BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 12 maja 2025, 02:16

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Galerie do działu „Projekty zmodyfikowanych BMW - łap szpadyl definiszyn” są przenoszone wg. opinii i zdania moderatorów oraz administratorów forum.

Celem działu jest pokazanie ciekawych projektów BMW na tym forum, których modyfikacje przeprowadzone są na wysokim poziomie i skupiają się głównie na stronie mechanicznej i przy okazji „niestandardowych” zmianach stylistycznych.

Głównym kryterium oceny jest poziom modyfikacji BMW jak np. kompresor, turbo, upgrade-y zawieszenia, układu hamulcowego, układu wydechowego, ciekawsze SWAPy itp.
BMW przygotowane do sportu, amatorskich wyścigów i weekendowych zabaw



Userzy nie mają możliwości zakładania galerii w tym dziale, galerie są tu przenoszone przez moderatorów i administratorów forum.



Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 2697 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43 ... 135  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: LeSiO -->> E30 V8 Wykres z hamowni str.39
PostNapisane: 3 lipca 2012, 15:27 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1857
Lokalizacja: c:\bmw\e38\740i
Kod silnika: 2,0 T
Jak już tutaj tak o wykresach ciągniecie, co może być winą pofalowanego wykresu? U siebie nie mam kata. Sam brak tego kata może spowodować falowanie wykresu? Brat wjechał po mnie swoim 530i i jego wykres jest prościutki jak na r6 przystało. U mnie przy 2,5 tys obrotów jest duży moment, który potem delikatnie opada, żeby przy ok 3700 znowu wskoczyc do góry

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: LeSiO -->> E30 V8 Wykres z hamowni str.39
PostNapisane: 3 lipca 2012, 18:22 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 40
Posty: 7017
Lokalizacja: Poznań
Moje BMW: E92
Kod silnika: 335d
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=86&t=56077
Z moca nie najgorzej , niutona troche ucieklo , no ale sam piszesz ze silnik ma juz sporo nalatane a w kancie i tak ta moc robi z auta przeciag , wiec zmienil bym te elementy ktore masz juz stare i zuzyte i nie zamartwial sie zbytnio

_________________
Zapraszam do galerii mojej 335d


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: LeSiO -->> E30 V8 Wykres z hamowni str.39
PostNapisane: 3 lipca 2012, 18:39 
Nie zamartwiam sie ;)

Wydech poprawiony.
Pojedynczy tlumik srodkowy zostal zastapiony dwoma mniejszymi przeotowymi, dzwiek jest dziwny, jest bardzo cicho, pracuje doslownie jak honda vtr :hyhy:

Oto wynik:

Obrazek

Wynik to w tej chwili okolo 295KM no ale momentu znowu ucieklo z 5 niutonkow. Dokladny wynik moze ktos zdola obliczyc. Bo tu jest 291 BHP

Mam jeszcze jeden plan na poprawienie wydechu, jak skoncze wydech zabiore sie za dolot.
Najgorsze ze podczas hamowania temp na zewn byla ze 30st. :kwasny:


Góra
  
 
 Tytuł: Re: LeSiO -->> E30 V8 Wydech poprawiony Wykres nr.2 str.40
PostNapisane: 3 lipca 2012, 18:49 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 34
Posty: 7716
Lokalizacja: Bolesławiec
Garaż: Mercedes E63 AMG 514KM 2007
Audi A4 b9 2.0TFSI 252KM 2018
Wygląda to dużo lepiej. Czym spowodowany jest spadek momentu (chodzi mi o ten dołek) przy prawie 3tys? Na silniku BHP na KM i wychodzi seria minus niecały 1KM. Moc 291,5BHP=295.54902157550003KM

_________________
Kiedy ostatni raz wstałeś i pojechałeś na przejażdżkę. Nie dokądś, nie po coś-po prostu by pojeździć. To jest wspaniałe. Bez Telefonu.
Nic mi nie przeszkadza. Tylko ja w mojej małej metalowej skorupie. Czas do myślenia, uporządkowania myśli.
Jeremy Clarkson


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: LeSiO -->> E30 V8 Wydech poprawiony Wykres nr.2 str.40
PostNapisane: 3 lipca 2012, 18:53 
Widze ze poprawiles wiec kasuje posta ;)
No to na razie mamy 295 KM z M60, teraz trzeba poszukac niutkow.


Góra
  
 
 Tytuł: Re: LeSiO -->> E30 V8 Wydech poprawiony Wykres nr.2 str.40
PostNapisane: 3 lipca 2012, 18:57 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 34
Posty: 7716
Lokalizacja: Bolesławiec
Garaż: Mercedes E63 AMG 514KM 2007
Audi A4 b9 2.0TFSI 252KM 2018
poprawiłem ;) ponawiam pytanie z dołkiem w przebiegu momentu :P skąd to się bierze, gdzie szukać przyczyn?

_________________
Kiedy ostatni raz wstałeś i pojechałeś na przejażdżkę. Nie dokądś, nie po coś-po prostu by pojeździć. To jest wspaniałe. Bez Telefonu.
Nic mi nie przeszkadza. Tylko ja w mojej małej metalowej skorupie. Czas do myślenia, uporządkowania myśli.
Jeremy Clarkson


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: LeSiO -->> E30 V8 Wydech poprawiony Wykres nr.2 str.40
PostNapisane: 3 lipca 2012, 18:59 
Wojt4S90 napisał(a):
poprawiłem ponawiam pytanie z dołkiem w przebiegu momentu skąd to się bierze, gdzie szukać przyczyn?

Nie mam zielonego pojecia.

Mozliwe ze to wina dolotu, bo naprawde nie ma skad zasysac powietrza,puszka konczy sie od razu za lampami i tak naprawde ciagnie tylko ten upal z pod maski, musze cos pomyslec.


Góra
  
 
 Tytuł: Re: LeSiO -->> E30 V8 Wydech poprawiony Wykres nr.2 str.40
PostNapisane: 3 lipca 2012, 23:14 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 2102
Lokalizacja: Warszawa Włochy/Wola
Moje BMW: BMW
Kod silnika: 007
Garaż: Taki tam stary rupieć.
LeSiO, trzeba będzie jednak wywalić lampę :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: LeSiO -->> E30 V8 Wydech poprawiony Wykres nr.2 str.40
PostNapisane: 4 lipca 2012, 08:57 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 39
Posty: 7044
Lokalizacja: Rawicz Wlkp
Moje BMW: 740i 6gang
Kod silnika: M60B40
bardzo dobry wynik jak nie masz dolotu a jauwazam, żeżeby skończyć wydech powinienes zrobic najpierw dolot bo robeinie wydechu na końcowo a potem zmienianie ilości powietrza sprawi, że ten skończony wydech wg mnie będziesz musiał i takp oprawić :) także zrób dobry duży stożek K&N zabuduj jak należy dorób doloty ze zderzaka i potem shamuj i popraw do końca wydech jakich wymiarów masz te tlumiki pojedyńcze ???


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: LeSiO -->> E30 V8 Wydech poprawiony Wykres nr.2 str.40
PostNapisane: 4 lipca 2012, 09:39 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 2102
Lokalizacja: Warszawa Włochy/Wola
Moje BMW: BMW
Kod silnika: 007
Garaż: Taki tam stary rupieć.
Zdzira 850I, gdybyś widział co się dzieje pod maską to nie pisałbyś o dużym stożku :D


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: LeSiO -->> E30 V8 Wydech poprawiony Wykres nr.2 str.40
PostNapisane: 4 lipca 2012, 09:58 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 39
Posty: 7044
Lokalizacja: Rawicz Wlkp
Moje BMW: 740i 6gang
Kod silnika: M60B40
a co sie ma dziać???? skoro weszła ori pucha stożek tez wjedzie

dodatkowo polecałbym owinac kolektor wylotowy bandazem chyba, że jest już owinięty bo nie pamiętam a nie chce mi sie suzkac za długa galeria ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: LeSiO -->> E30 V8 Wydech poprawiony Wykres nr.2 str.40
PostNapisane: 4 lipca 2012, 10:40 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 4135
Lokalizacja: POznań
Moje BMW: e65
Kod silnika: N62
Garaż: 3er http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=89854

7er http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=100011&start=0
Lesio bo jak się jedzie na hamownie to nie na LPG tylko na PB trzeba przełączyć :rotfl:

_________________
125p PRL-RWD viewtopic.php?f=55&t=130919

e65 745i http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=127319
e38 http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=116406&start=0

"To jest Polska stary, tu się ciężko oddycha..."

brak zgody na reklamę


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: LeSiO -->> E30 V8 Wydech poprawiony Wykres nr.2 str.40
PostNapisane: 4 lipca 2012, 11:44 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 39
Posty: 7044
Lokalizacja: Rawicz Wlkp
Moje BMW: 740i 6gang
Kod silnika: M60B40
lesio no własnie i cng tez wyłącz :rotfl: ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: LeSiO -->> E30 V8 Wydech poprawiony Wykres nr.2 str.40
PostNapisane: 4 lipca 2012, 17:59 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 24
Posty: 2668
Lokalizacja: PIASECZNO
Moje BMW: E36 2fab 4you
Kod silnika: M57 ruleZ
Garaż: E36 http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=144075
pojedz z rana po burzy i bedzie 320 ;p

_________________
Obrazek
E36 330 TURBO
tuned TC-PERFORMANCE swap AIE serwis Andrew Performance mod RST
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 75&start=0


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: LeSiO -->> E30 V8 Wydech poprawiony Wykres nr.2 str.40
PostNapisane: 8 lipca 2012, 10:30 
Wczoraj przejezdzalem obok niemcowni wiec wskoczylem na autostrade bez ograniczen i kliknalem taki maly filmik.
100-200 z 4 biegu startowalem.

http://www.youtube.com/watch?v=01rkywpW ... e=youtu.be


Góra
  
 
 Tytuł: Re: LeSiO -->> E30 V8 100-200 str.40
PostNapisane: 8 lipca 2012, 11:16 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 34
Posty: 7716
Lokalizacja: Bolesławiec
Garaż: Mercedes E63 AMG 514KM 2007
Audi A4 b9 2.0TFSI 252KM 2018
teraz działa :ok: około 15s wychodzi

_________________
Kiedy ostatni raz wstałeś i pojechałeś na przejażdżkę. Nie dokądś, nie po coś-po prostu by pojeździć. To jest wspaniałe. Bez Telefonu.
Nic mi nie przeszkadza. Tylko ja w mojej małej metalowej skorupie. Czas do myślenia, uporządkowania myśli.
Jeremy Clarkson


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: LeSiO -->> E30 V8 100-200 str.40
PostNapisane: 8 lipca 2012, 11:40 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 3530
Lokalizacja: Myślenice
Moje BMW: 330ci
Kod silnika: M54B30
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=99809
Ciekawe na ile wskazania licznika są poprawne,sprawdzałeś .? fakt że z 4 biegu ale wydaje sie słabo,jak na 300 KM w e30.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: LeSiO -->> E30 V8 100-200 str.40
PostNapisane: 8 lipca 2012, 11:48 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 231
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: e39 523i->5XX
Kod silnika: M52B25->MxxBxx
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=103222
Mi się podoba jedzie ładnie.


Ps. To nie ten kolega co wspomagania dolewał Lesio o którym mówiłeś ?

http://www.youtube.com/watch?v=qsRJWpbB ... re=related


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: LeSiO -->> E30 V8 100-200 str.40
PostNapisane: 8 lipca 2012, 12:08 
Nightfox napisał(a):
Ciekawe na ile wskazania licznika są poprawne,sprawdzałeś .?


Wskazania licznika nie maja tu znaczenia.


Góra
  
 
 Tytuł: Re: LeSiO -->> E30 V8 100-200 str.40
PostNapisane: 8 lipca 2012, 12:17 
Offline
Fan F1
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 325
Lokalizacja: Radzyń Podlaski
Moje BMW: e36 328i
Kod silnika: M52B28
słabo? bo bolid zatankowany prawie do pełna ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 2697 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43 ... 135  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL