bedą nazywać się LUK, SACHS, itd
Podobnie rzecz ma się ze sprzeglami, tarczami i wieloma innymi czesciami.


Ostatnio edytowano 16 czerwca 2010, 11:39 przez Thomas_HD, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Ghost_Rider - BMW E39 ///M5 AWARIA :( !!!! str. 21
PostNapisane: 16 czerwca 2010, 08:34 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 35
Posty: 691
Lokalizacja: Bolesławiec
Moje BMW: Em Fünf
Kod silnika: S62B50
Santino napisał(a):
do pompy idzie zasilanie, trzeba bylo by tylko przerobic mocowanie jesli ori by nie pasowalo.

Rozumiem, ok zasilanie, no ale coś " steruje " tym zasilaniem, aby w odpowiednim momencie, pompa dawała odpowiednią ilośc paliwa, wiec co sprawuje nad tym władze i jak by seryjny system zareagował na inna pompe, no chyba, że się gdzieś mylę
Santino napisał(a):
dlatego pytalem czy wiesz jaka wydajnosc ma ori pompa. bo np takie walbro ma 255L/h a jest to duzo wiecej niz prawie kazda seryjna pompa.

Ok, zakładamy, że ori ma 200L/h, wiec co by mi dała wieksza wydajność ?? Większą moc, moment ?? Przecież Mka nie łyknie wiecej niż może, i przy reszcie utrzymanej w seri taka akcja chyba nie ma sensu, no chyba, że znowu sie myle to prosze o wykład :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Ghost_Rider - BMW E39 ///M5 AWARIA :( !!!! str. 21
PostNapisane: 16 czerwca 2010, 08:52 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 10684
Moje BMW: E46 | E46 M3
Kod silnika: M54B30| S54B32
Ghost_Rider napisał(a):
Rozumiem, ok zasilanie, no ale coś " steruje " tym zasilaniem, aby w odpowiednim momencie, pompa dawała odpowiednią ilośc paliwa, wiec co sprawuje nad tym władze i jak by seryjny system zareagował na inna pompe, no chyba, że się gdzieś mylę

cisnienie na listwie musi byc stale, zeby wtryski mogły dawkowac odpowiednio paliwo. a zeby to cisnienei bylo stale to i pompa musi dac powiedzmy te 3 bary, ale za to odpowiada tez regulator cisnienai paliwa.
Ghost_Rider napisał(a):
Ok, zakładamy, że ori ma 200L/h, wiec co by mi dała wieksza wydajność ?? Większą moc, moment ?? Przecież Mka nie łyknie wiecej niż może, i przy reszcie utrzymanej w seri taka akcja chyba nie ma sensu, no chyba, że znowu sie myle to prosze o wykład

do Twojego auta nie da kompletnie nic. poprostu zapewni wiekszy potencjal. np jesli beda modyfikacje takie jak doladowanie albo walki albo wydajniejsze wtryski albo remap. to tuner bedzie mogl wiecej podlac paliwem i wydaja pompa paliwa mu to umozliwi

_________________
Obrazek
Because life is too short to drive boring cars.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Ghost_Rider - BMW E39 ///M5 AWARIA :( !!!! str. 21
PostNapisane: 16 czerwca 2010, 11:42 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 50
Posty: 839
Lokalizacja: Germany
Moje BMW: F34 335i
Dokładnie o to mi chodziło Santino-
W jego przypadku nie da komletnie nic.
Jedynym powodem wydaje się być niższa cena-
jak każdego zamiennika,-
z wszystkim tego plusami i minusami.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Ghost_Rider - BMW E39 ///M5 AWARIA :( !!!! str. 21
PostNapisane: 16 czerwca 2010, 14:38 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 35
Posty: 691
Lokalizacja: Bolesławiec
Moje BMW: Em Fünf
Kod silnika: S62B50
Aha, czyli wszystko jest tak jak myślałem ;) No turbo i ostrzejszych wałków raczej nie planuje, więc ORI styknie :P Co do remapu to się jeszcze okaże :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Ghost_Rider - BMW E39 ///M5 AWARIA :( !!!! str. 21
PostNapisane: 16 czerwca 2010, 14:51 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 15835
Lokalizacja: Gdynia
Moje BMW: M3
Kod silnika: S65B40
Santino napisał(a):
Thomas_HD napisał(a):
a ja powtarzam- nie wszystko co sprawdza sie w modyfikacjach "na torze" nadaje sie do codziennej jazdy.

piszac ze modyfikowanych nie mialem na mysli aut ktore tylko lataja po torze bo wiekszosc z nich to auta streetowe. ktore moze 2-3 raz yw roku po tym torze jezdza i to nie zawsze. nawet jesli taka pompa szybciej padnie to za cene orginalnej BMW kupie 4 zamienniki :)


Nerwów lepiej na pieniądze nie przeliczać do tego stopnia.

_________________
Piszę jak jest.

Bezpośredni link do galerii Audi S4 Łepka —> viewtopic.php?f=55&t=173434

Jeszcze nie witom, a już żegnom.:
WitoM napisał(a):
Ja póki co galerii M4 nie planuje bo jestem zajęty słuchaniem dziwieku silnika z głośników


Argumentum ad maiorem:
DamianTra napisał(a):
Kolego jestem inzynierem. Naukowcem. Nie bazuje na sci-fi, autobiografiach czy jakiejkolwiek nie naukowej literaturze w celu wyksztalcenia swiatopogladu...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: wydzielone
PostNapisane: 16 czerwca 2010, 15:04 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 3945
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: 550i
Kod silnika: M70B54
Thomas_HD napisał(a):
Różni się m/innymi systemem kontroli jakości i odbioru tech na koncu produkcji- które Bmw ma bardzo wysoki.
Charakteryzuje się to tym ze np w tej samej wyprodukowanej parti pomp przez dana firmę TYLKO TE które przejdą kontrole jakości i bedą sprawdzone na 10 sposobów- dostaną znaczek BMW,- pozostałych nie trzeba tak sprawdzać dlatego bedą nazywać się LUK, SACHS, itd
Podobnie rzecz ma się ze sprzeglami, tarczami i wieloma innymi czesciami.

Wszystko sie zgadza, kontrole napewno sa bardziej rygorystyczne, ale skoro jest gwarancja to po co przeplacac? Obie pompy moga pasc w tym samym momencie.

_________________
W końcu nie kolejne sreberko - 5er E34 550i
Szary Kaszalot - 7er E65 745i


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Ghost_Rider - BMW E39 ///M5 AWARIA :( !!!! str. 21
PostNapisane: 16 czerwca 2010, 15:19 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 50
Posty: 839
Lokalizacja: Germany
Moje BMW: F34 335i
skoro "po co przeplacac"- to po co kupowac M5 ?-
nie wydaje mi sie zeby takie podejscie bylo dobre dla wlascicieli takich aut.
Ghost_Rider mimo mlodego wieku to rozumie.
Chcialbys kupic Bmw w DE w ktorym wszystkie czesci sa nieorginalne- bo taniej ?
Ja wole jak auto jest serwisowane- i takie auta maja tez wieksza wartosc rynkowa wiec nie jestem sam w tym mysleniu.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 85 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 13 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL