BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 2 maja 2025, 13:23

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Galerie do działu „Projekty zmodyfikowanych BMW - łap szpadyl definiszyn” są przenoszone wg. opinii i zdania moderatorów oraz administratorów forum.

Celem działu jest pokazanie ciekawych projektów BMW na tym forum, których modyfikacje przeprowadzone są na wysokim poziomie i skupiają się głównie na stronie mechanicznej i przy okazji „niestandardowych” zmianach stylistycznych.

Głównym kryterium oceny jest poziom modyfikacji BMW jak np. kompresor, turbo, upgrade-y zawieszenia, układu hamulcowego, układu wydechowego, ciekawsze SWAPy itp.
BMW przygotowane do sportu, amatorskich wyścigów i weekendowych zabaw



Userzy nie mają możliwości zakładania galerii w tym dziale, galerie są tu przenoszone przez moderatorów i administratorów forum.



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3081 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23 ... 155  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: deejeys -->> E46 - 320Cd | US | Performance | Jesień str15 |
PostNapisane: 31 października 2011, 12:08 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 3604
Lokalizacja: Sin City
Moje BMW: E39 525I
Kod silnika: M54B25
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=146009
Panowie, zalozcie sobie temat o IC i się tam dochodźcie. Nie zaśmiecajcie koledze galerii.

_________________
Obrazek
OCEŃ MOJE E39


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: deejeys -->> E46 - 320Cd | US | Performance | Jesień str15 |
PostNapisane: 31 października 2011, 12:09 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 4
Powtórze jeszcze raz - prosze Cie, nie wypowiadaj się na tematy, o których nie masz pojęcia, bo swoją wiedzę opierasz na nietrafnych domysłach i opiniach kolegów. Wiem, do jakich temperatur nagrzewa się powietrze w dolocie, co tym bardziej obrazuje to, jak bardzo wydajne muszą być te rdzenie, skoro różnica w temp wynosi max 10 stopni.
"nie tyczy to coolera dobrej jakości ale chinola zobacz na rdzenie dobrego coolera a chinola" - większego idiotyzmu nie słyszałem. Że co, chiński cooler zwiększa objętość dolotu a tym samym laga, a przy firmowym, który też ją zwiększa, lag pozostaje bez zmian? Pogrążasz się z każdym kolejnym zdaniem, więc powtórzę - nie masz pojęcia lub Ci się zdaje - nie wypowiadaj się. Turbina nabija kilka-kilkanaście-kilkadziesiąt milionów cm3 na minutę i faktycznie, 100cm3 większy dolot zwiększy laga, gratuluje wyobraźni. Chociaż zapomniałem, że w tym przypadku, wg Twoich teorii, fizyka oddziaływuje tylko na chiński intercooler, bo przy firmowym IC zwiększająca się objętość najwidoczniej nie wymaga nabicia powietrzem. Co do zdjęć rdzeni widzę, że jesteś kilka ładnych lat wstecz - opisywany powyżej, chiński intercooler ma rdzeń nowego, drugiego typu - ten z lewej:
http://www.fmic.pl/turbo/icrdzen.jpg
Tym samym jest identyczny jak ten Greddy, a lepszy od Forge (ogromne odstępy pomiędzy aluminiowymi elementami - jak to ma odbierać ciepło)? Wydaje się dziwne, że cooler za 300zł dorównuje tym za 3000zł, ale jak widać intecoler to nie statek kosmiczny, da się tanim kosztem zrobić dobry produkt.
Jeśli masz dalej pisać jakieś wyssane z palca teorie i tworzyć nowe prawa fizyki - proszę, nie pisz, bo robisz tylko z siebie pośmiewisko.
Pozdrawiam, mrowczan


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: deejeys -->> E46 - 320Cd | US | Performance | Jesień str15 |
PostNapisane: 31 października 2011, 12:17 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 3530
Lokalizacja: Myślenice
Moje BMW: 330ci
Kod silnika: M54B30
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=99809
mrowczan napisał(a):
jak bardzo wydajne muszą być te rdzenie, skoro różnica w temp wynosi max 10 stopni.
nie ośmieszaj się :rotfl: widzę że sprzedajesz chinole i opierasz doświadczenia brane z kosmosu lub z zapewnień dostawcy powodzenia :ok:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: deejeys -->> E46 - 320Cd | US | Performance | Jesień str15 |
PostNapisane: 31 października 2011, 12:42 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 4
Każdy widzi, kto robi z siebie kretyna - ja podaję argumenty, Ty teorie wyssane z palca. Mierzyłeś temp w dolocie na chińczyku? Nie, a ja mierzyłem i mówię tak, jak jest. Szkoda, że ciągle mamy zacofany naród kierujący się stereotypami, ale na to nic się nie poradzi. Stronę wcześniej pisałem, jakie moce osiągają auta i przy jakich doładowaniach właśnie na tych nieszczelnych, zwiększających laga i źle chłodzących intercoolerach - każdy sam wyciągnie odpowiednie wnioski. Domyślam się, że nigdy nie miałeś auta turbodoładowanego, nigdy go nie modziłeś, nie byłeś na hamowni, nie logowałeś itd, więc Twoje teorie naprawdę mają się nijak do rzeczywistości. Dziwnym trafem te coolery bierze Digitun, Dynosoft, Shift-R, Cinsoft, Compsport, ProjectXs, G-Garage, Mickey Garage,V-Tech i wielu innych, ale widocznie oni się nie znają - przecież Ty wiesz lepiej. Tym czasem koniec OT, bo rozmowa z ludźmi nieprzyjmującymi niesatysfakcjonujących informacji z zewnątrz nie ma sensu.
Pozdrawiam, mrowczan


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: deejeys -->> E46 - 320Cd | US | Performance | Jesień str15 |
PostNapisane: 31 października 2011, 14:11 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 3530
Lokalizacja: Myślenice
Moje BMW: 330ci
Kod silnika: M54B30
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=99809
mrowczan napisał(a):
ja podaję argumenty, Ty teorie wyssane z palca
jaki to argumet jak nawet nie pokazałeś ani jednego projektu na chińczyku które ma 700KM :rotfl:
mrowczan napisał(a):
Szkoda, że ciągle mamy zacofany naród kierujący się stereotypami
dokładnie szkoda chiński rynek zalewa nas Gównem a niektóre osoby tego nie widzą.
wymieniłeś pare firm które wkładaja chinola z oszczędności by tylko na papierku jechało i wypluło dużo KM na Hamowni.
nawet się nie przywitałeś więc nie wiem czemu odpisuje na twoje brednie.tym razem na pewno jest to mój ostatni post. Pozdrawiam :spi:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: deejeys -->> E46 - 320Cd | US | Performance | Jesień str15 |
PostNapisane: 31 października 2011, 14:36 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 4
Fiat Ritmo 2.0 16vt 4x4 750km z najlepszym oficjalnym czasem na 1/4 10.7s, nieoficjalnym 10.2s (szybszy od Bugatti Veyrona) jeździ na chińczyku 450x300x76mm - wystarczy? Skoro wymienione przeze mnie firmy uważasz za budżetowe, to w tym momencie postawiłeś kropkę nad "i" potwierdzającą to, że nie masz ŻADNEGO pojęcia o tuningu, skoro ich nie znasz. Jak już mówiłem - nie widziałeś, nie wiesz, a się wypowiadasz. Koniec OT, pozdrawiam.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: deejeys -->> E46 - 320Cd | US | Performance | Jesień str15 |
PostNapisane: 31 października 2011, 16:43 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 5199
Moje BMW: E46
Kod silnika: m52tub28
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=112464
StreetFire7 napisał(a):
Panowie, zalozcie sobie temat o IC i się tam dochodźcie. Nie zaśmiecajcie koledze galerii.
:cisza: :cisza: :cisza:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: deejeys -->> E46 - 320Cd | US | Performance | Jesień str15 |
PostNapisane: 31 października 2011, 16:52 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 3530
Lokalizacja: Myślenice
Moje BMW: 330ci
Kod silnika: M54B30
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=99809
dalsza dyskusja toczy się na pw więc :ok:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: deejeys -->> E46 - 320Cd | US | Performance | Jesień str15 |
PostNapisane: 31 października 2011, 16:53 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 34
Posty: 9899
Moje BMW: E46Coupe
Garaż: /E46Turbo
320Cd @ 2.5 M50Turbo.
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=86&t=94261
Tzn mi to nie przeszkadza, jeżeli jest przekazywana w tym miejscu jakaś ważna wiedza - a wg mnie w tej chwil jest. Nie sztuka wydać 3000zł za IC jak można to samo kupić za 300zł i nie płacić za napis.

A , i zdjęcie wnętrza które dał mrowczan, jest 100% zgodne. U mnie też jest tak dużo wewnątrz tych "rzeberek" :)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: deejeys -->> E46 - 320Cd | US | Performance | Jesień str15 |
PostNapisane: 1 listopada 2011, 01:07 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 6907
Lokalizacja: JP
deejeys napisał(a):
Nie sztuka wydać 3000zł za IC jak można to samo kupić za 300zł i nie płacić za napis.


Nie placisz 2700 zl za napis ;) W przypadku motoryzacji (i takze innych branz, choc nie wszystkich) konkurencja jest tak silna, ze porownywalne jakosciowo produkty moga co najwyzej roznic sie od siebie o jakies 10-15% ceny (w gore lub w dol, w zaleznosci od polityki producenta/importera/dystrybutora), jedyny wyjatkiem jest posiadanie patentu na jakies rozwiazanie wylaczajacego dzialalnosci konkurencji (wtedy droga jest wolna i cene reguluje wylacznie popyt). Jezeli wiec ktos wciska Ci bajke, ze produkt sprzedawany za 300 zl jest rownie dobry co ten za 3000 zl i, ze roznia sie wylacznie logiem to nie jest to prawda.

W przypadku intercoolerow, wiekszosc topowych firm nie produkuje ich w Chinach, co najwyzej zamawiaja tam rdzenie, chronia tym samym swoja wiedze i doswiadczenie. Wbrew temu co napisano w tym temacie, rdzen i jego ksztalt jest tylko jedna z kilku rzeczy skladajacych sie na poprawnie zaprojektowany intercooler, rownie wazna jest jego restrykcyjnosc - co z tego, ze cooler bedzie mial potezna powierzchnie oddajaca cieplo jezeli bedzie powodowal spadek cisnienia wewnatrz (tym samym powodujac lag). Zupelnie oddzielna sprawa sa tez zbiorniki po obu stronach, w ich ksztalcie tkwi wiekszosc wiedzy, ktora posiadaja producenci tacy jak HKS, THS, Forge czy wielu innych, szczegolnie dobrze widac to w intercoolerach dedykowanych do danego modelu samochodu - zbiorniki odpowiadaja za rownomierne i szybkie napelnianie sie intercoolera, ich ksztalt wynika z szeregu symulacji i ich analiz, jest na tyle zoptymalizowany, ze ksztalt zbiornikow ciezko wykonac spawajac arkusze blachy, dlatego lepsze intercoolery maja odlewane zbiorniki.

Pozostaje jeszcze jakosc wykonania, sytuacja na pewno poprawila sie na przestrzeni lat, ale tak jak wspomnialem na poczatku, wiekszosc renomowanych firm spawa intercoolery sama i stara sie bronic przed przekazaniem Chinczykom jakiejs wiekszej wiedzy z zakresu mechaniki plynow. W powaznym projekcie, nawet w Polsce ciezko bedzie jednak znalezc tego typu intercooler, nawet nie ze wzgledu na jego jakosci, lecz fakt, ze z reguly wybiera sie rozwiazanie dedykowane.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: deejeys -->> E46 - 320Cd | US | Performance | Jesień str15 |
PostNapisane: 1 listopada 2011, 09:45 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 34
Posty: 9899
Moje BMW: E46Coupe
Garaż: /E46Turbo
320Cd @ 2.5 M50Turbo.
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=86&t=94261
No ja niestety aż tak daleko ze swoją wiedzą nie sięgam. Na lekcji fizyki siedziałem w McDonald`s ;)



A teraz na chwilę wrócę do mojego autka :niepewny: Mogę? :zawstydzony:


Wczoraj wyjazd zrobiło CA z bagażnika , dzisiaj/jutro wyjazd robią felgi.

Jak na razie wszytko toczy się po mojej myśli :hurra: Szczegółów na razie nie zdradzam :cwaniak:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: deejeys -->> E46 - 320Cd | US | Performance | Jesień str15 |
PostNapisane: 1 listopada 2011, 19:05 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 5199
Moje BMW: E46
Kod silnika: m52tub28
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=112464
deejeys napisał(a):
Wczoraj wyjazd zrobiło CA z bagażnika , dzisiaj/jutro wyjazd robią felgi.
Czyli tak jak rozmawialiśmy... najlepiej sprzedać na części :hyhy:












:rotfl: :rotfl: :rotfl:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: deejeys -->> E46 - 320Cd | US | Performance | Jesień str15 |
PostNapisane: 1 listopada 2011, 20:11 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 34
Posty: 9899
Moje BMW: E46Coupe
Garaż: /E46Turbo
320Cd @ 2.5 M50Turbo.
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=86&t=94261
Hubson, ta? chcesz coś kupić ? :cwaniak:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: deejeys -->> E46 - 320Cd | US | Performance | Jesień str15 |
PostNapisane: 1 listopada 2011, 20:52 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 1978
Lokalizacja: Zielona Góra
Moje BMW: e46
Kod silnika: M47N
Garaż: F11 touring http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=141609
e46 compact: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=140091
byłe e46 touring: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=87181
ja biorę przedni zderzak! :D

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: deejeys -->> E46 - 320Cd | US | Performance | Jesień str15 |
PostNapisane: 1 listopada 2011, 20:54 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 5199
Moje BMW: E46
Kod silnika: m52tub28
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=112464
polonez napisał(a):
ja biorę przedni zderzak! :D
Klejony był :mur: :rotfl:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: deejeys -->> E46 - 320Cd | US | Performance | Jesień str15 |
PostNapisane: 2 listopada 2011, 18:44 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 34
Posty: 9899
Moje BMW: E46Coupe
Garaż: /E46Turbo
320Cd @ 2.5 M50Turbo.
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=86&t=94261
Hubson, poczekaj, poczekaj - ja Cie skleję w week&!

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: deejeys -->> E46 - 320Cd | US | Performance | Jesień str15 |
PostNapisane: 2 listopada 2011, 23:24 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 3604
Lokalizacja: Sin City
Moje BMW: E39 525I
Kod silnika: M54B25
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=146009
Ja to wiesz, że reflektuję na wydech jak coś :D

_________________
Obrazek
OCEŃ MOJE E39


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: deejeys -->> E46 - 320Cd | US | Performance | Jesień str15 |
PostNapisane: 13 listopada 2011, 17:27 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 2108
Lokalizacja: Warszawa/ Toruń
Moje BMW: e46 320td/ e46 330i
Kod silnika: M47TU / M54B30
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 02&start=0
biore chinski intercooler :zdziwko:
Przyznaj się co kombinujesz... :) Chcesz dorownac mi waga? ;P

_________________
My e46 320td

Obrazek

Like it?

Zapraszam! www.facebook.com/Compi.Drifting


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: deejeys -->> E46 - 320Cd | US | Performance | Jesień str15 |
PostNapisane: 13 listopada 2011, 17:50 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 34
Posty: 9899
Moje BMW: E46Coupe
Garaż: /E46Turbo
320Cd @ 2.5 M50Turbo.
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=86&t=94261
raadman, weź przestań dobrze, że nie wybiłem do poznania... Chłodnica mi się rozszczelniła :/

Obecnie auto stoi w garażu, powolutku dalej robię audio, felgi sprzedane i stoi na stalówkach :rotfl: Nawet mi się podoba ten stajl :P

Wstawiaj też IC, tylko zamów różowy :cool:

Z wagi nic nie zbijam, nie ma sensu...


StreetFire7, wydech wywalę, ale tyko wtedy jak dorwę dyfuzor m3 do mpaka coupe :)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: deejeys -->> E46 - 320Cd | US | Performance | Jesień str15 |
PostNapisane: 13 listopada 2011, 18:10 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 3604
Lokalizacja: Sin City
Moje BMW: E39 525I
Kod silnika: M54B25
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=146009
deejeys napisał(a):
StreetFire7, wydech wywalę, ale tyko wtedy jak dorwę dyfuzor m3 do mpaka coupe


Spoko, spoko, wiem :)

Sprzedałeś te 18"? Na czym autko będzie stało na wiosnę?

_________________
Obrazek
OCEŃ MOJE E39


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3081 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23 ... 155  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 7 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL