Bio napisał(a):
Kierownica jest boska, z tym że do drewna i orzechowych skór średnio według mnie pasuje. Listwy z M, w skórze o fakturze carbonu idealanie by tu pasowały.
Tak jak już pisałem wnętrze będzie się stopniowo zmieniać. Jeśli chodzi o listwy z M o fakturze carbonu to gdyby były takie dostępne do e91 z pewnością bym kupił (są oczywiście w M3 e90 i pasują do e91 ale w M3 nie ma obszytego panelu środkowego tak jak pozostałe listwy a po drugie różni się on od paneli w "cywilnych" e9x). Miałem ostatnio możliwość kupna OEM listew w skórze carbonowej z M3 ale e92

. Pozostaje mi tylko obszycie ich na własna rękę lub kupno OEM carbonowych listew performance (ich cena przekracza czterokrotność kosztu obszywania

)
Cytuj:
Gdzie wpina się te kable aby wyświetlacze działały?
To są kable, które doprowadzają prąd do kierownicy (odpowiadają za działanie wyświetlacza i "dyskoteki"

). Według instrukcji montażu kierownicy wpina się je w dwa PINy (1 i 12) w 41PINowej wtyce z kablami która siedzi w module CAS. I nie byłoby z tym problemów, gdyby nie różnice w kolorach kabli, w które trzeba było się wpiąć. W PINie 1 w rzeczywistości siedzi kabel w kolorze czerwonym, a według instrukcji montażu jest tam kabel koloru zielono-brązowego (kabel zielono-brązowy w rzeczywistości jest w PINie 13). Nie sztuką jest puścić z dymem część auta, więc wolałem się upewnić zasięgając porady od "forumowych elektryków" (dzięki
arcisz 
)
Cytuj:
Kierownica fajny bajer ale wkomponowanie tego wyswietlacza w kolo kierownicy delikatnie rzecz ujmujac nie wyszlo im najlepiej.
Ogolnie to strasznie mocno doinwestowujesz to 325i - czemu nie poczekales cierpliwie przy zakupie na ladnie 335i ?
Gdyby się troszkę bardziej przyłożyli to pewnie wyszłoby to lepiej, ale i tak według mnie jest lepiej niż w pierwszej wersji kierownicy Performance.
Nie czekałem na ładne 335i bo pewnie czekałbym do tej pory (w Belgii benzyna BMW to mniej więcej 10% rynku, a może i mniej). Po drugie koszty utrzymania auta z dużym silnikiem benzynowym to tutaj jakieś nieporozumienie (przykładowo ja po zakupie mojego e91 musiałem na start wyłożyć ponad 3tys EUR na rejestrację

). Po trzecie dysponowałem określoną kwotą pieniędzy na auto i żeby kupić 335i z takim przebiegiem jak kupiłem 325i musiałbym duuużo dołożyć (w tych samych pieniądzach mogłem mieć 335i w coupe ale z przebiegiem bliskim 200tys. nad, którym poważnie się zastanawiałem) wybrałem słabsze ale nie zmęczone auto.
Auto doinwestowuję dosyć mocno bo może kiedyś zmieni się jego

Pożyjemy, zobaczymy. Marzy mi się M3 touring
