BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 2 maja 2025, 16:20

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Galerie do działu „Projekty zmodyfikowanych BMW - łap szpadyl definiszyn” są przenoszone wg. opinii i zdania moderatorów oraz administratorów forum.

Celem działu jest pokazanie ciekawych projektów BMW na tym forum, których modyfikacje przeprowadzone są na wysokim poziomie i skupiają się głównie na stronie mechanicznej i przy okazji „niestandardowych” zmianach stylistycznych.

Głównym kryterium oceny jest poziom modyfikacji BMW jak np. kompresor, turbo, upgrade-y zawieszenia, układu hamulcowego, układu wydechowego, ciekawsze SWAPy itp.
BMW przygotowane do sportu, amatorskich wyścigów i weekendowych zabaw



Userzy nie mają możliwości zakładania galerii w tym dziale, galerie są tu przenoszone przez moderatorów i administratorów forum.



Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 1378 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56 ... 69  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Zdzira 850I -->> E-32 740i6-->>str 52 sesja
PostNapisane: 9 października 2015, 16:59 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 40
Posty: 7017
Lokalizacja: Poznań
Moje BMW: E92
Kod silnika: 335d
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=86&t=56077
Chyba kucharz mial tam robione gdzie ja? w gizycku ? Widziales Zdzirau mnie w e46 jak wygladaly one byly tam robione

_________________
Zapraszam do galerii mojej 335d


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Zdzira 850I -->> E-32 740i6-->>str 52 sesja
PostNapisane: 9 października 2015, 18:34 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 32
Posty: 5102
Lokalizacja: Krotoszyn
Moje BMW: E46 320d
Kod silnika: M47
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=116330
Wygląda rewelacyjnie. Szczerze, pierwsze zdjęcie mnie urzeka :) Wygląda bardzo ..MOCNO
ale jak także będę głosem za zostawieniem obecnego oryginalnego wnętrza.

Odnowiłeś/poddałeś auto całkowitej renowacji z zewnątrz i teraz zapewne wygląda nieskazitelnie, ale wnętrze zostawiłbym w takim stanie jak jest - a wygląda na bardzo ładne, dla zachowania klimatu, i własnego spokoju o jakość materiałów.

_________________
Zobacz i oceń moje E46 320d Stahlgrau | Cicha wytrzymałość. Zapraszam również na kanał YT!
Obrazek
~ Moda przemija, styl pozostaje. ~


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Zdzira 850I -->> E-32 740i6-->>str 52 sesja
PostNapisane: 9 października 2015, 18:51 
Offline
Naczelny bimbrovnik
Avatar użytkownika

Posty: 9076
Lokalizacja: PTU
Moje BMW: e30
Kod silnika: m52b28
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=77118
Mam niedosyt po tych fotkach...

_________________
Obrazek

One redline a day keeps a mechanic away.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Zdzira 850I -->> E-32 740i6-->>str 52 sesja
PostNapisane: 9 października 2015, 19:08 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1314
Lokalizacja: Szczecin
Moje BMW: M3
Ode mnie wyrazy wielkiego uznania za doprowadzanie jej do idealu! Fotek spodziewałem sie więcej :cisza:
Co do skór oddalbym je do detailingu, mi ogarneli pięknie. Mam jedno ale do Twojej 7er, felga mega mi nie leży, nie myslales o czyms ciekawszym, moim zdaniem obecne psuja efekt, tak pieknej sztuki. Mam propozycję :)
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Zdzira 850I -->> E-32 740i6-->>str 52 sesja
PostNapisane: 9 października 2015, 20:17 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 39
Posty: 7044
Lokalizacja: Rawicz Wlkp
Moje BMW: 740i 6gang
Kod silnika: M60B40
Felgi ładne ale ciężkie skręcane a takich nie chce. Ładne do stania nie do zasuwania :-)

No te skóry jeszcze przemyśle :-)

Jigsaw ja lubię robić raz a dobrze po drugie po co mi kompresor dla +30km ?? Jak już to +100 minimum musi być:-)

Dzięki za pochlebne opinie

Niestety jak każdy zmagam się z kulawą pracą pieca na luzie


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Zdzira 850I -->> E-32 740i6-->>str 52 sesja
PostNapisane: 9 października 2015, 20:41 
Offline
Naczelny bimbrovnik
Avatar użytkownika

Posty: 9076
Lokalizacja: PTU
Moje BMW: e30
Kod silnika: m52b28
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=77118
Zdzira 850I, ori BBS, nawet skręcane, wcale nie są aż takie ciężkie ;)

_________________
Obrazek

One redline a day keeps a mechanic away.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Zdzira 850I -->> E-32 740i6-->>str 52 sesja
PostNapisane: 9 października 2015, 20:46 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 45
Posty: 37050
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153718
piękne auto :cwaniak:
odwaliłeś kawał dobrej roboty :padam:

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Zdzira 850I -->> E-32 740i6-->>str 52 sesja
PostNapisane: 9 października 2015, 20:56 
Offline
Forumowicz

Posty: 297
Moje BMW: R12S
Kod silnika: m57n
Garaż: niebmw s4, był: e39 turas z m57, był: e46 330d 303@705
Zdzira 850I napisał(a):
no i marzy mi się nadal ten kompresor ale jak to zrobić z jajcem czyli kute tłoki + korby to wyjdzie z 40k i tyle to na razie nie mam na wydawanie w samochód


co do dmuchania m60, na rf ktoś pisał o serii m60 (z kanapkami pod głowami) dmuchniętej na 520@700, która jeździ po rzeszowie i nie wybuchła :hyhy:
m60 jest lepszą bazą pod dmuchanie niż m62, o s62 nawet nie wspomnę

"najbezpieczniej" kompressor, ale ze strojeniem ofc

jakby to było za mało rozwojowe dla Ciebie to zakute s62,
pewnie Ci się obiło o uszy, wisiało takie s62 po zakuciu i remoncie na rf za 20kzł :cool:
ale włożyć to do e32, odpalić i dmuchnąć to budżet kazachstanu się uzbiera...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Zdzira 850I -->> E-32 740i6-->>str 52 sesja
PostNapisane: 9 października 2015, 21:12 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 39
Posty: 7044
Lokalizacja: Rawicz Wlkp
Moje BMW: 740i 6gang
Kod silnika: M60B40
No na zakucie m60 i dmuchnięcie potrzebne jest z 40k to na s62 pewnie z dwa razy więcej

Nie chcę odprężenia przez kanapkę właśnie

Roro dzięki

Maaad nie szczuj mnie ....:-)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Zdzira 850I -->> E-32 740i6-->>str 52 sesja
PostNapisane: 9 października 2015, 23:06 
Offline
E34 lover
Avatar użytkownika

Wiek: 42
Posty: 10409
Też mam niedosyt ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Zdzira 850I -->> E-32 740i6-->>str 52 sesja
PostNapisane: 10 października 2015, 02:29 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 15835
Lokalizacja: Gdynia
Moje BMW: M3
Kod silnika: S65B40
Zdzira 850I napisał(a):
Felgi ładne ale ciężkie skręcane a takich nie chce. Ładne do stania nie do zasuwania :-)

No te skóry jeszcze przemyśle :-)

Jigsaw ja lubię robić raz a dobrze po drugie po co mi kompresor dla +30km ?? Jak już to +100 minimum musi być:-)

Dzięki za pochlebne opinie

Niestety jak każdy zmagam się z kulawą pracą pieca na luzie


Zapomniałem, że masz ponad 300 ps. No to dmuchaj na te 400, powinno potrzymać spokojnie zanim zakujesz. Tu nie chodzi raz, a dobrze, ale o to byś miał dwa razy frajdę z auta, wtedy cieszy dłużej. Ja zrobiłem zestaw modów, dało 30 koni i rok później dopiero wsadziłem wałek i strojenie, no i od nowa radocha na jakiś czas. A co dopiero jak zrobisz dwa przyrosty rzędu 100 kunia.

Kulawa praca no to cóż - cewki, fajki... trzeba podmieniać i kombinować. Prawdopodobnie gdzieś tam leży problem.

_________________
Piszę jak jest.

Bezpośredni link do galerii Audi S4 Łepka —> viewtopic.php?f=55&t=173434

Jeszcze nie witom, a już żegnom.:
WitoM napisał(a):
Ja póki co galerii M4 nie planuje bo jestem zajęty słuchaniem dziwieku silnika z głośników


Argumentum ad maiorem:
DamianTra napisał(a):
Kolego jestem inzynierem. Naukowcem. Nie bazuje na sci-fi, autobiografiach czy jakiejkolwiek nie naukowej literaturze w celu wyksztalcenia swiatopogladu...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Zdzira 850I -->> E-32 740i6-->>str 52 sesja
PostNapisane: 10 października 2015, 02:35 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Wiek: 42
Posty: 14133
Lokalizacja: Cieśnina złych przeżyć
Moje BMW: E60
Kod silnika: M57N
Garaż: Na przylądku, w portowej tawernie.
jiGsaw napisał(a):
Kulawa praca no to cóż - cewki, fajki... trzeba podmieniać i kombinować. Prawdopodobnie gdzieś tam leży problem.


Obawiam się, ze problem leży głębiej- M60 uwielbiają tak niesfornie pracować na biegu jałowym, moja ex 740 tez to miała, mimo wszelkich zabiegów z mojej strony.. Tutaj M62 wypada zdecydowanie lepiej.

_________________
Obrazek
Najpiękniejsza na świecie jest Olabmw w mojej becie


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Zdzira 850I -->> E-32 740i6-->>str 52 sesja
PostNapisane: 10 października 2015, 05:42 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 1521
Kawał lochy :ok:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Zdzira 850I -->> E-32 740i6-->>str 52 sesja
PostNapisane: 10 października 2015, 07:46 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1174
Lokalizacja: Mazury
Moje BMW: brak
Garaż: było V8
Na 5er masz świeży temat jakbyś chciał poczytać , M60 które ma być lekko wzmocnione u znanego wszystkim pana :)
mniej więcej od tej strony zaczyna się relacja, opis + zdjęcia
http://www.bmw5er.pl/viewtopic.php?f=32 ... &start=390


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Zdzira 850I -->> E-32 740i6-->>str 52 sesja
PostNapisane: 10 października 2015, 08:02 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 39
Posty: 7044
Lokalizacja: Rawicz Wlkp
Moje BMW: 740i 6gang
Kod silnika: M60B40
Cewki nowe cały komplet półtora roku temu, świece mają miesiąc, przepływomierz podobnie.....

Pozostaje temat wiązki czy nie ma gdzieś uszkodzeń, lewego powietrza ( tylko jak to sprawdzić??? ), czujników wałka i wału ( ale z drugiej strony moc ma ) oraz podobno koło pasowe też potrafi coś tam wnieść w te sprawy....

Sam silnik ma moc i kompresję ponad stan że tak powiem :) także jak Frank pisze m62 równiej pracują a w m60 masz piec po kapitalce a i tak drży menda jedna.....

Kurcze niedosyt fotek to co ja mam z tym zrobić???? :)

Jigi nie chcę dmuchać nie zakutego silnika i tyle bo nie po to wydałem na jego remont 10k żeby go teraz rozjebać to wole poczekać najszybszy i tak nie będę byle 335d po chipie będzie [cenzura]ć podobnie jak moja po kompresorze

Tak więc z kompresorem się nie spieszę to ma być zrobione na tip top albo w ogóle bo to ma mnie cieszyć a nie denerwować


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Zdzira 850I -->> E-32 740i6-->>str 52 sesja
PostNapisane: 10 października 2015, 12:54 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 15835
Lokalizacja: Gdynia
Moje BMW: M3
Kod silnika: S65B40
Okej, zobacz te fajki w zapłonie, bo na nich często się robią przebicia. Jeżeli nie wymieniałeś z cewkami to może warto to zrobić.

_________________
Piszę jak jest.

Bezpośredni link do galerii Audi S4 Łepka —> viewtopic.php?f=55&t=173434

Jeszcze nie witom, a już żegnom.:
WitoM napisał(a):
Ja póki co galerii M4 nie planuje bo jestem zajęty słuchaniem dziwieku silnika z głośników


Argumentum ad maiorem:
DamianTra napisał(a):
Kolego jestem inzynierem. Naukowcem. Nie bazuje na sci-fi, autobiografiach czy jakiejkolwiek nie naukowej literaturze w celu wyksztalcenia swiatopogladu...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Zdzira 850I -->> E-32 740i6-->>str 52 sesja
PostNapisane: 10 października 2015, 13:41 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 39
Posty: 7044
Lokalizacja: Rawicz Wlkp
Moje BMW: 740i 6gang
Kod silnika: M60B40
Wymienione fajki też


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Zdzira 850I -->> E-32 740i6-->>str 52 sesja
PostNapisane: 10 października 2015, 16:28 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 15835
Lokalizacja: Gdynia
Moje BMW: M3
Kod silnika: S65B40
Sprawdź rozrząd, czy jest idealnie ustawiony. Rozbierz dolot w drobny mak i poskładaj od nowa upewniając się, że każdy element jest bez skazy i nie ma żadnej nieszczelności na wszystkich łączeniach.

_________________
Piszę jak jest.

Bezpośredni link do galerii Audi S4 Łepka —> viewtopic.php?f=55&t=173434

Jeszcze nie witom, a już żegnom.:
WitoM napisał(a):
Ja póki co galerii M4 nie planuje bo jestem zajęty słuchaniem dziwieku silnika z głośników


Argumentum ad maiorem:
DamianTra napisał(a):
Kolego jestem inzynierem. Naukowcem. Nie bazuje na sci-fi, autobiografiach czy jakiejkolwiek nie naukowej literaturze w celu wyksztalcenia swiatopogladu...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Zdzira 850I -->> E-32 740i6-->>str 52 sesja
PostNapisane: 10 października 2015, 21:39 
Offline
Forumowicz

Posty: 297
Moje BMW: R12S
Kod silnika: m57n
Garaż: niebmw s4, był: e39 turas z m57, był: e46 330d 303@705
a kanapki pod głowice takie złe bo ?

szczelność dolotu sprawdź sobie samostartem (na odpalonym psikasz po podejrzanych miejscach)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Zdzira 850I -->> E-32 740i6-->>str 52 sesja
PostNapisane: 10 października 2015, 21:58 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 39
Posty: 7044
Lokalizacja: Rawicz Wlkp
Moje BMW: 740i 6gang
Kod silnika: M60B40
Bo się właśnie dolot bardziej rozłazi po drugie wg mnie to mało trwała metoda bo pewnie szybko zdycha pod obciążeniem taka gruba uszczelka


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 1378 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56 ... 69  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 10 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL