BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 7 maja 2025, 11:15

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Galerie do działu „Projekty zmodyfikowanych BMW - łap szpadyl definiszyn” są przenoszone wg. opinii i zdania moderatorów oraz administratorów forum.

Celem działu jest pokazanie ciekawych projektów BMW na tym forum, których modyfikacje przeprowadzone są na wysokim poziomie i skupiają się głównie na stronie mechanicznej i przy okazji „niestandardowych” zmianach stylistycznych.

Głównym kryterium oceny jest poziom modyfikacji BMW jak np. kompresor, turbo, upgrade-y zawieszenia, układu hamulcowego, układu wydechowego, ciekawsze SWAPy itp.
BMW przygotowane do sportu, amatorskich wyścigów i weekendowych zabaw



Userzy nie mają możliwości zakładania galerii w tym dziale, galerie są tu przenoszone przez moderatorów i administratorów forum.



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3081 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 122, 123, 124, 125, 126, 127, 128 ... 155  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: deejeys -->> || E46 318IS
PostNapisane: 16 grudnia 2014, 22:16 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 34
Posty: 9899
Moje BMW: E46Coupe
Garaż: /E46Turbo
320Cd @ 2.5 M50Turbo.
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=86&t=94261
jiGsaw napisał(a):
O ile pamiętam to czasy były identyczne według RL



Jak miałem 240/480 to może i były, bo moc trochę opadała :) Ale jak już dotleniłem silnik pod odcięcie i było 254/510nm to kręciłem 6,1x setkę ET 14,1x z pełnym wnętrzem i w ogóle. Zresztą jak zawsze, nigdy nic nie wyciągałem do pomiarów, w końcu to daily :) Nie było mi dane zmierzyć 100-200 ale na bank było lepsze bo jadąc nad morze auto w wakacje pod 200 to nawet nie puchło i szło jak wściekłe :)


Czarny, nie planuje aż tak modzić 1.8 , raczej. To ma być przystanek na 2015r. 300hp styknie :)

jiGsaw napisał(a):
Jak chcesz się bawić w R4 to tak jak pisałem


A co złego w R4 jest? :) Ja tam lubię małe silniki, są bliżej środka ciężkości :) I lżejsze :)


jiGsaw napisał(a):
W każdym razie był ciekawy pomysł na M50 turbo gdzie jest potencjał dużo większy i sześć garów.


Nie zaniechałem go. Po prostu okazał się on zbyt problematyczny i nie realny w wykonaniu do wakacji.
Nie mam zamiaru się napalać, prawdę mówiąc jest tyle opcji na fajny silnik... :) Że może coś innego wpadnie ;)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: deejeys -->> || E46 318IS
PostNapisane: 16 grudnia 2014, 23:52 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 15835
Lokalizacja: Gdynia
Moje BMW: M3
Kod silnika: S65B40
BanDai napisał(a):
jiGsaw napisał(a):
Jak chcesz się bawić w R4 to tak jak pisałem - crx bez wspomagania. Ewentualnie jak z BMW to chociaż E30 buda...


Pomimo tego ,że nie do końca wierzę w 1.8is Turbo, bo dużo mogło się zmienić od momentu kiedy mniej więcej byłem na bierząco, to stawiam w ciemno ,że 2.8 w jakiejkolwiek budzie będzie dostawać ciężkie baty.


No co tu porównywać turbo do n/a. Aczkolwiek w tej samej kwocie to 1.8 słabo wypadnie jakby nie patrzeć. No i nie ma kopa w plecy jak depniesz na dwójce jadąc z rozrusznika. :cwaniak:

_________________
Piszę jak jest.

Bezpośredni link do galerii Audi S4 Łepka —> viewtopic.php?f=55&t=173434

Jeszcze nie witom, a już żegnom.:
WitoM napisał(a):
Ja póki co galerii M4 nie planuje bo jestem zajęty słuchaniem dziwieku silnika z głośników


Argumentum ad maiorem:
DamianTra napisał(a):
Kolego jestem inzynierem. Naukowcem. Nie bazuje na sci-fi, autobiografiach czy jakiejkolwiek nie naukowej literaturze w celu wyksztalcenia swiatopogladu...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: deejeys -->> || E46 318IS
PostNapisane: 17 grudnia 2014, 00:01 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 624
Moje BMW: M3 E46
Kod silnika: S54B32
deejeys napisał(a):
Ja tam lubię małe silniki, są bliżej środka ciężkości I lżejsze

Mam 4G63 z 450hp na pokładzie i nie może być nic lepszego :ok:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: deejeys -->> || E46 318IS
PostNapisane: 17 grudnia 2014, 08:58 
deejeys napisał(a):
300hp styknie


hmmmm zobaczymy :D

deejeys napisał(a):
Ja tam lubię małe silniki, są bliżej środka ciężkości I lżejsze


ze srodkiem ciezkosci nie koniecznie, ale lzejsze to na pewno i to duza zaleta. ogolnie fajny pomysl, w razie eksplozi nie powinno byc zbyt wiele zamieszania z wstawieniem kolejnego :D

jiGsaw napisał(a):
Aczkolwiek w tej samej kwocie to 1.8 słabo wypadnie jakby nie patrzeć. No i nie ma kopa w plecy jak depniesz na dwójce jadąc z rozrusznika


trudno Ci nie przynac racji jig, na pewno kopniecie w 2.8 seryjnym 193, czy po dolocie i czyms tam na 220-230, na pewno bedzie bardziej ekscytujace, niz 300-400 koni z R4 :07:


Góra
  
 
 Tytuł: Re: deejeys -->> || E46 318IS
PostNapisane: 17 grudnia 2014, 09:23 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 15835
Lokalizacja: Gdynia
Moje BMW: M3
Kod silnika: S65B40
Mody nic nie zmienily charakterystyki < 4000 rpm, a co dopiero z rozrusznika - około 800 rpm... Trzeba się cieszyć, że to przejściowy silnik i potraktować to jako ciekawostkę. :super:

_________________
Piszę jak jest.

Bezpośredni link do galerii Audi S4 Łepka —> viewtopic.php?f=55&t=173434

Jeszcze nie witom, a już żegnom.:
WitoM napisał(a):
Ja póki co galerii M4 nie planuje bo jestem zajęty słuchaniem dziwieku silnika z głośników


Argumentum ad maiorem:
DamianTra napisał(a):
Kolego jestem inzynierem. Naukowcem. Nie bazuje na sci-fi, autobiografiach czy jakiejkolwiek nie naukowej literaturze w celu wyksztalcenia swiatopogladu...


Ostatnio edytowano 17 grudnia 2014, 09:23 przez jiGsaw, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: deejeys -->> || E46 318IS
PostNapisane: 17 grudnia 2014, 09:23 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 34
Posty: 9899
Moje BMW: E46Coupe
Garaż: /E46Turbo
320Cd @ 2.5 M50Turbo.
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=86&t=94261
BanDai, Ty to mi mało kiedy chyba wierzysz :(


Zamówiłem trochę gratów do przygotowania tego dzisiaj, w sumie uniwersalnych, ale robić coś trzeba!

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: deejeys -->> || E46 318IS
PostNapisane: 17 grudnia 2014, 13:03 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 10684
Moje BMW: E46 | E46 M3
Kod silnika: M54B30| S54B32
Nie łykajcie juz tak wszystkiego jak młode pelikany, Deejeys tez troche bawisz sie nie fajnie wzgledem userów :cisza: .
przeciez od jakiegos czasu na racingforum jest Twoj temat gdzie pisales ze wkladasz M50b25 turbo i debatujecie na kilka stron o tym.

_________________
Obrazek
Because life is too short to drive boring cars.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: deejeys -->> || E46 318IS
PostNapisane: 17 grudnia 2014, 13:19 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 31
Posty: 2192
Moje BMW: najładniejsze
Garaż: G80 M3

Byle e92 335 M-pack
Byle e82 : http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=147967
Byłe e46: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=134728
Byłe M3+http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.ph ... &start=380
Santino napisał(a):
Nie łykajcie juz tak wszystkiego jak młode pelikany, Deejeys tez troche bawisz sie nie fajnie wzgledem userów :cisza: .


Santino, w pierwszej chwili pomyślałem podobnie, jednak może warto wziąć pod uwagę koszty budowy, problemy i niepewności których z tego co pamiętam jest dużo. Założony temat na racingforum nie jest chyba wyznacznikiem rozpoczęcia budowy ? Prawdopodobnie m50b25nvT będzie w przyszłości lub coś zupełnie innego o podobnych osiągach, w IS nie wierzyłem i sam nie wiem co o tym myśleć ale pewnie będzie fajnie śmigać cokolwiek by to nie było.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: deejeys -->> || E46 318IS
PostNapisane: 17 grudnia 2014, 13:52 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 34
Posty: 9899
Moje BMW: E46Coupe
Garaż: /E46Turbo
320Cd @ 2.5 M50Turbo.
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=86&t=94261
Santino, ile kladziesz na stół, że pod maską będzie 1.8 ? :D


M50B25 zagieło mnie. Nadal nie znalazłem slupka który by się nadawal do czegoś, bo otwierać trupa i ratować to jak by iść na cmentarz ludzi ratować. Kupe kasy a efekty moga mnie nie zadowolić. A czas leci, srednio takie projekty trwają co najmniej pol roku z tego co rozmawiałem z ludzimi od e36, a tu e46 i wiadro problemow więcej. Tak jak mówię, modyfikacje idą w stronę przygotowania budy pod moc i benzyne. Może na 2016 uda się wsadzić tu 2.5 :)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: deejeys -->> || E46 318IS
PostNapisane: 17 grudnia 2014, 13:54 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 15835
Lokalizacja: Gdynia
Moje BMW: M3
Kod silnika: S65B40
Dla mnie to szkoda się rozdrabniać na te cztery cylindry i szkoda czasu i kasy, od razu bym się brał za M50. Poza tym chyba nie wyobrażałeś sobie nie odremontować takiego M50 przed uturbianiem skoro i tak zaczynasz od słupka...?

_________________
Piszę jak jest.

Bezpośredni link do galerii Audi S4 Łepka —> viewtopic.php?f=55&t=173434

Jeszcze nie witom, a już żegnom.:
WitoM napisał(a):
Ja póki co galerii M4 nie planuje bo jestem zajęty słuchaniem dziwieku silnika z głośników


Argumentum ad maiorem:
DamianTra napisał(a):
Kolego jestem inzynierem. Naukowcem. Nie bazuje na sci-fi, autobiografiach czy jakiejkolwiek nie naukowej literaturze w celu wyksztalcenia swiatopogladu...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: deejeys -->> || E46 318IS
PostNapisane: 17 grudnia 2014, 14:04 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 34
Posty: 9899
Moje BMW: E46Coupe
Garaż: /E46Turbo
320Cd @ 2.5 M50Turbo.
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=86&t=94261
Tak tylko bardzo bym chciał mieć to nadal w nominale. Koszt samego remontu jest wysoki wraz z przygotowaniem, dlatego będę to robić w międzyczasie a musze mieć coś do upalania na wakacje :) Nie ma co tu komu zaglądać do portfela jiGsaw. Czekaj efektów i tyle ;)


Nie lubię mieć tego co wszyscy. Ma być nietypowo i jeśli faktycznie na ten sezon wyjedzie tyle tych m50 to może mi się go odechce.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: deejeys -->> || E46 318IS
PostNapisane: 17 grudnia 2014, 14:11 
deejeys napisał(a):
a być nietypowo i jeśli faktycznie na ten sezon wyjedzie tyle tych m50 to może mi się go odechce.
i wpadnie 2jz :P


Góra
  
 
 Tytuł: Re: deejeys -->> || E46 318IS
PostNapisane: 17 grudnia 2014, 14:11 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 15835
Lokalizacja: Gdynia
Moje BMW: M3
Kod silnika: S65B40
Okej, sam nie mam dzieci, domów, kredytów, a Ty już zacząłeś dorosłość... ;) Także staram się zrozumieć, ale jak pójdziesz w turbo z R4 to i tak wydasz worek pieniędzy albo dwa i potem stwierdzisz, że tyle włożyłeś to już nie będziesz zmieniał, bo zwyczajnie się nie opłaca.

Poza tym ja dalej Cię widzę jakoś w tym 320d, jesteś znany jako facet od szybszego 320d niż 2.8 :rotfl: I może lepiej jakby tak zostało jeżeli priorytety się zmieniają. Zawsze będziesz mógł powiedzieć "mam najszybsze 320d w PL". A tak to już ciężka droga Cię czeka. ;)

_________________
Piszę jak jest.

Bezpośredni link do galerii Audi S4 Łepka —> viewtopic.php?f=55&t=173434

Jeszcze nie witom, a już żegnom.:
WitoM napisał(a):
Ja póki co galerii M4 nie planuje bo jestem zajęty słuchaniem dziwieku silnika z głośników


Argumentum ad maiorem:
DamianTra napisał(a):
Kolego jestem inzynierem. Naukowcem. Nie bazuje na sci-fi, autobiografiach czy jakiejkolwiek nie naukowej literaturze w celu wyksztalcenia swiatopogladu...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: deejeys -->> || E46 318IS
PostNapisane: 17 grudnia 2014, 14:19 
Offline
Lokalny Ekscentryk

Wiek: 39
Posty: 5119
Lokalizacja: WPR
Moje BMW: ????
Kod silnika: ????
Garaż: Brak :(
Jest:
Hyundai I30
Volvo V40

Było:
E36 325td
E36 318is Coupe
E39 530d Touring: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=82514
E46 318i: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=132544
E90 320d: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=159224
E87 120d
E60 535d
jiGsaw, w takich projektach chyba nie chodzi tylko o opłacalność :hyhy: idąc tym tropem to deejeys, od razu wrzuciłby M57D30 i z tego diesla by większą moc uzyskał niż przy swojej wersji ;) może chodzi o to żeby mieć trochę mocy a przy okazji pójść inną drogą niż wszyscy z mitycznym pod maską ;) teraz może to być najszybszy 1.8iS w PL :cwaniak:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: deejeys -->> || E46 318IS
PostNapisane: 17 grudnia 2014, 15:05 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 34
Posty: 9899
Moje BMW: E46Coupe
Garaż: /E46Turbo
320Cd @ 2.5 M50Turbo.
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=86&t=94261
LeSiO, szczerze to bardzo mozliwe, że sushi będzie. Bo zaklepalem emu, i modyfikacje paliwa etc beda przygotowane pod kazdy silnik. Ogólnie RB25det wyjdzie taniej niż M50B25. Ale to właśnie powod dla którego tu nic nie chcialem o m50 pisać. Bedzie silnik będzie pisane.

Na polu 320D zrobiłem co mogłem. Myślę, że i tak dużo się na tym nauczyłem i inni dzięki temu. Ale chcę w końcu benzynę i nią się pobawić.

feder, 3.0d to wiedziałem, że tu nie będzie bo to można w serii kupić i zrobić co się chcę. A moich dokonań w 2.0d jak na razie nikt nie powielił ani przebił. A silnika można powiedzieć, że już nie ma więc przebić mnie też się w sumie nie da :)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: deejeys -->> || E46 318IS
PostNapisane: 17 grudnia 2014, 15:36 
Offline
Lokalny Ekscentryk

Wiek: 39
Posty: 5119
Lokalizacja: WPR
Moje BMW: ????
Kod silnika: ????
Garaż: Brak :(
Jest:
Hyundai I30
Volvo V40

Było:
E36 325td
E36 318is Coupe
E39 530d Touring: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=82514
E46 318i: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=132544
E90 320d: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=159224
E87 120d
E60 535d
deejeys, właśnie wiem że dlatego nie chciałeś 3.0d bo to może mieć każdy, szło seryjnie, więc można kupić i praktycznie samym programem wykręcić ok 240-250KM ;) wydaję mi że Tobie chodzi o to żeby mieć coś co nie każdy może mieć, iść i kupić, że troszkę trzeba popracować ;) Teraz będziesz chciał mieć najmocniejsze 1.8is ? :hyhy:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: deejeys -->> || E46 318IS
PostNapisane: 17 grudnia 2014, 17:19 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 34
Posty: 9899
Moje BMW: E46Coupe
Garaż: /E46Turbo
320Cd @ 2.5 M50Turbo.
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=86&t=94261
feder napisał(a):
i praktycznie samym programem wykręcić ok 240-250KM



Samym programem 270 da się, robiąc lekko wydech i dolot 300 można złamać. Ogónie z M57N wykrzesałbym sporo znając mnie, ale... Nuda.


feder napisał(a):
Teraz będziesz chciał mieć najmocniejsze 1.8is ?



Niestety wchodzę w rejon silników tak mocno podłubanych, że bycie najmocniejszym przestaje być możliwe. Silników R4 bardzo mocnych jest od groma, np. evo, golfy 2.0, srałdi 1,8 i itp. Właśnie - 1,8 z srałdi.... Ile oni z tego już wykręcili to głowa mała. Ale nadal będzie satysfakcja spod świateł mówiąc komuś, że go jeden osiem objechało... To chyba nawet gorzej niż 2.0d ? :rotfl:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: deejeys -->> || E46 318IS
PostNapisane: 17 grudnia 2014, 17:56 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 649
Lokalizacja: Mińsk Maz.
Moje BMW: E91 335D
Kod silnika: M57N2 306D5
No i o to chodzi :hyhy:
Bo w tej zabawie nie chodzi o to żeby upchać jak największy silnik i chwalić się jak to jeździ, ale o to żeby dłubane 2.0d objechało większość 3.0d :D (akurat mam tu na myśli poprzedni projekt)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: deejeys -->> || E46 318IS
PostNapisane: 17 grudnia 2014, 18:46 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 34
Posty: 9899
Moje BMW: E46Coupe
Garaż: /E46Turbo
320Cd @ 2.5 M50Turbo.
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=86&t=94261
Nie do końca. Byla opcja na silnik M113 E50 / E55 z merca i kompresor. Niestety nie używany w sporcie. Prawdopodobnie ze względu na kijowy blok z niklasilem. (znajomy mechanik zrobił dla mnie wywiad, nie polecali go niestety...) pchają mi 1uz na turbo, ale jakoś nie widzi mi się to...

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: deejeys -->> || E46 318IS
PostNapisane: 17 grudnia 2014, 20:16 
Offline
Compact z wyboru
Avatar użytkownika

Wiek: 34
Posty: 3741
Lokalizacja: Rzeszów
Moje BMW: e36 316i
Kod silnika: M43B16
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t ... lit=malina
Czarny napisał(a):
trudno Ci nie przynac racji jig, na pewno kopniecie w 2.8 seryjnym 193, czy po dolocie i czyms tam na 220-230, na pewno bedzie bardziej ekscytujace, niz 300-400 koni z R4 :07:

:rotfl:

BanDai napisał(a):
Pomimo tego ,że nie do końca wierzę w 1.8is Turbo, bo dużo mogło się zmienić od momentu kiedy mniej więcej byłem na bierząco, to stawiam w ciemno ,że 2.8 w jakiejkolwiek budzie będzie dostawać ciężkie baty.

w rzeszowie śmiga is turbo w budzie e36, dmucha 1,3 bara i wychodzi ok. 280km więc jest to konkurencja dla m3 3.0, bo każde 2.8 dostaje od początku do końca

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3081 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 122, 123, 124, 125, 126, 127, 128 ... 155  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Majestic-12 [Bot] i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL