BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 12 maja 2025, 02:17

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Galerie do działu „Projekty zmodyfikowanych BMW - łap szpadyl definiszyn” są przenoszone wg. opinii i zdania moderatorów oraz administratorów forum.

Celem działu jest pokazanie ciekawych projektów BMW na tym forum, których modyfikacje przeprowadzone są na wysokim poziomie i skupiają się głównie na stronie mechanicznej i przy okazji „niestandardowych” zmianach stylistycznych.

Głównym kryterium oceny jest poziom modyfikacji BMW jak np. kompresor, turbo, upgrade-y zawieszenia, układu hamulcowego, układu wydechowego, ciekawsze SWAPy itp.
BMW przygotowane do sportu, amatorskich wyścigów i weekendowych zabaw



Userzy nie mają możliwości zakładania galerii w tym dziale, galerie są tu przenoszone przez moderatorów i administratorów forum.



Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 2697 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42 ... 135  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: LeSiO -->> E30 V8 Wykres z hamowni str.39
PostNapisane: 2 lipca 2012, 17:03 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 7115
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: M3
Widać,gdzie brakuje.
Dusi się na gorze trzeba poszukać przyczyny czy brakuje paliwa, czy powietrza a może coś z wydechem ciekawy jestem przyczyny.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: LeSiO -->> E30 V8 Wykres z hamowni str.39
PostNapisane: 2 lipca 2012, 17:11 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 5199
Moje BMW: E46
Kod silnika: m52tub28
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=112464
LeSiO napisał(a):
Oto wynik: 276,7 i 373,7 Temperatura otoczenia 21 stopni hamowany na 4 biegu.
Taka moc już by mnie chyba satysfakcjonowała :23:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: LeSiO -->> E30 V8 Wykres z hamowni str.39
PostNapisane: 2 lipca 2012, 17:25 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 34
Posty: 7716
Lokalizacja: Bolesławiec
Garaż: Mercedes E63 AMG 514KM 2007
Audi A4 b9 2.0TFSI 252KM 2018
--==Mały==-- napisał(a):
Widać,gdzie brakuje.
Dusi się na gorze trzeba poszukać przyczyny czy brakuje paliwa, czy powietrza a może coś z wydechem ciekawy jestem przyczyny.

wydech

_________________
Kiedy ostatni raz wstałeś i pojechałeś na przejażdżkę. Nie dokądś, nie po coś-po prostu by pojeździć. To jest wspaniałe. Bez Telefonu.
Nic mi nie przeszkadza. Tylko ja w mojej małej metalowej skorupie. Czas do myślenia, uporządkowania myśli.
Jeremy Clarkson


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: LeSiO -->> E30 V8 Wykres z hamowni str.39
PostNapisane: 2 lipca 2012, 17:34 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 35
Posty: 3082
Lokalizacja: Kętrzyn
Moje BMW: 540i
Garaż: Volvo S40 II 2.0d
Taka moc to chyba dobrze ? W serii było 286 KM przecież i nic wg. mnie w górze nie brakuje. Przecież moment zawsze jest niżej dostępny.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: LeSiO -->> E30 V8 Wykres z hamowni str.39
PostNapisane: 2 lipca 2012, 17:46 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1857
Lokalizacja: c:\bmw\e38\740i
Kod silnika: 2,0 T
Nie ma fajerwerków, ale wykres bardzo płaski bez skoków w przebiegu, a o to chodzi.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: LeSiO -->> E30 V8 Wykres z hamowni str.39
PostNapisane: 2 lipca 2012, 17:51 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 34
Posty: 9899
Moje BMW: E46Coupe
Garaż: /E46Turbo
320Cd @ 2.5 M50Turbo.
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=86&t=94261
Kolektory z tego co pamiętam to masz śliczne, ale faktycznie może za luźny ten wydech? :)


No i może warto by poprawić dolot, jakiś wlot np:

Obrazek




:rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl:


Nie no po prostu pociągnąć go tak, żeby miał skąd zasysać chłodne powietrze.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: LeSiO -->> E30 V8 Wykres z hamowni str.39
PostNapisane: 2 lipca 2012, 18:56 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 586
Moje BMW: 3x E36 + E38
Kod silnika: V8
Ja na przelotowym ( i kilku innych druciarstwach ) miałem 264 więc nie masz co się martwić wynikiem
Teraz na tym liczonym wydechu będzie pewnie w okolicach serii ale kosztem dźwięku - już wiem że będzie ZA ciche.

Jeśli nie walczysz na każdych światłach albo nie liczysz każdego kucyka ku radości forumowego spustu to popraw te niedociągnięcia z tłumikami, załóż stożek i olej wynik.

"Ryk fałeczki działa na dupeczki" :P
a trochę bardziej serio to czasem lepiej zrobić fajny hałas niż przemknąć po cichu z prędkością światła ;)

Kibicuje dalej jednemu z ładniejszych aut na forum :ok:

_________________
Obrazek ObrazekObrazekObrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: LeSiO -->> E30 V8 Wykres z hamowni str.39
PostNapisane: 2 lipca 2012, 19:03 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 34
Posty: 9899
Moje BMW: E46Coupe
Garaż: /E46Turbo
320Cd @ 2.5 M50Turbo.
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=86&t=94261
Jesteś pewny, że dobry wydech nie da tych dwóch rzeczy na raz?

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: LeSiO -->> E30 V8 Wykres z hamowni str.39
PostNapisane: 2 lipca 2012, 19:47 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2657
Lokalizacja: Radom
Moje BMW: E46 Turbo
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... &start=184
Wydech wydechem ale ryk v8 z przodu jest równie fajny jak i z tyłu z wydechu :D

_________________
adamomotorsport.pl


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: LeSiO -->> E30 V8 Wykres z hamowni str.39
PostNapisane: 2 lipca 2012, 21:53 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 3736
Lokalizacja: Warszawa
Garaż: e36 328 racecar
e34 550 v12
Przecież to auto jest naprawde ciche ... kto słyszał raczej nie powie , że mocno drze ryja etc. jak się jedzie spokojnie :cwaniak:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: LeSiO -->> E30 V8 Wykres z hamowni str.39
PostNapisane: 2 lipca 2012, 21:58 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 15986
Lokalizacja: Los Santos
Moje BMW: E30 E46 E83
Kod silnika: M20B25 FTMW!!!
Garaż: ᶘ ᵒᴥᵒᶅ
Może kwestia hamowni? Czy były wcześniej robione pomiary na tej samej? Ewentualnie czy macie jakieś wyniki z seryjnych 540? Bo same bezwzględne liczby niekoniecznie tu muszą mieć znaczenie. Tak czy siak i tak pewnie zamiata konkretnie, w dodatku ostatnie prawdziwe nadwozie... :zawstydzony:

_________________
BMW z duszą skończyły się na Kill 'em All.
Obrazek
Było: '92 E36 320i 2d diamantschwarz/stoff anthrazit; '98 E46 323i 4d farngruen/leder hellbeige, '97 E36 323i->328i 2d arktissilber/leder montana schwarz
Jest: '90 E30 325i 2d diamantschwarz/leder bison schwarz (M3), '05 E46 330ci stahlblau/leder schwarz, '08 E83 X3 3.0si alpinweiss 3/leder nevada tabak


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: LeSiO -->> E30 V8 Wykres z hamowni str.39
PostNapisane: 2 lipca 2012, 21:59 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 957
Lokalizacja: Lublin
Moje BMW: E61 / F11
Kod silnika: M57D30 / N57D30
i tak jest ładnie.

rzadko która trzyma serie przecież

Będziesz ogarniał te wydechy ?
i jeszcze raz hamował ?

_________________
jestem wielkim fanem car detailingu :P
"Gdy mężczyzna utrzymuje kilka samochodów, to jest to dla niego uczuciowy odpowiednik haremu."


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: LeSiO -->> E30 V8 Wykres z hamowni str.39
PostNapisane: 2 lipca 2012, 22:22 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 7115
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: M3
Tu wyraźnie widać,że od 5000obr/min moc przestaje rosnąć wykres robi się płaski więc motor ma potencjał tylko czegoś mu brakuje na wyższych obrotach.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: LeSiO -->> E30 V8 Wykres z hamowni str.39
PostNapisane: 2 lipca 2012, 22:33 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Wiek: 42
Posty: 14133
Lokalizacja: Cieśnina złych przeżyć
Moje BMW: E60
Kod silnika: M57N
Garaż: Na przylądku, w portowej tawernie.
Tomek napisał(a):
Może kwestia hamowni? Czy były wcześniej robione pomiary na tej samej? E

Tu ryszard86 z moją ex 540 na tej samej hamowni
viewtopic.php?f=8&t=62817&p=1332476#p1332476
Obrazek

_________________
Obrazek
Najpiękniejsza na świecie jest Olabmw w mojej becie


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: LeSiO -->> E30 V8 Wykres z hamowni str.39
PostNapisane: 2 lipca 2012, 22:46 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Posty: 4257
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: M6
Kod silnika: S85 S62 M60
Garaż: było: M5e39 '01,
e34 540i '94
Ja juz nie bede gadal, bo ten czlowiek od wydechu po prostu nie ogarnia(ł) tego tematu hehehe
Nagadałem ostatnio Lesiowi, wiec myśle że właściwy tłumik środkowo początkowy już jest w robocie, tylko szkoda sesonu

_________________
Obrazek

http://imageshack.com/a/img689/1772/78er.jpg

Sprzedam MANUAL 6-b z M5e39 ~ 3.000 PLN


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: LeSiO -->> E30 V8 Wykres z hamowni str.39
PostNapisane: 2 lipca 2012, 22:50 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 586
Moje BMW: 3x E36 + E38
Kod silnika: V8
Mówicie wszyscy o M62 które były fabrycznie zdławione, po odetkaniu oryginalnej puszki filtra i zrobieniu wydechu każdy jeden wypluwa 300, tutaj mamy M60 który jest po prostu starszy więc i każdy z nich przelot ma większy.
Nie zmienia to faktu że M60 ma wiele czynników korzystniejszych do upalania względem M62, więc brak kilkunastu koni to nic strasznego.

Bokiem i tak pójdzie ile wlezie a od prędkości właściciel ma szlifierkę na dwóch kółkach więc nie napędzajcie nagonki na wynik bo nie ma po co ;)


@Boogie
+1
już pod zdjęciem tego wydechu pisałem że koleś nie ogarnia. Tyle kątów ile tam porobił to szok no i czemu polecił przelot to pewnie tylko on sam wie :D

_________________
Obrazek ObrazekObrazekObrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: LeSiO -->> E30 V8 Wykres z hamowni str.39
PostNapisane: 2 lipca 2012, 22:53 
Boogie napisał(a):
Ja juz nie bede gadal, bo ten czlowiek od wydechu po prostu nie ogarnia(ł) tego tematu hehehe


Ogarnia ogarnia, jutro wrzuce wykres po ogarnieciu.

Frank, bardzo ladny wykresik, widze ze temp zewnetrzna tez sprzyjala pomiarowi ;)

Panowie pamietajcie ze to m60, nie m62 ktore tylko po odetkaniu wydechu i dolotu ma juz ponad 300KM.


Góra
  
 
 Tytuł: Re: LeSiO -->> E30 V8 Wykres z hamowni str.39
PostNapisane: 2 lipca 2012, 22:59 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Wiek: 42
Posty: 14133
Lokalizacja: Cieśnina złych przeżyć
Moje BMW: E60
Kod silnika: M57N
Garaż: Na przylądku, w portowej tawernie.
No dobra, ale pomiar zawiera niby korekte wg normy DIN,czyli teoretycznie temp zew. nie wpływa na ostateczny wynik...

Mierzone M62 miało serię dolot i wydech... zresztą co to ma do rzeczy ? Pokazuję tylko fakt, ze hamownia nie zaniża o nie wiadomo ile koni i tyle.

Moim zdaniem ludzie w PL mają małe pojęcie o robieniu wydechów, jak np u Pafu, gdzie po wielkim modzeniu wyszło -5 PS wedle serii.. tu tez mamy mniej i nie ma co zwalać na przelot M60. Koniec kropka.

_________________
Obrazek
Najpiękniejsza na świecie jest Olabmw w mojej becie


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: LeSiO -->> E30 V8 Wykres z hamowni str.39
PostNapisane: 2 lipca 2012, 23:00 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 3736
Lokalizacja: Warszawa
Garaż: e36 328 racecar
e34 550 v12
frankowa 540 :+) do tej pory ladnie jeździ :) !


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: LeSiO -->> E30 V8 Wykres z hamowni str.39
PostNapisane: 2 lipca 2012, 23:18 
Frank napisał(a):
tu tez mamy mniej i nie ma co zwalać na przelot M60. Koniec kropka.


Zgadzam sie, ten silnik nie jest w najlepszej kondycji, obstawiam ze ma grubo ponad 500tys przebiegu, najpierw skoncze wydech, po kazdej modyfikacji bede jezdzil na hamownie zeby zobaczyc co bedzie sie dzialo. Jak juz bede zadowolony z wydechu wtedy zrobie dolot. Nie chce zeby wyszlo w ten sposob,ze zrobie wszystko na raz a pozniej nie wiadomo co ile dalo.


Góra
  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 2697 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42 ... 135  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL