BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 3 maja 2025, 13:13

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Galerie do działu „Projekty zmodyfikowanych BMW - łap szpadyl definiszyn” są przenoszone wg. opinii i zdania moderatorów oraz administratorów forum.

Celem działu jest pokazanie ciekawych projektów BMW na tym forum, których modyfikacje przeprowadzone są na wysokim poziomie i skupiają się głównie na stronie mechanicznej i przy okazji „niestandardowych” zmianach stylistycznych.

Głównym kryterium oceny jest poziom modyfikacji BMW jak np. kompresor, turbo, upgrade-y zawieszenia, układu hamulcowego, układu wydechowego, ciekawsze SWAPy itp.
BMW przygotowane do sportu, amatorskich wyścigów i weekendowych zabaw



Userzy nie mają możliwości zakładania galerii w tym dziale, galerie są tu przenoszone przez moderatorów i administratorów forum.



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3706 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 136, 137, 138, 139, 140, 141, 142 ... 186  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Santino-->>"Blue Blood" kolejny gwint 139 :D
PostNapisane: 10 marca 2013, 23:09 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 13996
Lokalizacja: Ostrów Maz.
Moje BMW: e31 850i
Kod silnika: M70B50
jakby był ukończony to by na allegro wisiał, na szczęscie jeszcze sporo roboty :)

_________________
http://firmaorchidea.pl
http://www.zajazdpodsosnami.pl
http://www.chodowiak.pl
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Santino-->>"Blue Blood" kolejny gwint 139 :D
PostNapisane: 10 marca 2013, 23:22 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 10684
Moje BMW: E46 | E46 M3
Kod silnika: M54B30| S54B32
Kucharz napisał(a):
jakby był ukończony to by na allegro wisiał, na szczęscie jeszcze sporo roboty :)

hehe to jestesmy na tym samym etapie, mimo ze ja mam auto troche dluzej ;) wizja w glowie musi byc zrealizowana w realu :D

_________________
Obrazek
Because life is too short to drive boring cars.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Santino-->>"Blue Blood" kolejny gwint 139 :D
PostNapisane: 10 marca 2013, 23:51 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 13
Posty: 873
Lokalizacja: WPR
Świetny zawias. Części po częściach co raz wyższa półka. Nie mogę się doczekać jak kiedyś zawitam na jakimś zlocie i będę mógł zobaczyć na żywo.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Santino-->>"Blue Blood" kolejny gwint 139 :D
PostNapisane: 11 marca 2013, 00:22 
Piękny zestaw , aż szkoda że się pobrudzi :hyhy: ......

Ciekaw jestem wrażeń z jazdy. ;)


Góra
  
 
 Tytuł: Re: Santino-->>"Blue Blood" kolejny gwint 139 :D
PostNapisane: 11 marca 2013, 08:13 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 45
Posty: 37050
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153718
Santino napisał(a):
Kucharz napisał(a):
jakby był ukończony to by na allegro wisiał, na szczęscie jeszcze sporo roboty :)

hehe to jestesmy na tym samym etapie, mimo ze ja mam auto troche dluzej ;) wizja w glowie musi byc zrealizowana w realu :D


fajnie jest przeczytać, że nie tylko samemu ma się zrytą banię na punkcie aut :P

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Santino-->>"Blue Blood" kolejny gwint 139 :D
PostNapisane: 11 marca 2013, 09:39 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 34
Posty: 221
Lokalizacja: Poznań/Swarzędz
Moje BMW: E46
Kod silnika: M54b30
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=115367
Gwincior na wypasie!
Dobrze, że nie planujesz sprzedawać, na pewno zobaczymy w tej galerii jeszcze wiele ciekawych rzeczy :super:

_________________
Galeria E46 330Ci Topasblau
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Santino-->>"Blue Blood" kolejny gwint 139 :D
PostNapisane: 11 marca 2013, 10:55 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 3138
Lokalizacja: Gliwice
Moje BMW: E61 535D LCI
Kod silnika: M57N2
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=164424
rorafalki napisał(a):
Santino napisał(a):
Kucharz napisał(a):
jakby był ukończony to by na allegro wisiał, na szczęscie jeszcze sporo roboty :)

hehe to jestesmy na tym samym etapie, mimo ze ja mam auto troche dluzej ;) wizja w glowie musi byc zrealizowana w realu :D


fajnie jest przeczytać, że nie tylko samemu ma się zrytą banię na punkcie aut :P



To chyba jest nas trochę więcej ;)

_________________
E36 320iA Sreberko ---> E46 330Ci ??? ---> E61 535D Gray
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Santino-->>"Blue Blood" kolejny gwint 139 :D
PostNapisane: 11 marca 2013, 19:34 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 30
Posty: 1098
Lokalizacja: Małopolska
Moje BMW: e36
Kod silnika: M50
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=115032
tomash napisał(a):
rorafalki napisał(a):
Santino napisał(a):
Kucharz napisał(a):
jakby był ukończony to by na allegro wisiał, na szczęscie jeszcze sporo roboty :)

hehe to jestesmy na tym samym etapie, mimo ze ja mam auto troche dluzej ;) wizja w glowie musi byc zrealizowana w realu :D


fajnie jest przeczytać, że nie tylko samemu ma się zrytą banię na punkcie aut :P



To chyba jest nas trochę więcej ;)

Oj tam, przesadzacie.... :luka:

_________________


Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Santino-->>"Blue Blood" kolejny gwint 139 :D
PostNapisane: 14 marca 2013, 00:01 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 29
Posty: 1807
Lokalizacja: EBE
Moje BMW: E46 coupe
Kod silnika: M54 B25
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=116277
Zniszczyłeś gwintem :szok: bez komentarza.

_________________
Wejdz, popatrz i oceń moją 325Ci coupe
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Santino-->>"Blue Blood" kolejny gwint 139 :D
PostNapisane: 14 marca 2013, 01:28 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 3736
Lokalizacja: Warszawa
Garaż: e36 328 racecar
e34 550 v12
Jak to mawiają "jest chu*owo , ale stabilnie" ! :ok:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Santino-->>"Blue Blood" kolejny gwint 139 :D
PostNapisane: 14 marca 2013, 01:42 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 1805
Lokalizacja: Wawa
Moje BMW: M3 e46
Kod silnika: S54
Santino napisał(a):
36stopniowa regulacja twardosci (olejowa) i płynna regulacja twardosc gazowa na zewnetrznych zbiornikach


To chyba nie do końca o to chodzi ;)

Monotube?

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Santino-->>"Blue Blood" kolejny gwint 139 :D
PostNapisane: 14 marca 2013, 10:34 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 10684
Moje BMW: E46 | E46 M3
Kod silnika: M54B30| S54B32
kostek_ja napisał(a):
Santino napisał(a):
36stopniowa regulacja twardosci (olejowa) i płynna regulacja twardosc gazowa na zewnetrznych zbiornikach


To chyba nie do końca o to chodzi ;)

Monotube?

A o co mialo by chodzic?

_________________
Obrazek
Because life is too short to drive boring cars.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Santino-->>"Blue Blood" kolejny gwint 139 :D
PostNapisane: 14 marca 2013, 14:43 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 1805
Lokalizacja: Wawa
Moje BMW: M3 e46
Kod silnika: S54
Jedna i druga regulacja jest "olejowa". To właśnie kontrolowany przepływ oleju jest podstawą konstrukcji amortyzatora. Masz zwyczajnie oddzielne regulacje dla dwóch cykli tłumienia. Dla odbicia (wydłużanie się amorka) umieszczone w górnym mocowaniu (skrót myślowy) i dla kompresji (faza w której amortyzator się skraca) na zbiorniczku zewnętrznym.

Poczytaj na ten temat. Szkoda płacić za zawias i nie korzystać z jego możliwości :)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Santino-->>"Blue Blood" kolejny gwint 139 :D
PostNapisane: 14 marca 2013, 17:16 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 36
Posty: 3719
Lokalizacja: Wrocław
Moje BMW: E46 330Ci
Kod silnika: M54B30
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 92&start=0
Gwint :padam:

_________________
Zapraszam do komentowania
Moje E46 330Ci
viewtopic.php?f=6&t=160792&start=0


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Santino-->>"Blue Blood" kolejny gwint 139 :D
PostNapisane: 14 marca 2013, 21:50 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 10684
Moje BMW: E46 | E46 M3
Kod silnika: M54B30| S54B32
kostek_ja napisał(a):
Jedna i druga regulacja jest "olejowa". To właśnie kontrolowany przepływ oleju jest podstawą konstrukcji amortyzatora. Masz zwyczajnie oddzielne regulacje dla dwóch cykli tłumienia. Dla odbicia (wydłużanie się amorka) umieszczone w górnym mocowaniu (skrót myślowy) i dla kompresji (faza w której amortyzator się skraca) na zbiorniczku zewnętrznym.

Poczytaj na ten temat. Szkoda płacić za zawias i nie korzystać z jego możliwości :)

w zewnetrznych zbiornikach jest sprezony azot (nitrogen) troche juz poczytalem na ten temat ;) , na zbiornikach masz regulacje i podziałke jakie cisnienie jest najlepsze do zastosowan street, sport, race a piszac wczesniejszy post użyłem oczywiscie sporego uproszeczenia bo nie chcialo mi sie rozpisywac dokladnie :)
Obrazek
Obrazek

_________________
Obrazek
Because life is too short to drive boring cars.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Santino-->>"Blue Blood" kolejny gwint 139 :D
PostNapisane: 14 marca 2013, 22:45 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 1805
Lokalizacja: Wawa
Moje BMW: M3 e46
Kod silnika: S54
A zapodasz resztę stron? A także więcej zdjęć któregoś ze zbiorniczków?

Temat amorków zgłębiałem jakiś czas i dosłownie dzisiaj zamówiłem podobny zestaw. Nie mniej jednak nie spotkałem się z koncepcją zegara i regulacją ciśnienia jako regulacji kompresji. I dalej wydaje mi się to dziwne. Masz te wszystkie narzędzia i pompkę o której mowa w instrukcji? Zapodasz zdjęcie? Masz owy gaz, czy musisz kupić?

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Santino-->>"Blue Blood" kolejny gwint 139 :D
PostNapisane: 15 marca 2013, 10:08 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 10684
Moje BMW: E46 | E46 M3
Kod silnika: M54B30| S54B32
zdjecia akurat wrzucam poprzedniego ownera, ale mam cala dokumentacje w pdf juz
tutaj jedno foto zbiorniczka, z tej strony napelnia sie azotem przez specjalne narzedzie
jesli chodzi o gaz, mozna to napelnic w kazdym choc troche wyspecjalizowanym zakladzie z gazami technicznymi :)
rownie dobrze mozna go napelnic sprezonym powietrzem na wulkanizacji, no ale wiadomo ze bedzie sie inaczej zachowywac pod wplywem temperatury, no i sam czynnik moze byc bardziej zanieczyszczony
Obrazek
a po drugiej masz galke do plynnej regulacji
Obrazek
i reszta papierkow
Obrazek
Obrazek
Obrazek

_________________
Obrazek
Because life is too short to drive boring cars.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Santino-->>"Blue Blood" kolejny gwint 139 :D
PostNapisane: 15 marca 2013, 10:28 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 4135
Lokalizacja: POznań
Moje BMW: e65
Kod silnika: N62
Garaż: 3er http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=89854

7er http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=100011&start=0
Instrukcje obsługi do tego masz :P

edit.

Nie zajrzałem na ostatnią stronę. Widzę, że faktycznie masz :)

_________________
125p PRL-RWD viewtopic.php?f=55&t=130919

e65 745i http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=127319
e38 http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=116406&start=0

"To jest Polska stary, tu się ciężko oddycha..."

brak zgody na reklamę


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Santino-->>"Blue Blood" kolejny gwint 139 :D
PostNapisane: 15 marca 2013, 14:44 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 32
Posty: 5102
Lokalizacja: Krotoszyn
Moje BMW: E46 320d
Kod silnika: M47
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=116330
Powala ten zawias :padam:

_________________
Zobacz i oceń moje E46 320d Stahlgrau | Cicha wytrzymałość. Zapraszam również na kanał YT!
Obrazek
~ Moda przemija, styl pozostaje. ~


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Santino-->>"Blue Blood" kolejny gwint 139 :D
PostNapisane: 15 marca 2013, 18:51 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 1805
Lokalizacja: Wawa
Moje BMW: M3 e46
Kod silnika: S54
Santino, ale to jest monotube?

Ogólnie jakbym na ten zawias nie patrzył to jest tutaj dużo nietypowych rozwiązań. Strasznie dziwny jest fakt iż (według instrukcji) w przewodach jest gaz (co potwierdza też miejsce umieszczenia zegara). Jak będzie się dobrze sprawował to jakie ma znaczenie budowa :)

A jak twardość sprężyn? W takim zawiasie miękkie raczej nie są a twój samochód jest chyba typowo drogowy, więc jaki sens ma bardzo twardy zawias? Chyba że jesteś takim masochistą jak ja i zwyczajnie to lubisz :)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3706 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 136, 137, 138, 139, 140, 141, 142 ... 186  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 13 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL