BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 4 maja 2025, 01:29

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Galerie do działu „Projekty zmodyfikowanych BMW - łap szpadyl definiszyn” są przenoszone wg. opinii i zdania moderatorów oraz administratorów forum.

Celem działu jest pokazanie ciekawych projektów BMW na tym forum, których modyfikacje przeprowadzone są na wysokim poziomie i skupiają się głównie na stronie mechanicznej i przy okazji „niestandardowych” zmianach stylistycznych.

Głównym kryterium oceny jest poziom modyfikacji BMW jak np. kompresor, turbo, upgrade-y zawieszenia, układu hamulcowego, układu wydechowego, ciekawsze SWAPy itp.
BMW przygotowane do sportu, amatorskich wyścigów i weekendowych zabaw



Userzy nie mają możliwości zakładania galerii w tym dziale, galerie są tu przenoszone przez moderatorów i administratorów forum.



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3706 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 157, 158, 159, 160, 161, 162, 163 ... 186  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Santino -->>"Blue Blood" update 158 foty&100-200
PostNapisane: 13 września 2013, 12:05 
Nic nie zmieniaj, zostaw ten kosz, nic nie bedzie dociskac, po to zostal tak wyprodukowany zeby idealnie tam pasowac a czy pompa w koszu bedzie nizej czy wyzej to nic nie zmienia,oprocz tego ze moze nie ssac paliwa z dna, ale widze ze dales ja najnizej jak sie dalo wiec powinno byc dobrze.


Góra
  
 
 Tytuł: Re: Santino -->>"Blue Blood" update 158 foty&100-200
PostNapisane: 13 września 2013, 20:02 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Posty: 3282
Moje BMW: e46 330Ci turbo
Kod silnika: m54b30t
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=112765&start=80
LeSiO napisał(a):
,oprocz tego ze moze nie ssac paliwa z dna


no czyli taki małe NIC :)

Przerabiałem to u siebie z tą pompą i wiem jakie były problemy.

_________________
e46 330CI+2JZ+DCT+wściekły królik

Polub nas na FB BMWexpert Motorsport

Odbudowa silników KLIK


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Santino -->>"Blue Blood" update 158 foty&100-200
PostNapisane: 14 września 2013, 18:35 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 40
Posty: 7017
Lokalizacja: Poznań
Moje BMW: E92
Kod silnika: 335d
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=86&t=56077
Autko wygladalo bardzo ladnie wiadomo ze wszystkie auta byly brudne , no moze z parymi wyjatkami ale Alpina wyglada spoko :ok: Felgi robia robote.

_________________
Zapraszam do galerii mojej 335d


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Santino -->>"Blue Blood" update 158 foty&100-200
PostNapisane: 15 września 2013, 09:40 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 51
Posty: 817
Lokalizacja: mazury
Moje BMW: Z4 e89, e60 LCI
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=129051
Na zdjęciach auto wygląda, że jest doprowadzone do perfekcji ;) ale to sprawka odpowiedniego robienia zdjęć, a potem ich "ubarwiania" :hyhy:
Jakoś nie widziałem na zdjęciach jak masz pogięte tylne nadkola :mur:
Wsadzasz niby tyle kasy w auto a prostej sprawy nie możesz dopracować.
Przecież te nadkola psują cały wizerunek auta. To jakiś koszmar.
Ogólnie auto to takie jakieś pomieszanie wszystkich stylów.
Niby to ala-alpinka ale jakaś taka tylko częściowo, felgi robią robotę tylko dlatego, że auto zglebine. Szpilki jak w wieśniackim golfie, nie wiem do czego mają pasować.
Tylny zderzak do przedniego nic a nic nie pasuje.
Wstydziłbym się otworzyć maskę i pokazywać wszystkim oglądającym jak to pięknie trytytkami mocujesz do rozpórki zbiorniczki :mur:
Santino napisał(a):
rozpórka przepolerowana i załozona, i zbiorniczki beda tak przymocowane bo innego lepszego miejsca nie znalazlem, w poniedzialek kupie ladne metalowe opaski i wywale trytytytki
Obrazek

jak wspomniałeś wyżej, mogłeś zakupić opaski z nierdzewki i je przepolerować.
By było pięknie, a tak to wyszło druciarsko :rotfl: Przez 3 miesiące nie poprawiłeś tego drutu.
Na pewno auto zwraca na siebie uwagę ale nie jest dopracowane.
Ja na Twoim miejscu zamiast wywalać kasę na fele zająłbym się nadkolami, bo to najgorzej psuje wygląd i całą Twoją ciężką pracę.
Oczywiście nie twierdzę, że moje auto jest perfekcyjnie dopracowane, bo nie jest ale ja się nie "pucuję" tak retuszowanymi fotkami ;)
Faktem jest to, że autem Ty jeździsz i Tobie się podoba.
Ogólnie auto przereklamowane :cwaniak:
pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Santino -->>"Blue Blood" update 158 foty&100-200
PostNapisane: 15 września 2013, 10:04 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 593
Lokalizacja: Warszawa
swistar, gruuuuboo poleciałeś :P
w sumie to dobrze,bo widać ile dobre zdjęcie potrafi ukryć "niedoskonałości"
Co nie zmienia faktu że auto na tych zdjęciach wygląda mega :ok:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Santino -->>"Blue Blood" update 158 foty&100-200
PostNapisane: 15 września 2013, 10:08 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 30375
Lokalizacja: Katowice
Moje BMW: M3
Kod silnika: S65
Garaż: Było:
420iA+ LCI
E91 318dA+ LCI
E39 520iA LCI
Mercedes CL600 V12TT
Mercedes C 180 lift
Mercedes E 350 lift
Mini JCW
Audi A6 3.0TDI
Mercedes CLS 350
Yaris d4d
E90 335iA+
E39 530i LCI
E61 535d+
E91 325d
E46 330i
E46 330dA LCI
E46 330i LCI
E39 540iA NV
E46 330i
E34 520i
cały czas do przodu :ok:

widzę że mamy takie same rozpórki ;)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Santino -->>"Blue Blood" update 158 foty&100-200
PostNapisane: 15 września 2013, 11:08 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 10684
Moje BMW: E46 | E46 M3
Kod silnika: M54B30| S54B32
swistar, widac ze wybiórczo poczytałeś moja galerie, lub też po prostu po ogladałeś obrazki, zawsze możesz poszukać zdania w którym kreuje swoj samochód jako igłe lub skończony projekt.
To auto nadal ewoluuje,odszedłem od pomysłu robienia kopii B3, zarzucasz mi nie konsekwencje w stylu, ale zamiast patrzec na to jako na kopie alpiny z m pakietowymi dodatkami, pomysl o aucie w m pakiecie z dodatkami alpiny :) bo chyba nie napiszesz komuś ze wiocha jest bo dołozyl m-pakiet ;) w tym roku rozkładałem, składałem i poprawiałem je czesciej niż niektórzy "pasjonaci" marki myja swoje auta.
Jak byś sam kiedyś podjął sie czegos wiecej niż przykrecenie nowych felg do auta, to byś wiedział z czym sie to wiąże, jak sam zauważyłeś auto jest mocno obniżone jeżdze nim tak wszedzie i po moim dziurawym miescie i po zlotach na których w takim samym stanie odwiedziłem 8 eventów w ciagu 3 miesiecy. Widziałem ze ogladales moje auto jak rozmawialem z chłopakami, mogłes wtedy sie odezwać to bys sie dowiedział ze nie spuszczam sie nad nim jakie to jest najlepsze, albo dlaczego akurat nakrętki do tych felg bo widze ze kompletnie nie czaisz o co chodzi w tym stylu, piszac ze sa z golfa :rotfl:
Co do nadkoli, nadkola w takich projektach robi sie na gotowo po uzyskaniu ostatecznej formy obnizenia, pracy zawieszenia, oraz setupu felga-opona, pisalem wczeszniej ze szukam szerszych rantów to jak Ty sobie wyobrazasz zrobic nadkola, zrobic lakier i po 2 miesiacach robic to od nowa bo felga bedzie dobijac do nadkola? nawet kilkadziesiac kilometrow na zlym spasowaniu potrafi zniszyc lakier i nadkola.
Co do tego wielkiego drutu co znalazles pod maska, to zawieszenie ma matematycznie kilka milionów różnych ustawień, do tego dochodzi sprawa ze trzeba zachować szczelność cisnienia azotu w układzie, biorąc pod uwage ze ciagle testuje rózne ustawienia jest mi latwiej i wygodniej złapać to na trytytki na ta chwile :)
Dla Twojej informacji napisze ze w tym sezonie planuje skonczyc mody na stage 2 i trytytkki to akurat moje najmniejsze zmartwienie :rotfl:
a kiedy dorwe ranty to spasuje wszytsko na gotowo i wtedy zrobie nadkola, a na sam koniec polakieruje auto w całości, nie po elemencie zeby wyszła piekna pisanka. i wtedy sie pod tym podpisze, na ta chwile lakier jest w stanie w jakim zakupilem to auto w 2007roku nie liczac detailingu.
Nie sztuka jest robienie tej samej roboty 15razy marnujac na to siły i środki, ale zaplanować prace tak zeby zrobić to najefektywniej.
Doceniam słowa krytyki kiedy są konstruktywne, a Twoje w żadnym podpunkcie takie nie są :) a wg mnie opieraja sie na ignorancji.
Pozdrawiam

_________________
Obrazek
Because life is too short to drive boring cars.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Santino -->>"Blue Blood" update 158 foty&100-200
PostNapisane: 15 września 2013, 11:53 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 27
Posty: 1915
Lokalizacja: Wrocław
Moje BMW: E36, E84
Kod silnika: M43B16, N47D20C
Garaż: .

Instagram:
https://instagram.com/atlantic_sharky/

E36 Compact 316i
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=151599

X1 E84 sDrive20d
https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=173074
Z metalowymi opaskami pod maską będzie malyna panie :cwaniak:
Santino napisał(a):
To auto nadal ewoluuje,odszedłem od pomysłu robienia kopii B3, zarzucasz mi nie konsekwencje w stylu, ale zamiast patrzec na to jako na kopie alpiny z m pakietowymi dodatkami, pomysl o aucie w m pakiecie z dodatkami alpiny :) bo chyba nie napiszesz komuś ze wiocha jest bo dołozyl m-pakiet ;) w tym roku rozkładałem, składałem i poprawiałem je czesciej niż niektórzy "pasjonaci" marki myja swoje auta.
Jak byś sam kiedyś podjął sie czegos wiecej niż przykrecenie nowych felg do auta, to byś wiedział z czym sie to wiąże, jak sam zauważyłeś auto jest mocno obniżone jeżdze nim tak wszedzie i po moim dziurawym miescie i po zlotach na których w takim samym stanie odwiedziłem 8 eventów w ciagu 3 miesiecy. Widziałem ze ogladales moje auto jak rozmawialem z chłopakami, mogłes wtedy sie odezwać to bys sie dowiedział ze nie spuszczam sie nad nim jakie to jest najlepsze, albo dlaczego akurat nakrętki do tych felg bo widze ze kompletnie nie czaisz o co chodzi w tym stylu, piszac ze sa z golfa :rotfl:

Dokładnie :)

_________________
Zapraszam! :)
IG: AtlanticSharky
BMW E36 Compact Individual | Atlantis Metallic, M pakiet, Black MHW, BBS RS845, Gwint etc.
BMW X1 E84 sDrive20d | In progress...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Santino -->>"Blue Blood" update 158 foty&100-200
PostNapisane: 15 września 2013, 22:45 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Wiek: 42
Posty: 14133
Lokalizacja: Cieśnina złych przeżyć
Moje BMW: E60
Kod silnika: M57N
Garaż: Na przylądku, w portowej tawernie.
Swistar, te perfekcję ze zdjęć to sobie chyba sam dopowiedziałeś , podobnie jak być może wiele osob piszących w tej galerii. Jakos nigdzie nie widziałem, zeby Santi zachwalał ,ze ma super mega igłę i najlepsze E46 w PL. Dłubie w swoim projekcie z pasją, a to ,ze lubi sobie podrasować fotki, zeby wyglądały lepiej niz te robione komorką to jego sprawa. Szkoda,ze nie powiedziałes mu o swoich uwagach na zlocie, bezposrednio. Teraz troche słabo to wygląda i rozumiem niektore osoby, ktorym sie nie chce nigdzie jezdzic z uwagi na czających się wszędzie sympatycznych kolegów szukających czegoś fajnego do opisania na forum :) Z tego co widzę to Santi jezdzi na rozne zloty, spoty wiec auta raczej sie nie wstydzi.

_________________
Obrazek
Najpiękniejsza na świecie jest Olabmw w mojej becie


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Santino -->>"Blue Blood" update 158 foty&100-200
PostNapisane: 15 września 2013, 22:56 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 13996
Lokalizacja: Ostrów Maz.
Moje BMW: e31 850i
Kod silnika: M70B50
ja akurat uważam, że to jedno z ciekawszych aut na zlocie w Toruniu było

od zawsze mocno kręci mnie to auto, a obecnie na tych rolkach, z tym negatem cieszy moje na germańsko zaprawione oko

szkoda jedynie, że Adam w kółko obracał na cwiare i tylko chwilę zagadalismy

_________________
http://firmaorchidea.pl
http://www.zajazdpodsosnami.pl
http://www.chodowiak.pl
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Santino -->>"Blue Blood" update 158 foty&100-200
PostNapisane: 16 września 2013, 10:16 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 29
Posty: 2578
Moje BMW: F20
Kod silnika: N55B58
Pomimo, że brudas niemiłosierny to uważam, że większe łał robiły felgi z Alpiny, te dla mnie bez szału.



No, ale widać, że projekt jest cały czas w fazie działania, never ending story... Tak rozbudowany projekt nie jest łatwo skończyć, ale kiedyś mam nadzieje, że się uda. Nie udało się pogadać z właścicielem, ciągle ktoś Santi przy Tobie stał, to już mówie trudno.. :P


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Santino -->>"Blue Blood" update 158 foty&100-200
PostNapisane: 16 września 2013, 11:05 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1206
Lokalizacja: Tomaszów Lubelski
Moje BMW: e46 330ci
Kod silnika: m54b30+
Garaż: 330 ci http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 5#p1226185
Frank napisał(a):
Swistar, te perfekcję ze zdjęć to sobie chyba sam dopowiedziałeś , podobnie jak być może wiele osob piszących w tej galerii. Jakos nigdzie nie widziałem, zeby Santi zachwalał ,ze ma super mega igłę i najlepsze E46 w PL. Dłubie w swoim projekcie z pasją, a to ,ze lubi sobie podrasować fotki, zeby wyglądały lepiej niz te robione komorką to jego sprawa. Szkoda,ze nie powiedziałes mu o swoich uwagach na zlocie, bezposrednio. Teraz troche słabo to wygląda i rozumiem niektore osoby, ktorym sie nie chce nigdzie jezdzic z uwagi na czających się wszędzie sympatycznych kolegów szukających czegoś fajnego do opisania na forum :) Z tego co widzę to Santi jezdzi na rozne zloty, spoty wiec auta raczej sie nie wstydzi.


No ale jak by nie było od M5 e39 zdecydowanie lepiej wyglada.
Obrazek

Krytykując autko Adama wydaje mi się że porównujesz je do swojego Z4, auta o innej bryle i pochodzącego z innego stulecia. :D

_________________
ChipTuning, Serwis FAP/DPF/AdBlue
Pełna elektronika samochodowa


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Santino -->>"Blue Blood" update 158 foty&100-200
PostNapisane: 16 września 2013, 13:45 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 30
Posty: 2953
Moje BMW: nie lubi znaków :(
Kod silnika: mityczny
Garaż: in progress
kedzior001 napisał(a):
Krytykując autko Adama wydaje mi się że porównujesz je do swojego Z4, auta o innej bryle i pochodzącego z innego stulecia. :D

i nie umniejszając Twojej z4, to seria na 19" i springach


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Santino -->>"Blue Blood" update 158 foty&100-200
PostNapisane: 16 września 2013, 15:42 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Wiek: 42
Posty: 14133
Lokalizacja: Cieśnina złych przeżyć
Moje BMW: E60
Kod silnika: M57N
Garaż: Na przylądku, w portowej tawernie.
kedzior001 napisał(a):
No ale jak by nie było od M5 e39 zdecydowanie lepiej wyglada.
Kwestia gustu a nie tego jak by było :)

_________________
Obrazek
Najpiękniejsza na świecie jest Olabmw w mojej becie


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Santino -->>"Blue Blood" update 158 foty&100-200
PostNapisane: 16 września 2013, 16:23 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 51
Posty: 817
Lokalizacja: mazury
Moje BMW: Z4 e89, e60 LCI
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=129051
PaTrYk009 napisał(a):
swistar, gruuuuboo poleciałeś :P
w sumie to dobrze,bo widać ile dobre zdjęcie potrafi ukryć "niedoskonałości"
Co nie zmienia faktu że auto na tych zdjęciach wygląda mega :ok:

to tylko moja opinia i jak wyżej napisałem auto na zdjęciach robi robotę.
W realu trochę ogasa, bo ja bym z takimi nadkolami nie przyjechał na spot.
Santino napisał(a):
swistar, widac ze wybiórczo poczytałeś moja galerie, lub też po prostu po ogladałeś obrazki, zawsze możesz poszukać zdania w którym kreuje swoj samochód jako igłe lub skończony projekt.

Pisząc "przereklamowane" nie miałem na myśli Twoich wypowiedzi i zachwalania prze Ciebie auta. Miałem na myśli userów, którzy widzieli auto tylko ze zdjęć i je zachwalają jakie to jest och i ach.
Doskonale wiem, że projekt nie jest skończony, bo tego typu projekty nigdy przeważnie nie kończą się.
Przyznaję, że nie czytałem całych 161 stron.
Santino napisał(a):
To auto nadal ewoluuje,odszedłem od pomysłu robienia kopii B3, zarzucasz mi nie konsekwencje w stylu, ale zamiast patrzec na to jako na kopie alpiny z m pakietowymi dodatkami, pomysl o aucie w m pakiecie z dodatkami alpiny :) bo chyba nie napiszesz komuś ze wiocha jest bo dołozyl m-pakiet ;)

nie nazwę tego wiocha
Santino napisał(a):
w tym roku rozkładałem, składałem i poprawiałem je czesciej niż niektórzy "pasjonaci" marki myja swoje auta.

i chwała Ci za to :padam: ale rozkładanie i składanie o niczym nie świadczy.
Santino napisał(a):
Jak byś sam kiedyś podjął sie czegos wiecej niż przykrecenie nowych felg do auta, to byś wiedział z czym sie to wiąże

może kiedyś dane mi będzie poznać w/w tajniki
Santino napisał(a):
jak sam zauważyłeś auto jest mocno obniżone jeżdze nim tak wszedzie i po moim dziurawym miescie i po zlotach na których w takim samym stanie odwiedziłem 8 eventów w ciagu 3 miesiecy. Widziałem ze ogladales moje auto jak rozmawialem z chłopakami, mogłes wtedy sie odezwać to bys sie dowiedział ze nie spuszczam sie nad nim jakie to jest najlepsze

Nigdzie nie napisałem, że się nad autem spuszczasz.
To, że tak pomodzone to Twój pomieszany styl :ok:
Po prostu byłem w szoku jak można w takim "grubym" projekcie kaleczyć auto trytytkami.
Santino napisał(a):
albo dlaczego akurat nakrętki do tych felg bo widze ze kompletnie nie czaisz o co chodzi w tym stylu, piszac ze sa z golfa :rotfl:

Tu Cię przepraszam, bo fakt nie czaję.
Santino napisał(a):
Co do nadkoli, nadkola w takich projektach robi sie na gotowo po uzyskaniu ostatecznej formy obnizenia, pracy zawieszenia, oraz setupu felga-opona, pisalem wczeszniej ze szukam szerszych rantów to jak Ty sobie wyobrazasz zrobic nadkola, zrobic lakier i po 2 miesiacach robic to od nowa bo felga bedzie dobijac do nadkola? nawet kilkadziesiac kilometrow na zlym spasowaniu potrafi zniszyc lakier i nadkola.

Takim sposobem nigdy nie naprawisz tych nadkoli, bo pewnie za jakiś czas wpadną Ci w oko nowe felgi i cała historia się powtórzy od nowa :hyhy:
Santino napisał(a):
Co do tego wielkiego drutu co znalazles pod maska, to zawieszenie ma matematycznie kilka milionów różnych ustawień, do tego dochodzi sprawa ze trzeba zachować szczelność cisnienia azotu w układzie, biorąc pod uwage ze ciagle testuje rózne ustawienia jest mi latwiej i wygodniej złapać to na trytytki na ta chwile :)

Nie sądzę, że do zmiany-regulacji ustawień zawieszenia potrzebne będzie Ci zdejmowanie, przesuwanie..itd. zbiorniczków. Więc trytytki to drut :mur:
Santino napisał(a):
Doceniam słowa krytyki kiedy są konstruktywne, a Twoje w żadnym podpunkcie takie nie są :) a wg mnie opieraja sie na ignorancji.
Pozdrawiam

pozdrawiam
Frank napisał(a):
Swistar, te perfekcję ze zdjęć to sobie chyba sam dopowiedziałeś , podobnie jak być może wiele osob piszących w tej galerii. Jakos nigdzie nie widziałem, zeby Santi zachwalał ,ze ma super mega igłę i najlepsze E46 w PL. Dłubie w swoim projekcie z pasją, a to ,ze lubi sobie podrasować fotki, zeby wyglądały lepiej niz te robione komorką to jego sprawa. Szkoda,ze nie powiedziałes mu o swoich uwagach na zlocie, bezposrednio. Teraz troche słabo to wygląda i rozumiem niektore osoby, ktorym sie nie chce nigdzie jezdzic z uwagi na czających się wszędzie sympatycznych kolegów szukających czegoś fajnego do opisania na forum :) Z tego co widzę to Santi jezdzi na rozne zloty, spoty wiec auta raczej sie nie wstydzi.

Perfekcję sam sobie dopowiedziałem wcześniej bazując na zdjęciach, bo na zdjęciach wyglądało perfekcyjnie.
No ale chyba nie powiesz mi, że mocowania zbiorniczków oddają piękno ukazywane za każdym razem na fotkach :rotfl:
Santino napisał(a):
swistar, widac ze wybiórczo poczytałeś moja galerie, lub też po prostu po ogladałeś obrazki, zawsze możesz poszukać zdania w którym kreuje swoj samochód jako igłe lub skończony projekt.

Pisząc "przereklamowane" miałem na myśli nie Twoich wypowiedzi i zachwalania prze Ciebie auta. Miałem na myśli userów, którzy widzieli auto tylko ze zdjęć i je zachwalają jakie to jest och i ach.
Fakt mogłem porozmawiać z Santino, ale gdy podeszliśmy oglądać jego auto On gdzieś umknął z boku do innego auta.
Nie sądzę by ludzie się przejmowali sympatycznymi kolegami i z tego powodu nie uczęszczali w zlotach.
kedzior001 napisał(a):
Krytykując autko Adama wydaje mi się że porównujesz je do swojego Z4, auta o innej bryle i pochodzącego z innego stulecia. :D

nie porównałem auta Adama do mojej z4, bo to żadne porównanie.
Kilka e46 było akurat na zlocie doprowadzonych do perfekcji i tak jak na forumowych fotach dobrze wyglądały tak i w realu nic się nie zmieniło.
Chycu napisał(a):
i nie umniejszając Twojej z4, to seria na 19" i springach

tak, seria :ok: kupiona po to by jeździć szybciej niż na zglebionym na maksa aucie.
choć i na springach trzeba sporo uważać.

Więc Santino powodzenia w modzeniu i dążeniu do perfekcji.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Santino -->>"Blue Blood" update 158 foty&100-200
PostNapisane: 16 września 2013, 16:44 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1566
Lokalizacja: KBC
Moje BMW: E36 328 Coupe
Kod silnika: m52b28
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=124186
Frank napisał(a):
Kwestia gustu a nie tego jak by było


Dokładnie kwestia gustu...mnie się tam bardziej stare M5 podoba.

Nie rozumiem czemu tak swistar naskoczył na Ciebie jak projekt nie ukończony nigdzie nie piszesz że jest wszystko cacy git malinka itp.

_________________
Obrazek



Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Santino -->>"Blue Blood" update 158 foty&100-200
PostNapisane: 16 września 2013, 16:45 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 27
Posty: 1915
Lokalizacja: Wrocław
Moje BMW: E36, E84
Kod silnika: M43B16, N47D20C
Garaż: .

Instagram:
https://instagram.com/atlantic_sharky/

E36 Compact 316i
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=151599

X1 E84 sDrive20d
https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=173074
kedzior001 napisał(a):
No ale jak by nie było od M5 e39 zdecydowanie lepiej wyglada.
Obrazek

Na tym foto niezły pokrak :super: Da się całą moc wykorzystać na takiej glebie i takim negatywie? :)

_________________
Zapraszam! :)
IG: AtlanticSharky
BMW E36 Compact Individual | Atlantis Metallic, M pakiet, Black MHW, BBS RS845, Gwint etc.
BMW X1 E84 sDrive20d | In progress...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Santino -->>"Blue Blood" update 158 foty&100-200
PostNapisane: 16 września 2013, 17:39 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 29
Posty: 2578
Moje BMW: F20
Kod silnika: N55B58
Siwy5172, nie da się, było widać to na żywo. Napęd na jedno koło, duży kąt (mniejsza stycznosć opony z podłożem), mokre płyty o strukturze tarki i wynik jest jaki jest...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Santino -->>"Blue Blood" update 158 foty&100-200
PostNapisane: 16 września 2013, 17:43 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 27
Posty: 1915
Lokalizacja: Wrocław
Moje BMW: E36, E84
Kod silnika: M43B16, N47D20C
Garaż: .

Instagram:
https://instagram.com/atlantic_sharky/

E36 Compact 316i
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=151599

X1 E84 sDrive20d
https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=173074
waskii, nie było mnie to nie widziałem ;) To, że mała styczność z ziemią to się domyślam :) Jednak chyba warto mieć takie auto w garażu... Do szybkiej jazdy można kupić sobie drugie :hyhy:

_________________
Zapraszam! :)
IG: AtlanticSharky
BMW E36 Compact Individual | Atlantis Metallic, M pakiet, Black MHW, BBS RS845, Gwint etc.
BMW X1 E84 sDrive20d | In progress...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Santino -->>"Blue Blood" update 158 foty&100-200
PostNapisane: 16 września 2013, 17:47 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 34
Posty: 7716
Lokalizacja: Bolesławiec
Garaż: Mercedes E63 AMG 514KM 2007
Audi A4 b9 2.0TFSI 252KM 2018
to ona nie ma szpery?

_________________
Kiedy ostatni raz wstałeś i pojechałeś na przejażdżkę. Nie dokądś, nie po coś-po prostu by pojeździć. To jest wspaniałe. Bez Telefonu.
Nic mi nie przeszkadza. Tylko ja w mojej małej metalowej skorupie. Czas do myślenia, uporządkowania myśli.
Jeremy Clarkson


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3706 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 157, 158, 159, 160, 161, 162, 163 ... 186  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 7 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL