BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 16 czerwca 2024, 17:32

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Galerie do działu „Projekty zmodyfikowanych BMW - łap szpadyl definiszyn” są przenoszone wg. opinii i zdania moderatorów oraz administratorów forum.

Celem działu jest pokazanie ciekawych projektów BMW na tym forum, których modyfikacje przeprowadzone są na wysokim poziomie i skupiają się głównie na stronie mechanicznej i przy okazji „niestandardowych” zmianach stylistycznych.

Głównym kryterium oceny jest poziom modyfikacji BMW jak np. kompresor, turbo, upgrade-y zawieszenia, układu hamulcowego, układu wydechowego, ciekawsze SWAPy itp.
BMW przygotowane do sportu, amatorskich wyścigów i weekendowych zabaw



Userzy nie mają możliwości zakładania galerii w tym dziale, galerie są tu przenoszone przez moderatorów i administratorów forum.



Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 1378 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36 ... 69  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Zdzira 850I-->>E-32 740i6-->>str 30 córcia :)
PostNapisane: 13 listopada 2013, 11:01 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 39
Posty: 7022
Lokalizacja: Rawicz Wlkp
Moje BMW: 740i 6gang
Kod silnika: M60B40
w przedziale 100-160 też Ci poprawił bo masz krótszy 2 i 3 bieg :)

to raczej Ty masz wg mnie idealnie powatarzalne czasy bo masz automat ja ostatnio jak zjebałem start to wykręciłem 7,5s do 100 hahaha a jak jeszcze na leniucha zmieniam biegi to już w ogóle masakra :)

Uważam, że powinieneś porównywać swój czas na zimówkach ze mną bo ja mam koła 225-60/15 czyli jak twoje zimówki a jak się ścigaliśmy to czasem nie jechałeś na letnich ciężkich kółkach???

a co do mojego swapa to plan na S62 już upadł za słaby piec pomyślimy o czyms konkretniejszym jak juz zmieniac to raz a fest i dlatego mój piec będzie na zbyciu razem z manualem


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Zdzira 850I-->>E-32 740i6-->>str 30 córcia :)
PostNapisane: 13 listopada 2013, 11:14 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1857
Lokalizacja: c:\bmw\e38\740i
Kod silnika: 2,0 T
Zdzira 850I napisał(a):
Uważam, że powinieneś porównywać swój czas na zimówkach ze mną bo ja mam koła 225-60/15 czyli jak twoje zimówki a jak się ścigaliśmy to czasem nie jechałeś na letnich ciężkich kółkach???

Miałem wtedy fele 16 z letnimi kapciami, bo letnie 18 oddalem na polerkę. Na 18 letnich to dopiero bys mnie skatechizował ;)
Ja kombinowałem co się dało i jakos zbytnio w osiągach to nie pomogło hehe

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Zdzira 850I-->>E-32 740i6-->>str 30 córcia :)
PostNapisane: 13 listopada 2013, 12:35 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 32
Posty: 4264
Lokalizacja: Poznań
Zdzira 850I napisał(a):
plan na S62 już upadł za słaby piec

dobre, hehe
Zdzira 850I napisał(a):
dlatego mój piec będzie na zbyciu razem z manualem

kusisz :rotfl:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Zdzira 850I-->>E-32 740i6-->>str 30 córcia :)
PostNapisane: 13 listopada 2013, 13:29 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 39
Posty: 7022
Lokalizacja: Rawicz Wlkp
Moje BMW: 740i 6gang
Kod silnika: M60B40
co do stwierdzenia, że S62B50 jest za słabe to nie uważam, że słaby ale musiąłbym wydać koło 30 tysi na swap i efektem tego byłoby to, że porobione 335i by mnie wydymało no ewentualnie remis czyli nic fajnego..........

plan jest na 2-3 latka oszczędnego życia i cosik na zasadzie tego typu:

http://allegro.pl/dodge-viper-srt-10-8- ... 52405.html

taki silnik do tego wg mnie olbrzymie mozliwości rozwoju amerykańce maja mase tuningowych części europa niestety leży w tym względzie do tego pojemnośc mi pasuje bez żadnego turbo srurbo laga itp tylko jak ja to upchne i jak wepchne do e-32 koło 305 na tył???? :zawstydzony:

Byczuś jakby Ci sie nie znudzi e-32 do tego czasu zapraszam silnik po remoncie daje radę :)

no to jeżeli faktycznie miałeś 16 to wyścig był sprawiedliwy ale katechezy nie było do 160 odeszłem ci minimalnie chyba z 0,5-1długości z tego co pamiętam głównie po wbiciu 4 biegu zaczynałem Ci odchodzić ale stawiam, że jakbym trafił na zwykłe seryjne 4,4 a nie twoje to dostałoby dużo sprawniej :) U ciebie tez przeciez kolektor siedzi, wydech i wkładka K&N???


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Zdzira 850I-->>E-32 740i6-->>str 30 córcia :)
PostNapisane: 13 listopada 2013, 15:05 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1857
Lokalizacja: c:\bmw\e38\740i
Kod silnika: 2,0 T
Zdzira 850I napisał(a):
U ciebie tez przeciez kolektor siedzi, wydech i wkładka K&N???

Końcówki mam już seryjne bo mi za głośno było i takie też miałem jak się ostatnio widzieliśmy. Kolektor ssący mam od m62 bez vanosów i wkładkę K&N.
Od ostatniego naszego starcia zmieniło się u mnie to ze mam kolektor wydechowy i katalizatory od m5, a gdy się cieliśmy miałem kolektory seryjne a zamiast drugich katów miałem strumienice. Miało być lepiej ale jakoś nie bardzo jest :) wrócę na 16 to się pewnie spotkamy i zrobimy znowu pomiary :piwo:
Wszyscy odelżają samochody, a mi przybylo znowu troche kilogramów przez zabudowę audio :D

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Zdzira 850I-->>E-32 740i6-->>str 30 córcia :)
PostNapisane: 13 listopada 2013, 15:29 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 39
Posty: 7022
Lokalizacja: Rawicz Wlkp
Moje BMW: 740i 6gang
Kod silnika: M60B40
a co sądzisz o piecu jaki mi się marzy???? bo nikt nie komentuje o dziwo tego pomysłu :rotfl:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Zdzira 850I-->>E-32 740i6-->>str 30 córcia :)
PostNapisane: 13 listopada 2013, 15:38 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 33
Posty: 7716
Lokalizacja: Bolesławiec
Garaż: Mercedes E63 AMG 514KM 2007
Audi A4 b9 2.0TFSI 252KM 2018
ja myślałem, że będziesz chciał od vette pchać, ale to chyba lepszy pomysł... pytanie jak to tam upchasz? i czy 285 na tyle starczy do przełożenia mocy na asfalt :hyhy:

_________________
Kiedy ostatni raz wstałeś i pojechałeś na przejażdżkę. Nie dokądś, nie po coś-po prostu by pojeździć. To jest wspaniałe. Bez Telefonu.
Nic mi nie przeszkadza. Tylko ja w mojej małej metalowej skorupie. Czas do myślenia, uporządkowania myśli.
Jeremy Clarkson


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Zdzira 850I-->>E-32 740i6-->>str 30 córcia :)
PostNapisane: 13 listopada 2013, 16:00 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1857
Lokalizacja: c:\bmw\e38\740i
Kod silnika: 2,0 T
Zdzira 850I napisał(a):
a co sądzisz o piecu jaki mi się marzy???? bo nikt nie komentuje o dziwo tego pomysłu

Jest tak pomysł kosmiczny że jak nie zobacze to nie uwierzę :) Niemniej jednak życzę ci abyś to zrobił skoro to Twój motoryzacyjny fetysz.
Tylko z tym silnikiem to byś musiał furę przebudować delikatnie mówiąć, Twoje ukochane 16 czy 15 niestety już się nie przydadzą, układ hamulcowy bardzo mocny, minimum z m5 i porządne szerokie kapcie

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Zdzira 850I-->>E-32 740i6-->>str 30 córcia :)
PostNapisane: 13 listopada 2013, 16:02 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 28
Posty: 2578
Moje BMW: F20
Kod silnika: N55B58
Zdzira 850I, już nie koniecznie silnik z Vipera, ale jakiś LS jakby tu zagościł to nadal masz spoory potencjał od tunerów z US, w porównaniu z S62 :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Zdzira 850I-->>E-32 740i6-->>str 30 córcia :)
PostNapisane: 13 listopada 2013, 17:50 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1857
Lokalizacja: c:\bmw\e38\740i
Kod silnika: 2,0 T
LS do e30 wchodzi to czemu do e32 nie ma wejsc i chyba łatwiej elektronike ogarnąć

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Zdzira 850I-->>E-32 740i6-->>str 30 córcia :)
PostNapisane: 13 listopada 2013, 17:53 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 33
Posty: 7716
Lokalizacja: Bolesławiec
Garaż: Mercedes E63 AMG 514KM 2007
Audi A4 b9 2.0TFSI 252KM 2018
tomaszeklolek napisał(a):
LS do e30 wchodzi to czemu do e32 nie ma wejsc i chyba łatwiej elektronike ogarnąć
chodziło mi o V10

_________________
Kiedy ostatni raz wstałeś i pojechałeś na przejażdżkę. Nie dokądś, nie po coś-po prostu by pojeździć. To jest wspaniałe. Bez Telefonu.
Nic mi nie przeszkadza. Tylko ja w mojej małej metalowej skorupie. Czas do myślenia, uporządkowania myśli.
Jeremy Clarkson


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Zdzira 850I-->>E-32 740i6-->>str 30 córcia :)
PostNapisane: 13 listopada 2013, 17:57 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 2761
Lokalizacja: searching...
Moje BMW: E39 540i ACS5 / 323i
Kod silnika: M62B44, M52b25
Garaż: mam
Świetny pomysł z takim amerykanskim piecem - duży potencjał w serii, ogromne możliwości tuningowe, świetny dźwięk, niewielka awaryjność - tylko żeby to zgrać i poprawnie uruchomić tak aby było w miarę bezawaryjne i pewne :)

_________________
do licha LPG -nawet porządne zapalniczki są na benzynę
KUPIE boczki w skórze E39 / kontury czarne z E38


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Zdzira 850I-->>E-32 740i6-->>str 30 córcia :)
PostNapisane: 13 listopada 2013, 19:59 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 34
Posty: 3082
Lokalizacja: Kętrzyn
Moje BMW: 540i
Garaż: Volvo S40 II 2.0d
Z silnikiem Vipera ciekawy pomysł, ale myślę że tak jak koledzy piszą LS3 by spokojnie starczył


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Zdzira 850I-->>E-32 740i6-->>str 30 córcia :)
PostNapisane: 13 listopada 2013, 20:02 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 39
Posty: 7022
Lokalizacja: Rawicz Wlkp
Moje BMW: 740i 6gang
Kod silnika: M60B40
nie no Tomek wiem, że trzeba zmienić 15 na 18 innej opcji nie ma hamulce jakieś solidne jak piszesz amortyzatory coś typu Bilstein sportowe B8 jakoś tak chyba przód z -40 tył z -20 wg mnie oponki tył z 305 285 to będzie za mało na 700-800Nm wg mnie zobaczcie na czym lata seryjny viper i trakcja to on nie grzeszy

Także w planach byłby zrobony zawias hamulce felgi i oponki sadzer, że z 50k trzeba y na to wszystko liczyć dlatego napisałem za 2-3 lata :)

Tomek nie bój żaby swego czasu ( akurat nie chodzi mi o ciebie ) w manuala tez mi nikt nie wierzył :hyhy: a jest i jeździ :hyhy:

także pozyjemy obaczymy jak zmienię za ten czas to nic nie napisze tylko najpierw dam cynka czy sie poścgamy bo zrobiłem delikatne mody :rotfl: :P


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Zdzira 850I-->>E-32 740i6-->>str 30 córcia :)
PostNapisane: 13 listopada 2013, 20:15 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 43
Posty: 4674
Lokalizacja: Września
Moje BMW: E60
Kod silnika: M54b25
Garaż: www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=60&t=137687 Днепр
Zdzira 850I napisał(a):
jak zmienię za ten czas to nic nie napisze tylko najpierw dam cynka czy sie poścgamy bo zrobiłem delikatne mody

kiedy już się wygadałeś. Teraz to już będziemy wiedzieć, żeby niepodejmować wyścigów. Kapcia 305 na tyle, też tak potajemnie nie ukryjesz ;)

_________________
Audi80 '90 1.6 2EE (X2004 - IV2008)
AudiA4 '95 2.8 AAH quattro (IV2008 - VII2009)
530d avant (IX2009 - X2010)530d
E38 740i (I 2011 - XII2017)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Zdzira 850I-->>E-32 740i6-->>str 30 córcia :)
PostNapisane: 13 listopada 2013, 21:27 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Wiek: 42
Posty: 14125
Lokalizacja: Cieśnina złych przeżyć
Moje BMW: E60
Kod silnika: M57N
Garaż: Na przylądku, w portowej tawernie.
Zdzira, sorry ale do pięknie utrzymanego w klasycznym stylu E32 wkładac piec z Vipera... :mur:

Juz włozenie manuala zaburzyło oryginalnosc tego auta, ale rozumiem podyktowanie tego względami praktycznymi- bezawaryjność, osiągi.. tak naprawdę BMW powinno wowczas dac wybor klientom czy chcą miec automat czy manual w 740, szczegolnie,ze zrobili tak w E34 540 i E38 4.0/4.4. Jest to więc jakieś tam skorygowanie fabryki i nadal auto ma swoją wartosc , szczegolnie,ze E32 znikają z rynku jak pieniądze z porfela żony...

Ale rzeźbienie jakichś hamerykańskich silników, wkładanie wynalazków zamieni moim zdaniem to auto w śmietnik. A i tak zawsze będzie szybszy ten, co włozył cos rownie chorego do E30. Zostaw sobie to E32 jako rarytas na długi czas, za pare lat kup cos w klasie 500PS i ciesz się jazdą.

_________________
Obrazek
Najpiękniejsza na świecie jest Olabmw w mojej becie


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Zdzira 850I-->>E-32 740i6-->>str 30 córcia :)
PostNapisane: 13 listopada 2013, 21:53 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 39
Posty: 7022
Lokalizacja: Rawicz Wlkp
Moje BMW: 740i 6gang
Kod silnika: M60B40
Tylko na 2 zabawki mnie nie stać Frank a wygląd e32 mnie urzeka nadal obecne auta w klasie 500-600km to jajcowate wybryki aerodynamiki niestety wg mnie też mam obawy jak to wszystko wyjdzie ale sądzę że idzie to zrobić tak że w kabinie i z wierzchu wszystko będzie jak w serii

po drugiue nie za bardzo wiem co miałbym wsadzic pod maskę z palety bmw jak pisałem za 2-3 lata S62B50 to już żaden potwór nie będzie natomiast V10 nie chcę nie ta charakterystyka silnika ja nie chce kosiarki do tego sypią sie w pizdu i mozliwości rozwoju za rozsądna kasę żadne to już ma 100KM z litra w serii i tu jest ból bmw nie ma fajnych piecyków powyżej 5,0 litra merc np ma 6,3 z amg


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Zdzira 850I-->>E-32 740i6-->>str 30 córcia :)
PostNapisane: 3 lutego 2014, 20:32 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 39
Posty: 7022
Lokalizacja: Rawicz Wlkp
Moje BMW: 740i 6gang
Kod silnika: M60B40
co do postępów pierwsze graty przybyły

Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Zdzira 850I-->>E-32 740i6-->>str 30 pierwsze graty
PostNapisane: 3 lutego 2014, 20:34 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 33
Posty: 7716
Lokalizacja: Bolesławiec
Garaż: Mercedes E63 AMG 514KM 2007
Audi A4 b9 2.0TFSI 252KM 2018
:super: a jak tam felgi? odnowiły się?

_________________
Kiedy ostatni raz wstałeś i pojechałeś na przejażdżkę. Nie dokądś, nie po coś-po prostu by pojeździć. To jest wspaniałe. Bez Telefonu.
Nic mi nie przeszkadza. Tylko ja w mojej małej metalowej skorupie. Czas do myślenia, uporządkowania myśli.
Jeremy Clarkson


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Zdzira 850I-->>E-32 740i6-->>str 30 pierwsze graty
PostNapisane: 3 lutego 2014, 20:51 
Offline
E34 lover
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 10409
Zdzira 850I, napisz coś więcej o typie sprężyn i amorków.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 1378 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36 ... 69  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 8 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL