BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 3 maja 2025, 13:12

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Galerie do działu „Projekty zmodyfikowanych BMW - łap szpadyl definiszyn” są przenoszone wg. opinii i zdania moderatorów oraz administratorów forum.

Celem działu jest pokazanie ciekawych projektów BMW na tym forum, których modyfikacje przeprowadzone są na wysokim poziomie i skupiają się głównie na stronie mechanicznej i przy okazji „niestandardowych” zmianach stylistycznych.

Głównym kryterium oceny jest poziom modyfikacji BMW jak np. kompresor, turbo, upgrade-y zawieszenia, układu hamulcowego, układu wydechowego, ciekawsze SWAPy itp.
BMW przygotowane do sportu, amatorskich wyścigów i weekendowych zabaw



Userzy nie mają możliwości zakładania galerii w tym dziale, galerie są tu przenoszone przez moderatorów i administratorów forum.



Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 2697 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27 ... 135  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: LeSiO -->> E30 V8 Gotowe barany spy foto str.22
PostNapisane: 19 listopada 2011, 20:02 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 6907
Lokalizacja: JP
Ogolnie :ok:

LeSiO napisał(a):
Obrazek


ale ze spawami to sie fachowiec nie popisal.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: LeSiO -->> E30 V8 Reszta wydechu nowe fotki str.23
PostNapisane: 19 listopada 2011, 21:50 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 45
Posty: 3680
Lokalizacja: RFN/Warszawa/Świnoujście
Moje BMW: E38
Kod silnika: m57
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=2819
Profi :ok:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: LeSiO -->> E30 V8 Reszta wydechu nowe fotki str.23
PostNapisane: 19 listopada 2011, 23:04 
Vermilion, konkrety poprosze, bo nie wiem o co Ci chodzi. O estetyczna strone sprawy? Jesli tak to owiniete bedzie wszystko i nie bedzie nic widac ;)


Góra
  
 
 Tytuł: Re: LeSiO -->> E30 V8 Reszta wydechu nowe fotki str.23
PostNapisane: 19 listopada 2011, 23:18 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 6907
Lokalizacja: JP
LeSiO napisał(a):
Vermilion, konkrety poprosze, bo nie wiem o co Ci chodzi. O estetyczna strone sprawy?


Nie tylko, tak wyglada poprawne spojenie

Obrazek

przewaga tego, luskowego sposobu spawania TIGiem lezy nie tylko w estetyce, ale tez w wytrzymalosci. To co widzisz jest wykonane recznie, wymaga poprostu zdolnosci.

LeSiO napisał(a):
Jesli tak to owiniete bedzie wszystko i nie bedzie nic widac ;)


Nie bedzie widac, ale pamietaj, ze oprocz zalet, tasma ma jedna wade, zwieksza ryzyko pekniecia na spawach.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: LeSiO -->> E30 V8 Reszta wydechu nowe fotki str.23
PostNapisane: 19 listopada 2011, 23:59 
Obrazek

Nie wiem co Ci odpowiedziec.

Mnie to wyglada na spaw "luskowy", na tamtym zdjeciu tez, moze nie jest zbyt dokladny ale widze ze facet sie stara i za to jestem mu wdzieczny, tym bardziej ze robi to za 1/2 ceny tego co inna znana firma z warszawy.
Poza tym robi robote a nie spawa idealnym spawem zeby mozna bylo cyknac zdjecie do katalogu.

Czasami to nie wiem co trzeba zrobic zeby sie podobalo, jestem pewnie jednym z niewielu ktorzy maja baranki w V8 w polsce i ogolnie maja caly wydech customowy. Juz niedlugo bede mial wiedze jako jeden z niewielu, co taki zabieg daje, czy pogarsza ,a moze polepsza osiagi. Tak to jest jak jest sie prekursorem ;)


Góra
  
 
 Tytuł: Re: LeSiO -->> E30 V8 Reszta wydechu nowe fotki str.23
PostNapisane: 20 listopada 2011, 00:18 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 6907
Lokalizacja: JP
Zle odbierasz moja uwage, napisalem Ci co mozna poprawic, zebys wiedzial na przyszlosc.

LeSiO napisał(a):
Obrazek

Nie wiem co Ci odpowiedziec.

Mnie to wyglada na spaw "luskowy", na tamtym zdjeciu tez, moze nie jest zbyt dokladny ale widze ze facet sie stara i za to jestem mu wdzieczny, tym bardziej ze robi to za 1/2 ceny tego co inna znana firma z warszawy.


To jest proba, zrobienia tego co pokazalem na swoim zdjeciu, ale efekt jest nadal daleki. Flansze masz od wewnatrz obspawane, czy tylko jednostronnie na zewnatrz?

LeSiO napisał(a):
Poza tym robi robote a nie spawa idealnym spawem zeby mozna bylo cyknac zdjecie do katalogu.


Nie, znam cala mase firm produkujacych wydechy, gdzie kazdy kolejny produkt bedzie wygladal tak jak ten katalogowy, jakosc spawow jest powtarzalna, nikt nie robi takich glutow, bo produkt zaraz wrocilby do producenta. Akurat to zdjecie, ktore wrzucilem jest slabo katalogowe, bo rura jest zarysowana.

LeSiO napisał(a):
Czasami to nie wiem co trzeba zrobic zeby sie podobalo


Ok, ale robisz w pierwszej kolejnosci tak aby masa na forum sie podobalo, czy tak, aby bylo to naprawde solidnie wykonane, na swiatowym poziomie? Naprawde sposob spawania, ktory pokazalem ogranicza sie jedynie do umiejetnosci, stal nierdzewna to nie tytan, ktory wymaga specjalistycznego sprzetu (i zlecenie czegos takiego, aby bylo zrobione dobrze jest ekstremalnie trudne w Polsce).


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: LeSiO -->> E30 V8 Reszta wydechu nowe fotki str.23
PostNapisane: 20 listopada 2011, 00:38 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 952
Lokalizacja: Piekary Śl.
Moje BMW: e46 2002
Kod silnika: M47TU
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=106547
Widać, że nie jest to robota spawacza który taśmowo dostaje części do składania i tylko tym się zajmuje. Spawy nie są bardzo estetyczne, ale prawda jest taka, że to nie będzie nic dźwigać i spełnia swoją rolę. Moim zdaniem to ma funkcjonować, a nie być piękne, to nie część na pokaz.


Zawsze można to poprawić:

Obrazek

Oczywiście z odpowiednią końcówką. Ale to już estetyka na którą bym lał skoro ma to być owijane.

_________________
Obrazek <<--- Click


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: LeSiO -->> E30 V8 Reszta wydechu nowe fotki str.23
PostNapisane: 20 listopada 2011, 00:56 
Vermilion napisał(a):
Flansze masz od wewnatrz obspawane, czy tylko jednostronnie na zewnatrz?


Od wewnatrz tez. Dodatkowo maja byc jeszcze frezowane wewnatrz spawy (nie wiem czy to dobrze, czy nie, bo sie nie znam).

Vermilion napisał(a):
Ok, ale robisz w pierwszej kolejnosci tak aby masa na forum sie podobalo, czy tak, aby bylo to naprawde solidnie wykonane, na swiatowym poziomie?


Robie tak jak wydaje mi sie ze bedzie dobrze. Robie tak jak mnie na to stac. Robie tak zeby zdobyc jakies informacje i podzielic sie nimi na forum. Nie mam firmy w ktorej jak cos zrobie to info zatrzymam dla siebie a pozniej zarobie na tym pieniazki. Dziele sie informacjami z innymi uzytkownikami, a to ze wiekszosc uzytkownikow (jak to powiedziales "masa") podchodzi do sprawy od strony estetycznej i pisze mi komenatrze ze wspaniale wyglada to tylko sie ciesze bo mnie to podbudowywuje i motywuje do dalszej pracy. A jesli chodzi o strone techniczna to i na tym forum znajda sie tacy ludzie ktorych to interesuje i nie pisza w moim temacie tylko wysylaja zazwyczaj PW, a takich PW od poczataku jak zalozylem ten temat dostalem juz mnostwo.


Góra
  
 
 Tytuł: Re: LeSiO -->> E30 V8 Reszta wydechu nowe fotki str.23
PostNapisane: 20 listopada 2011, 01:04 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 4977
Lokalizacja: SKL/Cz-wa
Moje BMW: e91
Kod silnika: N52B25
Szouek napisał(a):
nie będzie nic dźwigać

jak bedzie lichy spaw to przy nagrzaniu puści i po ptokach
Szouek napisał(a):
Zawsze można to poprawić:

jak będzie miało stać na półce to tak, szlifowanie spawu tylko może go osłabić

wygląd vs wytrzymałość - brzydki spaw nie zawsze musi być słaby, jak materiał dobrze przetopiony to będzie trzymać chociaż ładnie położony spaw na pewno robi większy efekt i wygląda profi

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: LeSiO -->> E30 V8 Reszta wydechu nowe fotki str.23
PostNapisane: 20 listopada 2011, 01:42 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 952
Lokalizacja: Piekary Śl.
Moje BMW: e46 2002
Kod silnika: M47TU
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=106547
trollu napisał(a):
Szouek napisał(a):
nie będzie nic dźwigać

jak bedzie lichy spaw to przy nagrzaniu puści i po ptokach



Z 2-giej strony też racja...

_________________
Obrazek <<--- Click


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: LeSiO -->> E30 V8 Reszta wydechu nowe fotki str.23
PostNapisane: 20 listopada 2011, 09:26 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 36
Posty: 3719
Lokalizacja: Wrocław
Moje BMW: E46 330Ci
Kod silnika: M54B30
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 92&start=0
Wydech :padam:

_________________
Zapraszam do komentowania
Moje E46 330Ci
viewtopic.php?f=6&t=160792&start=0


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: LeSiO -->> E30 V8 Reszta wydechu nowe fotki str.23
PostNapisane: 20 listopada 2011, 09:34 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 6907
Lokalizacja: JP
LeSiO napisał(a):
Vermilion napisał(a):
Flansze masz od wewnatrz obspawane, czy tylko jednostronnie na zewnatrz?


Od wewnatrz tez. Dodatkowo maja byc jeszcze frezowane wewnatrz spawy (nie wiem czy to dobrze, czy nie, bo sie nie znam).


Flansze obspawuje sie od wewnatrz, zeby:
- po pierwsze wzmocnic polaczenie, szczegolnie wazne przy flanszy laczacej sie z glowica
- po drugie wyeliminowac zawirowania, sposob polozenie spawow, ktory Ci pokazalem eliminuje potrzebe frezowania czegokolwiek.

A co do tego, to naprawde nie chce Ci tutaj jechac, ale dalej mam wrazenie, ze bardzo zle zrobilem, ze wogole osmielilem sie publicznie, inaczej niz w pozytywny sposob, skomentowac jakis element tego projektu

LeSiO napisał(a):
Robie tak jak wydaje mi sie ze bedzie dobrze. Robie tak jak mnie na to stac.


Tak jak Ci napisalem wyzej, sposob, ktory pokazalem nie wymaga nawet 1 zl nakladu wiecej, wymaga wiekszego przylozenia sie do tematu. Rozumialbym Twoja ocene, gdybym napisal Ci, ze zle, ze wydech jest spawany z tak wielu fragmentow, bo mozna bylo wykonac go z wiekszych elementow na gietarce beztrzpieniowej i to bylaby bardzo irracjonalna uwaga, ktora moglbys krytykowac, bo taki sprzet nie jest powszechnie dostepny.

Jakis czas temu to przegladalem i mi sie przypomnialo, przeczytaj dokladnie ten post, szczegolnie o tym, jak duze spawalnicze doswiadczenie ma autor, czy robi to na codzien i co mu wyszlo po 1-2 przylozenia sie

http://forum.e46fanatics.com/showpost.p ... tcount=159

LeSiO napisał(a):
Robie tak zeby zdobyc jakies informacje i podzielic sie nimi na forum. Nie mam firmy w ktorej jak cos zrobie to info zatrzymam dla siebie a pozniej zarobie na tym pieniazki. Dziele sie informacjami z innymi uzytkownikami, a to ze wiekszosc uzytkownikow (jak to powiedziales "masa") podchodzi do sprawy od strony estetycznej i pisze mi komenatrze ze wspaniale wyglada to tylko sie ciesze bo mnie to podbudowywuje i motywuje do dalszej pracy.


Tak, swiadomie napisalem "masa", bo tak jak w przypadku wielu rzeczy, z ktorymi spotykam sie tutaj, nawet z tak prozaiczna sprawa, jak to, jak powinien wygladac dobry spaw TIGiem, brakuje tutaj informacji i swiadomosci. Przyklaskiwac jest naprawde latwo, duzo trudniej konstruktywnie cos podpowiedziec albo doradzic, ale skoro odbierasz to negatywnie, to nie ma sensu dalej wlaczac sie w ta dyskusje.

Na marginesie, znalazlem Ci dla porownania sytuacje gdy produkt odbiega od zdjec katalogowych, zobacz jaka jest reakcja ludzi o troche wiekszej swiadomosci

http://www.s2ki.com/s2000/topic/792009- ... 0rs-c304r/

J's to firma o poteznej tradycji w sporcie.

LeSiO napisał(a):
A jesli chodzi o strone techniczna to i na tym forum znajda sie tacy ludzie ktorych to interesuje i nie pisza w moim temacie tylko wysylaja zazwyczaj PW, a takich PW od poczataku jak zalozylem ten temat dostalem juz mnostwo.


Z jednej strony piszesz wyzej, ze chcesz sie dzielic informacjami z innymi uzytkownikami, a z drugiej sugerujesz mi, ze uwagi powinny byc wysylane tylko i wylacznie na PW, cos mi tu nie gra.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: LeSiO -->> E30 V8 Reszta wydechu nowe fotki str.23
PostNapisane: 20 listopada 2011, 10:38 
Vermilion napisał(a):
Przyklaskiwac jest naprawde latwo, duzo trudniej konstruktywnie cos podpowiedziec albo doradzic, ale skoro odbierasz to negatywnie, to nie ma sensu dalej wlaczac sie w ta dyskusje.


Vermilion napisał(a):
Ogolnie LeSiO napisał(a):ale ze spawami to sie fachowiec nie popisal.


Nie wyglada mi to na konstruktywne doradztwo ale niech bedzie...

Bylemu ciebie w firmie i z tego co widzialem moge powiedziec ze moj projekt nie dorasta do piet temu co tam zobaczylem. Mysle ze to w wiekszosci wina gotowki. Chcialo by sie robic takie rzeczy i bawic w takie auta, czulem sie doslownie jak w USA. Ale ja tylko tjuninguje e30 z 88r w garazu pod blokiem...

Vermilion napisał(a):
Tak jak Ci napisalem wyzej, sposob, ktory pokazalem nie wymaga nawet 1 zl nakladu wiecej, wymaga wiekszego przylozenia sie do tematu. Rozumialbym Twoja ocene, gdybym napisal Ci, ze zle, ze wydech jest spawany z tak wielu fragmentow, bo mozna bylo wykonac go z wiekszych elementow na gietarce beztrzpieniowej i to bylaby bardzo irracjonalna uwaga, ktora moglbys krytykowac, bo taki sprzet nie jest powszechnie dostepny.



Wymaga wiecej niz 1zl. Jesli chcialbym zeby to bylo tak jak na zdjeciu to musial bym sie zglosic do jakies lepszej firmy w ktorej sa lepsi fachowcy bo sam spawac nie umiem a wtedy zapewne cena bylaby 2 razy wieksza. Jesli chodzi o gietarke to pewnie by tak byl zrobiony, ale niestety nie da sie bo to jest duzy silnik i nie ma miejsca na giecie. Pisalem o tym kilka stron wczesniej.


Vermilion napisał(a):
Z jednej strony piszesz wyzej, ze chcesz sie dzielic informacjami z innymi uzytkownikami, a z drugiej sugerujesz mi, ze uwagi powinny byc wysylane tylko i wylacznie na PW, cos mi tu nie gra.



Alez nic Ci nie sugeruje. Pisz co tylko chcesz. Absolutnie nie wysylaj mi uwag na PW.
Chce sie dzielic informacjami z uzytkownikami. Taka informacja bedzie wykres z hamowni,po ktorym bedzie widac czy uklad wydechowy cos dal czy raczej trzeba bedzie kombinowac i cos zmieniac.
Jesli chodzi o PW to pisza do mnie ludzi ktorzy potrzebuja konkretnych informacji na dany temat (sami skladaja takie auto i chca sie zapytac o konkretna rzecz).

Mam tylko mala prosbe.
Udzielajac konstruktywnych uwag wez pod uwage to ze tu jest PL a nie USA.


Góra
  
 
 Tytuł: Re: LeSiO -->> E30 V8 Reszta wydechu nowe fotki str.23
PostNapisane: 20 listopada 2011, 11:08 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 4977
Lokalizacja: SKL/Cz-wa
Moje BMW: e91
Kod silnika: N52B25
LeSiO napisał(a):
tu jest PL a nie USA.

wszystko w temacie :D
ogólnie w uprzedzając w PL tez dałoby radę zrobić ale patrzmy trochę realnie - każdy chce mieć zrobione wszystko jak najlepiej ale w większości przypadków nie ma nieograniczonego budżetu. to że koleś nauczył się spawać w ciągu 2h - ma dryg do tego i już ale nie generalizujmy że jak człowiek wzięty z ulicy się przyłoży to będzie spawał. w projektach home-made gorsze smarki się widywało i jakoś auta się kulają.
ogólnie mogłoby być lepiej ale realia są jakie są i nie jest wcale źle ;)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: LeSiO -->> E30 V8 Reszta wydechu nowe fotki str.23
PostNapisane: 20 listopada 2011, 11:16 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 45
Posty: 2630
Lokalizacja: in Poland
Moje BMW: 530d e39
Kod silnika: M57
Co by ostudzić temat polecam poczekać na wykresy. Ale czy wtedy to nie bezie gorąco? :P

_________________
palczasty - polska


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: LeSiO -->> E30 V8 Reszta wydechu nowe fotki str.23
PostNapisane: 20 listopada 2011, 11:39 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 6907
Lokalizacja: JP
LeSiO napisał(a):
Vermilion napisał(a):
Ogolnie LeSiO napisał(a):ale ze spawami to sie fachowiec nie popisal.


Nie wyglada mi to na konstruktywne doradztwo ale niech bedzie...


Zapytales co mi sie nie podoba, wytlumaczylem Ci, chyba dosyc szczegolowo.

LeSiO napisał(a):
Bylemu ciebie w firmie i z tego co widzialem moge powiedziec ze moj projekt nie dorasta do piet temu co tam zobaczylem. Mysle ze to w wiekszosci wina gotowki. Chcialo by sie robic takie rzeczy i bawic w takie auta, czulem sie doslownie jak w USA. Ale ja tylko tjuninguje e30 z 88r w garazu pod blokiem...


To jak wyglada warsztat jest naprawde dalekie od idealu, takze tez nie przesadzaj w druga strone, do poziomu tego typu firm z USA dluga droga.

LeSiO napisał(a):
Wymaga wiecej niz 1zl. Jesli chcialbym zeby to bylo tak jak na zdjeciu to musial bym sie zglosic do jakies lepszej firmy w ktorej sa lepsi fachowcy bo sam spawac nie umiem a wtedy zapewne cena bylaby 2 razy wieksza.


Dobra jak uwazasz, nie chce tego dalej komentowac.

LeSiO napisał(a):
Jesli chodzi o gietarke to pewnie by tak byl zrobiony, ale niestety nie da sie bo to jest duzy silnik i nie ma miejsca na giecie. Pisalem o tym kilka stron wczesniej.


Gietarki, typu, o ktorym wspomnialem wczesniej nie ma w Wawie (a przynajmniej nie wiem o zadnej, nawet w innych branzach), mozesz giac na gietarkach zmniejszajacych swiatlo rury, a to nie ma sensu.

LeSiO napisał(a):
Mam tylko mala prosbe.
Udzielajac konstruktywnych uwag wez pod uwage to ze tu jest PL a nie USA.


Pewnie, trzeba usiasc i plakac, ze Polska to nie USA, zamiast za cel postawic sobie zrobienie czegos na poziomie. Wspomne Ci takze, ze firma produkujaca najlepsze w tej chwili wydechy na swiecie, znajduje sie nie w USA, ale w Slowenii, mozna? Mozna.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: LeSiO -->> E30 V8 Reszta wydechu nowe fotki str.23
PostNapisane: 20 listopada 2011, 12:03 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 35
Posty: 1646
Lokalizacja: Białystok
Moje BMW: M5
Vermilion napisał(a):
Pewnie, trzeba usiasc i plakac, ze Polska to nie USA, zamiast za cel postawic sobie zrobienie czegos na poziomie.

A ja wspomnę tylko o tym że jakby nie patrzeć w tej Polsce jesteśmy i na ten moment już trochę "projektów" V8 e30 jeździ. Projektów w "" gdyż większość robiona jest tak aby to V8 wpadło pod maskę, maska się zamknęła, auto odpaliło i ogień. Reasumując, jeśli według Ciebie projekt Lesia nie jest projektem na poziomie to 80% wydumek z PL to dno i wodorosty.
Nie neguję Twojej wiedzy bo już parę razy pokazałeś że ją masz i nie rzucasz tekstami w stylu "tata Marcina powiedział", chociaż czasami to co według Ciebie brzmi jak konstruktywna krytyka przekształca się w głupią polską mentalność- "czym by mu tu jeszcze dosrać. W tym konkretnym przypadku właściciel składa wszystko za prywatną gotówkę, według mnie wychodzi mu to bardzo dobrze, a jak na niskobudżetowy projekt to podejrzewam że kwota przekroczy cenę nie jednego ładniejszego auta z forum.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: LeSiO -->> E30 V8 Reszta wydechu nowe fotki str.23
PostNapisane: 20 listopada 2011, 12:07 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1327
Lokalizacja: Bydgoszcz
Moje BMW: E60 530d
Kod silnika: M57TU
moim zdaniem pro robota :) Nie zawszę co ładnie wygląda spełnia swoją rolę

_________________
Obrazek
Najnowsza sesja zapraszam serdecznie --> viewtopic.php?f=6&t=50515&start=300


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: LeSiO -->> E30 V8 Reszta wydechu nowe fotki str.23
PostNapisane: 20 listopada 2011, 12:38 
Offline
Naczelny bimbrovnik
Avatar użytkownika

Posty: 9076
Lokalizacja: PTU
Moje BMW: e30
Kod silnika: m52b28
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=77118
Vermilion, przesadzasz trochę. To nie jest auto na SEMA ;-) Jest czysto, schludnie, estetycznie. Jak z wytrzymałością - czas pokaże.

_________________
Obrazek

One redline a day keeps a mechanic away.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: LeSiO -->> E30 V8 Reszta wydechu nowe fotki str.23
PostNapisane: 20 listopada 2011, 17:56 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 3604
Lokalizacja: Sin City
Moje BMW: E39 525I
Kod silnika: M54B25
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=146009
Od tego jest forum, żeby mówić co się myśli.
Nie unoście się. Najgorsza rozmowa, to ta nie odbyta. Myślę, że w powyższych wypowiedziach można znaleźć kompromis i można wyciągnąć jakieś wnioski.

_________________
Obrazek
OCEŃ MOJE E39


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 2697 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27 ... 135  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 8 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL