BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 16 czerwca 2024, 20:11

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Galerie do działu „Projekty zmodyfikowanych BMW - łap szpadyl definiszyn” są przenoszone wg. opinii i zdania moderatorów oraz administratorów forum.

Celem działu jest pokazanie ciekawych projektów BMW na tym forum, których modyfikacje przeprowadzone są na wysokim poziomie i skupiają się głównie na stronie mechanicznej i przy okazji „niestandardowych” zmianach stylistycznych.

Głównym kryterium oceny jest poziom modyfikacji BMW jak np. kompresor, turbo, upgrade-y zawieszenia, układu hamulcowego, układu wydechowego, ciekawsze SWAPy itp.
BMW przygotowane do sportu, amatorskich wyścigów i weekendowych zabaw



Userzy nie mają możliwości zakładania galerii w tym dziale, galerie są tu przenoszone przez moderatorów i administratorów forum.



Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 789 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29 ... 40  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Jac3k -->> E46 330cd Stage 3+ @338HP/632NM by TC-Performance
PostNapisane: 18 marca 2016, 09:20 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 570
Lokalizacja: Mazowsze
Garaż: Golf 7R @ 300KM/380NM
było:
E92 335d LCI @ ?KM/?NM
Golf 6R @ 270KM/350NM
E46 330cd @ 338KM/632NM
E46 330d @ 204KM/410NM
rorafalki, wiem wiem wszystko rozumiem, jednak wolę MTSa takiego jaki jest z 2 letnią gwarancją niż używane KW. Auto pewnie w 2017 zmieni właściciela więc ładowanie grubej kasy w gwint na tak krótki okres użytkowania mija się trochę z celem. Gdybym planował jeździć E46 jeszcze przez kolejne 5 lat to pewnie bym wziął coś z high-endowej półki no ale plany są inne :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Jac3k -->> E46 330cd Stage 3+ @338HP/632NM by TC-Performance
PostNapisane: 18 marca 2016, 13:17 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 885
Moje BMW: F10 535d +
jezdziłeś już czy na razie wsadzone celem spasowania ? ciekawe jak wrażenia z jazdy. jaki zakres regulacji wysokości ma ten MTS i o ile tył jest obniżony ? bo fakt faktem wysoko stoi w stosunku do przodu :niepewny: w stosunku do tego co było obniżył sie tył czy jest tak samo ?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Jac3k -->> E46 330cd Stage 3+ @338HP/632NM by TC-Performance
PostNapisane: 18 marca 2016, 16:08 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 2822
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: to gokart
Kod silnika: M20B25
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=121082
TATy i MTSy to są fajne, jak się auto obniża i nim nie jeździ, ale jak przyjdzie co do czego i chce się pokonać zakręt z nieco wyższą prędkością, to się nagle okazuje, że auto się w ogóle nie prowadzi i najchętniej by wjechało w najbliższe drzewo (może ze wstydu?).

Akurat jeżeli chodzi o E46, to w dobrych zawieszeniach można przebierać. No ale skoro jest podejście wsadzić byle co i potem sprzedać, to nie ma problemu...

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Jac3k -->> E46 330cd Stage 3+ @338HP/632NM by TC-Performance
PostNapisane: 18 marca 2016, 16:25 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 885
Moje BMW: F10 535d +
zobaczymy co powie właściciel. Osobiście raz miałem styczność z gwintem ale z TAT w e60 i nie jechało mi sie jakoś super dobrze, Dlatego trzeba to poskładać do kupy i pojezdzić i ciekawe jaka będzie opinia Jacka w porównaniu do tego co było, dziwi tyko fakt że tył tak wysoko stoi na tym gwincie ale poruszałem to już wyżej


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Jac3k -->> E46 330cd Stage 3+ @338HP/632NM by TC-Performance
PostNapisane: 18 marca 2016, 18:08 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 570
Lokalizacja: Mazowsze
Garaż: Golf 7R @ 300KM/380NM
było:
E92 335d LCI @ ?KM/?NM
Golf 6R @ 270KM/350NM
E46 330cd @ 338KM/632NM
E46 330d @ 204KM/410NM
Junior Vintage, pożyjemy zobaczymy...

davidoff, nie jeździłem bo schną zaciski dopiero jutro złożymy wszystko w całość. Zakres regulacji przodu jest bardzo duży więc zaspokoi nawet osoby z felgami w rozmiarze 15` tył jest skręcony na maksa więc o spasie z nadkolem można zapomnieć. Tylne sprężyny zostaną wymienione na inne i będzie ok.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Jac3k -->> E46 330cd Stage 3+ @338HP/632NM by TC-Performance
PostNapisane: 18 marca 2016, 19:48 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 885
Moje BMW: F10 535d +
ok, czekam na relacje z jazdy. Malowałeś zaciski sam czy ktoś profesjonalnie to ogarnia specjalną farbą itp ?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Jac3k -->> E46 330cd Stage 3+ @338HP/632NM by TC-Performance
PostNapisane: 18 marca 2016, 20:09 
Offline
Naczelny bimbrovnik
Avatar użytkownika

Posty: 9076
Lokalizacja: PTU
Moje BMW: e30
Kod silnika: m52b28
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=77118
Jac3k. napisał(a):
a to dział tap madl zobowiązuje

Oczywiście, do trzymania poziomu. A na MTS miałem okazję jeździć i niestety, nieciekawe to zawieszenie jest.

_________________
Obrazek

One redline a day keeps a mechanic away.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Jac3k -->> E46 330cd Stage 3+ @338HP/632NM by TC-Performance
PostNapisane: 18 marca 2016, 21:18 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 23
Posty: 2668
Lokalizacja: PIASECZNO
Moje BMW: E36 2fab 4you
Kod silnika: M57 ruleZ
Garaż: E36 http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=144075
Odpowiem za autora bo czasami brak odwagi i takie tam:
Sory chłopaki nie mam chwilowo kasy a stary zawias już nie działał, potrzebuje obniżonego zawieszenia na GF co jest jedyną rozsądną opcją poniżej 4k....

Jacku ostatnio widać u ciebie wpływ ciemnej strony mocy i co gorsza nie przyjmujesz argumentów, chyba już za późno....

_________________
Obrazek
E36 330 TURBO
tuned TC-PERFORMANCE swap AIE serwis Andrew Performance mod RST
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 75&start=0


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Jac3k -->> E46 330cd Stage 3+ @338HP/632NM by TC-Performance
PostNapisane: 18 marca 2016, 21:46 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 570
Lokalizacja: Mazowsze
Garaż: Golf 7R @ 300KM/380NM
było:
E92 335d LCI @ ?KM/?NM
Golf 6R @ 270KM/350NM
E46 330cd @ 338KM/632NM
E46 330d @ 204KM/410NM
HansiO, o co Ci chodzi człowieku? Widziałeś moje auto chociaż raz na żywo lub mnie znasz że za przeproszeniem pier*olisz takie głupoty? Od jakiegoś czasu twoje posty mają mocno zaczepne drugie dno co zaczyna mnie już drażnić...

Co ty chcesz mnie nawracać czy co? O jakich argumentach mówisz? Myślisz że nie świadomie kupiłem ten gwint? Otóż świadomie bo za taką kasę to nawet jak się okaże lipa i się rozleci po 5 tys. to nie będzie mi szkoda i kupię coś innego a kupca na to zawszę znajdę. Jak Cie bolą oczy i nie możesz patrzeć to nie zaglądaj do tematu i nie będzie problemu. A i dla twojej wiadomości stary zawias działał bardzo dobrze i jeździ już w innym aucie.

Do moderatorów - jeśli uważacie że auto zaniża poziom działu to proszę o przeniesienie albo usunięcie tematu i problem z głowy.


Ostatnio edytowano 18 marca 2016, 21:58 przez Jac3k., łącznie edytowano 2 razy

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Jac3k -->> E46 330cd Stage 3+ @338HP/632NM by TC-Performance
PostNapisane: 18 marca 2016, 21:51 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 885
Moje BMW: F10 535d +
ja mysle że wciskanie komuś na siłe co jest dobre a co nie można sobie darować, o gustach sie nie dyskutuje, może komuś akurat taki gwint pasować i starczać więc jego sprawa. Złóż bryke w kupe polataj i wróć i opisz wrażenia. Wszystko w temacie.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Jac3k -->> E46 330cd Stage 3+ @338HP/632NM by TC-Performance
PostNapisane: 18 marca 2016, 22:15 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 13607
Lokalizacja: WWY
Moje BMW: E38
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 08&start=0
davidoff napisał(a):
Złóż bryke w kupe polataj i wróć i opisz wrażenia
nie spodziewam się żeby napisał że jest kupa jednak :P
Ja miałem zawias MTS i byłem zadowolony, ale to było e36 318i i latałem tym do pracy z prędkościami około 120km/h zazwyczaj. W aucie z taką mocą, raczej bym szukał czegoś lepszego, a jak i tak idzie pod młotek, to faktycznie jedynym argumentem zakupu MTSa jest
HansiO napisał(a):
stary zawias już nie działał, potrzebuje obniżonego zawieszenia na GF

_________________
"Ja to chętnie napiłbym się kawy, ale wszyscy myślą, że ja tylko tą wódę, no i stawiają, a ja nie mam śmiałości, żeby im odmówić"-Jan Himilsbach


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Jac3k -->> E46 330cd Stage 3+ @338HP/632NM by TC-Performance
PostNapisane: 18 marca 2016, 23:38 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 800
Kupno ap lub choćby vogtland'a to aż taki wydatek ?

Mts czy tat to kupa I tyle. Przerobilem temat i nie ciśnij kitu bo ludzie to czytają i ktoś przez Ciebie zrobi głupotę. 340 koni i gwint za tysiaka. Co się dzieje z tym forum ?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Jac3k -->> E46 330cd Stage 3+ @338HP/632NM by TC-Performance
PostNapisane: 19 marca 2016, 00:56 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 9899
Moje BMW: E46Coupe
Garaż: /E46Turbo
320Cd @ 2.5 M50Turbo.
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=86&t=94261
Chciałbym zobaczyć taki test, gdzie pokazali byście mi zalety gwintu za 1300 a 2000 a 3000 pln. Bo to w sumie dość ciekawe, tak samo ciekawe jak ilość koni względem gwintu.... Nie nie mam TAT ani MTS.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Jac3k -->> E46 330cd Stage 3+ @338HP/632NM by TC-Performance
PostNapisane: 19 marca 2016, 02:36 
Offline
Naczelny bimbrovnik
Avatar użytkownika

Posty: 9076
Lokalizacja: PTU
Moje BMW: e30
Kod silnika: m52b28
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=77118
Nie tyle test, ile subiektywne odczucia - na MTS/TAT auto skakało na nierównościach, jak kauczukowa piłeczka. Na zwykłych, porządnych amortyzatorach (sachs adv.) jechało jak przyklejone. No ale gleby nie było, fakt.
Jac3k. napisał(a):
Do moderatorów - jeśli uważacie że auto zaniża poziom działu to proszę o przeniesienie albo usunięcie tematu i problem z głowy.

Napisałem swój post (krytyczny, owszem) jako użytkownik forum, nie jako moderator :D

_________________
Obrazek

One redline a day keeps a mechanic away.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Jac3k -->> E46 330cd Stage 3+ @338HP/632NM by TC-Performance
PostNapisane: 19 marca 2016, 07:07 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 9899
Moje BMW: E46Coupe
Garaż: /E46Turbo
320Cd @ 2.5 M50Turbo.
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=86&t=94261
maaaad, tak ale teraz porównujesz zawieszenie klasyczne do gwintowanego...

Powiem tak, jeździłem s13 200sx na BC Racing i na ustawieniu beton skakało tak, że kręgosłup miał dość. Ale zakręty... No po idealnym asfalcie to szło jak dzik w paśnik. Dało się zrobić na "miekko" bo była regulacja twardości ale wtedy przy obniżeniu straszliwie dobijało a w sumie jazda nie była dużo lepsza. Jeździłem jeszcze niedawno s14 200sx tez miała jakiś lepszy gwint i tak samo skakało to jak by było na odbojach bez sprężyn.

Jak dla mnie charakterystyka sportowych zawiasów i duże felgi z niskimi oponami są po prostu na gładkie drogi i na gorszej klasie dróg jeździ się do bani. Co zabawne, chyba nie jeździem e46 na MTS gwincie, to nawet się nie wypowiadam.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Jac3k -->> E46 330cd Stage 3+ @338HP/632NM by TC-Performance
PostNapisane: 19 marca 2016, 08:32 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 570
Lokalizacja: Mazowsze
Garaż: Golf 7R @ 300KM/380NM
było:
E92 335d LCI @ ?KM/?NM
Golf 6R @ 270KM/350NM
E46 330cd @ 338KM/632NM
E46 330d @ 204KM/410NM
Dobra zakończę to głupią dyskusję i napiszę najprościej jak się da. MTS to nie szczyt świata a gwint budżetowy więc nikt nie musi mi mówić co jest czarne a co białe. Nikogo na niego nie przekonuje i nie namawiam bo każdy ma własny rozum. Wybrałem ten gwint świadomie bo jak już wcześniej pisałem JAK SIĘ ROZLECI TO ZA TAKĄ KASĘ NIE BĘDZIE SZKODA. A jak się nie rozleci i charakterystyka jazdy mnie zadowoli to będę jeździł a jak będzie inaczej to go sprzedam i kupię coś z wyższej półki. Bo skoro można wydać parę stówek i przekonać się samemu co są wartę gwinty z półki MTS, TAT (a przecież wielu ludzi na nich jeździ) to dlaczego tego nie zrobić? I nikt nie musi wyprawiać nade mną egzorcyzmów i wieszać czosnku potraktujcie to jako eksperyment który się uda albo nie bo ja sam tak to traktuje ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Jac3k -->> E46 330cd Stage 3+ @338HP/632NM by TC-Performance
PostNapisane: 19 marca 2016, 09:37 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 31
Posty: 2479
Lokalizacja: Rzeszów
Moje BMW: M4, E82 120d
Kod silnika: S55 ,N47(260km/550nm
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=98535
Jac3k., ja jednak powieszę ten czosnek

Obrazek

_________________
Obrazek

Chiptuning Turbo Diesel/Benzyna | Hamownia


XHP Flash Tool - Dealer

Obrazek

PODKARPACIE, siedziba 20 minut od Rzeszowa.

http://www.performance-lab.pl/


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Jac3k -->> E46 330cd Stage 3+ @338HP/632NM by TC-Performance
PostNapisane: 19 marca 2016, 09:52 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 40
Posty: 7017
Lokalizacja: Poznań
Moje BMW: E92
Kod silnika: 335d
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=86&t=56077
Ja kolege najbardziej rozumiem chodz nigdy nie jezdzilem na takim syfnym zawiasie no ale takie sa realia - jezeli kolega ma sprzedac za chwile auto to po co lepszy gwint? I tak bedzie w plecy sporo na aucie bo nikt nie docenia co jest przy aucie zrobione. Kazdy by chcial kupic za bezcen.

_________________
Zapraszam do galerii mojej 335d


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Jac3k -->> E46 330cd Stage 3+ @338HP/632NM by TC-Performance
PostNapisane: 19 marca 2016, 10:57 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 570
Lokalizacja: Mazowsze
Garaż: Golf 7R @ 300KM/380NM
było:
E92 335d LCI @ ?KM/?NM
Golf 6R @ 270KM/350NM
E46 330cd @ 338KM/632NM
E46 330d @ 204KM/410NM
morphi, dobrze że nie cebule haha :rotfl:

Zaciski pomalowane. Składamy ;)

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Jac3k -->> E46 330cd Stage 3+ @338HP/632NM by TC-Performance
PostNapisane: 19 marca 2016, 11:01 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 885
Moje BMW: F10 535d +
pytałem wcześniej ale nie odpowiedziałeś - sam malowałeś czy lakiernik to ogarniał ? to jest jakaś specjalna farba ?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 789 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29 ... 40  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 6 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL