BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 12 maja 2025, 02:14

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Galerie do działu „Projekty zmodyfikowanych BMW - łap szpadyl definiszyn” są przenoszone wg. opinii i zdania moderatorów oraz administratorów forum.

Celem działu jest pokazanie ciekawych projektów BMW na tym forum, których modyfikacje przeprowadzone są na wysokim poziomie i skupiają się głównie na stronie mechanicznej i przy okazji „niestandardowych” zmianach stylistycznych.

Głównym kryterium oceny jest poziom modyfikacji BMW jak np. kompresor, turbo, upgrade-y zawieszenia, układu hamulcowego, układu wydechowego, ciekawsze SWAPy itp.
BMW przygotowane do sportu, amatorskich wyścigów i weekendowych zabaw



Userzy nie mają możliwości zakładania galerii w tym dziale, galerie są tu przenoszone przez moderatorów i administratorów forum.



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3081 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40 ... 155  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: deejeys -->> E46 320Cd | US | BMW Performance str 35 |
PostNapisane: 1 maja 2012, 09:44 
Deeyejs masz ponad 200kuni i jakieś 412,5 Nm -- co potwierdzi normalna hamownia z dmuchawką. :ok:

Jak na prawie 'zagotowany' cooler /bez nawiewu/ całkiem przyzwoity wynik . :hyhy:


Góra
  
 
 Tytuł: Re: deejeys -->> E46 320Cd | US | BMW Performance str 35 |
PostNapisane: 1 maja 2012, 11:18 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 3604
Lokalizacja: Sin City
Moje BMW: E39 525I
Kod silnika: M54B25
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=146009
Podjedź na dniach na dobrą hamownię i sprawa się wyjaśni ;)

_________________
Obrazek
OCEŃ MOJE E39


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: deejeys -->> E46 320Cd | US | BMW Performance str 35 |
PostNapisane: 1 maja 2012, 15:06 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 586
Moje BMW: 3x E36 + E38
Kod silnika: V8
Mi się felga zupełnie nie podoba ale oczywiście rzecz gustu.
Uważam że jest już za duża w stosunku do nadkoli a poza tym wzór Twoich 18tek był o niebo lepszy.

W kwestii hamowni lubię się udzielać bo z reguły ludzie piszą głupoty, w Twoim przypadku masz całkowitą rację że wynik jest zaniżony
Nawet nie było sensu jechać na tą hamownie bo doładowane auta na inercyjnej nie zdążą się napompować.
Nie będę wróżył z fusów ile wyjdzie ale pojedź na inercyjno-oporową (np. MaHa albo SuperFlow) i wyjdzie z pewnością więcej ;)


@Sirek - co rozumiesz przez "zagotowany cooler" ?

Wynik jest zaniżony ale to wina metody pomiaru a nie "dmuchawki"

Swoją drogą ciekawe jaki byłby wynik przy 0st i 25st ?
Obstawiamy ? :D

_________________
Obrazek ObrazekObrazekObrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: deejeys -->> E46 320Cd | US | BMW Performance str 35 |
PostNapisane: 1 maja 2012, 15:20 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 34
Posty: 9899
Moje BMW: E46Coupe
Garaż: /E46Turbo
320Cd @ 2.5 M50Turbo.
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=86&t=94261
StreetFire7 napisał(a):
Podjedź na dniach na dobrą hamownię i sprawa się wyjaśni


Jak tylko będę miał czas. W Łodzi jest podobno dobra hamownia, już z 3 razy się zbierałem i zawsze mi coś wypadnie :/



jackolus napisał(a):
Mi się felga zupełnie nie podoba ale oczywiście rzecz gustu.Uważam że jest już za duża w stosunku do nadkoli a poza tym wzór Twoich 18tek był o niebo lepszy.


Ja nie mówię - tamto koło było naprawdę ładne ale wg mnie nie było go widać, jak stanąłem koło innych z 18stkami to wygladały jak 17stki... Na spocie w Toruniu 3 osoby chciały mi je odkręcać, tak im się podobały... Tak jak mówisz - rzecz gustu i tyle :)


jackolus napisał(a):
W kwestii hamowni lubię się udzielać bo z reguły ludzie piszą głupoty, w Twoim przypadku masz całkowitą rację że wynik jest zaniżony


Ogólnie w pierwszej chwili byłem wystraszony bo pojechałem jako jeden z pierwszych. Już zaczynałem sobie jakąś awarię wmawiać i w ogóle... Szok. Dopiero później zacząłem kminić i gadać z ludźmi o wynikach. W benzynach wychodziły bardzo racjonalne wyniki, pasujące do auta... W dieslach nie za bardzo...



sirek napisał(a):
masz ponad 200kuni i jakieś 412,5 Nm -- co potwierdzi normalna hamownia z dmuchawką.


Byłbym bardzo z takiego wydruku zadowolony :P

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: deejeys -->> E46 320Cd | US | BMW Performance str 35 |
PostNapisane: 1 maja 2012, 15:50 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 3604
Lokalizacja: Sin City
Moje BMW: E39 525I
Kod silnika: M54B25
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=146009
deejeys napisał(a):
Jak tylko będę miał czas. W Łodzi jest podobno dobra hamownia, już z 3 razy się zbierałem i zawsze mi coś wypadnie


Wpadaj na wycieczkę w Góry Świętokrzyskie, to ogarniemy przy okazji hamownię ;)

_________________
Obrazek
OCEŃ MOJE E39


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: deejeys -->> E46 320Cd | US | BMW Performance str 35 |
PostNapisane: 1 maja 2012, 15:59 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 34
Posty: 9899
Moje BMW: E46Coupe
Garaż: /E46Turbo
320Cd @ 2.5 M50Turbo.
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=86&t=94261
StreetFire7, Ja nie wiem czy ogarnę wszystkie zaproszenia na te wakację :rotfl: Zapiszę Cię na 2013 :P


Nie no joke, może się gdzieś tam w ten rejon zapuscimy z chłopakami :D Daleko nie jest :D

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: deejeys -->> E46 320Cd | US | BMW Performance str 35 |
PostNapisane: 1 maja 2012, 16:06 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 991
Lokalizacja: Wrocław
Moje BMW: E46
Kod silnika: M57N++
Garaż: E36 TURBO
E46 330D ++ FL
E91 320D
Dzięki za wyścig, mam nadzieję że będzie rewanż w przyszłości ;)

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

_________________
WROCŁAW ..................... MOJA GALERIA


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: deejeys -->> E46 320Cd | US | BMW Performance str 35 |
PostNapisane: 1 maja 2012, 16:17 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 34
Posty: 9899
Moje BMW: E46Coupe
Garaż: /E46Turbo
320Cd @ 2.5 M50Turbo.
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=86&t=94261
piotrek200411 napisał(a):
Dzięki za wyścig, mam nadzieję że będzie rewanż w przyszłości


Również dziękuje , a na rewanż zawsze jestem chętny :super: Zresztą widziałeś - do wyścigu mnie nie musiałeś namawiać :P

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: deejeys -->> E46 320Cd | US | BMW Performance str 35 |
PostNapisane: 1 maja 2012, 17:23 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 925
Lokalizacja: Czarnków-Piła
U mnie na tej hamowni seria wypluła w toruniu 143km ogólnie troszkę się zmartwiłem ale jak czytam wyniki jakie wypluła wam to w sumie raczej czyma mi serrie i żałuje ze nie pośmigałem z Wami;)


ładnie śmiga furka i wydech jak dla mnie chodzi w sam raz nie za głośno nie za cicho :) :super:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: deejeys -->> E46 320Cd | US | BMW Performance str 35 |
PostNapisane: 1 maja 2012, 17:59 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 3604
Lokalizacja: Sin City
Moje BMW: E39 525I
Kod silnika: M54B25
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=146009
deejeys napisał(a):
StreetFire7, Ja nie wiem czy ogarnę wszystkie zaproszenia na te wakację Zapiszę Cię na 2013


Spoko, już będą wtedy stać domki nad stawem więc zapraszam :P

_________________
Obrazek
OCEŃ MOJE E39


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: deejeys -->> E46 320Cd | US | BMW Performance str 35 |
PostNapisane: 1 maja 2012, 18:38 
deejeys napisał(a):



sirek napisał(a):
masz ponad 200kuni i jakieś 412,5 Nm -- co potwierdzi normalna hamownia z dmuchawką.


Byłbym bardzo z takiego wydruku zadowolony :P


Cooler nie miał zimnego nawiewu i to obniża wynik i to znacznie - wystarczy wspomnieć ,że prędkości hamowania są znaczne powyżej 160km/h więc i pęd powietrza wpadający na cooler powinien być zbliżony do niej. A tak zasysał sobie powietrze o wiadomej , upalnej temperaturze / i to jest 'właśnie wg mnie 'zagotowany cooler'/ jeżeli dodać do tego sprężone już przez turbo a więc gorące powietrze wyniki napewno nie będą wiarygodne . :P

Deeyejs zajeżdżaj na normalną hamownię z nawiewem i zapodaj wykres. :ok:
P.S. Wcześniej sprawdż motor na kompie czy coś tam nie wyskoczyło oczywiście.


Góra
  
 
 Tytuł: Re: deejeys -->> E46 320Cd | US | BMW Performance str 35 |
PostNapisane: 1 maja 2012, 19:45 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 34
Posty: 9899
Moje BMW: E46Coupe
Garaż: /E46Turbo
320Cd @ 2.5 M50Turbo.
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=86&t=94261
sirek napisał(a):
P.S. Wcześniej sprawdż motor na kompie czy coś tam nie wyskoczyło oczywiście.


Przekaże sugestię mojemu diagnoście ( MaTiMa :P )

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: deejeys -->> E46 320Cd | US | BMW Performance str 35 |
PostNapisane: 1 maja 2012, 20:58 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 13996
Lokalizacja: Ostrów Maz.
Moje BMW: e31 850i
Kod silnika: M70B50
deejays, auto swietne, nawet jakąs fotę strzeliłem

ale nie było żadnej awari podczas wyscigu? bo się zmartwilismy jak zaczęło kopcić, ale nie chcielismy podchodzić i robić zamieszania

_________________
http://firmaorchidea.pl
http://www.zajazdpodsosnami.pl
http://www.chodowiak.pl
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: deejeys -->> E46 320Cd | US | BMW Performance str 35 |
PostNapisane: 1 maja 2012, 21:04 
Offline
Naczelny bimbrovnik
Avatar użytkownika

Posty: 9076
Lokalizacja: PTU
Moje BMW: e30
Kod silnika: m52b28
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=77118
deejeys napisał(a):
Jak tylko będę miał czas. W Łodzi jest podobno dobra hamownia, już z 3 razy się zbierałem i zawsze mi coś wypadnie

Ja też. Nagaz Stefanowski. Można się u nich umówić w więcej aut, wówczas rabat.

_________________
Obrazek

One redline a day keeps a mechanic away.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: deejeys -->> E46 320Cd | US | BMW Performance str 35 |
PostNapisane: 1 maja 2012, 22:04 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 34
Posty: 9899
Moje BMW: E46Coupe
Garaż: /E46Turbo
320Cd @ 2.5 M50Turbo.
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=86&t=94261
Kucharz napisał(a):
ale nie było żadnej awari podczas wyscigu? bo się zmartwilismy jak zaczęło kopcić, ale nie chcielismy podchodzić i robić zamieszania


Nie, nie :) Awarii nie było, chłopaki już pytali co się zadziało :) Jakiś czas temu załatwiłem turbo i sporo oleju poszło w końcówkę wydechową, jeszcze jak widać wszystko się nie wypaliło. Zrobiłem małe show :hyhy: O dziwo później parę sprintów było i już bez dymu, może w końcu się wysmażył cały :hyhy:

Ogólnie miałem ją zmieniać, ale jak sporo ludzi właśnie w Toruniu mówiło, że fajnie gada i nie słychać, że diesel :hyhy: To zostaje :D

Kucharz napisał(a):
bo się zmartwilismy


:hug: dzięki :zawstydzony:



maaaad napisał(a):
Ja też. Nagaz Stefanowski. Można się u nich umówić w więcej aut, wówczas rabat.


Coś można pomyśleć :hyhy: Jakieś łódzkie dyno day :)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: deejeys -->> E46 320Cd | US | BMW Performance str 35 |
PostNapisane: 1 maja 2012, 22:16 
deejeys napisał(a):
sirek napisał(a):
P.S. Wcześniej sprawdż motor na kompie czy coś tam nie wyskoczyło oczywiście.


Przekaże sugestię mojemu diagnoście ( MaTiMa :P )


I słusznie . Sprawdż np, korekcję wrysków prawidłowa jest w zakresie -5.0 == + 4.0 . U mnie ostatnio na hamowni
poleciało w kosmos 8kuni i 30Nm - silnik lalka , parametry ksiązkowe i wtryski właściwie też ale -- wszystkie były na minusie o,2 lub 0,4 jeden miał + 1,6 na wolnych ale pod obciążeniem przy ok 3900 obr i więcej wychodził znacznie więcej . Stąd lekkie kopcenie i utrata momentu i mocy. Wymieniłem i .... "Power is Back" :hyhy:
Ponadto wyczyść dolot i EGR , filtry nowe , olej --jeśli tego w tym roku nie robiłes ale to pewnie wiesz. ;)

P.S. myślę w własnie nad dodatkową instalacją schładzającą cooler w takie upały to dobra sprawa. :)


Góra
  
 
 Tytuł: Re: deejeys -->> E46 320Cd | US | BMW Performance str 35 |
PostNapisane: 1 maja 2012, 22:31 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 34
Posty: 9899
Moje BMW: E46Coupe
Garaż: /E46Turbo
320Cd @ 2.5 M50Turbo.
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=86&t=94261
sirek, korekcje mam dobre, ostatnio sprawdzaliśmy , nie ma odchyłów zbytnio:) Jeszcze jednak myślę, o teście przelewowym dla 100% pewności :)

Co do filtrów i olejów to wszystko świeże, olej + filtr oleju wymieniam co 10tyś, powietrze mam wkładkę green filter i czyszczę co 10 tyś, paliwa niedawno zmieniany :)

sirek napisał(a):
ale to pewnie wiesz.
my dieslowcy to wiemy , hihihi :P

EGR oczywiście czysty, że można by z niego jeść ;) Dbam o takie rzeczy :) Jedynie jeszcze ten zaworek muszę nowy kupić, bo przy turbo to zrobiłem i nie ma porównania do czyszczenia go ;)


sirek napisał(a):
P.S. myślę w własnie nad dodatkową instalacją schładzającą cooler w takie upały to dobra sprawa.



Natrysk na IC ? Dosyć prosta sprawa, dysze od xenonu 2szt, do tego zbiorniczek i pompka od niego i chodzi. Tylko z tego co czytałem, nie daje to zbyt wiele... Nawet na forum prowadziliśmy dyskusję o tym :)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: deejeys -->> E46 320Cd | US | BMW Performance str 35 |
PostNapisane: 1 maja 2012, 22:42 
Natrysk wody na IC dośc sprytnie zrobiono w Subaru poprzez Aquamist. :hyhy:
A dwutlenek węgla ? :niepewny: Wygląda to troche jakby starą antenę telewizyjną przylepić

przed IC - to dopiero chłodzi. :hyhy: ..........

P.S. Kilka lat temu widziałem na zawodach 1/4 m w Szwecji jak chłodzili coolery tuz przed startem ...............

..............gaśnicami halonowymi. :rotfl:


Góra
  
 
 Tytuł: Re: deejeys -->> E46 320Cd | US | BMW Performance str 35 |
PostNapisane: 1 maja 2012, 23:05 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 586
Moje BMW: 3x E36 + E38
Kod silnika: V8
ależ tworzysz sirek...
przecież zamrażanie coolera gaśnicami ma sens przy ćwiartce, średnio sobie wyobrażam coś takiego w drogowym aucie.
Ale może się mylę, zamontuj ten patent u siebie to zobaczymy jak działa :D

Jeśli tak bardzo przywiązujecie wagę do chłodzenia a nie zmieniacie IC na większe to czemu po prostu nie dać elektrycznych wiatraków ciągnących ( co by powierzchni czołowej nie zmniejszyły ) ? W sumie w lecie w korku miałoby to sens :-k

A druga sprawa - przynajmniej Deejays ma wtrysk metanolu i zakładam że wie do czego służy ( nie rozpatrujemy smakowych walorów denaturatu :P )


co do kopcenia pozwolę sobie przytoczyć piękny cytat właściciela firmy TTC:
" Nie kopci, nie zadupca "
~Frytek


Powodzenia w modach Deejays, goń z mocą resztę składu "Tap Madl" :ok:

_________________
Obrazek ObrazekObrazekObrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: deejeys -->> E46 320Cd | US | BMW Performance str 35 |
PostNapisane: 1 maja 2012, 23:13 
Na wiatraki nie ma miejsca , trzeba by konkret przerobić przód ale to ma być auto drogowe z klimą , a nie na ćwiartki. :hyhy:
CO2 ma nawet sens a to właśnie dlatego , że jest niewielką instalką na coolerze i byłoby uzywane ,w razie potrzeby tj. wyścigu oczywiście . :P ........

Co do kopcenia trochę racji jest w tym powiedzonku ,ale jest kopcenie i kopcenie , po wymianie wtrysku znowu zadupca i ..................... nadal już tylko trochę kopci. :hyhy:


Góra
  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3081 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40 ... 155  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL