BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 2 maja 2025, 13:22

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Galerie do działu „Projekty zmodyfikowanych BMW - łap szpadyl definiszyn” są przenoszone wg. opinii i zdania moderatorów oraz administratorów forum.

Celem działu jest pokazanie ciekawych projektów BMW na tym forum, których modyfikacje przeprowadzone są na wysokim poziomie i skupiają się głównie na stronie mechanicznej i przy okazji „niestandardowych” zmianach stylistycznych.

Głównym kryterium oceny jest poziom modyfikacji BMW jak np. kompresor, turbo, upgrade-y zawieszenia, układu hamulcowego, układu wydechowego, ciekawsze SWAPy itp.
BMW przygotowane do sportu, amatorskich wyścigów i weekendowych zabaw



Userzy nie mają możliwości zakładania galerii w tym dziale, galerie są tu przenoszone przez moderatorów i administratorów forum.



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3081 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22 ... 155  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: deejeys -->> E46 - 320Cd | US | Performance | Jesień str15 |
PostNapisane: 29 października 2011, 15:26 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 34
Posty: 9899
Moje BMW: E46Coupe
Garaż: /E46Turbo
320Cd @ 2.5 M50Turbo.
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=86&t=94261
kristoff8112 napisał(a):
Wydech masz w przelocie? czy tylko RM6 końcowy?


W tej chwili tylko końcowy :) Przelot już dawno w planach ale jakoś ciągle nie mogę się zebrać, żeby poszukać kogoś kto mi to zrobi w okolicy. Gościowi co zakładał mi końcowy się nie chciało bo powiedział, że raz to robił i kupę roboty :zdziwko: no ale co tam, jego problem. No a co do wydechu... Wątpię, że wydechem ugram coś, jeśli chodzi o czas.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: deejeys -->> E46 - 320Cd | US | Performance | Jesień str15 |
PostNapisane: 29 października 2011, 15:30 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 3604
Lokalizacja: Sin City
Moje BMW: E39 525I
Kod silnika: M54B25
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=146009
Jeśli chodzi o czas, to może nic, ale wydaje mi się, że powinno być bardziej elastycznie :P

_________________
Obrazek
OCEŃ MOJE E39


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: deejeys -->> E46 - 320Cd | US | Performance | Jesień str15 |
PostNapisane: 29 października 2011, 22:49 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 247
Lokalizacja: space
Moje BMW: e46 320i
Kod silnika: M43
byku1600 napisał(a):
Lusterka a'la M3 ;)


a skladają się elektrycznie ? :) fajnie wyglądają przyznam.

deejeys napisał(a):
że raz to robił i kupę roboty :zdziwko: no ale co tam, jego problem. No a co do wydechu... Wątpię, że wydechem ugram coś, jeśli chodzi o czas.


Hehe mi to koleś ogarnął w 3 godz. gotowy był tylko downpipe od RM ale do tego jest jeszcze troszke spawania uchwytów. No i od tłumika AWG potem już sam spawał rure. Moim zdaniem ugrasz jakieś 0,2-0,3 sec ;) katy sporo trzymają. Masz jeszcze zrobiony większy IC wiec dolot jak i wylot wydajniejszy. Ja widze jak u mnie się zmienilo. Co prawda nie mam pomiarów ale jest niebo lepiej no i głośniej ;)

P.S. dał byś jakieś fotki z montaży IC :P


Ostatnio edytowano 30 października 2011, 21:39 przez kristoff8112, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: deejeys -->> E46 - 320Cd | US | Performance | Jesień str15 |
PostNapisane: 29 października 2011, 23:26 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 3530
Lokalizacja: Myślenice
Moje BMW: 330ci
Kod silnika: M54B30
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=99809
deejeys, z tego co czytałem nie ma większego tylko inny :P
kristoff8112 napisał(a):
Masz jeszcze zrobiony większy IC wiec dolot jak i wylot wydajniejszy
jeśli sie ma większe turbo to zmiana ic ma sens tak to tylko większy lag :P
kristoff8112 napisał(a):
Moim zdaniem ugrasz jakieś 2-3 sec
samym wydechem to zbije może z 1-2 setne
kristoff8112 napisał(a):
prawda nie mam pomiarów ale jest niebo lepiej no i głośniej
chyba Cię wydaje bo głośniej chodzi

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: deejeys -->> E46 - 320Cd | US | Performance | Jesień str15 |
PostNapisane: 29 października 2011, 23:47 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 1424
Lokalizacja: Nowy Tomyśl
Moje BMW: E39 535i 2002r.
Kod silnika: M62B35
Jak na 2.0 w dieslu to daje rade :) Chyba jedyne e46 gdzie leży mi z przodu zderzak od M3 :) Ładny masz kolorek :)

_________________
BMW E39 535i 2002r. M-PAKIET TITAN SILBER ---> http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=130515

FIAT 126p 89r. SWAP 1.2 MPI SZARY OSLO ---> http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=117258&p=1443592#p1443592

viewtopic.php?f=6&t=130515


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: deejeys -->> E46 - 320Cd | US | Performance | Jesień str15 |
PostNapisane: 30 października 2011, 01:53 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 34
Posty: 9899
Moje BMW: E46Coupe
Garaż: /E46Turbo
320Cd @ 2.5 M50Turbo.
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=86&t=94261
kristoff8112 napisał(a):
P.S. dał byś jakieś fotki z montaży IC



No tylko kwestia, że montaż był tak banalny, tak szybki, że nie było sensu robić fotek... Mając wszystkie graty byłbym teraz w stanie zrobić to w 10min...

Do wzmocnienia czołowego przykręciłem na istniejące już śrubki kątownik perforowany. Odciąłem szybkozłączki ori IC, wsadziłem po trochu z 14cm kwasówki (na strone) w nie i założyłem obejmy. Następnie Podwiesiłem IC (śruba gwintowana 6mm, nakrętka z góry kątownika + z dołu ) założyłem kolanka na IC (trzeba lekko podciąć je od strony coolera) dokręciłem obejmy i gotowe... Nawet zderzaka nie ściągałem...


Polecam FMIC.pl jeśli chodzi o jakość produktu wzorowa! ;)


kristoff8112 napisał(a):
Masz jeszcze zrobiony większy IC wiec dolot jak i wylot wydajniejszy


Nie, większy to on zbytnio nie jest :) Za to wydajniejszy tak! Nie chciałem niepotrzebnie zwiększać objętości dolotu, bo negatywnie działało by to na turbo, musiało by się więcej namęczyć żeby napompować zadane ciśnienie. Czasem po wyjściu z auta po szybszej jeździe sprawdzam stronę "zimną" i jest naprawdę zimna :)



kristoff8112 napisał(a):
Co prawda nie mam pomiarów ale jest niebo lepiej no i głośniej


Głośniej to ja nie chcę, tak jak teraz jest w sam raz, nie lubie jak wydech jest za głośny...

Aczkolwiek katy wylecą, coś tam będzie się ogarniać... :)


KoberNT, dzięki ;)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: deejeys -->> E46 - 320Cd | US | Performance | Jesień str15 |
PostNapisane: 30 października 2011, 03:10 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 3604
Lokalizacja: Sin City
Moje BMW: E39 525I
Kod silnika: M54B25
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=146009
kristoff8112 napisał(a):
Moim zdaniem ugrasz jakieś 2-3 sec


O czym Ty w ogóle mówisz? Zastanów się czasem zanim coś napiszesz...

_________________
Obrazek
OCEŃ MOJE E39


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: deejeys -->> E46 - 320Cd | US | Performance | Jesień str15 |
PostNapisane: 30 października 2011, 10:46 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 3530
Lokalizacja: Myślenice
Moje BMW: 330ci
Kod silnika: M54B30
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=99809
deejeys napisał(a):
Polecam FMIC.pl jeśli chodzi o jakość produktu wzorowa!
to chinole marnej jakości,robiłeś test szczelnośći ..? :hyhy:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: deejeys -->> E46 - 320Cd | US | Performance | Jesień str15 |
PostNapisane: 30 października 2011, 12:58 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 34
Posty: 9899
Moje BMW: E46Coupe
Garaż: /E46Turbo
320Cd @ 2.5 M50Turbo.
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=86&t=94261
Nightfox, ok , ja widzę, że strasznie dużo jarasz ostatnio, jak nie 330i pali ci mniej niż 316i :rotfl: , ścigasz się z policyjną alfą :rotfl: , teraz piszesz o czymś, czego zapewne nawet na oczy nie widziałeś, i z góry zakładasz, że nie jest szczelne :rotfl: Nieszczelność widziałbym od razu, bo pojawił by się olej, pociło by się coś. Kontrolowałem już 2 razy, bo nie byłem pewny czy kwasówka się nie wysunie (ale jest ok).


StreetFire7, tzn ja myślę, że kristoff8112, chodziło o 0,2-0,3 sek ;)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: deejeys -->> E46 - 320Cd | US | Performance | Jesień str15 |
PostNapisane: 30 października 2011, 13:20 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 3530
Lokalizacja: Myślenice
Moje BMW: 330ci
Kod silnika: M54B30
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=99809
deejeys napisał(a):
bo pojawił by się olej
:rotfl: :rotfl: chyba nie masz pojęcia a tym co piszesz.
deejeys napisał(a):
teraz piszesz o czymś, czego zapewne nawet na oczy nie widziałeś
zapewniam Cię że miałem w rękach tego chinola i miałem z garreta,forge itd
deejeys napisał(a):
Nightfox, ok , ja widzę, że strasznie dużo jarasz ostatnio, jak nie 330i pali ci mniej niż 316i , ścigasz się z policyjną alfą
:rotfl: to że ty srasz w pory jak widzisz pałyto nie moja sprawa.do reszty się nie wypowiadam,.bo każdy normalnie myślący sądzi tak samo :)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: deejeys -->> E46 - 320Cd | US | Performance | Jesień str15 |
PostNapisane: 30 października 2011, 13:53 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 1079
Lokalizacja: Koszalin / Oslo
Moje BMW: e90 m3
Kod silnika: S65
Garaż: było e92 M3 https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=89&t=171247
Nie wiem czemu wszyscy tak się spinają. To 6.8s jest do 100 jest jak najbardziej realne. Ciekawi mnie jaki czas miałbyś na 1/4 mili. Do 3 biegu to auto jest naprawde szybkie. Potem puchnie w stosunku do benzyny która na 4 biegu już leci praktycznie do końca. Gdyby postawić pachołek na 400 metrze to z tych aut z którymi się ścigałeś szybsza byłaby tylko 740 ;), która zaznaczam też jest po modach.
Oczywiście pomijany jest bardzo ważny fakt. W dieslu 255 z tyłu, a w 328 felgi 16 cali i kapcie 215 ? 205 ? Gdyby tak zamienić koła to benzyny dostałyby kare na całej długości ;)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: deejeys -->> E46 - 320Cd | US | Performance | Jesień str15 |
PostNapisane: 30 października 2011, 14:35 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 34
Posty: 9899
Moje BMW: E46Coupe
Garaż: /E46Turbo
320Cd @ 2.5 M50Turbo.
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=86&t=94261
Nightfox, to Ty nie wiesz o czym piszesz, aczkolwiek nie będę dyskutował z tobą, bo to nie ma sensu.


JeD, dzięki :hug: Widziałem filmik na YT, zazdroszcze... U nas takie akcję, żeby się sprawdzić nie istnieją :(

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: deejeys -->> E46 - 320Cd | US | Performance | Jesień str15 |
PostNapisane: 30 października 2011, 15:57 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 1079
Lokalizacja: Koszalin / Oslo
Moje BMW: e90 m3
Kod silnika: S65
Garaż: było e92 M3 https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=89&t=171247
deejeys u nas niestety też nie :(. Ja na tego spota pojechałem do Kluczewa pod Szczecin 150 km, ale warto było bo atmosfera i zabawa na spotach BMW klub Sczecin jest :super:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: deejeys -->> E46 - 320Cd | US | Performance | Jesień str15 |
PostNapisane: 30 października 2011, 16:50 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 3530
Lokalizacja: Myślenice
Moje BMW: 330ci
Kod silnika: M54B30
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=99809
deejeys napisał(a):
aczkolwiek nie będę dyskutował z tobą, bo to nie ma sensu
nie mam zamiaru się chwalić ale o silnikach turbodoładowanych wiem wszystko a Ty pisząc
deejeys napisał(a):
Nieszczelność widziałbym od razu, bo pojawił by się olej, pociło by się coś
to brak podstawowej wiedzy.
jeśli by się coś pociło lub byłby olej w ic to za tobą byłaby chmura dymu.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: deejeys -->> E46 - 320Cd | US | Performance | Jesień str15 |
PostNapisane: 30 października 2011, 19:27 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 34
Posty: 9899
Moje BMW: E46Coupe
Garaż: /E46Turbo
320Cd @ 2.5 M50Turbo.
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=86&t=94261
W teorii tak, w rzeczywistości nie. Odma puszcza olej do dolotu, przez turbo też jego śladowe ilości (sprawne turbo) się przedostają. I po prostu zawsze jakiś tam film na ściankach jest. Wystarczył delikatny luz na gwincie przy wtrysku metanolu i w miejscu "przebicia" zaraz pojawił się "ślad".


Chmury dymu nie ma za mną, oleju również nie bierze pomiędzy wymianami. Uważam, że wszystko jest w normie.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: deejeys -->> E46 - 320Cd | US | Performance | Jesień str15 |
PostNapisane: 30 października 2011, 19:38 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 3604
Lokalizacja: Sin City
Moje BMW: E39 525I
Kod silnika: M54B25
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=146009
Nightfox napisał(a):
nie mam zamiaru się chwalić ale o silnikach turbodoładowanych wiem wszystko a Ty pisząc


Po pierwsze właśnie się chwalisz.
Po drugie mądry człowiek wie czego nie wie, a Ty twierdząc, że wiesz wszystko trochę łamiesz tę zasadę. Jestem pewny, że nie raz w życiu rozłożysz ręce, aczkolwiek życzę Ci, żebyś nie musiał.

deejays, mam nadzieję, że chodziło o ułamki sekund bo wyszło na fanaberie z tymi 2-3 sekundami :)

_________________
Obrazek
OCEŃ MOJE E39


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: deejeys -->> E46 - 320Cd | US | Performance | Jesień str15 |
PostNapisane: 30 października 2011, 19:49 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 3530
Lokalizacja: Myślenice
Moje BMW: 330ci
Kod silnika: M54B30
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=99809
StreetFire7 napisał(a):
Ty twierdząc, że wiesz wszystko trochę łamiesz tę zasadę
troszke przesadziłem że wiem wszystko :wstyd: do końca nie byłem pewny stwierdzeniem deejeys, o
deejeys napisał(a):
bo pojawił by się olej
śladowe ilości muszą być to fakt ale widziałem ludzi z zalanymi ic do połowy i twierdzili że to też śladowe ilości :rotfl: z mojej strony koniec OT w temacie zacna Furka by długo śmigała i bezproblemowo :ok:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: deejeys -->> E46 - 320Cd | US | Performance | Jesień str15 |
PostNapisane: 30 października 2011, 22:06 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 247
Lokalizacja: space
Moje BMW: e46 320i
Kod silnika: M43
StreetFire7 napisał(a):
O czym Ty w ogóle mówisz? Zastanów się czasem zanim coś napiszesz...



Właśnie czasem się zastanawiam ale nie wypadło na to "czasem". Nie bądź taki ho ho wszyscy wiedzą o ile chodzi. Błąd przy pisaniu chodzi o 2-3 decysekundy.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: deejeys -->> E46 - 320Cd | US | Performance | Jesień str15 |
PostNapisane: 31 października 2011, 01:29 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 4
Jak zwykle musi się znaleźć ktoś, kto nie ma o czymś pojęcia, ale będzie się o to kłócić do ostatniego.
Nightfox - widziałeś kiedykolwiek te coolery? Ja miałem ich w rękach setki i gwarantuje, że żaden nie był nieszczelny - ba, latają na nich samochody mające po 500-700km na doładowaniu po 2-2,5b i jakoś żaden właściciel tych aut nie narzekał. Poza tym ku twemu zdziwieniu, posiadają one bardzo wydajne rdzenie, dzięki czemu temperatura w dolocie rzadko kiedy przekracza 10 stopni w stosunku do temperatury otoczenia. Do Twojej wiadomości dodam, że każdy jeden nieszczelny cooler, ze sprawna czy też padniętą turbiną, będzie miał widoczną plamę od oleju. Ciśnienie wypycha nawet niewielkie ilości oleju na zewnątrz, przez co tłuste miejsce szybko oblepia się "brudem" dając nam widoczną plamę. Zamiana intercoolera przy seryjnym turbo nie ma sensu, tylko zwiększa laga? Kolejny raz nie trafiłeś, do tego podwójnie. Wydajniejszy cooler bardzo pomaga nawet przy seryjnym configu, bo tak szybko nie "puchnie". Tym samym dając w palnik 3 razy pod rząd na seryjnym coolerze, przy ostatnim przejeździe samochód nie będzie jechać, a na wydajniejszym coolerze ciągle będzie żwawy. Większy cooler zwiększy laga? A to też dobre. Chcesz powiedzieć, że kilkadziesiąt/kilkaset cm3 dolotu zwiększy turbo dziurę? Turbo jak zacznie dmuchać, to nabija powietrze w ogromnym tempie (polecam przestudiowanie map kompresorów, o ile cokolwiek z nich rozumiesz), więc ta różnica w teorii może i istnieje, ale nie w praktyce. Podsumowując, nie wszystko co chińskie = be, a wypowiadając się na jakiś temat proponuję poczytać trochę for, pogadać z ludźmi i dopiero później opowiadać głupoty.
Pozdrawiam, mrowczan


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: deejeys -->> E46 - 320Cd | US | Performance | Jesień str15 |
PostNapisane: 31 października 2011, 11:36 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 3530
Lokalizacja: Myślenice
Moje BMW: 330ci
Kod silnika: M54B30
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=99809
mrowczan,
mrowczan napisał(a):
widziałeś kiedykolwiek te coolery?
Nightfox napisał(a):
zapewniam Cię że miałem w rękach tego chinola i miałem z garreta,forge itd
mrowczan napisał(a):
latają na nich samochody mające po 500-700km na doładowaniu po 2-2,5b
hehe Seryjna turbina przy dużym doładowaniu potrafi zagrzać powietrze i do 100*C zabija gorsze intercoolery (poza temperatura ) ilością i szybkością przepływu
mrowczan napisał(a):
Większy cooler zwiększy laga?
nie tyczy to coolera dobrej jakości ale chinola zobacz na rdzenie dobrego coolera a chinola
mrowczan napisał(a):
Turbo jak zacznie dmuchać, to nabija powietrze w ogromnym tempie
zależy jaka ''suszarka'' jak mała to Lag.juz miałem nie pisać w temacie wyraziłem swoją opinie i tyle.mozliwe że jest temat o turbo etc. możemy tam podyskutować ;)

http://images.andale.com/f2/104/107/243 ... C05114.JPG
http://img8.imageshack.us/img8/7531/intercoolera2.jpg
Chinol
http://i33.photobucket.com/albums/d100/ ... C00266.jpg

http://i33.photobucket.com/albums/d100/ ... C00267.jpg
forge
http://home.comcast.net/~jedi801/ic_02.gif
greddy
to tak dla porównania

_________________
Obrazek


Ostatnio edytowano 31 października 2011, 17:02 przez Nightfox, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3081 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22 ... 155  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 6 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL