BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 2 maja 2025, 16:20

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Galerie do działu „Projekty zmodyfikowanych BMW - łap szpadyl definiszyn” są przenoszone wg. opinii i zdania moderatorów oraz administratorów forum.

Celem działu jest pokazanie ciekawych projektów BMW na tym forum, których modyfikacje przeprowadzone są na wysokim poziomie i skupiają się głównie na stronie mechanicznej i przy okazji „niestandardowych” zmianach stylistycznych.

Głównym kryterium oceny jest poziom modyfikacji BMW jak np. kompresor, turbo, upgrade-y zawieszenia, układu hamulcowego, układu wydechowego, ciekawsze SWAPy itp.
BMW przygotowane do sportu, amatorskich wyścigów i weekendowych zabaw



Userzy nie mają możliwości zakładania galerii w tym dziale, galerie są tu przenoszone przez moderatorów i administratorów forum.



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 2260 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 90, 91, 92, 93, 94, 95, 96 ... 113  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Andrew E36 -->> BMW E36 Coupe l str. 92 sound test
PostNapisane: 8 czerwca 2013, 20:55 
Offline
Forumowicz

Posty: 242
Lokalizacja: WWA
Moje BMW: E36 323ti
Kod silnika: M52B25
Garaż: compact:
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=90963
touring:
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=109222
Faktycznie nieźle brzmi ;) teraz jeszcze chciałbym zobaczyć wynik z hamowni


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Andrew E36 -->> BMW E36 Coupe l str. 92 sound test
PostNapisane: 8 czerwca 2013, 21:02 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 34
Posty: 7716
Lokalizacja: Bolesławiec
Garaż: Mercedes E63 AMG 514KM 2007
Audi A4 b9 2.0TFSI 252KM 2018
no brzmi fajnie :ok:

_________________
Kiedy ostatni raz wstałeś i pojechałeś na przejażdżkę. Nie dokądś, nie po coś-po prostu by pojeździć. To jest wspaniałe. Bez Telefonu.
Nic mi nie przeszkadza. Tylko ja w mojej małej metalowej skorupie. Czas do myślenia, uporządkowania myśli.
Jeremy Clarkson


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Andrew E36 -->> BMW E36 Coupe l str. 92 sound test
PostNapisane: 8 czerwca 2013, 21:48 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 31
Posty: 1654
Lokalizacja: Otwock
Moje BMW: e90 318d
Kod silnika: N47D20A
Garaż: Było
e46 328i
e46 330CiA
Alpina B3
e46 330d
e39 540iA
fajne są te detonacje, jak z osiągami? :ok: Dupohamownia wskazuje na jakieś polepszenie/pogorszenie? :)

_________________

Jest E90 318d

Było: E46 328i, E46 330CiA, Aplina B3, E46 330d, E39 540iA


Wykładziny i wycieraczki - https://wykladziny-warszawa.pl/ Zapraszam!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Andrew E36 -->> BMW E36 Coupe l str. 92 sound test
PostNapisane: 9 czerwca 2013, 07:35 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 36
Posty: 3719
Lokalizacja: Wrocław
Moje BMW: E46 330Ci
Kod silnika: M54B30
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 92&start=0
Świetny dzwięk i R6 i V8

_________________
Zapraszam do komentowania
Moje E46 330Ci
viewtopic.php?f=6&t=160792&start=0


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Andrew E36 -->> BMW E36 Coupe l str. 92 sound test
PostNapisane: 9 czerwca 2013, 18:43 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 45
Posty: 37050
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153718
nareszcie ją słychać tak, jak wygląda :ok:

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Andrew E36 -->> BMW E36 Coupe l str. 92 sound test
PostNapisane: 10 czerwca 2013, 19:31 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 31
Posty: 146
Lokalizacja: Podlaskie
Moje BMW: E36
Kod silnika: M50B20 VANOS
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=130104
Fajnie "drze jape" :) ile jest decybeli ?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Andrew E36 -->> BMW E36 Coupe l str. 92 sound test
PostNapisane: 11 czerwca 2013, 07:20 
ANDREW E36 napisał(a):
Skoro dążymy do jak najzimniejszego powietrza w dolocie, w komorze silnika, to nie wiem w jakim celu ma przepływać przez przepustnicę płyn o temperaturze okolo 90stopni i podgrzewać to powietrze :)
Może inżynierowie z BMW widzieli sens dla takiego zastosowania w konkretnych warunkach pogodowych, czy w celu spełnienia jakichś norm emisii spalin...


Andrzeju, sprawdzałeś, czy to coś daje?

Bo szczerze wątpię. Taka pojemność cieplna w tym układzie, temperatura i prędkość powietrza raczej w pomijalnym stopniu powietrze podgrzewa, więc wątpię, że są jakieś plusy tego. Może jednak masz jakich research na ten temat?

Celem jest podgrzanie przepustnicy, nie samego powietrza, a to dlatego, że w niektórych warunkach może tam się skraplać woda (podciśnienia, ciśnienia, bla bla punkt rosy i tak dalej), a nawet może się tam pojawić lód w zimę.


Góra
  
 
 Tytuł: Re: Andrew E36 -->> BMW E36 Coupe l str. 92 sound test
PostNapisane: 11 czerwca 2013, 11:03 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 30
Posty: 1098
Lokalizacja: Małopolska
Moje BMW: e36
Kod silnika: M50
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=115032
Fryderyk, pewnie tak jak mówisz, lub po prostu podgrzanie powietrza choćby na "wolnych obrotach".

Bo niby poco choćby w dużym fiacie, zasysanie powietrza zaczyna się zaraz nad kolektorem wydechowym?:D




Chyba że zaawansowana technologia, o ktorej nie wiem :)

_________________


Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Andrew E36 -->> BMW E36 Coupe l str. 92 sound test
PostNapisane: 12 czerwca 2013, 09:36 
Marcc napisał(a):
Fryderyk, pewnie tak jak mówisz, lub po prostu podgrzanie powietrza choćby na "wolnych obrotach".

Bo niby poco choćby w dużym fiacie, zasysanie powietrza zaczyna się zaraz nad kolektorem wydechowym?:D




Chyba że zaawansowana technologia, o ktorej nie wiem :)


W silnikach z gaźnikami takie rozwiązania miały miejsce, że celowo podgrzewano powietrze, aby lepiej się mieszało z paliwem. W silnikach z elektronicznym wtryskiem nie ma to już znaczenia. Wiem natomiast, że pierwsze silniki z elektronicznym wtryskiem bez podgrzania przepustnicy miewały problem z lodem/oszronieniem.


Góra
  
 
 Tytuł: Re: Andrew E36 -->> BMW E36 Coupe l str. 92 sound test
PostNapisane: 12 czerwca 2013, 10:05 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 2080
Lokalizacja: Kraków
Moje BMW: E81
Kod silnika: N54b30a
Garaż: viewtopic.php?f=6&t=172345
ANDREW E36, jak dłubałeś wydech to zostawiałeś katalizatory, czy wywaliłeś?

_________________
Galeria Turasa 328iT:
https://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=137931

Galeria Compacta 325ti
https://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=161392&start=0

Galeria M5:
https://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=89&t=158685&start=0

Galeria jedynki 135i:
https://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=172345


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Andrew E36 -->> BMW E36 Coupe l str. 92 sound test
PostNapisane: 12 czerwca 2013, 15:26 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 3736
Lokalizacja: Warszawa
Garaż: e36 328 racecar
e34 550 v12
k13thelegend napisał(a):
ANDREW E36, jak dłubałeś wydech to zostawiałeś katalizatory, czy wywaliłeś?


bankowo wywalił.

Sachar napisał(a):
Faktycznie nieźle brzmi ;) teraz jeszcze chciałbym zobaczyć wynik z hamowni


to najbardziej tajemniczy projekt 328 ! WYKRESU NIE BĘDZIE ! :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Andrew E36 -->> BMW E36 Coupe l str. 92 sound test
PostNapisane: 12 czerwca 2013, 16:41 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 10112
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: M4 M6
Sphinksus napisał(a):
fajne są te detonacje, jak z osiągami? :ok: Dupohamownia wskazuje na jakieś polepszenie/pogorszenie? :)


Moja dupohamownia już za wiele razy mnie zawiodła więc nie bede zgadywał

Fryderyk napisał(a):
ANDREW E36 napisał(a):
Skoro dążymy do jak najzimniejszego powietrza w dolocie, w komorze silnika, to nie wiem w jakim celu ma przepływać przez przepustnicę płyn o temperaturze okolo 90stopni i podgrzewać to powietrze :)
Może inżynierowie z BMW widzieli sens dla takiego zastosowania w konkretnych warunkach pogodowych, czy w celu spełnienia jakichś norm emisii spalin...


Andrzeju, sprawdzałeś, czy to coś daje?

Bo szczerze wątpię. Taka pojemność cieplna w tym układzie, temperatura i prędkość powietrza raczej w pomijalnym stopniu powietrze podgrzewa, więc wątpię, że są jakieś plusy tego. Może jednak masz jakich research na ten temat?

Celem jest podgrzanie przepustnicy, nie samego powietrza, a to dlatego, że w niektórych warunkach może tam się skraplać woda (podciśnienia, ciśnienia, bla bla punkt rosy i tak dalej), a nawet może się tam pojawić lód w zimę.


A w jakich warunkach miałbym to testować żeby dało efekt Twoim zdaniem :D w warunkach codziennych czy hamowni z nadmuchem nie ma to myślę najmniejszego znaczenia...
Przepustnice były takie same na Norwegie i Afryke, wiec ma to działać przy -40 i +40, o ile na zamarźnięcie przepustnicy raczej nie można sobie pozwolić z punktu projektowania samochodu, to na spadek Nm czy Km w określonych warunkach już bardziej...
temat rzeka generalnie...
Na moje użytkowanie, ponad rok już tak śmigam, minusów w każdym bądź razie też nie odnotowałem...


to mniej więcej jak byś wywalił podsufitkę z wnętrza... czy jest efekt w osiągach ? Niby lżej ale raczej nie sądzę... a jak wywalisz podsufitkę, tapicerke i koło zapasowe to juz bardziej ;)


k13thelegend napisał(a):
ANDREW E36, jak dłubałeś wydech to zostawiałeś katalizatory, czy wywaliłeś?


wyleciały, wstawiony jest X-Pipe


Bielun_e36 napisał(a):
Fajnie "drze jape" :) ile jest decybeli ?


napewno za dużo, jak jakiś miły Pan w mundurze postanowi zmierzyć kiedyś to napiszę :)

_________________
http://www.andrew-performance.pl


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Andrew E36 -->> BMW E36 Coupe l str. 92 sound test
PostNapisane: 12 czerwca 2013, 22:17 
ANDREW E36 napisał(a):
A w jakich warunkach miałbym to testować żeby dało efekt Twoim zdaniem


Nie wiem, może sam, może gdzieś znalazłeś dane od kogoś innego, może na zagranicznym jakimś forum cokolwiek, tylko pytałem :)

ANDREW E36 napisał(a):
to mniej więcej jak byś wywalił podsufitkę z wnętrza... czy jest efekt w osiągach ? Niby lżej ale raczej nie sądzę... a jak wywalisz podsufitkę, tapicerke i koło zapasowe to juz bardziej


No właśnie mnie ciekawi, czy podsufitkę, czy podsufitkę + koło i gaśnicę, czy może samą rączkę heheh


Góra
  
 
 Tytuł: Re: Andrew E36 -->> BMW E36 Coupe l str. 92 sound test
PostNapisane: 13 czerwca 2013, 11:22 
Offline
Forumowicz

Posty: 353
Moje BMW: 320i
Kod silnika: m20b20
Garaż: E30 320i cabrio & octavia III RS 2.0 tsi
zadnych pytan :) piekna pasja

_________________
było => e36 316i => e36 323ti => suzuki bandit => kawasaki ZX9R => e46 318i => e46 320i (m54) => dowcip passat tdi => e53 4.4i => accord 1,8 => vfr 800 => e46 325i
jest => E30 320i Cabrio <3 & octavia III RS 2.0 TSI


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Andrew E36 -->> BMW E36 Coupe l str. 92 wydzior
PostNapisane: 13 czerwca 2013, 14:16 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Wiek: 42
Posty: 14133
Lokalizacja: Cieśnina złych przeżyć
Moje BMW: E60
Kod silnika: M57N
Garaż: Na przylądku, w portowej tawernie.
ANDREW E36 napisał(a):
mały sound test



Dobry sound !!! :super:

_________________
Obrazek
Najpiękniejsza na świecie jest Olabmw w mojej becie


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Andrew E36 -->> BMW E36 Coupe l str. 92 sound test
PostNapisane: 1 lipca 2013, 13:29 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2657
Lokalizacja: Radom
Moje BMW: E46 Turbo
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... &start=184
Widzę w profilu, że trochę chabet przybyło :hyhy: Ostatnio było chyba 228, 5KM przybyło po samym wydechu czy jeszcze coś od ostatniego pomiaru robiłeś?

_________________
adamomotorsport.pl


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Andrew E36 -->> BMW E36 Coupe l str. 92 sound test
PostNapisane: 1 lipca 2013, 17:17 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 10112
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: M4 M6
Adam_94 napisał(a):
Widzę w profilu, że trochę chabet przybyło :hyhy: Ostatnio było chyba 228, 5KM przybyło po samym wydechu czy jeszcze coś od ostatniego pomiaru robiłeś?


228 to juz jakiś czas temu było, w miedzy czasie pare spadków i przyrostów było zaliczone :)

Po samym wydechu to w dół nie w górę poszło... ale uratowany temat m.in dolotem :rotfl: tocze ciągle walkę żeby już zostawić ten silnik na jakiś etapie i nie ruszać nic więcej... mam jeszcze jakies fantazje apropo M52 żeby zrobić, ale to już niewiele...

_________________
http://www.andrew-performance.pl


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Andrew E36 -->> BMW E36 Coupe l str. 92 sound test
PostNapisane: 1 lipca 2013, 21:17 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 45
Posty: 37050
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153718
to już lepszy wynik od seryjnego/zdrowego "dwusuwa"
modź dalej :ok:

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Andrew E36 -->> BMW E36 Coupe l str. 92 sound test
PostNapisane: 12 lipca 2013, 08:03 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 43
Lokalizacja: WML / WK
Moje BMW: E36 Coupe
Kod silnika: M50B25
ANDREW E36 napisał(a):
po samym wydechu to w dół nie w górę poszło...


Masz jakiś inny pomysł na środkowy wydech, czy trzeba dalej ekspermentować? :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Andrew E36 -->> BMW E36 Coupe l str. 92 sound test
PostNapisane: 24 sierpnia 2013, 09:48 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 10112
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: M4 M6
Mały UP :)


Dyferen Szperen został przeze mnie brutalnie zastrzelony w lipcu tego roku
Był grany laweting, drugi raz w karierze, (dzięki dla drifterów z Pirs Performance za szybkie rozgarniecie tematu)
Obrazek

Jebło, to jebło, niby na ch*j drążyć temat, ale jednak rozebrałem, koło koronowe pękło, ucierpiały też satelity i ścięło podkładkę.
Części wymienione, dyfer przy okazji jeszcze bardziej zacieśniony, nowy olej, uszczelki i jazda
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Odrazu poszła kolejna półoś do wymiany, coś sie nie możemy dogadać z półosiami apropo warunków współpracy i panuje duża rotacja w temacie...
Obrazek


Rozszczelniła się też chłodnica klimatyzacji, kupiłem nową Nissensa - w tym miejscu szacun dla ludzi jeżdżących w korkach w lato bez klimy, myślałem że przez tydzień jak nie miałem klimatyzacji przeżegnam się nogami w te upały...
Obrazek


W przyszłym tygodniu zmienie jeszcze tuleje tylne na poliu, lemfordery wytrzymały około 20-30tyś. km mojej spokojnej emerycjiej jazdy
Obrazek



Pyza cyknął jakies foty w miedzyczasie
Pełna sesja --> http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=132829

Obrazek



Obrazek





Dodatkowo oklapł mi jeszcze na łeb mój piekny czarny sufit, odkleił sie materiał, trzeba było dorogą kupna zanabyć nowy.

Wydech zaczął sadzić marchewy, w sumie fajne zjawisko w wolnossaku, myśle że jakoś na czasie wypie*doli tłumik końcowy bo strzały na miarę Smoleńska są :]

_________________
http://www.andrew-performance.pl


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 2260 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 90, 91, 92, 93, 94, 95, 96 ... 113  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 10 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL