BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 2 maja 2025, 13:23

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Galerie do działu „Projekty zmodyfikowanych BMW - łap szpadyl definiszyn” są przenoszone wg. opinii i zdania moderatorów oraz administratorów forum.

Celem działu jest pokazanie ciekawych projektów BMW na tym forum, których modyfikacje przeprowadzone są na wysokim poziomie i skupiają się głównie na stronie mechanicznej i przy okazji „niestandardowych” zmianach stylistycznych.

Głównym kryterium oceny jest poziom modyfikacji BMW jak np. kompresor, turbo, upgrade-y zawieszenia, układu hamulcowego, układu wydechowego, ciekawsze SWAPy itp.
BMW przygotowane do sportu, amatorskich wyścigów i weekendowych zabaw



Userzy nie mają możliwości zakładania galerii w tym dziale, galerie są tu przenoszone przez moderatorów i administratorów forum.



Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 789 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24 ... 40  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Jac3k -->> E46 330cd Stage 3+ @ 332HP ~ nowe koło s.14
PostNapisane: 19 stycznia 2016, 15:55 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 30373
Lokalizacja: Katowice
Moje BMW: M3
Kod silnika: S65
Garaż: Było:
420iA+ LCI
E91 318dA+ LCI
E39 520iA LCI
Mercedes CL600 V12TT
Mercedes C 180 lift
Mercedes E 350 lift
Mini JCW
Audi A6 3.0TDI
Mercedes CLS 350
Yaris d4d
E90 335iA+
E39 530i LCI
E61 535d+
E91 325d
E46 330i
E46 330dA LCI
E46 330i LCI
E39 540iA NV
E46 330i
E34 520i
dobry mod ale teraz ten plastikowy gwint z dekli już się do nich nie nada?

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Jac3k -->> E46 330cd Stage 3+ @ 332HP ~ nowe koło s.14
PostNapisane: 20 stycznia 2016, 08:44 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 34
Posty: 570
Lokalizacja: Mazowsze
Garaż: Golf 7R @ 300KM/380NM
było:
E92 335d LCI @ ?KM/?NM
Golf 6R @ 270KM/350NM
E46 330cd @ 338KM/632NM
E46 330d @ 204KM/410NM
DaaN, no nie ale równie dobrze możesz dokupić drugi komplet tych gwintów na Ebayu i je przerobić bo są w oddzielnej sprzedaży.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Jac3k -->> E46 330cd Stage 3+ @ 332HP ~ nowe koło s.14
PostNapisane: 15 lutego 2016, 20:20 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 32
Posty: 716
Lokalizacja: Miasto Włókniarzy
Moje BMW: F30
Kod silnika: N55B30
Garaż: Moje 510hp:
https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=173040
zaktualizuj podpis :D

_________________
"If in doubt, flat out" - Colin McRae


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Jac3k -->> E46 330cd Stage 3+ @ 332HP ~ nowe koło s.14
PostNapisane: 15 lutego 2016, 20:24 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 34
Posty: 570
Lokalizacja: Mazowsze
Garaż: Golf 7R @ 300KM/380NM
było:
E92 335d LCI @ ?KM/?NM
Golf 6R @ 270KM/350NM
E46 330cd @ 338KM/632NM
E46 330d @ 204KM/410NM
Mały update w temacie jest dzikie 338 @ 632 było 347 @ 650 płaskie ale przycinała się geometria na takim doładowaniu przy szczytowych obrotach. Będzie rzeźba z wydechowym by spróbować zwiększyć przepustowość spalin i próba złamania 340 na seryjnych wtryskach ;) stay tuned.

KrisC, :rotfl:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Jac3k -->> E46 330cd Stage 3+ @ 338HP ~ nowe koło s.14
PostNapisane: 15 lutego 2016, 20:56 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 32
Posty: 716
Lokalizacja: Miasto Włókniarzy
Moje BMW: F30
Kod silnika: N55B30
Garaż: Moje 510hp:
https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=173040
Mam nadzieję że się nie obrazisz jak wrzucę :)

Obrazek

_________________
"If in doubt, flat out" - Colin McRae


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Jac3k -->> E46 330cd Stage 3+ @ 338HP ~ nowe koło s.14
PostNapisane: 15 lutego 2016, 21:02 
Offline
Forumowicz

Posty: 363
Moje BMW: CS
Kombinuj wtryski i moc w górę :D


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Jac3k -->> E46 330cd Stage 3+ @ 338HP ~ nowe koło s.14
PostNapisane: 15 lutego 2016, 21:05 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 1593
Moje BMW: E92 325d LCI
Kod silnika: N57
Garaż: Poprzednia E92 335d http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 11&start=0

Obecna E92 325d LCI http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153318
Idziesz jak szatan z tym silnikiem. Jeszcze troche i bedzie rakieta.
Mierzyles kiedykolwiek czasy 0-100 i 0-200?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Jac3k -->> E46 330cd Stage 3+ @ 338HP ~ nowe koło s.14
PostNapisane: 15 lutego 2016, 21:06 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 34
Posty: 570
Lokalizacja: Mazowsze
Garaż: Golf 7R @ 300KM/380NM
było:
E92 335d LCI @ ?KM/?NM
Golf 6R @ 270KM/350NM
E46 330cd @ 338KM/632NM
E46 330d @ 204KM/410NM
KrisC, :ok:

Pat Radomski, bardziej od wtrysków wolę kupić 335 bo za +5 +10 koni zapłacę +5L do spalania więc nie widzę tu większego sensu. My już tak zrobimy z Krystianem i Jankiem żeby złamać 340 na tym co jest :D

Punisher, 0-100 nie ma sensu bo trakcji brak ale będzie to okolice 5-6 sek. 100-200 będzie zmierzone niebawem przy wizycie u wujka Waldka :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Jac3k -->> E46 330cd Stage 3+ @ 338HP ~ nowe koło s.14
PostNapisane: 15 lutego 2016, 21:14 
Offline
Forumowicz

Wiek: 33
Posty: 154
Lokalizacja: Szczecin / Warszawa
Moje BMW: E46 330d
Kod silnika: M57N
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 54&start=0
Nie wiem skąd wziąłeś info o spalaniu +5l, ale u mnie po założeniu 219stek i tym programie, który jest teraz spalanie się nie zmieniło, więc śmiało je wkładaj :D


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Jac3k -->> E46 330cd Stage 3+ @ 338HP ~ nowe koło s.14
PostNapisane: 15 lutego 2016, 21:16 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 1593
Moje BMW: E92 325d LCI
Kod silnika: N57
Garaż: Poprzednia E92 335d http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 11&start=0

Obecna E92 325d LCI http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153318
Jac3k. napisał(a):
KrisC, :ok:

Pat Radomski, bardziej od wtrysków wolę kupić 335 bo za +5 +10 koni zapłacę +5L do spalania więc nie widzę tu większego sensu. My już tak zrobimy z Krystianem i Jankiem żeby złamać 340 na tym co jest :D

Punisher, 0-100 nie ma sensu bo trakcji brak ale będzie to okolice 5-6 sek. 100-200 będzie zmierzone niebawem przy wizycie u wujka Waldka :)

Zapodaj na tyl semi slick albo slicki na pomiar :rotfl:
Zartuje, bo szkoda kasy na jeden pomiar, ale laka pewnie pali na 1 i 2 albo i dalej


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Jac3k -->> E46 330cd Stage 3+ @ 338HP ~ nowe koło s.14
PostNapisane: 15 lutego 2016, 21:19 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 1199
Lokalizacja: Szczecin
Moje BMW: X6
Piękny wynik ;)

_________________
Otwarcie Sezonu Makowice 2k18
1 runda Pucharu BKS - 1/4 mili
Drift - Drift Taxi - Show&Shine - Car Audio

Facebook: https://www.facebook.com/events/1631229490297519/
Forum: viewtopic.php?f=13&t=166017

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Jac3k -->> E46 330cd Stage 3+ @ 338HP ~ nowe koło s.14
PostNapisane: 15 lutego 2016, 21:21 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 34
Posty: 570
Lokalizacja: Mazowsze
Garaż: Golf 7R @ 300KM/380NM
było:
E92 335d LCI @ ?KM/?NM
Golf 6R @ 270KM/350NM
E46 330cd @ 338KM/632NM
E46 330d @ 204KM/410NM
mbablowski, nie mam zaufania do allegrowych wtrysków a u kilku moich znajomych spalanie na wtryskach 219 jest większe od moich 8,5-9L przy bucie w podłodze. Chyba wolę już kupić butlę niż 219.

Punisher, trzeba się pilnować bo przy 140 potrafi zamerdać ogonem :)

Adrianno_e90, ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Jac3k -->> E46 330cd Stage 3+ @ 338HP ~ nowe koło s.14
PostNapisane: 15 lutego 2016, 23:17 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 1593
Moje BMW: E92 325d LCI
Kod silnika: N57
Garaż: Poprzednia E92 335d http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 11&start=0

Obecna E92 325d LCI http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153318
Szukanie zdrowej 335d to jak igla w stogu siana, a tu wiesz co masz.
Jeszcze jedna opcja to e92 z tym silnikiem, ktory mial Forest i tam zapodac hybryde. W manualu latalaby jak szatan i bylby to zamiennik 335d, ktora ciezko znalezc.

Z nitro to wiesz jakby bylo-strzal na 30-50km to zapewne 60-100nm wiecej, co moze spowodowac uszkodzenie walu lub dyfra albo potezne drgania. Musialbys zapewne wszystko przerabiac albo LSD kupic i spasowac, a to juz koszta sa.

Sam pisales, ze duzo powyzej 600nm nie mozna na fabrycznych gratach, zatem :chytry:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Jac3k -->> E46 330cd Stage 3+ @ 338HP ~ nowe koło s.14
PostNapisane: 16 lutego 2016, 07:53 
Offline
Forumowicz

Wiek: 33
Posty: 154
Lokalizacja: Szczecin / Warszawa
Moje BMW: E46 330d
Kod silnika: M57N
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 54&start=0
Jac3k. napisał(a):
mbablowski, nie mam zaufania do allegrowych wtrysków a u kilku moich znajomych spalanie na wtryskach 219 jest większe od moich 8,5-9L przy bucie w podłodze. Chyba wolę już kupić butlę niż 219.


Musisz dobrze poszukać i ewentualnie poczekać, mi się udało kupić z papierami po testach w serwisie boscha, później dla pewności jeszcze sam je zawiozlem do innego i wszystko było ok


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Jac3k -->> E46 330cd Stage 3+ @ 338HP ~ nowe koło s.14
PostNapisane: 16 lutego 2016, 17:39 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 885
Moje BMW: F10 535d +
dobre wtryski da sie bez problemu skołować, potrzeba czasu, co do spalania to nie spali 5 litrów więcej na pewno. Róznica może być plus minus litr. Zresztą ceny paliw spadły to na jedno wyjdzie :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Jac3k -->> E46 330cd Stage 3+ @ 338HP ~ nowe koło s.14
PostNapisane: 16 lutego 2016, 18:19 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 24
Posty: 2668
Lokalizacja: PIASECZNO
Moje BMW: E36 2fab 4you
Kod silnika: M57 ruleZ
Garaż: E36 http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=144075
nie szpanuj i tak cię zrobie moim mistykiem :mad:

_________________
Obrazek
E36 330 TURBO
tuned TC-PERFORMANCE swap AIE serwis Andrew Performance mod RST
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 75&start=0


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Jac3k -->> E46 330cd Stage 3+ @ 338HP ~ nowe koło s.14
PostNapisane: 16 lutego 2016, 18:36 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 885
Moje BMW: F10 535d +
wątpie :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Jac3k -->> E46 330cd Stage 3+ @ 338HP ~ nowe koło s.14
PostNapisane: 16 lutego 2016, 19:18 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 885
Moje BMW: F10 535d +
Jac3k mozna powiedzieć zostałeś wyzwany na pojedynek :hyhy:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Jac3k -->> E46 330cd Stage 3+ @ 338HP ~ nowe koło s.14
PostNapisane: 16 lutego 2016, 20:30 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 6
Lokalizacja: Radom
Moje BMW: E46 330Cd
Kod silnika: m57n
Witam wszystkich
też co nie co modze w 330Cd :)
miedzy innymi:
EGR off and out :]
podpora wału custom (mój projekt) nowa oem wytrzymała 3 tyg.
kpl. sprzęgło m57n2 e60 235km (dwumasa tarcza/kevlar i doscisk) powyżej 580Nm odradzam zdecydowanie oem dwumasę
dolot turbo-przepływka m57n2 - pewnie mnie zasypiecie pytaniami jak :rotfl:
strona zimna fmic - kol. 60mm (wew. 57mm)
wydech 2.75" MG
280@630 było robione na 2.5" wydechu, oem turbo i dolocie

mam pytanie do Jac3k
problem z zacinaniem się geometrii rozwiązany? To była wina softu czy prac związanych z chybrydą ?
bo chce taką podstawić na stage3

_________________
BMW e46 330Cd Stage2 340Km@680Nm by TC


Ostatnio edytowano 16 lutego 2016, 20:49 przez olo77, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Jac3k -->> E46 330cd Stage 3+ @ 338HP ~ nowe koło s.14
PostNapisane: 16 lutego 2016, 20:31 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 34
Posty: 570
Lokalizacja: Mazowsze
Garaż: Golf 7R @ 300KM/380NM
było:
E92 335d LCI @ ?KM/?NM
Golf 6R @ 270KM/350NM
E46 330cd @ 338KM/632NM
E46 330d @ 204KM/410NM
HansiO, chętnie zobaczę to na żywo jak i samego mistyka :D Zapraszam na Warszawsko-Niemieckie autostrady jak chcesz porównać :)

davidoff, :ok:

olo77, problem geometrii nie rozwiązany bo wynikł wczoraj na wyższym doładowaniu więc trochę zdjęliśmy dopóki nie rozwiąże problemu. Problem nie leży ani w sofcie ani w mechanice a w konstrukcji układu dolotowego-turbo-układu wydechowego a konkretnie przepustowości. Turbo się nabija ale nie nadąża opróżniać i zacina geometrię przy szczytowych obrotach. Postaram się do końca następnego tygodnia coś na to poradzić.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 789 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24 ... 40  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 7 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL