BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 4 czerwca 2025, 06:31

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 186 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 6, 7, 8, 9, 10
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: ///david -->> F87 og m2 stage 3, 1/4 mili Krosno s.8
PostNapisane: 2 czerwca 2025, 12:01 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 7577
Lokalizacja: Tarnów
Moje BMW: E12 520A
Kod silnika: m20b20
Garaż: E12
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=67421&start=400
e46 328ci Santorini Blue
https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6& ... &start=200
E36/7 2.8i
Mini countryman SE
F87
ChoMpower, ja m2 lubię właśnie za tą „dzikość” i poczucie jazdy oldschoolowyn autem - jeżdżąc nią , najbardziej przypominają mi się moje e30 których miałem w sumie kilka.
Moja nie jest jakaś lekka bo z 1/4 baku waży równo 1600kg :)

Punisher, Co do zbijania wagi to zamówiłem kute apex vs-5rs :P

Obrazek
Jedyny minus ,że długo się na nie czeka …

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: ///david -->> F87 og m2 stage 3, 1/4 mili Krosno s.8
PostNapisane: 2 czerwca 2025, 17:06 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 269
Moje BMW: E63 V10 x2;E31 850Ac
Kod silnika: S85, M73
Garaż: E63 M6 LCI decat 564hp
viewtopic.php?f=89&t=173725
E63 M6 Interlagos Stock 555hp
E31 850Ci AC Schnitzer

991 GTS, R35 1500hp, Challenger SRT

Ex:
Od cholery BMW i innych aut :)
///david napisał(a):
apex vs-5rs
jaki parametr felg i waga? względem oem?
Trzymam kciuki za odelżenie, waga mocno zmienia właściwości.
Obecnie jak jeżdżę m6 CSL vs drugą Comp, to mam wrażenia większe w prowadzeniu niż porównywałem m5 f90 vs F90 cs.. Nie tylko przyśpieszenie, całość, prowadzenie, feeling auta, mega sprawa.
Edit: ejj.. cholera sprawdziłem, 9,5' apex vs m6 to 8,2kg vs 10,5kg.. gdzie z m6 już są lekkie. Cholera. Nawet obecnie majac 8,5 i 9,5; zamieniając na 9,5 i 10,5' na komplecie miałbym różnicę 7,6kg.. w dodatku tył o 1cal szersze. Szok jakie te APEX lekkie, mimo że OEM m6 też są znacznie lżejsze niż w innych wozach z tych lat. Słyszałem o nich ale nigdy nie sprawdzałem.


Punisher napisał(a):
Ja od długiego czasu mam zajawke na odelzenie e92. Lekkie kute felgi, hamulce, lzejsze fotele( tylko szkoda mi stracic komfortu dla trzymania), tylnych siedzien juz nie
Mam, wydech przerobiony. Zostaja lekki aku, maska alu albo carbon i lekka klapa. Obecnie z połowa zbiornika mam 1560kg i dalej jest komfort, gdyz mam zBudowana scianke tylna. M2 mozna jeszcze bardziej zejsc. Chcialbym
Jak najblizej 1500 zejsc.
Dawid ma szyberdach, dlatego jego m2 jest ciezsze zapewne o ok 30kg.

No ja to się tak wkręciłem, że zbudowałem jeszcze mocniej odelżone niż m6 CSL.. ale to za jakiś czas podsumuję.

Zdradź co zrobiłeś z wydechem żeby zejść z wagi? Ogólnie w e92 masz od cholery pole do manewru bo niemal wszystko można w wersji odelżonej kupić, od boczków drzwi w carbonie za mega dobre pieniądze aż po drzwi, maske, klape..
Obrazek
Drzwi z włókna szklanego za 1200zł, błotniki za 3k z ebay.. vs do m6 e63 BRAK. za wyprodukowanie np. drzwi usłyszałem 36k za komplet.. bez boczków :wstyd:
mam dwie opcje, albo naucze się carbonu, albo wpierdzielić s85 do budy m3 e92 :)

_________________
"I don't drive fast, I fly low" ;)
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: ///david -->> F87 og m2 stage 3, 1/4 mili Krosno s.8
PostNapisane: 2 czerwca 2025, 17:24 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 7577
Lokalizacja: Tarnów
Moje BMW: E12 520A
Kod silnika: m20b20
Garaż: E12
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=67421&start=400
e46 328ci Santorini Blue
https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6& ... &start=200
E36/7 2.8i
Mini countryman SE
F87
ChoMpower, u mnie fabryczna kuta m437 9x19" waży 10kg a 10x19 10,5kg a te apexy są 9.5x19 et28 i ważą 8,2kg a tył 10.5x19 et 45 i 8,9 kg - także nie są to duże różnice w wadze ale mimo ,że są szersze to i tak ważą łącznie o ok 6kg mniej ( akurat w tym przypadku waga nie była najistotniejsza - gdyby tak było to wziąłbym węższe 18" ). Ciekawie jest za to na wydechu, gdzie komplety seryjny waży 36kg a mój tytanowy akrapovic 14,7 :D

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: ///david -->> F87 og m2 stage 3, 1/4 mili Krosno s.8
PostNapisane: 2 czerwca 2025, 22:28 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 7227
Lokalizacja: Des Plaines
Moje BMW: M3
Kod silnika: S58
Garaż: BMW G80
viewtopic.php?f=89&t=173760
Yamaha Raider 113
viewtopic.php?f=60&t=171144
Honda Odyssey EXL
https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=170305

Byle:
X5xDrive40i
viewtopic.php?f=6&t=173355
BMW M3
viewtopic.php?f=89&t=172379
Lincoln Towncar Signature
viewtopic.php?f=55&t=173138
Audi Q5
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=159296
BMW F800R
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=60&t=166182
F10 535i
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 95&start=0
BMW 335is
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=163089
Mercedes S600 V12
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=164699
E60 535xi
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=162470
E90 335i http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=121648
E53 http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=40314
Fajnie bedzie wyglada z maska od CS. Mialem Apexy na E92 M3, co prawda nie pojezdzilem na nich dlugo bo tylko rok ale zlego slowana nie moge powiedziec i najlepsze jest to ze maja takie wymiary ze nie potrzeba dystansow na dobre spasowanie wzgledem nadkola. Tez sie zastanawialem na tym modelem ale czekam na LMR, ostatnio ktos sprzatnol mi jeden komplet sprzed nosa :]


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: ///david -->> F87 og m2 stage 3, 1/4 mili Krosno s.8
PostNapisane: 3 czerwca 2025, 06:22 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 30522
Lokalizacja: Katowice
Moje BMW: M3
Kod silnika: S65
Garaż: Było:
420iA+ LCI
E91 318dA+ LCI
E39 520iA LCI
Mercedes CL600 V12TT
Mercedes C 180 lift
Mercedes E 350 lift
Mini JCW
Audi A6 3.0TDI
Mercedes CLS 350
Yaris d4d
E90 335iA+
E39 530i LCI
E61 535d+
E91 325d
E46 330i
E46 330dA LCI
E46 330i LCI
E39 540iA NV
E46 330i
E34 520i
///david napisał(a):
10.5x19 et 45 i 8,9 kg


o 1,5kg lżejsze od moich nie kutych ARC-8 :ok:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: ///david -->> F87 og m2 stage 3, 1/4 mili Krosno s.8
PostNapisane: 3 czerwca 2025, 18:54 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 1606
Moje BMW: E92 325d LCI
Kod silnika: N57
Garaż: Poprzednia E92 335d http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 11&start=0

Obecna E92 325d LCI http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153318
Cytuj:
Zdradź co zrobiłeś z wydechem żeby zejść z wagi? Ogólnie w e92 masz od cholery pole do manewru bo niemal wszystko można w wersji odelżonej kupić, od boczków drzwi w carbonie za mega dobre pieniądze
Cytuj:


To jest 3.0d, ktory dalej ma dpf, wiec nie jest glosne, a na jednym turbo wrecz basowe. Nie ma swistu turbiny, wiec wywaliłem tłumiki i jest pełny przelot. Wiadomo, że nie jest to r6 benzyna, ale nawet to brzmi. Oba tłumiki ok 20kg mniej. Mysle jeszcze nad lekkim alu, gdyż z lewej strony mam teraz 14kg mniej, wiec utrata 18kg z prawej wyrowna trochr balans.
Co do czesci to mysle nad lekka klapa i maska, ale to juz spore kwoty, a samochod juz nie jest sporo wart. Na drzwi carbon tez juz zachorowałem, ale konkretne to juz cena 8 tys plus lakierowanie, wiec sporo. Narazie skupiam sie nad doprowadzneiem do normy zawiechy, felg, zderzaka przedniego i przerobce lamp na czarny srodek i usunieciu folii ppf przyciemniajacej.
Niestety cała redukcja wagi pojdzie sie … ze wgledu na potezny intercooler do nowej hybrydy, chłodnice turboworks i wahacze na unibolach z tyłu.
Dorzuciłem też rozporki z m3 z przodu i tylne dwie od swagier, zatem cos tez doszlo z wagi.

David super te Apexy, tylko ich cena zabija. Ile takie obecnie? 15-20tys? Kolor chcesz srebrny czy cos ciemnego?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 186 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 6, 7, 8, 9, 10


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL