BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 4 maja 2025, 01:29

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Galerie do działu „Projekty zmodyfikowanych BMW - łap szpadyl definiszyn” są przenoszone wg. opinii i zdania moderatorów oraz administratorów forum.

Celem działu jest pokazanie ciekawych projektów BMW na tym forum, których modyfikacje przeprowadzone są na wysokim poziomie i skupiają się głównie na stronie mechanicznej i przy okazji „niestandardowych” zmianach stylistycznych.

Głównym kryterium oceny jest poziom modyfikacji BMW jak np. kompresor, turbo, upgrade-y zawieszenia, układu hamulcowego, układu wydechowego, ciekawsze SWAPy itp.
BMW przygotowane do sportu, amatorskich wyścigów i weekendowych zabaw



Userzy nie mają możliwości zakładania galerii w tym dziale, galerie są tu przenoszone przez moderatorów i administratorów forum.



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3706 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 156, 157, 158, 159, 160, 161, 162 ... 186  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Santino -->>"Blue Blood" update 158 foty&100-200
PostNapisane: 3 września 2013, 11:41 
Offline
Naczelny bimbrovnik
Avatar użytkownika

Posty: 9076
Lokalizacja: PTU
Moje BMW: e30
Kod silnika: m52b28
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=77118
Szybciej polatać można i na ulicy ;) A seria CFS to motorsport. Do "cywilnych" jest seria XF.
Zresztą, to nie tylko klasa lepkości decyduje o tym, czy olej się nadaje do szybkiego polatania, czy nie. Na Mforum upalają Fuchsa 5W40 w M3 (e36) i chwalą sobie :)
Leo napisał(a):
Nie sugeruj się ceną bo ten olej wg mnie nie nadaje sie na ulicę...

Piszesz ogólnie o Millersie czy o 10W60? Masz jakieś nieciekawe doświadczenia z tym olejem? :-k

_________________
Obrazek

One redline a day keeps a mechanic away.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Santino -->>"Blue Blood" update 158 foty&100-200
PostNapisane: 3 września 2013, 12:51 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 1860
Moje BMW: brak
Kod silnika: Turbo
maaaad napisał(a):
Szybciej polatać można i na ulicy A seria CFS to motorsport. Do "cywilnych" jest seria XF.

Jest tak jak piszesz lecz jak ktoś jeździ ostro po ulicy weekendowym autem tylko w lato to zazwyczaj stosuja takie oleje - czy dobrze nie wiem, pewnie zalezy czym i jak. Sam jeżdże na Millersie od prawie 5 lat i widze same pozytywy. Wiadomo, że to tez moje 'widzi mi się' ale np. w M54 zużycie oleju na Millersie jest mniejsze i już po prostu niskie.

maaaad, pewnie chodzi o Fuchsa Race ProS na estrach. Te oleje są w lepkościach 5W40 tak samo jak Millers Cfs i Motul 300V.

_________________
Moje BMW E46 330i
viewtopic.php?f=6&t=120047


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Santino -->>"Blue Blood" update 158 foty&100-200
PostNapisane: 3 września 2013, 23:02 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Posty: 3282
Moje BMW: e46 330Ci turbo
Kod silnika: m54b30t
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=112765&start=80
Na millersie w dziwny sposób poobracały się znajomym panewki, santino po torze nie jeździ także wg mnie ten olej się nie nadaje dla jego konkretnego przypadku.

O tej porze roku kiedy rano jest z 10st ten olej jest jak kisiel praktycznie po konsystencje masła...

_________________
e46 330CI+2JZ+DCT+wściekły królik

Polub nas na FB BMWexpert Motorsport

Odbudowa silników KLIK


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Santino -->>"Blue Blood" update 158 foty&100-200
PostNapisane: 8 września 2013, 14:40 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 10684
Moje BMW: E46 | E46 M3
Kod silnika: M54B30| S54B32
Dzis sie sporo podziało :) Z Tomkiem znanym na naszym forum jako Kedzior001 telefonicznie i internetowo zmodzilismy moja padlinke ;)
Tomek wgral soft dla wersji bez katow czyli moge spokojnie odpinac tylnie sondy i blad nie wyskoczy i co mnie cieszy najbardziej zmodyfikowal mape oraz przesunal odcinke na 7tys, co przy przelozeniu 3.38 dalo mega efekty, auto wyraznie lepiej sie napedza, jednak po diagnostyce wychodzi ze przy wyzszych obrotach komp cofa mi zapłon, pewnie przez mega duza temp w dolocie ktora przy palowaniu wynosi nawet 80stopni, dlatego nastpny mod to pompa paliwa, a zaraz z tym intercooler i izolacja termincza stozka z nawiewem chlodniego powietrza i bedziemy patrzec czy juz jest wszytsko si, bo jadnak co jakis czas lapie tryb awaryjny i auto nie chce sie napedzac i gasnie na wolnych co moze byc zwiazane z pompka paliwa
Razem stwierdzilismy ze trzeba zrobic porzadek z tym zaplonem bo tam sa ukryte poklady mocy ;)
tak wiec jeszcze raz dzieki Tomek i polecam http://www.tune-soft.pl/ :piwo:

_________________
Obrazek
Because life is too short to drive boring cars.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Santino -->>"Blue Blood" update 158 foty&100-200
PostNapisane: 8 września 2013, 20:10 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Posty: 3282
Moje BMW: e46 330Ci turbo
Kod silnika: m54b30t
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=112765&start=80
Z ciekawości też zapakowałem ten wsad do mnie i zobaczymy co się u mnie zmieni :)

Pamiętam jak jeździliśmy z kompem po robótce rozrządu to też było nie małe piekiełko w dolocie... Seryjnie wyprzedzenie zapłonu dochodzi do 26 st, jak komp zbije ci je do 10 to jest już straszny muł a wiem że ms43 potrafi go cofnąć na 0 ;)

_________________
e46 330CI+2JZ+DCT+wściekły królik

Polub nas na FB BMWexpert Motorsport

Odbudowa silników KLIK


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Santino -->>"Blue Blood" update 158 foty&100-200
PostNapisane: 8 września 2013, 22:22 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 10684
Moje BMW: E46 | E46 M3
Kod silnika: M54B30| S54B32
tak by to wygladalo na dzisiejszy dzien 4rka przy 7tys dobija do 200, pierwszy filmik krecony z boku dlatego wydaje sie ze wskazowka jest nizej




_________________
Obrazek
Because life is too short to drive boring cars.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Santino -->>"Blue Blood" update 158 foty&100-200
PostNapisane: 8 września 2013, 23:26 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1206
Lokalizacja: Tomaszów Lubelski
Moje BMW: e46 330ci
Kod silnika: m54b30+
Garaż: 330 ci http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 5#p1226185
Santino napisał(a):
Dzis sie sporo podziało :) Z Tomkiem znanym na naszym forum jako Kedzior001 telefonicznie i internetowo zmodzilismy moja padlinke ;)
Tomek wgral soft dla wersji bez katow czyli moge spokojnie odpinac tylnie sondy i blad nie wyskoczy i co mnie cieszy najbardziej zmodyfikowal mape oraz przesunal odcinke na 7tys, co przy przelozeniu 3.38 dalo mega efekty, auto wyraznie lepiej sie napedza, jednak po diagnostyce wychodzi ze przy wyzszych obrotach komp cofa mi zapłon, pewnie przez mega duza temp w dolocie ktora przy palowaniu wynosi nawet 80stopni, dlatego nastpny mod to pompa paliwa, a zaraz z tym intercooler i izolacja termincza stozka z nawiewem chlodniego powietrza i bedziemy patrzec czy juz jest wszytsko si, bo jadnak co jakis czas lapie tryb awaryjny i auto nie chce sie napedzac i gasnie na wolnych co moze byc zwiazane z pompka paliwa
Razem stwierdzilismy ze trzeba zrobic porzadek z tym zaplonem bo tam sa ukryte poklady mocy ;)
tak wiec jeszcze raz dzieki Tomek i polecam http://www.tune-soft.pl/ :piwo:


Zgadza się Adaś temp w dolocie około 80 stopni w serii już przy butowaniu to bardzo dużo.
U mnie przy takim pociskaniu jest wyższa od temp zew o około 3 stopnie. Dobrze by było wrzucić czujnik tep za przepływke i doprowadzić dodatkowe powietrze na stożek, a jak by doszedł do tego jeszcze IC to by było super. Z uwagi że masz kompresorek, to musiałbyś go szczelnie a zarazem mocno ulokować aby przypadkiem go nie wypchało. Cieszę się że jest poprawa w osiagach, szkoda tylko że tak daleko mieszkasz.
Leo
Aktualizacja softu do końcówki 71 jest juz sprawdzona, osobiście jeżdzę juz ponad miesiąc bez najmniejszych problemów, a jedna osoba z forum którą znam to już ponad 2 lata.
Co do zapłonu u mnie w seri osiągał 25,13 a po modyfikacji dochodzi do 31.13, a przy wchodzeniu na obroty wogóle jego nie cofa, jedyne co to trzeba pilnować aby lac dobre paliwo.

U mnie w tej chwili tak przedstawiają się parametry przy logowaniu na 3 biegu 1000-7000, temp zewnetrza 20 stopni

_________________
ChipTuning, Serwis FAP/DPF/AdBlue
Pełna elektronika samochodowa


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Santino -->>"Blue Blood" update 158 foty&100-200
PostNapisane: 9 września 2013, 19:20 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 40
Posty: 7017
Lokalizacja: Poznań
Moje BMW: E92
Kod silnika: 335d
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=86&t=56077
No poprawa widze jest :ok: chetnie sie sprawdze na kresce w Toruniu ile mi brakuje

_________________
Zapraszam do galerii mojej 335d


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Santino -->>"Blue Blood" update 158 foty&100-200
PostNapisane: 10 września 2013, 10:30 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1206
Lokalizacja: Tomaszów Lubelski
Moje BMW: e46 330ci
Kod silnika: m54b30+
Garaż: 330 ci http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 5#p1226185
Jak tylko Adam upora się z cofaniem zapłonu, ponad 300 koników i 400 niutków będzie spokojnie.

_________________
ChipTuning, Serwis FAP/DPF/AdBlue
Pełna elektronika samochodowa


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Santino -->>"Blue Blood" update 158 foty&100-200
PostNapisane: 10 września 2013, 19:26 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Posty: 3282
Moje BMW: e46 330Ci turbo
Kod silnika: m54b30t
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=112765&start=80
Ja sobie mogę zapłonami ruszać do woli ale mam tylko delikatnie ruszony dół u góry nie trzeba zupełnie. Santino też bedzie miał świanika pod maską więc ruszanie ori sterownika jest tu zbędne :)

Co do czujnika temp to zgodzę się z Kędziorem w pełni e jest tak jak mówi w kolektorze zawsze jest w [cenzura] cieplej bo góra bije z bloku i głowicy a pod kolektorem idą węże wodne wiec tym bardziej jest mu tam ciepło.

_________________
e46 330CI+2JZ+DCT+wściekły królik

Polub nas na FB BMWexpert Motorsport

Odbudowa silników KLIK


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Santino -->>"Blue Blood" update 158 foty&100-200
PostNapisane: 11 września 2013, 09:13 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1206
Lokalizacja: Tomaszów Lubelski
Moje BMW: e46 330ci
Kod silnika: m54b30+
Garaż: 330 ci http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 5#p1226185
Leo napisał(a):
Ja sobie mogę zapłonami ruszać do woli ale mam tylko delikatnie ruszony dół u góry nie trzeba zupełnie. Santino też bedzie miał świanika pod maską więc ruszanie ori sterownika jest tu zbędne :).


Wiem Leo, ale do momentu załozenia niech sie cieszy ciut większą mocą.

Swoja drogą przełożyłeś czujnik u siebie? No i jak sprawuje CI się na nowym sofcie bez katów?

_________________
ChipTuning, Serwis FAP/DPF/AdBlue
Pełna elektronika samochodowa


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Santino -->>"Blue Blood" update 158 foty&100-200
PostNapisane: 11 września 2013, 12:52 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 10684
Moje BMW: E46 | E46 M3
Kod silnika: M54B30| S54B32
Odbieram dzis pompe paliwa Bosha 040 kawal lochy jest mam nadzieje ze sie uda jakos w kosz to wcisnac, wiem ze bedzie rzezba ale jak nie pojdzie to trzeba bedzie kupic walbro no ale wtedy na pewno na torun nie zdarze.
przymierzalem sie do oslony termicznej stozka no i niestety tam nie ma miejsca juz zeby wcisnac co kolwiek pod tak dziwnym kątem zeby to spelnialo swoja role :/ jedynie co to poprowadze rure flex z nadmuchem z tarczy ham na stozek.
to samo z czujnikiem temp, nie zrobie tego bez wyciagania polowy osprzetu kompresora, tak wiec narazie to odloze do czasu az auto wyladuje w MTG

_________________
Obrazek
Because life is too short to drive boring cars.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Santino -->>"Blue Blood" update 158 foty&100-200
PostNapisane: 11 września 2013, 20:06 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Posty: 3282
Moje BMW: e46 330Ci turbo
Kod silnika: m54b30t
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=112765&start=80
Nowy program bardzo spoko :) auto ma ciut lepszy dol na pewno a u gory wiadomo....

Co do cz. temp nie kombinowalem.

U Ciebie Adam jest problem z ta oslona ale nie ma tragedii da sie tam cos z blachy alu wymodzic ale tzeba bedzie posiedziec.

_________________
e46 330CI+2JZ+DCT+wściekły królik

Polub nas na FB BMWexpert Motorsport

Odbudowa silników KLIK


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Santino -->>"Blue Blood" update 158 foty&100-200
PostNapisane: 12 września 2013, 18:34 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 1174
Lokalizacja: Jarocin
Moje BMW: E92 335i,m3f80 18r
Kod silnika: N54b30&s55b30
Garaż: N54garage
Leo napisał(a):
Nowy program bardzo spoko :) auto ma ciut lepszy dol na pewno a u gory wiadomo....

Co do cz. temp nie kombinowalem.

U Ciebie Adam jest problem z ta oslona ale nie ma tragedii da sie tam cos z blachy alu wymodzic ale tzeba bedzie posiedziec.


x2 niema rzeczy niemożliwych w trouniu przedstawie ci jak ja bym widział ta osłone :)

_________________
335i n54 single turbo
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=86&t=161088&start=280
N54garage


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Santino -->>"Blue Blood" update 158 foty&100-200
PostNapisane: 12 września 2013, 19:33 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 10684
Moje BMW: E46 | E46 M3
Kod silnika: M54B30| S54B32
ok :) ja nie mowie ze sie nie da blachy wsadzic, ale zeby ona jakos sensownie izolowala to bedzie ciezko ;)
a tymczasem dzis operacja zmiany pompy paliwa :D
zakupiona Bosch 040
- Bosch nr: 0580254040
- zasilanie: 12 Volts
- ciśnienie: 6.5 Bar
- przepustowość: 300 LPH
z tego co pisza po forach do 550KM starcza spokjnie
Podobno idzie na pierwszy montarz w jakims mocnym audi ;)
po wykreceniu dekla pod kanapa widzimy taki widok :)
ja rozgiąłem ori opaske i w przewod paliwowy wsunalem srubke zeby sie nie wylewalo paliwo, odkurzaczem potraktowalem kurz co byl na deklu, pozniej srubokret i mlotek zeby ruszyc pierscien
Obrazek
po wyjeciu widzimy cos takiego, wyjąłem gumki ktore trzymaja pompe w koszu
Obrazek
rurke po odparowaniu paliwa podgrzalem opalarka gdyz nie chciala wejsc na wiekszy gwint nowej pompy, wkrecajac pompe do rurki zacisnalem spowrotem ori opaske, na przewody zalozone "oczka"
a tutaj juz poswiecilem jedna gumke zeby po bokach ladnie i ciasno weszla i zacinalem opaskami
Obrazek
Auto odpalilo za pierwszym razem :)
teraz zostaje kupno listwy paliwowej od M52tu i tam wkomponuje sie 3.5barowy regulator cisnienia, oraz filtr paliwa od 328 ;) a przy strojeniu zaaplikuje sie czekajace juz wtryski od volvo T5 czyli brązowe boshe ktore przy 3barach maja 330ccm wydajnosci tak wiec paliwka mi juz nie zabraknie :D

_________________
Obrazek
Because life is too short to drive boring cars.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Santino -->>"Blue Blood" update 158 foty&100-200
PostNapisane: 12 września 2013, 19:51 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 4424
Lokalizacja: sosnowiec
Moje BMW: e91
To chyba będziesz drażnił TDI

_________________
e91 320d hihi
e60 530d wrrr, ahh ohh - [*]
Moja była megafajna 118d
Moja była gruba 330cd
Moja była niebylejaka 530d


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Santino -->>"Blue Blood" update 158 foty&100-200
PostNapisane: 12 września 2013, 20:18 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 45
Posty: 37050
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153718
są trytytki - MUSI być dobrze ;)

mam nadzieję, że z efektów będziesz zadowolony ;)
w sumie musisz, skoro wkładasz filtr od 328 :D

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Santino -->>"Blue Blood" update 158 foty&100-200
PostNapisane: 12 września 2013, 20:28 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 10684
Moje BMW: E46 | E46 M3
Kod silnika: M54B30| S54B32
rorafalki napisał(a):
są trytytki - MUSI być dobrze ;)

mam nadzieję, że z efektów będziesz zadowolony ;)
w sumie musisz, skoro wkładasz filtr od 328 :D

ale 328i e46 a jak wszyscy wiedza nie jedzie juz tak jak 328 w e36 :P glowna roznica jest taka ze nie ma wbudowanego regulatora tak jak jest to w 330

_________________
Obrazek
Because life is too short to drive boring cars.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Santino -->>"Blue Blood" update 158 foty&100-200
PostNapisane: 12 września 2013, 22:39 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Posty: 3282
Moje BMW: e46 330Ci turbo
Kod silnika: m54b30t
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=112765&start=80
Santino wszytsko ładnie elegancko ALE

kruciec na pompie do wywalenia i trzeba wlozyc 90 stopni bo kosz sprezynuje i dociskajac go do dna zbiornika wciskasz gornym deklem obudowy od pompy waz paliwa ktory daje glowe sie zagina, druga sprawa ta poprzeczka na dole w momecie sciskania pompy w zbiorniku docisniesz ten plastik do pompy ktora od spodu ssa paliwo i zmniejszasz o jakieś 75% powierzchnie ktora ona moze zassac paliwa.

Przerabialem to u siebie i poprawialem to 2 razy bo najpierw spadalo mi cisnienia na listwie czego sie nie dowiesz dopoki manomera nie zapniesz na listwe a druga sprawa to brakowalo paliwa jak bylo blisko rezerwy.

Wszystkie regulatory cisnienia paliwa sa na 3,5 bara nawet ten co masz teraz na filtrze wiec nie bardzo wiem po co chcesz go zmieniac i wstawiac listwe z m52?

_________________
e46 330CI+2JZ+DCT+wściekły królik

Polub nas na FB BMWexpert Motorsport

Odbudowa silników KLIK


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Santino -->>"Blue Blood" update 158 foty&100-200
PostNapisane: 13 września 2013, 08:32 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 10684
Moje BMW: E46 | E46 M3
Kod silnika: M54B30| S54B32
wezyk sie nie zagina bo to sprawdzalem dociskajac kosz na tych sprezynkach, co do przeplywu specjalnie zostawilem maly odstep miedzy pomą a tym szczebelkiem kosza, ale mozliwe ze jest tak jak mowisz i go dociska, no ale jak go wyciac to ten kosz to raczej bedzie juz kiepsko sie trzymac kupy.
co do regulatora bylem przekonany ze jest 3.0bara

_________________
Obrazek
Because life is too short to drive boring cars.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3706 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 156, 157, 158, 159, 160, 161, 162 ... 186  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 7 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL