BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 2 maja 2025, 02:48

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Galerie do działu „Projekty zmodyfikowanych BMW - łap szpadyl definiszyn” są przenoszone wg. opinii i zdania moderatorów oraz administratorów forum.

Celem działu jest pokazanie ciekawych projektów BMW na tym forum, których modyfikacje przeprowadzone są na wysokim poziomie i skupiają się głównie na stronie mechanicznej i przy okazji „niestandardowych” zmianach stylistycznych.

Głównym kryterium oceny jest poziom modyfikacji BMW jak np. kompresor, turbo, upgrade-y zawieszenia, układu hamulcowego, układu wydechowego, ciekawsze SWAPy itp.
BMW przygotowane do sportu, amatorskich wyścigów i weekendowych zabaw



Userzy nie mają możliwości zakładania galerii w tym dziale, galerie są tu przenoszone przez moderatorów i administratorów forum.



Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 789 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27 ... 40  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Jac3k -->> E46 330cd Stage 3+ @338HP/632NM by TC-Performance
PostNapisane: 19 lutego 2016, 15:04 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 34
Posty: 570
Lokalizacja: Mazowsze
Garaż: Golf 7R @ 300KM/380NM
było:
E92 335d LCI @ ?KM/?NM
Golf 6R @ 270KM/350NM
E46 330cd @ 338KM/632NM
E46 330d @ 204KM/410NM
deejeys, jakbym mierzył czasy stosunku to by mi stoper przekręciło :D

Chętnie założyłbym Achillesy 123s tylko boję się o hałas jaki będą wydawać. U Janka leżą 2 szt i gdyby je do siebie założył to mógłbym ocenić czy jest to znośne na co dzień czy jednak nie.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Jac3k -->> E46 330cd Stage 3+ @338HP/632NM by TC-Performance
PostNapisane: 19 lutego 2016, 15:10 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 885
Moje BMW: F10 535d +
chcesz je założyć tylko na pomiary czy na stałe w przyszłości ? z oponami trzeba by przemysleć bo cyfry cyframi ale trzebaby jakoś z miejsca ruszyć, kiedy jest z rolki to z rolki. Achillesy na pomiary ok ale na dłuższą mete bym ich nie założyl, toporne kapcie, na mokrym mocno średnie, a pasowałoby załozyć coś uniwersalnego chyba że po deszczu nie jezdzisz :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Jac3k -->> E46 330cd Stage 3+ @338HP/632NM by TC-Performance
PostNapisane: 19 lutego 2016, 20:38 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 34
Posty: 570
Lokalizacja: Mazowsze
Garaż: Golf 7R @ 300KM/380NM
było:
E92 335d LCI @ ?KM/?NM
Golf 6R @ 270KM/350NM
E46 330cd @ 338KM/632NM
E46 330d @ 204KM/410NM
Takie semi slicki to bym założył na stałe gdyby nie były tak głośne jak o nich mówią. Na mokrym to i tak nie dzikuje więc myślę że nie to byłby największy problem. R888 niestety zabija ceną i czasem zużycia.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Jac3k -->> E46 330cd Stage 3+ @338HP/632NM by TC-Performance
PostNapisane: 19 lutego 2016, 20:48 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 885
Moje BMW: F10 535d +
eeee, spójrz w strone Michelina Sport Cup 2 :hyhy: rewelacyjne kapcie, i nie są głośne i tak toporne jak reszta semi slicków które sie nie nadają do jazdy na co dzień


http://www.michelin.pl/opony/michelin-pilot-sport-cup-2


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Jac3k -->> E46 330cd Stage 3+ @ 338HP ~ nowe koło s.14
PostNapisane: 19 lutego 2016, 21:52 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 6
Lokalizacja: Radom
Moje BMW: E46 330Cd
Kod silnika: m57n
Jac3k. napisał(a):
HansiO, chętnie zobaczę to na żywo jak i samego mistyka :D Zapraszam na Warszawsko-Niemieckie autostrady jak chcesz porównać :)

davidoff, :ok:

olo77, problem geometrii nie rozwiązany bo wynikł wczoraj na wyższym doładowaniu więc trochę zdjęliśmy dopóki nie rozwiąże problemu. Problem nie leży ani w sofcie ani w mechanice a w konstrukcji układu dolotowego-turbo-układu wydechowego a konkretnie przepustowości. Turbo się nabija ale nie nadąża opróżniać i zacina geometrię przy szczytowych obrotach. Postaram się do końca następnego tygodnia coś na to poradzić.


Z tego co mi mówiłeś masz 2.5" , nie wiem czy masz katy te metalowe, ale powołując się na MG to masz skuteczny wydech ale na 300 koni, powyżej to min. 2.75" , zobaczę co u mnie wyjdzie, będzie co porownac

_________________
BMW e46 330Cd Stage2 340Km@680Nm by TC


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Jac3k -->> E46 330cd Stage 3+ @338HP/632NM by TC-Performance
PostNapisane: 19 lutego 2016, 21:57 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 6
Lokalizacja: Radom
Moje BMW: E46 330Cd
Kod silnika: m57n
davidoff napisał(a):
eeee, spójrz w strone Michelina Sport Cup 2 :hyhy: rewelacyjne kapcie, i nie są głośne i tak toporne jak reszta semi slicków które sie nie nadają do jazdy na co dzień


http://www.michelin.pl/opony/michelin-pilot-sport-cup-2


Temat przeszedłem i najlepiej się sprawdzają Michelin super sport 255 35 18 ale i tak myślę o szerszych, federal czy inne semi sl. na deszczu były b. śliskie , także nie bardzo na jazdę cywilną

,

_________________
BMW e46 330Cd Stage2 340Km@680Nm by TC


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Jac3k -->> E46 330cd Stage 3+ @ 338HP ~ nowe koło s.14
PostNapisane: 19 lutego 2016, 22:29 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 6
Lokalizacja: Radom
Moje BMW: E46 330Cd
Kod silnika: m57n
olo77 napisał(a):
Jac3k. napisał(a):
HansiO, chętnie zobaczę to na żywo jak i samego mistyka :D Zapraszam na Warszawsko-Niemieckie autostrady jak chcesz porównać :)

davidoff, :ok:

olo77, problem geometrii nie rozwiązany bo wynikł wczoraj na wyższym doładowaniu więc trochę zdjęliśmy dopóki nie rozwiąże problemu. Problem nie leży ani w sofcie ani w mechanice a w konstrukcji układu dolotowego-turbo-układu wydechowego a konkretnie przepustowości. Turbo się nabija ale nie nadąża opróżniać i zacina geometrię przy szczytowych obrotach. Postaram się do końca następnego tygodnia coś na to poradzić.


Z tego co mi mówiłeś masz 2.5" , nie wiem czy masz katy te metalowe, ale powołując się na MG to masz skuteczny wydech ale na 300 koni, powyżej to min. 2.75" , zobaczę co u mnie wyjdzie, będzie co porownac


JAC3K
Przeczytaj to
https://drive-my.com/en/social/stream/item/2132.html
to zrozumiesz że ta nasza turbina jest za slaba, na twoje potrzeby :), ta hybryda co masz jest w konstrukcji podobna do oferty TurboDynamics z UK, w opisie jest ze jest na 330 koni i max 1.8 doładowanie, dlatego pewnie ten Chris z UK zrobił finalnie na GTB2260VK, 2.5 boost 3.5/3" wydech, wynik ponad 400 km i 900Nm :szok:

_________________
BMW e46 330Cd Stage2 340Km@680Nm by TC


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Jac3k -->> E46 330cd Stage 3+ @338HP/632NM by TC-Performance
PostNapisane: 19 lutego 2016, 22:39 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 885
Moje BMW: F10 535d +
Michelin Super Sport też dobra opona, na pewno lepsza na mokrym od Cup 2, ale na suchym Cup 2 tak klei że szok.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Jac3k -->> E46 330cd Stage 3+ @338HP/632NM by TC-Performance
PostNapisane: 19 lutego 2016, 23:16 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 34
Posty: 570
Lokalizacja: Mazowsze
Garaż: Golf 7R @ 300KM/380NM
było:
E92 335d LCI @ ?KM/?NM
Golf 6R @ 270KM/350NM
E46 330cd @ 338KM/632NM
E46 330d @ 204KM/410NM
olo77, bardzo ciekawy artykuł tylko szkoda że tak mało fot, muszę pogrzebać trochę w temacie ale wszystko sprowadza się do jednego... GTB :D


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Jac3k -->> E46 330cd Stage 3+ @ 338HP ~ nowe koło s.14
PostNapisane: 20 lutego 2016, 03:21 
olo77 napisał(a):

JAC3K
Przeczytaj to
https://drive-my.com/en/social/stream/item/2132.html
to zrozumiesz że ta nasza turbina jest za slaba, na twoje potrzeby :), ta hybryda co masz jest w konstrukcji podobna do oferty TurboDynamics z UK, w opisie jest ze jest na 330 koni i max 1.8 doładowanie, dlatego pewnie ten Chris z UK zrobił finalnie na GTB2260VK, 2.5 boost 3.5/3" wydech, wynik ponad 400 km i 900Nm :szok:


Ciekawe jak z wibracjami u niego i co na to układ przeniesienia napędu ? :zakrecony: ............. :hyhy:


Góra
  
 
 Tytuł: Re: Jac3k -->> E46 330cd Stage 3+ @338HP/632NM by TC-Performance
PostNapisane: 20 lutego 2016, 07:04 
Offline
Forumowicz

Wiek: 33
Posty: 154
Lokalizacja: Szczecin / Warszawa
Moje BMW: E46 330d
Kod silnika: M57N
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 54&start=0
Panowie, mógłby któryś wrzucić filmik jak działa ten LC? To może też się skuszę i podjadę ponownie do TC :D


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Jac3k -->> E46 330cd Stage 3+ @338HP/632NM by TC-Performance
PostNapisane: 20 lutego 2016, 09:38 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 885
Moje BMW: F10 535d +
miażdży na srebrna e46 :zdziwko: :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Jac3k -->> E46 330cd Stage 3+ @338HP/632NM by TC-Performance
PostNapisane: 20 lutego 2016, 10:30 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 34
Posty: 570
Lokalizacja: Mazowsze
Garaż: Golf 7R @ 300KM/380NM
było:
E92 335d LCI @ ?KM/?NM
Golf 6R @ 270KM/350NM
E46 330cd @ 338KM/632NM
E46 330d @ 204KM/410NM
Hajek złapał mnie na BKW :)
Obrazek

A tu takie towarzystwo :hyhy:
Obrazek


Ostatnio edytowano 20 lutego 2016, 10:50 przez Jac3k., łącznie edytowano 2 razy

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Jac3k -->> E46 330cd Stage 3+ @338HP/632NM by TC-Performance
PostNapisane: 20 lutego 2016, 10:33 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 885
Moje BMW: F10 535d +
obrazek nie bangla


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Jac3k -->> E46 330cd Stage 3+ @ 338HP ~ nowe koło s.14
PostNapisane: 20 lutego 2016, 22:56 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 6
Lokalizacja: Radom
Moje BMW: E46 330Cd
Kod silnika: m57n
sirek napisał(a):
olo77 napisał(a):

JAC3K
Przeczytaj to
https://drive-my.com/en/social/stream/item/2132.html
to zrozumiesz że ta nasza turbina jest za slaba, na twoje potrzeby :), ta hybryda co masz jest w konstrukcji podobna do oferty TurboDynamics z UK, w opisie jest ze jest na 330 koni i max 1.8 doładowanie, dlatego pewnie ten Chris z UK zrobił finalnie na GTB2260VK, 2.5 boost 3.5/3" wydech, wynik ponad 400 km i 900Nm :szok:


Ciekawe jak z wibracjami u niego i co na to układ przeniesienia napędu ? :zakrecony: ............. :hyhy:


Twierdzi że nie ma bo ma podniesione obroty na 880 obr/min to sprawa idle, zastosował jednomase, skoro ogarnia Nurburgring i drift to pewnie jest ok :P a na ile kilometrów to się chyba nie dowiemy :luka:

_________________
BMW e46 330Cd Stage2 340Km@680Nm by TC


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Jac3k -->> E46 330cd Stage 3+ @338HP/632NM by TC-Performance
PostNapisane: 21 lutego 2016, 13:35 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 2202
Moje BMW: e92
Garaż: Jest - E92 http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=158707
Było - E91 http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=147240
Bylo - e46 330d
Ile pompuje max GT 2260v ? To turbo TurboDynamics z tego co widziałem w e91 330d miało cos okolice 350ps

_________________
320 km / 650nmm by TC :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Jac3k -->> E46 330cd Stage 3+ @338HP/632NM by TC-Performance
PostNapisane: 21 lutego 2016, 16:46 
Offline
Forumowicz

Wiek: 36
Posty: 391
Lokalizacja: Okuniew/Warszawa
Moje BMW: 335i 4XXkm
Kod silnika: N54B30
Nasze hybrydy napompuja w okolice 350km tylko jest problem z oproznieniem sie silnika na wysokich obrotach, czyli znowu wracamy do zbyt malej prezepustowosci zeliwa i geometrii. Choc jest jeden zabieg ktory powinien to poprawic i pozwolic zblizyc do 350 albo nawet delikatnie przekroczyc. I tutaj bedzie pewnie kres naszego gt2260v... do 350 potrzeba ok 2,1bara. Teraz tylko Jacek musi potwierdzic czy u niego tez pomoglo :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Jac3k -->> E46 330cd Stage 3+ @338HP/632NM by TC-Performance
PostNapisane: 21 lutego 2016, 17:33 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 1593
Moje BMW: E92 325d LCI
Kod silnika: N57
Garaż: Poprzednia E92 335d http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 11&start=0

Obecna E92 325d LCI http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153318
Zatem jak wydajna jest gtb2260vk?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Jac3k -->> E46 330cd Stage 3+ @338HP/632NM by TC-Performance
PostNapisane: 24 lutego 2016, 17:47 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 34
Posty: 570
Lokalizacja: Mazowsze
Garaż: Golf 7R @ 300KM/380NM
było:
E92 335d LCI @ ?KM/?NM
Golf 6R @ 270KM/350NM
E46 330cd @ 338KM/632NM
E46 330d @ 204KM/410NM
U Panie tu jest co szlifować :rotfl:

Obrazek

Porting kolektora i turbo w trakcie. Później kolektor idzie do piaskowania i planowania a na koniec wszystko zostanie poskładane na nowych uszczelkach, nakrętkach i szpilkach. W między czasie wpadły nowe uszczelki pod ssący i oringi z vitonu pod zaślepki ponieważ stare już swoje przeżyły. EGR który był już wcześniej wyłączony zastąpiła flansza by jak najmniej ograniczać przepustowość dolotu. Zobaczymy czy efekty mojej pracy zaowocują polepszeniem na hamowni a jeśli nie to jest jeszcze w planie customowe wyjście na filtr powietrza. Sorry za tylko jedno zdjęcie ale bateria w telefonie odmówiła posłuszeństwa. :|


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Jac3k -->> E46 330cd Stage 3+ @338HP/632NM by TC-Performance
PostNapisane: 25 lutego 2016, 10:50 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 649
Lokalizacja: Mińsk Maz.
Moje BMW: E91 335D
Kod silnika: M57N2 306D5
Co z tego ze powiekszych otwór skoro przepustowość kolektora się nie zwiekszy ?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 789 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27 ... 40  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 13 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL