BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 2 maja 2025, 17:37

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Galerie do działu „Projekty zmodyfikowanych BMW - łap szpadyl definiszyn” są przenoszone wg. opinii i zdania moderatorów oraz administratorów forum.

Celem działu jest pokazanie ciekawych projektów BMW na tym forum, których modyfikacje przeprowadzone są na wysokim poziomie i skupiają się głównie na stronie mechanicznej i przy okazji „niestandardowych” zmianach stylistycznych.

Głównym kryterium oceny jest poziom modyfikacji BMW jak np. kompresor, turbo, upgrade-y zawieszenia, układu hamulcowego, układu wydechowego, ciekawsze SWAPy itp.
BMW przygotowane do sportu, amatorskich wyścigów i weekendowych zabaw



Userzy nie mają możliwości zakładania galerii w tym dziale, galerie są tu przenoszone przez moderatorów i administratorów forum.



Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 1060 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21 ... 53  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: ///david -->> E46 320td IMOLAROT ===>>> 330td swap M57N
PostNapisane: 2 listopada 2014, 12:20 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 7544
Lokalizacja: Tarnów
Moje BMW: E12 520A
Kod silnika: m20b20
Garaż: E12
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=67421&start=400
e46 328ci Santorini Blue
https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6& ... &start=200
E36/7 2.8i
Mini countryman SE
F87
morphi - tylko znajdź używkę z CSL'a ...a nowy ponad 2 tyś zł :rotfl: (to już bardziej się opłaca kupić zestaw eibach albo h&r) Może nieprecyzyjnie się wyraziłem z tym stabilizatorem , mam najgrubszy OEM dostępny bez większych problemów jako używany za rozsądną kasę. Zapłaciłem za niego 250zł i uważam ,że stosunek ceny do poprawy prowadzenia jest perfekcyjny ;)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: ///david -->> E46 320td IMOLAROT ===>>> 330td swap M57N
PostNapisane: 2 listopada 2014, 14:52 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 30373
Lokalizacja: Katowice
Moje BMW: M3
Kod silnika: S65
Garaż: Było:
420iA+ LCI
E91 318dA+ LCI
E39 520iA LCI
Mercedes CL600 V12TT
Mercedes C 180 lift
Mercedes E 350 lift
Mini JCW
Audi A6 3.0TDI
Mercedes CLS 350
Yaris d4d
E90 335iA+
E39 530i LCI
E61 535d+
E91 325d
E46 330i
E46 330dA LCI
E46 330i LCI
E39 540iA NV
E46 330i
E34 520i
///david napisał(a):
a docelowo na przód wleci zestaw z e46 m3


ale poliftowe :)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: ///david -->> E46 320td IMOLAROT ===>>> 330td swap M57N
PostNapisane: 2 listopada 2014, 18:52 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 217
Moje BMW: E84 X1
Kod silnika: N47D20C
jakbyś szukał klienta na ten samochód, to zapraszam. Pasuje mi jego każdy szczegół od koloru po wyposażenie.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: ///david -->> E46 320td IMOLAROT ===>>> 330td swap M57N
PostNapisane: 2 listopada 2014, 19:03 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 45
Posty: 37050
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153718
///david napisał(a):
w moim kompocie który raczej 343km miał nie będzie

czemu nie :chytry:
myślę, że to max, ale realny :]

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: ///david -->> E46 320td IMOLAROT ===>>> 330td swap M57N
PostNapisane: 2 listopada 2014, 19:13 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 649
Lokalizacja: Mińsk Maz.
Moje BMW: E91 335D
Kod silnika: M57N2 306D5
A znasz taki projekt ? Bo gdybać to sobie można.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: ///david -->> E46 320td IMOLAROT ===>>> 330td swap M57N
PostNapisane: 2 listopada 2014, 19:19 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 45
Posty: 37050
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153718
po zmianie turbiny i wtrysków - tak, jest to realne
poszperaj w necie - są wykresy

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: ///david -->> E46 320td IMOLAROT ===>>> 330td swap M57N
PostNapisane: 2 listopada 2014, 20:02 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 649
Lokalizacja: Mińsk Maz.
Moje BMW: E91 335D
Kod silnika: M57N2 306D5
Ja szperam na forum. Jedyne jakie widze to lekko ponad 300 km. Nawet jak ktos zrobi te 320 albo wiecej to zostaje problem wibracji. Moim zdaniem ponad 300 miec to juz chyba tylko po to zeby sie inni podniecali jak to jezdzi.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: ///david -->> E46 320td IMOLAROT ===>>> 330td swap M57N
PostNapisane: 2 listopada 2014, 21:23 
Offline
Forumowicz

Wiek: 45
Posty: 104
Moje BMW: E91/Compact e36
Kod silnika: S50B32
Garaż: BMW X1, Peugeot 208, BMW M3 COMPACT rally S50B32
Fama niesie że David już ma lewą dyszke na mody :rotfl:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: ///david -->> E46 320td IMOLAROT ===>>> 330td swap M57N
PostNapisane: 2 listopada 2014, 21:53 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 7544
Lokalizacja: Tarnów
Moje BMW: E12 520A
Kod silnika: m20b20
Garaż: E12
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=67421&start=400
e46 328ci Santorini Blue
https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6& ... &start=200
E36/7 2.8i
Mini countryman SE
F87
acik nie zapominaj że żony też czasem czytają forum... :]

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: ///david -->> E46 320td IMOLAROT ===>>> 330td swap M57N
PostNapisane: 2 listopada 2014, 21:54 
Offline
Forumowicz

Wiek: 45
Posty: 104
Moje BMW: E91/Compact e36
Kod silnika: S50B32
Garaż: BMW X1, Peugeot 208, BMW M3 COMPACT rally S50B32
Moja nie :super: hehehe


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: ///david -->> E46 320td IMOLAROT ===>>> 330td swap M57N
PostNapisane: 2 listopada 2014, 22:01 
Kunio napisał(a):
Ja szperam na forum. Jedyne jakie widze to lekko ponad 300 km. Nawet jak ktos zrobi te 320 albo wiecej to zostaje problem wibracji. Moim zdaniem ponad 300 miec to juz chyba tylko po to zeby sie inni podniecali jak to jezdzi.


Program 300 Km i 700Nm nie jest problemem przy zdrowej turbinie pomodzonym wydechu i coolerze + wtryski 335d . Natomiast więcej również jest możliwe ale pozostaje problem wibracji przy wyższym momencie bo seryjna nawet nowa podpora wału nie podoła. Zależy to też od programu . :cwaniak:

Przemek530d jeżdził właśnie takim autem , nomen omen jednym z pierwszych tak mocno pomodzonych M57N w PL i z tego co widziałem problemów z codzienna eksploatacją nie było. ;)

Był też kolega ze Szwecji z programem 340/800 bodajże ale turbo to hybryda a sprzegło mocniejsze niż SACHS Performance zaś dwumas był jednomasem - ale poza stwierdzeniem posiadania i objazdy M5 e 60 nic nie wiadomo dokładnie na :P temat tego projektu.


Góra
  
 
 Tytuł: Re: ///david -->> E46 320td IMOLAROT ===>>> 330td swap M57N
PostNapisane: 2 listopada 2014, 22:14 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 7544
Lokalizacja: Tarnów
Moje BMW: E12 520A
Kod silnika: m20b20
Garaż: E12
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=67421&start=400
e46 328ci Santorini Blue
https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6& ... &start=200
E36/7 2.8i
Mini countryman SE
F87
Ja mam skromny plan na gtb2260 z kolektorem i downpipe z e90 i wtryski 219 - zobaczymy co z tego wyjdzie. Chciałbym mieć 3 z przodu ale bez ciśnienia. Jakby się udało jakimś cudem zbliżyć do tych 340 to na pewno nie chciałbym tak dużego momentu , góra 600-630 nm.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: ///david -->> E46 320td IMOLAROT ===>>> 330td swap M57N
PostNapisane: 2 listopada 2014, 22:19 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 649
Lokalizacja: Mińsk Maz.
Moje BMW: E91 335D
Kod silnika: M57N2 306D5
Wątpię żeby Ci się to zmieściło ze względu na spręzarkę klimy. Zauważ że kolektor z E90 ma wylot między 2 i 3 garem, więc jak przesuniesz turbo do przodu to raczej nie wejdzie.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: ///david -->> E46 320td IMOLAROT ===>>> 330td swap M57N
PostNapisane: 2 listopada 2014, 22:45 
///david napisał(a):
Ja mam skromny plan na gtb2260 z kolektorem i downpipe z e90 i wtryski 219 - zobaczymy co z tego wyjdzie. Chciałbym mieć 3 z przodu ale bez ciśnienia. Jakby się udało jakimś cudem zbliżyć do tych 340 to na pewno nie chciałbym tak dużego momentu , góra 600-630 nm.

Moje byłe 330Cd miało ostateczny program od Mastersa 286/611 i jezdziło sie przyjemnie. Moment wstawał dośc szybko więc pomiędzy 2200/2800 obr było delikatne 'dyydyydyyyy' wałem przez ułamek sekundy potem cisza ,podobnie przy vmaxie i licznikowych 260 km/h żadnych drgań nie było ale fakt ze wymieniłem wszystkon co mogłoby je powodować.
O program 290/600 możesz być spokojny i na pewno go osiagniesz bez drgań i z właściwym EGT.Zaś wyższy np. 300/620 jest równiez w Twoim zasięgu. Ja na Twoim miejscu wybrałbym się do R performance zresztą ja też u Witka beda robił remap 2015 w swoim e92. :ok:

Tylko doświadczony tuner z odpowiednią hamownią powinien grzebać w Twoim aucie. :cisza:


Góra
  
 
 Tytuł: Re: ///david -->> E46 320td IMOLAROT ===>>> 330td swap M57N
PostNapisane: 2 listopada 2014, 23:15 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 7544
Lokalizacja: Tarnów
Moje BMW: E12 520A
Kod silnika: m20b20
Garaż: E12
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=67421&start=400
e46 328ci Santorini Blue
https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6& ... &start=200
E36/7 2.8i
Mini countryman SE
F87
sirek myślę, że GCS poradzi sobie bez większych problemów na tym samym poziomie co masters albo r performance. Wynik jaki miałeś w poprzednim 330cd by mnie jak najbardziej zadowolił...na początek :P

Co do gtb2260 i kolektora z e90 to dałeś mi do myślenia kunio :zdegustowany:
Liczyłem na to , że jakoś się to zmieści bo po Twoich przygodach z hybrydami nie chciałbym sie bawić w taką przeróbkę :]

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: ///david -->> E46 320td IMOLAROT ===>>> 330td swap M57N
PostNapisane: 2 listopada 2014, 23:25 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 649
Lokalizacja: Mińsk Maz.
Moje BMW: E91 335D
Kod silnika: M57N2 306D5
No widać gołym okiem jak wygląda kolektor z E90 przecież ;) Bo domyslam się ze chodzi o ten z wersji 235KM. Skoro w nim wylot jest między 2 i 3 cylindrem to tak jakby w M47N w miejsce seryjnej turbiny chciał zamontować GT2056 - przeszkadza sprężarka klimy.
Gdyby nie ta sprężarka już dawno miałbym u siebie GT2056 ;) W E90 jest po drugiej stronie.
Zawsze jest opcja wyspawania kolektora na wzór ori z łączeniem na opaskę. Ale to już spory koszt, a i pękać może. A hybrydy nie polecam, bo sam wiesz jak to bywa ;)
Moim zdaniem najlepiej zrobić ok 270-280KM z płaskim momentem i się cieszyć


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: ///david -->> E46 320td IMOLAROT ===>>> 330td swap M57N
PostNapisane: 3 listopada 2014, 18:01 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 7544
Lokalizacja: Tarnów
Moje BMW: E12 520A
Kod silnika: m20b20
Garaż: E12
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=67421&start=400
e46 328ci Santorini Blue
https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6& ... &start=200
E36/7 2.8i
Mini countryman SE
F87
taki tam filmik na pamiątkę przed dalszymi modami, oczywiście z niemieckiego autobahn'u :P



przyspieszenie 0-100 mierzone aplikacją "car power" (w zależności od startu) to od 6,7 do 6,3 :)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: ///david -->> E46 320td IMOLAROT ===>>> 330td swap M57N
PostNapisane: 3 listopada 2014, 18:05 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 45
Posty: 37050
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153718
100-200 nie jest źle, ale sporo zapasu jest na mody ;)

PS jak pisałeś - im szybciej tym lepiej się zbiera :P

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: ///david -->> E46 320td IMOLAROT ===>>> 330td swap M57N
PostNapisane: 3 listopada 2014, 18:07 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 7544
Lokalizacja: Tarnów
Moje BMW: E12 520A
Kod silnika: m20b20
Garaż: E12
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=67421&start=400
e46 328ci Santorini Blue
https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6& ... &start=200
E36/7 2.8i
Mini countryman SE
F87
dosyć ciężko się nagrywa , jedzie i zmienia biegi. Pewnie by było trochę szybciej gdybym ruszał z 3 a nie z 4 ;)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: ///david -->> E46 320td IMOLAROT ===>>> 330td swap M57N
PostNapisane: 3 listopada 2014, 18:09 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 45
Posty: 37050
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153718
koniecznie swap na automat ;)

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 1060 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21 ... 53  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 9 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL