BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 16 czerwca 2024, 21:54

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Galerie do działu „Projekty zmodyfikowanych BMW - łap szpadyl definiszyn” są przenoszone wg. opinii i zdania moderatorów oraz administratorów forum.

Celem działu jest pokazanie ciekawych projektów BMW na tym forum, których modyfikacje przeprowadzone są na wysokim poziomie i skupiają się głównie na stronie mechanicznej i przy okazji „niestandardowych” zmianach stylistycznych.

Głównym kryterium oceny jest poziom modyfikacji BMW jak np. kompresor, turbo, upgrade-y zawieszenia, układu hamulcowego, układu wydechowego, ciekawsze SWAPy itp.
BMW przygotowane do sportu, amatorskich wyścigów i weekendowych zabaw



Userzy nie mają możliwości zakładania galerii w tym dziale, galerie są tu przenoszone przez moderatorów i administratorów forum.



Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 1378 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35 ... 69  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Zdzira 850I-->>E-32 740i6-->>str 30 córcia :)
PostNapisane: 11 listopada 2013, 18:53 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 11
Posty: 1287
Lokalizacja: Łańcut
Kod silnika: M54B22
Garaż: E46 320i
Ale mi się te starsze BMW podobają A ta 7er to jest klasa sama w sobie, w dodatku tak zachowana i tak wyglądająca, że bałbym się nią jeździć co by nie uszkodzić. Należą się :padam: :padam: za prace włożoną w tą e32


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Zdzira 850I-->>E-32 740i6-->>str 30 córcia :)
PostNapisane: 11 listopada 2013, 19:59 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 39
Posty: 7022
Lokalizacja: Rawicz Wlkp
Moje BMW: 740i 6gang
Kod silnika: M60B40
Wojtas przeczytaj mego posta jeszcze raz ja jeżdże na LM 5we-40 synthoil i też nie narzekam na cenę ale niestety większość M60/2 jakie znam lata na 10w-40 bo żal kasiory na 5w-40 taka smutna prawda

prawda jest taka, że jak ktoś chce mieć igłę 7er z V8 pod maską to bez 5k co roku nie ma co podchodzić a czasami i 10 bywa mało jak wysra się coś ważniejszego i do tego trzeba np nowe opony kupić


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Zdzira 850I-->>E-32 740i6-->>str 30 córcia :)
PostNapisane: 11 listopada 2013, 20:12 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 33
Posty: 7716
Lokalizacja: Bolesławiec
Garaż: Mercedes E63 AMG 514KM 2007
Audi A4 b9 2.0TFSI 252KM 2018
czytałem, czytałem, ale chodzi mi o to, że to nie jest jakiś mega wydatek :) a jak posiadaczowi 740 skończą się hamulce to przetoczy obecne, żeby tylko jeździć czy nie będzie używać hamulców? sorry, że robie OT, ale chyba wiesz do czego piję-mierzmy siły na zamiary i fajnie, że taka e32 ma swoje cudowne lata u Ciebie :ok: odnośnie szpery to sam polowałem dopóki nie musiałem kupić dwóch felg :wstyd: ale jeszcze wskoczy, bo na mokrym to nie jazda, gdy czasem trzeba gdzieś szybciej się wcisnąć ze skrzyżowania i mielisz :dobani:

_________________
Kiedy ostatni raz wstałeś i pojechałeś na przejażdżkę. Nie dokądś, nie po coś-po prostu by pojeździć. To jest wspaniałe. Bez Telefonu.
Nic mi nie przeszkadza. Tylko ja w mojej małej metalowej skorupie. Czas do myślenia, uporządkowania myśli.
Jeremy Clarkson


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Zdzira 850I-->>E-32 740i6-->>str 30 córcia :)
PostNapisane: 11 listopada 2013, 20:21 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 34
Posty: 3082
Lokalizacja: Kętrzyn
Moje BMW: 540i
Garaż: Volvo S40 II 2.0d
Ta mi bardzo wpadła w oko: http://allegro.pl/igielka-bmw-740-xenon-serwis-full-opcja-i3693335933.html. Jakbym sprzedał swoje 520i to odrazu bym ją jechał oglądać. Jeżeli silnik jest zdrowy i buda prosta to okazja. Na dobrą sprawę to nawet jak automat jest padnięty to można przełożyć 5 biegowego manuala z M60B30 i mieć dość fajne auto za nieduże pieniądze. Nawet po opłatach i do tego pakiet startowy oleje itp za 3000 zł. Sprowadźcie mnie na ziemię :D


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Zdzira 850I-->>E-32 740i6-->>str 30 córcia :)
PostNapisane: 11 listopada 2013, 20:39 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 39
Posty: 7022
Lokalizacja: Rawicz Wlkp
Moje BMW: 740i 6gang
Kod silnika: M60B40
coś strasznie upiękniony ten opis w stosnku do ceny wg mnie i ta 100000000000% bezwypadkowość manual lepiej dać 6 biegowy ale 5 też da radę na 7er ktoś sprzedaje oryginalne 740i e-38 4,0 6gang może lepiej to???

Wojtas ja staram się mierzyć zawsze siły na zamiary dlatego np nie mam 18 calowych felg po prostu mnie nie stać obecnie na ich zakup na przerobienie pod nie profi zawiasu i nowe oponki do nich :)

a powoli zbieram kasę i myślę o swapie czegoś więęęększego pod maskę :) wtedy moje odremontowane B40 i 6-gang będą na wybyciu


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Zdzira 850I-->>E-32 740i6-->>str 30 córcia :)
PostNapisane: 11 listopada 2013, 22:22 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 33
Posty: 7716
Lokalizacja: Bolesławiec
Garaż: Mercedes E63 AMG 514KM 2007
Audi A4 b9 2.0TFSI 252KM 2018
no to zdradź jaki piec śni Ci się po nocach :P s62? czemu 6gang wyleci? ja bym go zostawiał :P

_________________
Kiedy ostatni raz wstałeś i pojechałeś na przejażdżkę. Nie dokądś, nie po coś-po prostu by pojeździć. To jest wspaniałe. Bez Telefonu.
Nic mi nie przeszkadza. Tylko ja w mojej małej metalowej skorupie. Czas do myślenia, uporządkowania myśli.
Jeremy Clarkson


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Zdzira 850I-->>E-32 740i6-->>str 30 córcia :)
PostNapisane: 12 listopada 2013, 01:32 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1857
Lokalizacja: c:\bmw\e38\740i
Kod silnika: 2,0 T
Wojt4S90 napisał(a):
s62? czemu 6gang wyleci?


Tak przynajmniej Zdzira wspominał, będą finanse, będzie s62.
6gang wyleci bo ten od m60 chyba nie pasuje do s62

Ja również mam nadzieje ze w końcu dojdzie do tego projektu ;)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Zdzira 850I-->>E-32 740i6-->>str 30 córcia :)
PostNapisane: 12 listopada 2013, 01:35 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1857
Lokalizacja: c:\bmw\e38\740i
Kod silnika: 2,0 T
kupiec_fkl napisał(a):


740i za cenę pół rocznego serwisowania :rotfl:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Zdzira 850I-->>E-32 740i6-->>str 30 córcia :)
PostNapisane: 12 listopada 2013, 10:56 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 34
Posty: 3082
Lokalizacja: Kętrzyn
Moje BMW: 540i
Garaż: Volvo S40 II 2.0d
tomaszeklolek napisał(a):
kupiec_fkl napisał(a):


740i za cenę pół rocznego serwisowania :rotfl:


Chyba jak ktoś wymienia całe zawieszenie przód-tył, tarcze, klocki przód-tył, piasty kół przód-tył itp. odrazu po kupnie... Przecież jak się kupi taki egzemplarz w miarę dobrym stanie to wątpie, że serwis roczny przekroczy 5000 zł. Chyba mi nie powiecie, że E38 to takie awaryjne auto i co roku trzeba 16000 zł wsadzać ? No chyba, że mówicie o doposażaniu. Tyle, że ten wskazany przeze mnie egzemplarz jest tak bardzo fajny, że jedynie bym mu felgi wsadził :)

Za tą cenę to nawet by mnie nie odchodziło czy był bity czy nie. Wiadomo, że 20-letnie auto mogło mieć jakąś stłuczkę. Poprostu bym go sprawdził podczas jazdy czy jedzie prosto i dobrze się zachowuje w zakrętach. No i oczywiście spód czy nie jest przegnity.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Zdzira 850I-->>E-32 740i6-->>str 30 córcia :)
PostNapisane: 12 listopada 2013, 13:34 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 6262
nie ma co sie oszukiwać - śmigamy już starymi trupkami. Spora rzesza wypowiadająca się na tym forum, w 94r. sikała jeszcze w majtochy, a na taką zibenke pozwolić mogli sobie jedynie monarchowie albo członkowie mafii pruszkowskiej :rotfl: ta sztuka to pierwsze wypusty i tak jak stwierdził kupiec_fkl, minie niedługo, albo już mineła jej 20'tka :) to ile ma to kosztowac??? wg Eurotaxu warta jest 7k. A koszty utrzymania to inna sprawa. Statystyczny polak, myśli ile to wsadził w auto i zaraz podwyższa cene samego auta... a realia są całkiem inne :) Poza tym czemu tu się dziwić opisowi auta. Od tego on jest żeby fajnie się go czytało. Przecież nie napisze ci Mirek handlarz, że połowa podzespołów kwalifikuje się do wymiany i w niemczech helmut stwierdził, że lepiej pogonić auto niż bawić się w jego serwis. Na opis trzeba patrzeć z przymrużeniem oka i tyle ;) Jak się chce takie auto, to wiadomo z czym to się wiąże ;)

_________________
...bo przyjemności z jazdy nie mierzymy ilością spalanego paliwa ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Zdzira 850I-->>E-32 740i6-->>str 30 córcia :)
PostNapisane: 12 listopada 2013, 13:57 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1857
Lokalizacja: c:\bmw\e38\740i
Kod silnika: 2,0 T
W e38 jeżdżącym normalnie na codzień, w zawieszeniu co rok jest coś do roboty, a to amory, a to wahacze, a to jakieś tulejki. Chcesz miec sprawne e38 to zawsze cos jest do robienia, a koszty idą w tysiące a nie drobne ze skarbonki

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Zdzira 850I-->>E-32 740i6-->>str 30 córcia :)
PostNapisane: 12 listopada 2013, 14:37 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 34
Posty: 3082
Lokalizacja: Kętrzyn
Moje BMW: 540i
Garaż: Volvo S40 II 2.0d
E38 ma zawieszenie jak E39 nie widzę powodu by co roku w nie ingerować ? Jakbym miał gdzieś na wahaczu z przodu luz to kupuje komplet Lemfordera za 1300 zł i mam spokój na kilka lat. W E39 przez 2,5 roku robiłem w zawieszeniu tylko 2 wahacze górne tylnych kół i tuleje tylnej belki. Nie rozumiem co tam takiego w E38 jest, że po E39 ma mnie aż tak mocno zaskoczyć ? Załóżmy, że kupuje auto ze zdrowym silnikiem. Trochę się offtop robi na temat E38 740i z M60 pod maską :) Nie wiem czy tu tak możemy sobie dyskutować


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Zdzira 850I-->>E-32 740i6-->>str 30 córcia :)
PostNapisane: 12 listopada 2013, 15:17 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Wiek: 42
Posty: 14125
Lokalizacja: Cieśnina złych przeżyć
Moje BMW: E60
Kod silnika: M57N
Garaż: Na przylądku, w portowej tawernie.
Dyskutujcie śmiało, jak Zdzira się wpieni to wydzielimy nowy temat :))

E38 jednak mocniej męczy zawieszenie ze względu na większą masę... taka moja obserwacja.

_________________
Obrazek
Najpiękniejsza na świecie jest Olabmw w mojej becie


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Zdzira 850I-->>E-32 740i6-->>str 30 córcia :)
PostNapisane: 12 listopada 2013, 15:58 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1857
Lokalizacja: c:\bmw\e38\740i
Kod silnika: 2,0 T
kupiec_fkl napisał(a):
kupuje komplet Lemfordera za 1300 zł i mam spokój na kilka lat.

Nie wiem jak wyglądają Twoje rejony, ale w moich jest to nie możliwe. W maju 2012 wymieniłem komplet wszystkich wahaczy na Lemfordery. W tym roku prawy dolny z przodu i tuleje pływające z tyłu już wymagały wymiany.

Napiszę Ci mniej wiecej jak u mnie koszty wyglądały. Nie trzeba robić samochodu na oryginałach lub firm produkujących na oryginałach i wtedy ceny spadną znacząco.
Zaraz po zakupie,
Pierwsze 12 miesięcy, zrobiłem w tym czasie 23 tys km:
-klocki hamulcowe przód, plyn hamulcowy, klocki tył, nowe świece ngk, nowy termostat z czujnikiem 1650zł
-Felgi letnie - cene pomijam bo tego nie trzeba
-Olej + filtr + wymiana 380zł
-2 przednie wahacze 750zł z wymianą
-Przednie tarcze 600zł
-Filtry kabinowe 120 zł
-Wizyta u elektryka i naprawa wiązki silnika - przerwał się kabel i nie działał 1 wtrysk 300zł
-Opony przód 1800zł
-tarcze tył + klocki tył + klocki ręcznego + piasty przód + kolejne 2 wahacze z przodu 2000 zł
-wymiana oleju 380zł
-nowe żarniki xenon 480zł
-nowe amortyzatory i spreżyny + wymiana 2800zł
-wymiana przepływki 530 zł
to jest pierwszy rok posiadania smaochodu.

Rok 2:
-wymiana wycieraczek 150zł
-nowe filtry kabinowe 270zł
-wymiana oleju + nowe tarcze kotwiczne 1000zł
-opony na tył 2000 zł
-uszczelki pod pokrywy głowicy i miski - 400 zł
-olej, filtry, przednie klocki, odma świece - 1750zł
-serwis klimy 150zł
Wyszedł najtaniej

Rok3:
-Olej, filtry uszczelki 470zł
-Serwis zawieszenia: nowe przednie amorki, tylne sprężyny OE, nowe tarcze i klocki z przodu, wahacze, tulejki tylnego wózka, nowe drążki kierownicze, nowe uszczelki pod deklami - 6200zł
-Nowe opony przód 1500zł
- Jeszcze raz tarcze przód (wcześniejsze były wadliwe ale nie uznano mi reklamacji) 660 zł
-nowe zimówki 2400zł
-wymiana oleju, kolektora ssacego, uszczelek kolektora, filtr powietrza K&N 1000zł
-ponowna wymiana uszczelek kapy zaworów bo znów zaczęło ciec, uszczelki obudowy rozrządu, znowu wizyta u elektronika bo znowu inny kabelek w wiązce miał przebicie - 1100 zł
-Nowe siłowniki tylnej klapy 100zł
-nowe klocki tył 230zł
-Napinacz ślizgów łańcucha 385zł
-Nowe Cewki, świece, czujniki wałków rozrządu i wycieraczki 2500zł

W cenach pominąłem fanaberie, kombinacje z samochodem które nie musiały być robione, audio i ostatni (obecny rok) gdzie mi odjebało i robiłem wszystko co popadło, łącznie z vanosami, rozrządem itd i był to rok droższy niż wszystkie 3 poprzednie razem wzięte

Przez 3,5 roku miałem tylko jedną awarię która unieruchomiła mi samochód, zaczął przeciekać płaszcz wodny w silniku (taka pokrywka pod kolektorem ssącym) i z wyciekiem płynu musiałem stanąć, na szczęście zdechło mi pod domem. Awarii poważnych nie było, ale było kilka zagawostek np który kabel ma przebicie i czemu ucieka iskra na którymś cylindrze, lub gubienie mocy (wtedy byla przeplywka) lub strata mocy powyzej 4500 obrotów - wtedy 2 tygodnie szukałem co jest nie tak, okazało się że katalizator się zarwał i nie blokował przepływ spalin

Zawieszenie i hamulce, na to w e38 głównie idzie kasa. W tym roku zmieniłem hamulce przód i tył na te od 750i/740D i jest zupelnie inna bajka.

kupiec_fkl napisał(a):
Nie rozumiem co tam takiego w E38 jest, że po E39 ma mnie aż tak mocno zaskoczyć ?

W e39 V8 też są zupełnie inne koszta niż w m52

_________________
Obrazek


Ostatnio edytowano 12 listopada 2013, 17:05 przez l0lek, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Zdzira 850I-->>E-32 740i6-->>str 30 córcia :)
PostNapisane: 12 listopada 2013, 17:04 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 34
Posty: 3082
Lokalizacja: Kętrzyn
Moje BMW: 540i
Garaż: Volvo S40 II 2.0d
Widzę tomaszeklolek podchodzisz do samochodu jak ja kiedy kupiłem swoją E39. Przez pierwszy rok władowałem w nią 7500 zł, ale na szczęście w kolejnych latach się opanowałem. Dużo rzeczy które zrobiłem było niepotrzebnych i teraz jak się chcę sprzedać to trochę się traci. Dlatego do następnego auta podejdę bardziej rozsądnie.

Uważam, że dużo z twoich kosztów da się urwać. Zwłaszcza, że robię ok. 12 000 km rocznie. Niektóre rzeczy były całkiem niepotrzebne np. ten komplet cewek. Ja mam multimetr i bym sobie sprawdził która cewka wymaga wymiany. Czy trzeba wymieniać wszystkie jeżeli mają odpowiednią oporność ? W komplecie profilaktycznie można wymienić wszystkie fajki. Tak samo czujnik wałka rozrządu czy trzeba go wymieniać parami ? Wydaje mi się, że to nie tuleja gumowa która traci swoje parametry w raz z wiekiem.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Zdzira 850I-->>E-32 740i6-->>str 30 córcia :)
PostNapisane: 12 listopada 2013, 17:09 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1857
Lokalizacja: c:\bmw\e38\740i
Kod silnika: 2,0 T
kupiec_fkl napisał(a):
Widzę tomaszeklolek podchodzisz do samochodu jak ja kiedy kupiłem swoją E39. Przez pierwszy rok władowałem w nią 7500 zł, ale na szczęście w kolejnych latach się opanowałem. Dużo rzeczy które zrobiłem było niepotrzebnych i teraz jak się chcę sprzedać to trochę się traci. Dlatego do następnego auta podejdę bardziej rozsądnie.

Uważam, że dużo z twoich kosztów da się urwać. Zwłaszcza, że robię ok. 12 000 km rocznie. Niektóre rzeczy były całkiem niepotrzebne np. ten komplet cewek. Ja mam multimetr i bym sobie sprawdził która cewka wymaga wymiany. Czy trzeba wymieniać wszystkie jeżeli mają odpowiednią oporność ? W komplecie profilaktycznie można wymienić wszystkie fajki. Tak samo czujnik wałka rozrządu czy trzeba go wymieniać parami ? Wydaje mi się, że to nie tuleja gumowa która traci swoje parametry w raz z wiekiem.


Zdarza mi się być czasem 2-3 tys km od domu. Cewki, czujniki itd miały 240tys przelotu i 15 lat na karku. Wolałbym uniknąć wtedy utknięcia na kilka dni ;)
Przez pierwsze 2,5 roku wymieniałem tylko to co było potrzebne, ostatni rok to moje fanaberie i nieracjonalne podchodzenie z wydawaniem kasy na kilkunastoletni samochód ;)
Ale takie nieracjonalne myślenie jest też zdrowe - jeżdżę fajnym, co prawda starym bmw, a nie nowym, nijakim golfem.

Zdzira, sory za off topa

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Zdzira 850I-->>E-32 740i6-->>str 30 córcia :)
PostNapisane: 12 listopada 2013, 17:20 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 34
Posty: 3082
Lokalizacja: Kętrzyn
Moje BMW: 540i
Garaż: Volvo S40 II 2.0d
Faktem jest, że pieniądze wydane na 740i mniej bolą niż wydane na 520i bo frajda jest też proporcjonalna do wydatków ;)

Dziwi tylko fakt, że w automacie to troche wolne auto w porównaniu do np. E36 325i. Które to spala dużo mniej beznyny:

http://www.zeperfs.com/en/duel2582-89.htm

Jednak V8 to V8. Z manualem jedzie już dość przyzwoicie. Szkoda, że nie ma danych dot. przyśpieszenia skrzyni 5gang. Na dobrą sprawę ta 6-tka to tylko nadbieg do zmniejszenia spalania na autostradzie:

http://www.zeperfs.com/en/duel452-2583.htm


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Zdzira 850I-->>E-32 740i6-->>str 30 córcia :)
PostNapisane: 12 listopada 2013, 17:43 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1857
Lokalizacja: c:\bmw\e38\740i
Kod silnika: 2,0 T
kupiec_fkl napisał(a):
Faktem jest, że pieniądze wydane na 740i mniej bolą niż wydane na 520i bo frajda jest też proporcjonalna do wydatków ;)

Dziwi tylko fakt, że w automacie to troche wolne auto w porównaniu do np. E36 325i. Które to spala dużo mniej beznyny:

http://www.zeperfs.com/en/duel2582-89.htm

Jednak V8 to V8. Z manualem jedzie już dość przyzwoicie. Szkoda, że nie ma danych dot. przyśpieszenia skrzyni 5gang. Na dobrą sprawę ta 6-tka to tylko nadbieg do zmniejszenia spalania na autostradzie:

http://www.zeperfs.com/en/duel452-2583.htm


Moja 740i robi setkę w 6,3-6,5 sek, 200 km/h w 26sekund na 18'', na zimówkach w 24,5 sek

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Zdzira 850I-->>E-32 740i6-->>str 30 córcia :)
PostNapisane: 12 listopada 2013, 18:15 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 39
Posty: 7022
Lokalizacja: Rawicz Wlkp
Moje BMW: 740i 6gang
Kod silnika: M60B40
kurcze teraz jak masz te szpere to masz osiągi podobne do mnie bardzo ja do 200 przy dobrym starcie zszedłbym do 23,5s-24s ale cięzko u mnie o dobry start

zresztą nic dziwnego szpera ma pierwsze 3 przełożenia te same co mój manual i do tego na starcie zapewnia trakcję

Spoko skoro temat jest o kosztach 740 może tu zostać nic się Tomek nie martw :)

Co do skrzyni 5gang to jej nie było seryjnie w e-38 ani w e-62 z 4,0 także dlatego jej nie ma w zeperfs skrzynia 5 a 6 biegowa ma 5 biegów te same różnica jest w nadbiegu i tym, że w modelach e-34 sprzegło do 4,0 było 2 razy większe i solidniejsze i zapewniało dzięki temu mocne brutalne redukcje czego skrzynia w e-39 ze swoim sprzegłem z 3,0 nie zapewnia


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Zdzira 850I-->>E-32 740i6-->>str 30 córcia :)
PostNapisane: 13 listopada 2013, 00:33 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1857
Lokalizacja: c:\bmw\e38\740i
Kod silnika: 2,0 T
Zdzira 850I napisał(a):
kurcze teraz jak masz te szpere to masz osiągi podobne do mnie bardzo ja do 200 przy dobrym starcie zszedłbym do 23,5s-24s ale cięzko u mnie o dobry start

Któryś z nas źle musiał pomierzyć czas, bo jak ostatnio się cieliśmy to już miałem szperung i powyżej setki mnie zjadałeś bez problemu :ok:
Albo inaczej - u Ciebie te 24 sek jest powtarzalne, a mi 24 z groszem udaje się wykrecic w optymalnych warunkach, niskiej temperaturze i na węższych zimówkach. Teraz na 18 letnich ciężko mi zejsc do 26, choć raz na jakiś czas się taki czas trafi, nie wiem od czego to zależy. Żebym zszedł do twoich czasów musiałbym manual montować albo dmuchnąć kompresorem
Szperung urwał 0,5 do 100 i nic pozatym w osiągach. To bardziej dla mnie do zabawy jak śnieg spadnie ;)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 1378 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35 ... 69  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 7 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL