BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 1 czerwca 2025, 11:52

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 289 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 11, 12, 13, 14, 15  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: _mr.badass -> M6 V10 "Feniks" -->str.8 GT-R/Hellcat Killer
PostNapisane: 28 kwietnia 2025, 06:55 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 30510
Lokalizacja: Katowice
Moje BMW: M3
Kod silnika: S65
Garaż: Było:
420iA+ LCI
E91 318dA+ LCI
E39 520iA LCI
Mercedes CL600 V12TT
Mercedes C 180 lift
Mercedes E 350 lift
Mini JCW
Audi A6 3.0TDI
Mercedes CLS 350
Yaris d4d
E90 335iA+
E39 530i LCI
E61 535d+
E91 325d
E46 330i
E46 330dA LCI
E46 330i LCI
E39 540iA NV
E46 330i
E34 520i
jak tam, poprawiłeś besty? :luka:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: _mr.badass -> M6 V10 "Feniks" -->str.8 GT-R/Hellcat Killer
PostNapisane: 28 kwietnia 2025, 10:31 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 265
Moje BMW: E63 V10 x2;E31 850Ac
Kod silnika: S85, M73
Garaż: E63 M6 LCI decat 564hp
viewtopic.php?f=89&t=173725
E63 M6 Interlagos Stock 555hp
E31 850Ci AC Schnitzer

991 GTS, R35 1500hp, Challenger SRT

Ex:
Od cholery BMW i innych aut :)
DaaN napisał(a):
jak tam, poprawiłeś besty?
niestety nie, dolotu jeszcze nie zamontowałem, leży czeka. Może coś przez majówkę potestuje :) Wrzcę up jak coś polatam :)

Tzn pojeździć coś pojeździłem i na nowym dyfrze.. jak to wstaje mega.. nareszcie mogę rolki robić z 90-100. Auto na 3cim biegu z 80 potrafi zgubić trakcję, z 90 gubi zawsze przy ostatnich temp 8-12st C. Mega dobrze wstaje :hyhy:

_________________
"I don't drive fast, I fly low" ;)
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: _mr.badass -> M6 V10 "Feniks" -->str.8 GT-R/Hellcat Killer
PostNapisane: 10 maja 2025, 12:26 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 7574
Lokalizacja: Tarnów
Moje BMW: E12 520A
Kod silnika: m20b20
Garaż: E12
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=67421&start=400
e46 328ci Santorini Blue
https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6& ... &start=200
E36/7 2.8i
Mini countryman SE
F87
I jak 570 koni na etanolu ?

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: _mr.badass -> M6 V10 "Feniks" -->str.8 GT-R/Hellcat Killer
PostNapisane: 11 maja 2025, 17:00 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 265
Moje BMW: E63 V10 x2;E31 850Ac
Kod silnika: S85, M73
Garaż: E63 M6 LCI decat 564hp
viewtopic.php?f=89&t=173725
E63 M6 Interlagos Stock 555hp
E31 850Ci AC Schnitzer

991 GTS, R35 1500hp, Challenger SRT

Ex:
Od cholery BMW i innych aut :)
///david napisał(a):
I jak 570 koni na etanolu ?
jeśli sugerujesz się IG to pomyliłeś M6tki a jak już poruszyłeś temat to poniżej małe omówienie dolotu z CSL, złotego cygańskiego który założyłem do niebieskiej m6 ;)
Przypominam, Interlagos to stock m6 z katalizatorami, jedyna zmiana to wkładki BMC + końcowy wydech Tubi Style + rev limiter 8700.

*W czarnej ostatni pomiar to było 564hp przed zmianami. Na benzynie 98. Jak ją "przywrócę" to zmierzę ponownie.

Na hamowni był test wkładek BMC, K&N (BMC wydawały się wydajniejsze, różnica jest symboliczna 538 vs 539hp, BMC trochę lepiej górą się napełnia ale czy warte to zapłacenia 2x więcej, pozostawiam Wam :)
Obrazek
Porównałem też mój złoty dolot + BMC vs Eventuri
dla przypomnienia złoty dolot to nie tylko oklejenie ale teoretycznie poprawa przepływu wewnątrz
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Różnica 3hp i 0Nm.. myślę, że Eventuri zrobiłoby robotę podczas jazdy, ale niech to będzie nawet +10hp (w co wątpie) czy warte jest 7k pln.. ja osobiście nie zapłacę tyle za głównie poprawę wizualnej strony. Myślę, że lepiej już kupić puszki od Infinity, tamte łapią powietrze z oem otworów vs eventuri trochę "na dziko". 8k w takim przypadku brzmi dobrze.
Obrazek

Co do złotego dolotu mam dylemat. Nie wiem czy pomógł, podsumowując:
*temperatura wczoraj po pomiarach była zauważalnie niższa, pomimo że interlagos świeżo zjechał z pomiarów a carbon od 2h odpoczywał..
*moc na Vpower 100 wyszło
*OEM kolektor + BMC 538hp i 546 Nm
*złoty kolektor i dolot + BMC 525hp i 513Nm niby zauważalnie gorzej ale..
po dolaniu małego stężenia alko, czyli zrobienie takiej prawilnej Vpower 100 a nie Vpower98,5 wyszło to:
Obrazek
555hp i 564Nm.. czyli względem złotego dolotu na 98 +30hp i +51Nm.. w [cenzura].
Względem ron98 i BMC stock dolotu +17hp i +18Nm więc też lepiej.

Mam kilka teorii:
1. Złoty dolot zabrał moc na 98 w porównaniu do stock 13hp i 33Nm, czyli teoretycznie na alko i stock dolocie mogło by wyjść 568hp i nie wiem ile niuta.. wątpie że pod 600.
2. Dolot przerobiony musiał się zaadaptować, min. przepływki itd. dlatego pomiar za pomiarem generował przyrosty. Dlatego finalna max moc to 555hp a nie 568. Czas pokaże.
Potestuje Dragy i finalnie zmierze też wóz na alko gdy wróci OEM dolot.

Z dragy wygląda to tak:
Obrazek
Interlagos na oem dolocie + BMC best miał 8,22s 100-200 i 8,31s 200-250 ale przy -1 st C
Potem przy 8 czy 11t C robił wynik 8,64s i 8,51s
Natomiast wczoraj na alko i Złotym dolocie 8,21s i 8,21s.. zauważalnie lepiej, 35m szybciej 100-250. Przy 4st C (tak dragy pokazywało ale było 6st C, mamy maj.. auto robiło czasy jak z grudnia Besty.. no jest lepiej moim zdaniem. )

_________________
"I don't drive fast, I fly low" ;)
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: _mr.badass -> M6 V10 "Feniks" -->str.8 GT-R/Hellcat Killer
PostNapisane: 11 maja 2025, 17:07 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 265
Moje BMW: E63 V10 x2;E31 850Ac
Kod silnika: S85, M73
Garaż: E63 M6 LCI decat 564hp
viewtopic.php?f=89&t=173725
E63 M6 Interlagos Stock 555hp
E31 850Ci AC Schnitzer

991 GTS, R35 1500hp, Challenger SRT

Ex:
Od cholery BMW i innych aut :)
A co z CSL, no cóż.. dolałem CW3LA i się zepsuła..(Millers CVL extra) długa historia, chyba zatarłem wtryski :wstyd:
Plan był prawilne 102 oktany zrobić a stało się co się stało.
Od 2 tygodni czekam na serwis, który mam 15.05.. Może i zmieniłbym sam wtryski ale po przekładce dolotu w interlagosie pierdziele, robiąc to na spokojnie owszem fajna robota, ale nie w 1,5h na hamowni..
Poczekam już do czwartku, to zaraz, w międzyczasie potestuje złoty dolot na niebieskiej by być pewnym czy zakładać go przy wymianie wtrysków do czarnej :)

btw. nie zapomniałem o CSL, patrzcie co wyrwałem ostatnio fartem, oryginalny licznik z G-Power Hurricane RR :cwaniak:

Obrazek
.. no teraz trzeba kupić chyba ten kompresor i dyfer 3,15 by wykorzystać skalę licznika, w końcu zapłaciłem za cały prędkościomierz :hyhy:

_________________
"I don't drive fast, I fly low" ;)
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: _mr.badass -> M6 V10 "Feniks" -->str.8 GT-R/Hellcat Killer
PostNapisane: 11 maja 2025, 18:46 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2723
Lokalizacja: Olkusz/Kraków
Moje BMW: E36
Kod silnika: M52B28/M54B22
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=159139
Wyłączona trakcja i spalanie 35L/100km sugeruje że wykorzystujesz obrotomierz cały, prędkościomierz pewnie też

:rotfl: :rotfl: :rotfl:

_________________
Obrazek

BORN ON THE RACETRACK TO LIVE ON THE STREET


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: _mr.badass -> M6 V10 "Feniks" -->str.8 GT-R/Hellcat Killer
PostNapisane: 12 maja 2025, 06:54 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 30510
Lokalizacja: Katowice
Moje BMW: M3
Kod silnika: S65
Garaż: Było:
420iA+ LCI
E91 318dA+ LCI
E39 520iA LCI
Mercedes CL600 V12TT
Mercedes C 180 lift
Mercedes E 350 lift
Mini JCW
Audi A6 3.0TDI
Mercedes CLS 350
Yaris d4d
E90 335iA+
E39 530i LCI
E61 535d+
E91 325d
E46 330i
E46 330dA LCI
E46 330i LCI
E39 540iA NV
E46 330i
E34 520i
czyli jednak kompresor? :)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: _mr.badass -> M6 V10 "Feniks" -->str.8 GT-R/Hellcat Killer
PostNapisane: 12 maja 2025, 22:05 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 7223
Lokalizacja: Des Plaines
Moje BMW: M3
Kod silnika: S58
Garaż: BMW G80
viewtopic.php?f=89&t=173760
Yamaha Raider 113
viewtopic.php?f=60&t=171144
Honda Odyssey EXL
https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=170305

Byle:
X5xDrive40i
viewtopic.php?f=6&t=173355
BMW M3
viewtopic.php?f=89&t=172379
Lincoln Towncar Signature
viewtopic.php?f=55&t=173138
Audi Q5
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=159296
BMW F800R
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=60&t=166182
F10 535i
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 95&start=0
BMW 335is
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=163089
Mercedes S600 V12
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=164699
E60 535xi
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=162470
E90 335i http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=121648
E53 http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=40314
ChoMpower,

Ze Tobie sie chce jezdzic po nocach i to wszystko sprawdzac :hyhy:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: _mr.badass -> M6 V10 "Feniks" -->str.8 GT-R/Hellcat Killer
PostNapisane: 13 maja 2025, 10:00 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 265
Moje BMW: E63 V10 x2;E31 850Ac
Kod silnika: S85, M73
Garaż: E63 M6 LCI decat 564hp
viewtopic.php?f=89&t=173725
E63 M6 Interlagos Stock 555hp
E31 850Ci AC Schnitzer

991 GTS, R35 1500hp, Challenger SRT

Ex:
Od cholery BMW i innych aut :)
Hakelbery napisał(a):
Ze Tobie sie chce jezdzic po nocach i to wszystko sprawdzac
To mój sposób na odpoczynek :)
DaaN napisał(a):
czyli jednak kompresor?
Nie no, raczej wątpie. Kompresor w tym wozie miał sens 10 lat temu. Przy obecnych wozach i tym co rynek oferuje to zbędny upgrade V10.

_________________
"I don't drive fast, I fly low" ;)
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: _mr.badass -> M6 V10 "Feniks" -->str.8 GT-R/Hellcat Killer
PostNapisane: 13 maja 2025, 13:56 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 8639
Lokalizacja: Poznań
Garaż: M3 e92 G-power 580hp
No :) teraz to wygląda :cwaniak:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: _mr.badass -> M6 V10 "Feniks" -->str.8 GT-R/Hellcat Killer
PostNapisane: 13 maja 2025, 20:37 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 36
Posty: 1483
Moje BMW: F30
Kod silnika: N20B20
Garaż: było e39 530i http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=155769
było e46 325i http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=165786
jest f30 328i http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=168768
ChoMpower napisał(a):
Nie no, raczej wątpie. Kompresor w tym wozie miał sens 10 lat temu. Przy obecnych wozach i tym co rynek oferuje to zbędny upgrade V10.


Nie ma sensu porównywać tego auta do żadnego innego bo to nie ma sensu. Większość nowych hothatchy po jakimś czipie mu ucieknie spod świateł, spalając przy tym 1/3 tej wachy ale to nie czyni je lepszymi nic a nic :)
Jak dokonujesz modyfikacji też porównujesz je do "poprzedniej wersji Twojej M6" a nie do innych aut.

Jeśli dobrze rozumiem to kupiłeś trzecią M6, widać, że jesteś obcykany w autach, masz zajafkę w motoryzację a S85 szczególnie bliskie Twojemu sercu. Mnie osobiście kusiłoby w jedną z nich włożyć kompresor z czysto egoistycznych pobudek - by samemu własnym tyłkiem doświadczyć to doładowane S85.

Ja pamiętam, jak Alduwiel, założył kompersor u siebie i wrzucał filmiki z pierwszych przejażdżek tak na gorąco i jak mu głos drżał z emocji. Lokalne butiki odnotowały wzrost sprzedaży gaci o 200% ;) Przy potencjale który posiadasz, wydaje mi się, że to jest warte tych pieniędzy.

Śmiem jeszcze stwierdzić, że 10 lat temu było większe ryzyko wkładania kompersora bo wychodziły choroby wieku dziecięcego tego tuningu, teraz wszystko jest jak na talerzu w internecie.


Ostatnio edytowano 14 maja 2025, 07:20 przez r4ll, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: _mr.badass -> M6 V10 "Feniks" -->str.8 GT-R/Hellcat Killer
PostNapisane: 13 maja 2025, 21:41 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 8639
Lokalizacja: Poznań
Garaż: M3 e92 G-power 580hp
Ja za każdym razem mam zdziwko jak wsiadam do m3, nawet obecnie. Od 3 tys obrotów to ma taką moc ,ze hoho, a od 4 tys to ,aż się nadziwić nie mogę :). Tego mi trzeba było, tylko wentylowanych foteli mi brakuje ,a tak to spalanie małe, nie psuje się, nie traci na wartości, ładnie wygląda, kierownica mruga jak w jakimś bolidzie, v8 pięknie burczy - czego chcieć więcej?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: _mr.badass -> M6 V10 "Feniks" -->str.8 GT-R/Hellcat Killer
PostNapisane: 14 maja 2025, 08:26 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 265
Moje BMW: E63 V10 x2;E31 850Ac
Kod silnika: S85, M73
Garaż: E63 M6 LCI decat 564hp
viewtopic.php?f=89&t=173725
E63 M6 Interlagos Stock 555hp
E31 850Ci AC Schnitzer

991 GTS, R35 1500hp, Challenger SRT

Ex:
Od cholery BMW i innych aut :)
Alduwiel napisał(a):
No teraz to wygląda
Dzięki, udłało się upolować więc kupiłem :)

r4ll napisał(a):
ChoMpower napisał(a):
Nie no, raczej wątpie. Kompresor w tym wozie miał sens 10 lat temu. Przy obecnych wozach i tym co rynek oferuje to zbędny upgrade V10.


Nie ma sensu porównywać tego auta do żadnego innego bo to nie ma sensu. Większość nowych hothatchy po jakimś czipie mu ucieknie spod świateł, spalając przy tym 1/3 tej wachy ale to nie czyni je lepszymi nic a nic :)
Jak dokonujesz modyfikacji też porównujesz je do "poprzedniej wersji Twojej M6" a nie do innych aut.

Jeśli dobrze rozumiem to kupiłeś trzecią M6, widać, że jesteś obcykany w autach, masz zajafkę w motoryzację a S85 szczególnie bliskie Twojemu sercu. Mnie osobiście kusiłoby w jedną z nich włożyć kompresor z czysto egoistycznych pobudek - by samemu własnym tyłkiem doświadczyć to doładowane S85.

Ja pamiętam, jak Alduwiel, założył kompersor u siebie i wrzucał filmiki z pierwszych przejażdżek tak na gorąco i jak mu głos drżał z emocji. Lokalne butiki odnotowały wzrost sprzedaży gaci o 200% ;) Przy potencjale który posiadasz, wydaje mi się, że to jest warte tych pieniędzy.

Śmiem jeszcze stwierdzić, że 10 lat temu było większe ryzyko wkładania kompersora bo wychodziły choroby wieku dziecięcego tego tuningu, teraz wszystko jest jak na talerzu w internecie.
Tak, nie ma sensu porównywać. Bardziej chodziło mi o to, gdy mam perspektywę zmian w miejsce jednego z aut wstawić M G8X lub M8, które już na MHD są cholernie szybkie zastanawiam się gdzie jest sens kompresora. Jeszcze kilka lat temu wzdychałem do tego wozu, ba nawet jeździłem V10 ESS 700hp :) Faktycznie jest to potwór który chce Cię zabić.
Tak żeby pokazać różnicę brutalności:
M3 Alduwiela 100-200 robi w podobnym czasie co moje m6, 200-250 pewnie jest szybsze ale do sedna. Moje M6 przy ESS to stoi w miejscu..
Ess 200-250 robi niskie 5s.. a to jest szybko. ale prawdziwa frakjda zaczyna się 200-300 a nawet 300+, bo w tym wozie dokręcenie 370 licznikowych to chwila.

Zobaczymy, obecnie taki ESS w okolicach 50k można już z montażem wyrwać, jest to dobra cena, zważywszy, że ostatnie upgrade w Feniksie wyniosły mnie podobnie :wstyd:

Tak, kupiłem trzecie m6, bo weszło w extra cenie z tłustym wyposażeniem jak na m6. Ciekawi mnie też jak przebieg 150kkm+ wpłynie na moc, czy auto dorówna dwóm kolekcjonerskim m6tkom, gdzie jedną mam od nalotu ~40kkm a drugą kupiłem z przebiegiem 60kkm od gościa który miał ją od niemal nowości, bo od 15kkm.

Dobrze zauważyłeś, uwielbiam platformę s85 + SMG w budzie m6.
Chodzi za mną jeszcze projekt doładowanej m6, najlepiej jakby wyrwać bikompresor (jest jedna m5 która w Japonii uciekła mi sprzed nosa, już w pl)
Natomiast bardziej niż doładowane m6 chodzi za mną destroker.. V10 kręcące się do 11k rpm.. :hyhy: ale mam wstępne przecieki i ponoć silnik ma kosztować ~40-50k dolca. Trochę sporo.
R35 nauczył mnie pokory, by nie pakować siana bez opamiętania, bo potem gdy nachodzi chęć zmiany, to nawet za 2/3 ceny całości nikt nie rozważa takiego auta.

Prawda jest taka, że mam piekielnie szybki wóz oraz ładne M6tki, czego chcieć więcej? :) Jak się uda sprzedać któreś wozy i z czasem wymienić na 11k rpm fajnie, jeśli nie , też spoko :)

_________________
"I don't drive fast, I fly low" ;)
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: _mr.badass -> M6 V10 "Feniks" -->str.8 GT-R/Hellcat Killer
PostNapisane: 22 maja 2025, 09:27 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 1257
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: X4M LCI Competition
Kod silnika: S58T
Garaż: było X3M, 140ix, 340i, 335is, 335d, 525d
Komu jak komu ale Tobie ten licznik do 400 wyskalowany przyda się bankowo :D ciekawe na ile rozbieżności z gps z dragy to pokazuje
Co do wyników w czasach m6 zbadałeś wyniki do spodu , chyba krótki wniosek jest taki że jedynie dolanie alko daje zauważalny efekt a reszta różnic to kwestia wiatru/ zgrzania auta/ DA itp czyli czynników niezależnych , ja bym to olał i tak jak na tak leciwy wóz jest bardzo szybko a dźwięk niepowtarzalny we współczesnych


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: _mr.badass -> M6 V10 "Feniks" -->str.8 GT-R/Hellcat Killer
PostNapisane: 23 maja 2025, 12:45 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 265
Moje BMW: E63 V10 x2;E31 850Ac
Kod silnika: S85, M73
Garaż: E63 M6 LCI decat 564hp
viewtopic.php?f=89&t=173725
E63 M6 Interlagos Stock 555hp
E31 850Ci AC Schnitzer

991 GTS, R35 1500hp, Challenger SRT

Ex:
Od cholery BMW i innych aut :)
Vaporr napisał(a):
Komu jak komu ale Tobie ten licznik do 400 wyskalowany przyda się bankowo :D ciekawe na ile rozbieżności z gps z dragy to pokazuje
Co do wyników w czasach m6 zbadałeś wyniki do spodu , chyba krótki wniosek jest taki że jedynie dolanie alko daje zauważalny efekt a reszta różnic to kwestia wiatru/ zgrzania auta/ DA itp czyli czynników niezależnych , ja bym to olał i tak jak na tak leciwy wóz jest bardzo szybko a dźwięk niepowtarzalny we współczesnych
haha, ojj powiem Ci ESS i ten licznik.. jakby to połączyć z dyfrem 3,23, fakt 100-200 robiłby ok 1s gorzej niż na 3,62 na takim kompresorze ale wtedy realnie szłoby dokręcić auto do 400 licznikowych :D Nie wiem jedynie co by powiedziały na to opony :P
licznik przekłamuje tyle co seryjny, więc nieznacznie. Tutaj udało mi się cały licznik oryginalny Gpower kupić, nie są to same tarczki, więc jest dość dobrze skalibrowany.

Co do wyników, ogólnie mocno wpływa temperatura, niestety i średnio jest na to sposób, n20 realnie by pomogło, ale nie znam przypadku gdzie nie wyj3bało pieca więc odpuściłem temat.
Prawda jest taka, że gdybyśmy mieli aral102 można by wystroić na tym i latałoby aż miło, ale nie mamy. Więc realnie lekkie stężenie alko też przyniesie dobry skutek, ale nie za często, bo wtryski mimo niskiego stężenia dostają po dupie.
Dużo dała zmiana dyfra, ale auto jest znacznie mniej przyjemne w trasy, praktycznie przestało się nadawać do jazdy w trasie.

Tak, ja osobiście jestem mega zadowolony, bo w best przejazdach łamać 7s 100-200 to już cios. Natomiast powtarzalne to dalej niskie 7. Realnie jak ktoś szuka mocy, to tylko kompresor. 200-300 z ESS to już pogrom.
Chcąc zdrową, bezawaryjną baze, musimy położyć 220-250k pln, nie ma opcji zejść taniej, przerabiałem 5x m6, na przełomie ostatnich 5 lat, rynki USA, japonia, dubaj, pl.. bezwypadkowe jak i po małej szkodzie, z przebiegami po 39kkm jak i 90/150kkm i zawsze "lalka" finalnie kosztuje swoje.
Chcąc dorzucić ESS z montażem, dotryskiem meth wychodzi 290-320k.. no kręcimy się w rejonie R8 I, albo Bobra m3.. zdecydowanie szybszych aut, wiec IMO najoptymalniej to decat i remap, bez zbędnych wodotrysków dolotów czy longtube.

Zresztą, niskie 7s to też szybko :)

_________________
"I don't drive fast, I fly low" ;)
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: _mr.badass -> M6 V10 "Feniks" -->str.8 GT-R/Hellcat Killer
PostNapisane: 23 maja 2025, 13:30 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 30510
Lokalizacja: Katowice
Moje BMW: M3
Kod silnika: S65
Garaż: Było:
420iA+ LCI
E91 318dA+ LCI
E39 520iA LCI
Mercedes CL600 V12TT
Mercedes C 180 lift
Mercedes E 350 lift
Mini JCW
Audi A6 3.0TDI
Mercedes CLS 350
Yaris d4d
E90 335iA+
E39 530i LCI
E61 535d+
E91 325d
E46 330i
E46 330dA LCI
E46 330i LCI
E39 540iA NV
E46 330i
E34 520i
ChoMpower napisał(a):
Zresztą, niskie 7s to też szybko :)


no jasne :) i masz bezawaryjne auto które daje sporo radochy

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: _mr.badass -> M6 V10 "Feniks" -->str.8 GT-R/Hellcat Killer
PostNapisane: 23 maja 2025, 16:03 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 7223
Lokalizacja: Des Plaines
Moje BMW: M3
Kod silnika: S58
Garaż: BMW G80
viewtopic.php?f=89&t=173760
Yamaha Raider 113
viewtopic.php?f=60&t=171144
Honda Odyssey EXL
https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=170305

Byle:
X5xDrive40i
viewtopic.php?f=6&t=173355
BMW M3
viewtopic.php?f=89&t=172379
Lincoln Towncar Signature
viewtopic.php?f=55&t=173138
Audi Q5
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=159296
BMW F800R
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=60&t=166182
F10 535i
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 95&start=0
BMW 335is
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=163089
Mercedes S600 V12
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=164699
E60 535xi
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=162470
E90 335i http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=121648
E53 http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=40314
ChoMpower napisał(a):
Chcąc dorzucić ESS z montażem, dotryskiem meth wychodzi 290-320k.. no kręcimy się w rejonie R8 I, albo Bobra m3


Ja bym odpuscil bo nigdy tego siana nie odzyskasz, a to ze bedziesz mial najszybsze m6 w powiecie bedzie cieszyc przez chwile i jak do wszystkiego przywykniesz i sie znudzi ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: _mr.badass -> M6 V10 "Feniks" -->str.8 GT-R/Hellcat Killer
PostNapisane: 23 maja 2025, 19:25 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 265
Moje BMW: E63 V10 x2;E31 850Ac
Kod silnika: S85, M73
Garaż: E63 M6 LCI decat 564hp
viewtopic.php?f=89&t=173725
E63 M6 Interlagos Stock 555hp
E31 850Ci AC Schnitzer

991 GTS, R35 1500hp, Challenger SRT

Ex:
Od cholery BMW i innych aut :)
DaaN napisał(a):
no jasne i masz bezawaryjne auto które daje sporo radochy
Dokładnie tak, frajdy daje mnóstwo, bo to całkiem żwawy wóz.
Hakelbery napisał(a):
Ja bym odpuscil bo nigdy tego siana nie odzyskasz, a to ze bedziesz mial najszybsze m6 w powiecie bedzie cieszyc przez chwile i jak do wszystkiego przywykniesz i sie znudzi
Dlatego nie montuje, jw. wspomniałem, był czas kiedy to miało sens.
Może jak się uda ustrzelić bikompresor, to wciągnę, rodowitego Gpowera, ale żeby smameu dmuchać. Wspominałem gdzieś na początku, był plan budować 5.5 strokera na bikompresorze, nawet graty miałem miejscami opłacone ale.. poszedłem w jeszcze szybszego R35 a finalnie gdybym miał połowe tej mocy, to dalej byłoby szybkie auto, a tak nie ma z kim się ścigać.
Nie zawsze duża moc to frajda :suchy:

Z dużą mocą wiążę się duża odpowiedzialność :hyhy: :P

_________________
"I don't drive fast, I fly low" ;)
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: _mr.badass -> M6 V10 "Feniks" -->str.8 GT-R/Hellcat Killer
PostNapisane: 26 maja 2025, 09:46 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 265
Moje BMW: E63 V10 x2;E31 850Ac
Kod silnika: S85, M73
Garaż: E63 M6 LCI decat 564hp
viewtopic.php?f=89&t=173725
E63 M6 Interlagos Stock 555hp
E31 850Ci AC Schnitzer

991 GTS, R35 1500hp, Challenger SRT

Ex:
Od cholery BMW i innych aut :)
Hakelbery, swoim wpisem z Cars and coffee przypomniałeś mi event na którym byłem kilka tygodni temu, organizowane z ramienia Porsche Okęcie. Porsche i kawa :hyhy: Byłem przekonany, że to max 3 tygodnie temu było a w niedziele strzeliło 6 tygodni, mam wrażenie, że im bliżej 40tki tym szybciej czas ucieka. :wstyd:

To i ja uzupełnię galerię, po fakcie, ale jako wspomnienie fajny event. btw. byłoby mega coś takiego z BMW zorganizować, może BMW-sport & coffe? :hyhy:

NSX pomimo, że mineło 10 lat od premiery dalej robi wrażenie. Cenowo wypada jak turbo s z tych lat. Idzie go też porobić, widziałem projekty sięgające 600whp na alko (~770-800hp) przy masie 1750-1800kg musi to chodzić dobrze.
Obrazek

wiele 911, im dłużej ten wóz używam, tym więcej do niego nabieram respektu.
Ok, brzmi na zimnym jak maluch ale. Prowadzenie, hamowanie, trakcja połączone z dobrej jakości wnętrzem. Naprawdę fajny wóz, być może polubiłem się bardziej, że to GTS któremu bliżej do GT3 niż zwykłej carrery? nie wiem, ale póki co odpukać, jedyny czas kiedy byłem na serwisie to wymiana oleju i filtrów.
Obrazek

Gt3RS też z bliska pomacałem. Wiem, że to torowy zabijaka i że pozamiatałby moje m6 CSL (może inaczej by wypadło m6 na Bilsteinie, ceramice z m4 F82 i dolocie eventuri..) ale.
Zdziwiło mnie jak to słabo w rolce wypada. 200kg lżejsze od mojej m6 csl, 50hp mniej a 100-250 ponad 1s wolniejsze.. to sporo. Wiem, wiem kwestia aero ale i tak sporo jak na takie różnice w wadze.
Obrazek

Z Ciekawych 911, to na żywo widziałem Marsjanina od Kimbexu, mam wrażenie że Carbonarre wzorował się na tym aucie ;)
Obrazek
Obrazek
Fajne, ale w tej cenie ciągnęło by mnie jednak do GT2RS :)

Żeby nie było, że same 911, pojechałem tam z moim Kumplem Majkelem, swoją drogą to ja go namówiłem na M6 w interlagosie :hyhy: Zrobił ją mega ze smakiem. Byliśmy też porównać nasze m6tki na hamowni, jego uzbrojona w pełny dolot Eventurii vs moja stock. Ale to zostawie na późniejszy wpis :)
Obrazek

_________________
"I don't drive fast, I fly low" ;)
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: _mr.badass -> M6 V10 "Feniks" -->str.8 GT-R/Hellcat Killer
PostNapisane: 26 maja 2025, 10:16 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 30510
Lokalizacja: Katowice
Moje BMW: M3
Kod silnika: S65
Garaż: Było:
420iA+ LCI
E91 318dA+ LCI
E39 520iA LCI
Mercedes CL600 V12TT
Mercedes C 180 lift
Mercedes E 350 lift
Mini JCW
Audi A6 3.0TDI
Mercedes CLS 350
Yaris d4d
E90 335iA+
E39 530i LCI
E61 535d+
E91 325d
E46 330i
E46 330dA LCI
E46 330i LCI
E39 540iA NV
E46 330i
E34 520i
wreszcie pogoda się robi to i fajne eventy :ok:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 289 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 11, 12, 13, 14, 15  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL