BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 29 marca 2024, 11:16

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 641 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 33  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: ryszard86-->> E60 M5 LCI
PostNapisane: 5 lipca 2019, 20:32 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 1736
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E60 M5; F10 520d LCI
Kod silnika: S85, B47
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=89&t=169226
Krisu_K13TL napisał(a):
Kurde, to ze 3 sekundy szybciej niż e39? A powyżej 200 jest jeszcze lepiej... ;)

Gratki zdrowej sztuki ryszard86, też bym chętnie zrobił taką podmiankę, tylko mnie przeraża eksploatacja takiego potwora... :D


No tak w stosunku do mojej byłej E39 bardziej 3,5 sekundy przy tych temperaturach. 100-250 jest już przepaść, jakieś 7 sek. Eksploatacja coś, zależy od tego czy masz szczęście, jeśli chodzi o paliwo to dziś zaliczyłem Warszawa- Gdańsk to tak z ledwością bak starczył, spalanie ok 16


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: ryszard86-->> E60 M5 LCI
PostNapisane: 5 lipca 2019, 21:16 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 38
Posty: 7011
Lokalizacja: Rawicz Wlkp
Moje BMW: 740i 6gang
Kod silnika: M60B40
Nie powiem 150 do 170 bo ja w trasie jeżdżę 130 do 150max stale szybciej mi się nie chce. Wtedy pali 13 do 14 litrów. Jak z sporadyczne dzikowanie to o litr więcej. A jak częste dzikowanie to lepiej nie liczyć :rotfl:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: ryszard86-->> E60 M5 LCI
PostNapisane: 17 lipca 2019, 08:40 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 1736
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E60 M5; F10 520d LCI
Kod silnika: S85, B47
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=89&t=169226
Wczoraj odebrałem M5 od Andrzeja z małego serwisu. Wymieniony został olej w skrzyni oraz płyn w hydraulice SMG, olej w dyfrze, płyn hamulcowy na Motula RBF660 oraz chłopaki naprawili szwankujący ostatnio moduł PDC oraz guzik EDC. Dodatkowo przeprowadzona została adaptacja SMG oraz ogólny przegląd auta. Adaptacje dla vanosów jak w nowym silniku, brak błędów więc właściciel zadowolony :ok:

Wkrótce trzeba będzie przymierzyć się do hamulców bo zarówno przód jak i tył już na wykończeniu, myślę, że będe się skłaniał ku kompletowi Zimmermann Formula Z + Hawk HPS.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: ryszard86-->> E60 M5 LCI
PostNapisane: 17 lipca 2019, 11:32 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 38
Posty: 7011
Lokalizacja: Rawicz Wlkp
Moje BMW: 740i 6gang
Kod silnika: M60B40
dobry zestaw hampli miałem te tarcze w e32 bardzo sobie chwaliłem bierz


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: ryszard86-->> E60 M5 LCI
PostNapisane: 17 lipca 2019, 15:47 
Offline
Naczelny bimbrovnik
Avatar użytkownika

Posty: 9076
Lokalizacja: PTU
Moje BMW: e30
Kod silnika: m52b28
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=77118
ryszard86 napisał(a):
Zimmermann Formula Z

Lepiej jakieś nacinane albo gładkie, nawiercane to taki... Pic ;)

_________________
Obrazek

One redline a day keeps a mechanic away.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: ryszard86-->> E60 M5 LCI
PostNapisane: 17 lipca 2019, 16:39 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 8212
Lokalizacja: Poznań
Garaż: M3 e92 G-power 580hp
Nawiercanie spelnia swoja rolę, lepiej odprowadza gazy ktore się wydzielają podczas tarcia. Auto lepiej hamuje,natomiast ryzyko takie , ze nawiercane często pękają, dlatego teraz przeszli na nacinanie :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: ryszard86-->> E60 M5 LCI
PostNapisane: 17 lipca 2019, 18:42 
Offline
Naczelny bimbrovnik
Avatar użytkownika

Posty: 9076
Lokalizacja: PTU
Moje BMW: e30
Kod silnika: m52b28
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=77118
alduwiel, ja wiem, po co są te nawierty.
Tyle że nacięcia spełniają podobną rolę.
alduwiel napisał(a):
ze nawiercane często pękają, dlatego teraz przeszli na nacinanie

Nie, nacinane już od dawna stosowane są w motorsporcie, więc żadne "teraz przeszli". Obecnie odprowadzanie gazów już nie jest tak dużym problemem, żeby stosować nawiercanie tarcz - klocki są po prostu doskonalsze. Nawiercenie tarczy ogranicza jej zdolność do "przyjmowania" energii, do tego ryzyko pękania.
Nacinane zaś mogą powodować szybsze zużycie klocków.

_________________
Obrazek

One redline a day keeps a mechanic away.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: ryszard86-->> E60 M5 LCI
PostNapisane: 17 lipca 2019, 20:39 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 1736
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E60 M5; F10 520d LCI
Kod silnika: S85, B47
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=89&t=169226
Hmm, OEM idzie nawiercany, więc czy ja wiem czy to źle...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: ryszard86-->> E60 M5 LCI
PostNapisane: 17 lipca 2019, 20:57 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 38
Posty: 7011
Lokalizacja: Rawicz Wlkp
Moje BMW: 740i 6gang
Kod silnika: M60B40
Podstawowa zaletą tej tarczy to to że jest pływająca.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: ryszard86-->> E60 M5 LCI
PostNapisane: 17 lipca 2019, 22:31 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 31
Posty: 678
Lokalizacja: Miasto Włókniarzy
Moje BMW: F30
Kod silnika: N55B30
Garaż: Moje 510hp:
https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=173040
OEM jest nawiercany, ale to forum, ludzie będą się wymądrzać w internecie, tak zawsze było :)

_________________
"If in doubt, flat out" - Colin McRae


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: ryszard86-->> E60 M5 LCI
PostNapisane: 18 lipca 2019, 06:49 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 37030
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153718
najistotniejszy jest stop materiału, z którego została wykonana tarcza, dlatego OEM (nawiercana) trzyma się nieźle, a np. mikoda pęka

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: ryszard86-->> E60 M5 LCI
PostNapisane: 18 lipca 2019, 06:58 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 31
Posty: 678
Lokalizacja: Miasto Włókniarzy
Moje BMW: F30
Kod silnika: N55B30
Garaż: Moje 510hp:
https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=173040
Bo Mikoda to polski produkt po taniości, dobre do Astry dwójki 1.7d

_________________
"If in doubt, flat out" - Colin McRae


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: ryszard86-->> E60 M5 LCI
PostNapisane: 18 lipca 2019, 07:00 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 37030
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153718
dlatego nie można wrzucać do jednego worka wszystkich nacinanych/nawiercanych etc.

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: ryszard86-->> E60 M5 LCI
PostNapisane: 18 lipca 2019, 10:22 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 38
Posty: 7011
Lokalizacja: Rawicz Wlkp
Moje BMW: 740i 6gang
Kod silnika: M60B40
dokładnie

mi swego czasu wszyscy rotingera polecali do e38 na 7er a to gówno o jakosci w zasadzie jakiej jakosci ale cena fajna to ludzie kupuja


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: ryszard86-->> E60 M5 LCI
PostNapisane: 18 lipca 2019, 12:22 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 1736
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E60 M5; F10 520d LCI
Kod silnika: S85, B47
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=89&t=169226
Opinia o tych Zimmermannach jest dobra, wręcz na Mforum ktoś pisał, że szybciej zabijał OEM na torze niż własnie je (co prawda to się tyczyło akurat e39). Różnica w cenie sporawa bo OEM wychodzą katalogowo 2200/szt przód i 1600/szt tył oczywiście minus jakiś standardowy rabat na poziomie 10 czy 12%. Te Zimmermanny kosztują około 900/szt - przód i tył podobnie. Czyli mamy 7600/kpl (6700 po rabacie) vs 3600 - różnica odczuwalna. Klocki Hawk HPS na tył juz nabyłem (miałem zakładać, ale okazało się że nie ma sensu już na te tarcze) więc pozostawałoby kupić przód za ok 800 PLN. Nie to, że zamierzam oszczędzać na M5 bo tego nigdy nie robiłem ale po prostu nie lubię przepłacac za taki sam czy nawet gorszy produkt dla samego znaczka.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: ryszard86-->> E60 M5 LCI
PostNapisane: 18 lipca 2019, 13:53 
Offline
Naczelny bimbrovnik
Avatar użytkownika

Posty: 9076
Lokalizacja: PTU
Moje BMW: e30
Kod silnika: m52b28
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=77118
KrisC napisał(a):
OEM jest nawiercany, ale to forum, ludzie będą się wymądrzać w internecie, tak zawsze było

No tak, bo OEM zawsze najlepsze :D Dlatego ludzie BBK montują ;)
ryszard86 napisał(a):
Nie to, że zamierzam oszczędzać na M5 bo tego nigdy nie robiłem ale po prostu nie lubię przepłacac za taki sam czy nawet gorszy produkt dla samego znaczka.

Nie podejrzewałem Cię o to, tylko o chęć jakiegoś upgrade :) Co do przepłacania - popieram.

_________________
Obrazek

One redline a day keeps a mechanic away.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: ryszard86-->> E60 M5 LCI
PostNapisane: 18 lipca 2019, 15:26 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 38
Posty: 7011
Lokalizacja: Rawicz Wlkp
Moje BMW: 740i 6gang
Kod silnika: M60B40
Bierz śmiało z tym modelem tarcz mam najlepsze przeżycia nawet lepsze od OEM


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: ryszard86-->> E60 M5 LCI
PostNapisane: 19 lipca 2019, 07:52 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 31
Posty: 678
Lokalizacja: Miasto Włókniarzy
Moje BMW: F30
Kod silnika: N55B30
Garaż: Moje 510hp:
https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=173040
maaaad napisał(a):
KrisC napisał(a):
OEM jest nawiercany, ale to forum, ludzie będą się wymądrzać w internecie, tak zawsze było

No tak, bo OEM zawsze najlepsze :D Dlatego ludzie BBK montują ;)


Tak, najczęściej w eksploatacji OEM jest najlepsze, w obrębie oryginalnych kół pasowych, oryginalnych wahaczy i oryginalnych hamulców. Zmiana modelowa, np hamulce z F80 do E90 to inna sprawa, ale również dalej najlepiej będzie użyć komponentów OEM z tego F80. Upgrade np na ferodo DS2500 oczywiście też wyjdzie na dobre, ale to znów produkt innej kategorii niż zamienniki Breck czy najtańsze TRW

_________________
"If in doubt, flat out" - Colin McRae


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: ryszard86-->> E60 M5 LCI
PostNapisane: 19 lipca 2019, 08:44 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 1736
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E60 M5; F10 520d LCI
Kod silnika: S85, B47
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=89&t=169226
Tak, Ferodo DS2500 sa podobno spoko, ale akurat ciężko dostępne do M5. Zresztą z tego, co czytałem to akurat Hawk HPS bardzo im nie ustępuje a jadnak do jazdy codziennej lepiej się nadaje.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: ryszard86-->> E60 M5 LCI
PostNapisane: 19 lipca 2019, 12:48 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 2080
Lokalizacja: Kraków
Moje BMW: E81
Kod silnika: N54b30a
Garaż: viewtopic.php?f=6&t=172345
ryszard86, tylko hawki piszczą bardzo przy delikatnym hamowaniu, co jest trochę irytujące jak jedziesz sobie spokojnie przez miasto...

Przynajmniej u mnie tak było w touringu i tak też jest w m5.

_________________
Galeria Turasa 328iT:
https://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=137931

Galeria Compacta 325ti
https://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=161392&start=0

Galeria M5:
https://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=89&t=158685&start=0

Galeria jedynki 135i:
https://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=172345


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 641 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 33  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 12 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL