BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 6 maja 2025, 23:37

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Galerie do działu „Projekty zmodyfikowanych BMW - łap szpadyl definiszyn” są przenoszone wg. opinii i zdania moderatorów oraz administratorów forum.

Celem działu jest pokazanie ciekawych projektów BMW na tym forum, których modyfikacje przeprowadzone są na wysokim poziomie i skupiają się głównie na stronie mechanicznej i przy okazji „niestandardowych” zmianach stylistycznych.

Głównym kryterium oceny jest poziom modyfikacji BMW jak np. kompresor, turbo, upgrade-y zawieszenia, układu hamulcowego, układu wydechowego, ciekawsze SWAPy itp.
BMW przygotowane do sportu, amatorskich wyścigów i weekendowych zabaw



Userzy nie mają możliwości zakładania galerii w tym dziale, galerie są tu przenoszone przez moderatorów i administratorów forum.



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4566 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52 ... 229  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Leo --> 330Ci--> N54 w częściach str 48
PostNapisane: 11 listopada 2012, 18:20 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 1521
o zesz kur.. O_O


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Leo --> 330Ci--> N54 w częściach str 48
PostNapisane: 11 listopada 2012, 18:36 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 30
Posty: 2953
Moje BMW: nie lubi znaków :(
Kod silnika: mityczny
Garaż: in progress
Leo napisał(a):
Tłoki bardzo ładne ale bez kilku modyfikacji nie da się ich bezproblemowo upchać do m54 ;)

co będziesz w nich przerabiać? coś jeszcze będzie z N54?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Leo --> 330Ci--> N54 w częściach str 48
PostNapisane: 11 listopada 2012, 19:08 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1104
Moje BMW: pocket rocket 323ti
Kod silnika: r6 :)
Garaż: Pocket rocket 323ti vel dzikus
Smoczyca 645ci vel dziadkowóz
te tłoki to jeszcze obrabiane jakoś będą? bo dno tłoka widać jakby szczotką drucianą czyszczone, ale to może być kwestia zdjęcia, lub przygotowania pod dalszą obróbkę?

_________________
323ti
Kolektor m50
Wałki s50
Lekki zamach 240mm
Hamulec 325/294mm+ pompka e84
Szpera 40% w końcu na pokładzie!
Gwint 4x kolumna
Stroker waiting.......
Jest przeciąg :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Leo --> 330Ci--> N54 w częściach str 48
PostNapisane: 11 listopada 2012, 20:52 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Posty: 3282
Moje BMW: e46 330Ci turbo
Kod silnika: m54b30t
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=112765&start=80
Dno tłoka?

Tak delikatnie oszczotkowane miedzianką z sadzy. Bedą przerabiane mocowanie korbowodu i wysokość tłoka wszytsko opisze jak będą zrobionę, może jeszcze utwardzę je ceramicznie :)

_________________
e46 330CI+2JZ+DCT+wściekły królik

Polub nas na FB BMWexpert Motorsport

Odbudowa silników KLIK


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Leo --> 330Ci--> N54 w częściach str 48
PostNapisane: 11 listopada 2012, 21:22 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 45
Posty: 37052
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153718
konkretny projekt :padam:
chyba nie tylko ja będę śledzić postępy ;)

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Leo --> 330Ci--> N54 w częściach str 48
PostNapisane: 11 listopada 2012, 22:46 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 545
Lokalizacja: Sieradz / Heerhugoward
Moje BMW: E91 330i
Kod silnika: N52B30
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=123373

http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=156112 e91
Powiem tak będzie Ogień na Tłoki !! :)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Leo --> 330Ci--> N54 w częściach str 48
PostNapisane: 12 listopada 2012, 15:53 
Offline
Naczelny bimbrovnik
Avatar użytkownika

Posty: 9076
Lokalizacja: PTU
Moje BMW: e30
Kod silnika: m52b28
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=77118
Gdzieś na Youtube mignęło mi ostatnio jakieś hamerykańskie 330Ci z turbiną, circa 380 KM. Niestety, nie było chyba opisu modyfikacji :kwasny:

_________________
Obrazek

One redline a day keeps a mechanic away.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Leo --> 330Ci--> N54 w częściach str 48
PostNapisane: 12 listopada 2012, 19:42 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Posty: 3282
Moje BMW: e46 330Ci turbo
Kod silnika: m54b30t
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=112765&start=80
ona chyba miała maaad ponad 400 :) też mi mignęła ;)

_________________
e46 330CI+2JZ+DCT+wściekły królik

Polub nas na FB BMWexpert Motorsport

Odbudowa silników KLIK


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Leo --> 330Ci--> N54 w częściach str 48
PostNapisane: 12 listopada 2012, 20:06 
Offline
Naczelny bimbrovnik
Avatar użytkownika

Posty: 9076
Lokalizacja: PTU
Moje BMW: e30
Kod silnika: m52b28
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=77118
Może 380 było na kołach :D

_________________
Obrazek

One redline a day keeps a mechanic away.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Leo --> 330Ci--> N54 w częściach str 48
PostNapisane: 12 listopada 2012, 23:07 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 37
Posty: 2275
Lokalizacja: Pomiechówek
Moje BMW: F82/F31/F20
Kod silnika: S55/N57Z/B47
Garaż: F31 335xd + F20 118d LCI + F82 M4
Na amerykancow czy szewedów nie ma nawet co patrzec bo oni robia jakies chore konie z tych silników. Przykład HPF m3 e46 chyba cos ponad 700WHP na seryjnym silniku. Szwecja to juz wogole tam to 4 na 5 uturbianych w 100% garazowo bmw ma grubo ponad 500KM na kołach. W PL chyba jeszcze nikt oficjalnie nie przebił 400KM w M50. Umówmy sie - to jest inny swiat. :]

Widze ze Leo ostro się wziął do roboty, oby tak było do końca ! :]


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Leo --> 330Ci--> N54 w częściach str 48
PostNapisane: 13 listopada 2012, 13:19 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Posty: 3282
Moje BMW: e46 330Ci turbo
Kod silnika: m54b30t
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=112765&start=80
400 km pękło w m50 i to chyba już w nie jednym :)

Kolega k64 ma grubo ponad 400 ;)

Hehe może się uda stworzyć pierwsze m54 turbo w PL

_________________
e46 330CI+2JZ+DCT+wściekły królik

Polub nas na FB BMWexpert Motorsport

Odbudowa silników KLIK


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Leo --> 330Ci--> N54 w częściach str 48
PostNapisane: 13 listopada 2012, 13:39 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 57
Lokalizacja: PODKARPACIE
Moje BMW: E46
czekam na dalsze postepy nice! :hurra:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Leo --> 330Ci--> N54 w częściach str 48
PostNapisane: 13 listopada 2012, 13:47 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 92
Posty: 1344
Lokalizacja: Betonowy Las, 3 Stawy ;P
Moje BMW: Sej 1.1
Kod silnika: Sporting?
U la la fajne modzenie :ok: Jestem ciekaw jak to będzie jeździć i jak z wytrzymałościowa ale to czas pokaże. Mam nadzieje nie przestaniesz wklejać historii tego samochodu. Powodzenia :)

_________________
Forumowiczu drogi wpadaj na spoty w Katowicach wszystko w dziale:
Spoty & Zloty-[Katowice]

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Leo --> 330Ci--> N54 w częściach str 48
PostNapisane: 13 listopada 2012, 14:38 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Posty: 3282
Moje BMW: e46 330Ci turbo
Kod silnika: m54b30t
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=112765&start=80
Postępy pewnie szły by dalej gdybym nie leżał chory w wyrze :kwasny:

Ale na dniach mam nadzieję projekt ruszy dalej, póki co trwają debaty co zrobić z korbami i na ile odprezyc silnik...

_________________
e46 330CI+2JZ+DCT+wściekły królik

Polub nas na FB BMWexpert Motorsport

Odbudowa silników KLIK


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Leo --> 330Ci--> N54 w częściach str 48
PostNapisane: 14 listopada 2012, 01:27 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 37
Posty: 2275
Lokalizacja: Pomiechówek
Moje BMW: F82/F31/F20
Kod silnika: S55/N57Z/B47
Garaż: F31 335xd + F20 118d LCI + F82 M4
Pisałem o shamowanych 400KM. Poki co 391KM u td_serek to chyba Polski rekord M50.

Koniec o/t, kuruj sie i działaj dalej :D .

EDIT: http://www.turbobmw.pl/viewtopic.php?f=3&t=2836 a jednak - 466KM w M50.


Ostatnio edytowano 19 listopada 2012, 00:21 przez piotres, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Leo --> 330Ci--> N54 w częściach str 48
PostNapisane: 18 listopada 2012, 23:44 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 30
Posty: 1098
Lokalizacja: Małopolska
Moje BMW: e36
Kod silnika: M50
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=115032
Gruuubo, lubie uturbione wozy - śledził będę bo projekt zacny i widać kombinowania dużo :D

_________________


Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Leo --> 330Ci--> N54 w częściach str 48
PostNapisane: 19 listopada 2012, 21:46 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Posty: 3282
Moje BMW: e46 330Ci turbo
Kod silnika: m54b30t
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=112765&start=80
Kilka zdjęć z ostatnich dni, ostatatnie porządki w miejscu pracy zostały dokonane w środę wyciągamy m54 (w końcu). Tak finezyjnie pogiętych zaworów to przyznam się jeszcze nie widziałem. No ale widać można :)

Gdyby się komuś przydało to waga i wymiary tłoka z N54.

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

_________________
e46 330CI+2JZ+DCT+wściekły królik

Polub nas na FB BMWexpert Motorsport

Odbudowa silników KLIK


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Leo --> 330Ci--> N54 w częściach str 48
PostNapisane: 19 listopada 2012, 23:36 
Offline
Forumowicz

Posty: 159
Lokalizacja: Wrocław
Moje BMW: e46
Kod silnika: M54B30
Leo napisał(a):
Gdyby się komuś przydało to waga i wymiary tłoka z N54.
A jak te parametry wyglądają w przypadku M54? te pogięte zawory to z tego N54?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Leo --> 330Ci--> N54 w częściach str 48
PostNapisane: 19 listopada 2012, 23:38 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Posty: 3282
Moje BMW: e46 330Ci turbo
Kod silnika: m54b30t
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=112765&start=80
5oul napisał(a):
Leo napisał(a):
Gdyby się komuś przydało to waga i wymiary tłoka z N54.
A jak te parametry wyglądają w przypadku M54? te pogięte zawory to z tego N54?



będę w stanie coś powiedzieć dopiero jak wyciągnę m54 z budy...

Zawory są z N54 :)

_________________
e46 330CI+2JZ+DCT+wściekły królik

Polub nas na FB BMWexpert Motorsport

Odbudowa silników KLIK


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Leo --> 330Ci--> N54 w częściach str 48
PostNapisane: 21 listopada 2012, 23:36 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Posty: 3282
Moje BMW: e46 330Ci turbo
Kod silnika: m54b30t
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=112765&start=80
Dzisiaj w końcu m54 wyjechało z coupejki :) roboty trochę było ale temat szybciej się ogarnia niż r6 w dieslu :)

Jutro wędruje na stojaczek i wrzucę zdjęcia z demontażu.

Dzisiaj ide spać bo jestem mega zmęczony.

_________________
e46 330CI+2JZ+DCT+wściekły królik

Polub nas na FB BMWexpert Motorsport

Odbudowa silników KLIK


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4566 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52 ... 229  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 5 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL