BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 24 maja 2024, 11:29

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"



Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 671 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 34  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: ryszard86 -->> e39 M5
PostNapisane: 14 listopada 2013, 22:03 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 16
Posty: 6536
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: 6 coupe
Ja obstawiam pompe, nawet w małym silniku czuć różnicę jak jest na wykończeniu (check też nie wywaliło).

Powodzenia w szukaniu mocy :super:

_________________
The Unattainable Is Invariably Attractive!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: ryszard86 -->> e39 M5
PostNapisane: 14 listopada 2013, 22:28 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 7115
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: M3
A ja czujniki położenia wałków błędu może nie być co nie znaczy,że pracują ok.
Pompę wymienił bym i tak dla świętego spokoju pewnie jest ori więc swoje przejechała.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: ryszard86 -->> e39 M5
PostNapisane: 14 listopada 2013, 22:49 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 15986
Lokalizacja: Los Santos
Moje BMW: E30 E46 E83
Kod silnika: M20B25 FTMW!!!
Garaż: ᶘ ᵒᴥᵒᶅ
ryszard86 napisał(a):
Dla potomnych i zainteresowanych kosztami eksploatacji cena chyba 106 PLN po jakimś zwykłym rabacie, więc tragedii chyba nie ma


Tyle co do starego opla ;)

_________________
BMW z duszą skończyły się na Kill 'em All.
Obrazek
Było: '92 E36 320i 2d diamantschwarz/stoff anthrazit; '98 E46 323i 4d farngruen/leder hellbeige, '97 E36 323i->328i 2d arktissilber/leder montana schwarz
Jest: '90 E30 325i 2d diamantschwarz/leder bison schwarz (M3), '05 E46 330ci stahlblau/leder schwarz, '08 E83 X3 3.0si alpinweiss 3/leder nevada tabak


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: ryszard86 -->> e39 M5
PostNapisane: 14 listopada 2013, 23:24 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 1738
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E60 M5; F10 520d LCI
Kod silnika: S85, B47
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=89&t=169226
--==Mały==-- napisał(a):
A ja czujniki położenia wałków błędu może nie być co nie znaczy,że pracują ok.
Pompę wymienił bym i tak dla świętego spokoju pewnie jest ori więc swoje przejechała.


Rozumiem, że w takiej sytuacji wymienia się od razu wszystkie (czujniki)?

Co do pompy to jest sens bawić się w używkę, cz brać nową?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: ryszard86 -->> e39 M5
PostNapisane: 14 listopada 2013, 23:30 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 28
Posty: 2578
Moje BMW: F20
Kod silnika: N55B58
Nową.... Używaną to można kupić jak nam nasza padnie do zera i trzeba się przekulać jakoś do wypłaty :P


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: ryszard86 -->> e39 M5
PostNapisane: 15 listopada 2013, 00:12 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 1738
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E60 M5; F10 520d LCI
Kod silnika: S85, B47
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=89&t=169226
Ok, to wpadnie w takim razie nowa pompa...ale chyba właśnie po tej wypłacie :zawstydzony:

Co jak co, ale podatek, ubezpieczenie, zimówki na tył i bliżej nieokreślona ilość paliwa przy wszelakich testach, zabawach to już za dużo jak na mój budżet i ten miesiąc ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: ryszard86 -->> e39 M5
PostNapisane: 15 listopada 2013, 07:16 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 3058
Lokalizacja: Herzberg/Tiegenhof
Moje BMW: Z3
Cena OE pompy ~1300zł, Pierburg ~600zł.
Także moim zdaniem bez tragedii, jak na BMW M5.
Jak wymienisz to będziesz mieć pewność że pompa jest ok.

_________________
"Jeszcze dziś, nawet po tym, co się wydarzyło w Ronde di Andora bardziej boję się, kiedy wychodzę na spacer, niż kiedy prowadzę auto." RK


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: ryszard86 -->> e39 M5
PostNapisane: 15 listopada 2013, 09:40 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 34
Posty: 3255
Lokalizacja: ZIELONKA
Moje BMW: E92 M3
Kod silnika: S65
Garaż: e92 M3 DKG Schwarz 2 | BMW e36 318IS Alpinweiss | Porsche Macan S | Mini Countryman | Mazda MX-5 NB | Opel vivaro XD | Ford Connect XD
Przypadkiem PIERBURG nie ma teraz nazwy TI AUTOMOTIVE?
Czy tylko pompki do e39 robią pod tym szyldem?

_________________

E46 M3 Alpinweiss III viewtopic.php?f=89&t=171180
BYŁO:
E92 335i Schwarz 2 IC turboworks + Charge Pipe Turboworks
367KM/541NM http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=167595

e39 540iA SEDAN CANYONROT ->> http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=147863

e36 318is Coupe HELLROT MOTORSPORT INTERNATIONAL LIMITED EDITION ->> http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=145412

e36 328i Coupe ALPINWEISS III
->> http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=141651[/color]


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: ryszard86 -->> e39 M5
PostNapisane: 15 listopada 2013, 09:51 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 10684
Moje BMW: E46 | E46 M3
Kod silnika: M54B30| S54B32
Jesli chodzi o pompe paliwa to bosch 040 po rabacie cos kolo 430zl
6.5bar wydajnosci, starcza spokojnie do 550KM
jak by nie patrzec locha jest, ale przy delikatnej rzezbie kosza wchodzi, przynajmniej u mnie wedszla do 330 bez problemu

_________________
Obrazek
Because life is too short to drive boring cars.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: ryszard86 -->> e39 M5
PostNapisane: 15 listopada 2013, 10:35 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 1738
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E60 M5; F10 520d LCI
Kod silnika: S85, B47
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=89&t=169226
No właśnie ja się trochę tej rzeźby obawiam.
Bo Walbro też locha 6.5 bara, nawet za 350 do wyrwania, ale ponoć trzeba rzeźbić, żeby weszła...
Co do Pierburga to wiem, i jak na razie głównie ją biorę pod uwagę.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: ryszard86 -->> e39 M5
PostNapisane: 15 listopada 2013, 15:04 
a ja zapraszam jakby co na pomiary po kazdym modzie aby zobaczyc co da najwiekszy przyrost... ;) a widzialem ze Ci sie podobalo ;)


Góra
  
 
 Tytuł: Re: ryszard86 -->> e39 M5
PostNapisane: 15 listopada 2013, 15:56 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 10684
Moje BMW: E46 | E46 M3
Kod silnika: M54B30| S54B32
ryszard86 napisał(a):
No właśnie ja się trochę tej rzeźby obawiam.
Bo Walbro też locha 6.5 bara, nawet za 350 do wyrwania, ale ponoć trzeba rzeźbić, żeby weszła...
Co do Pierburga to wiem, i jak na razie głównie ją biorę pod uwagę.

walbro to jest pikus przy 040 :D
tutaj masz foto
Obrazek
a pozatym ostatnio duzo z tych walbro po prostu sie pali, moze to tez wina tego ze jest pelno podjebek
a tutaj masz wydajnosc walbro co do boscha (044 to to samo co 040 tylko ze to jest pompa zewnetrzna)
Obrazek
ja tez sie obawialem rzeźby ale defacto dalem rade bez problemu :)

_________________
Obrazek
Because life is too short to drive boring cars.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: ryszard86 -->> e39 M5
PostNapisane: 15 listopada 2013, 17:23 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 43
Posty: 4424
Lokalizacja: sosnowiec
Moje BMW: e91
przekaźnik to trzeba było wziąć w zwykłym sklepie z elektroniką - max 30zł......
nie jestem w temacie od początku; wydajność pompy mierzona w inpie czy wyjmowana?? jak wyjmowana i wali tyle ile ma być to po co kupować inną?
też nie wiem czy było ale może by tak kompresje zmierzyć...

_________________
e91 320d hihi
e60 530d wrrr, ahh ohh - [*]
Moja była megafajna 118d
Moja była gruba 330cd
Moja była niebylejaka 530d


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: ryszard86 -->> e39 M5
PostNapisane: 15 listopada 2013, 17:38 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 1738
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E60 M5; F10 520d LCI
Kod silnika: S85, B47
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=89&t=169226
Ciśnienie mierzone na tym zaworku za filtrem, daje tak jak powinno, pytanie jednak, jak to wygląda pod obciążeniem.

A jest ktoś w stanie mi powiedzieć, gdzie dokładnie znajduje się ten przekaźnik, bo z tego, co widzę, to te 3 zielone w bagażniku to jednak coś innego.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: ryszard86 -->> e39 M5
PostNapisane: 15 listopada 2013, 17:45 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 43
Posty: 4424
Lokalizacja: sosnowiec
Moje BMW: e91
nie jestem dobry w mechanice ale pompa to chyba daje stałe ciśnienie a wtryskiwacze dawkują?

uważałbym tez z kupowaniem wszystkiego co podpowiedzą na forum, zwłaszcza że ci co podpowiadają jakoś do tej pory tego nie naprawili...

szukałbym usterki mechanicznej - a najlepiej szukał dobrego fachowca...

_________________
e91 320d hihi
e60 530d wrrr, ahh ohh - [*]
Moja była megafajna 118d
Moja była gruba 330cd
Moja była niebylejaka 530d


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: ryszard86 -->> e39 M5
PostNapisane: 15 listopada 2013, 18:23 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 14122
Lokalizacja: Cieśnina złych przeżyć
Moje BMW: E60
Kod silnika: M57N
Garaż: Na przylądku, w portowej tawernie.
darcyn napisał(a):
uważałbym tez z kupowaniem wszystkiego co podpowiedzą na forum, zwłaszcza że ci co podpowiadają jakoś do tej pory tego nie naprawili...

szukałbym usterki mechanicznej - a najlepiej szukał dobrego fachowca...
Ty lepiej poszukaj najpierw M5 , pojezdzij troche a pozniej sie bedziesz bawił w dobroczynną wróżkę w tym temacie. Poki co to odstraszasz wszystkich od E60 bo kupiłes jakis złom i masz teraz traume. Teraz kolej na E39 M5 ? Rysiek , nie mierz bron Boze kompresji bo CI wyjdzie po 2 bary i co wtedy. W ogole dajesz rade odpalic auto ? Z tyloma mechanicznymi usterkami ,ze nie masz błędów vanosa w DME to normalnie opaczność jasnogórska...

_________________
Obrazek
"Yes, Lucifer has come to our little world of milk and petrol"


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: ryszard86 -->> e39 M5
PostNapisane: 15 listopada 2013, 18:30 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 1738
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E60 M5; F10 520d LCI
Kod silnika: S85, B47
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=89&t=169226
Braku kompresji bym nie podejrzewał, silnikowo jest wszystko ok, adaptacje idealne, oleju bierze jak powinna


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: ryszard86 -->> e39 M5
PostNapisane: 15 listopada 2013, 18:33 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 43
Posty: 4424
Lokalizacja: sosnowiec
Moje BMW: e91
o przepraszam, nie kupiłem złomu. Mi akurat poza regulatorem napięcia nie siadło nic poważniego. nie brała mi prądu, nie miałem problemu z czujnikiem skrętu czy przekładnią, nie miałem problemu z mulf bo go nie miałem itd itp. Dobrze wiesz że sprzedałem bo było to automat i potwornie mi nie siedziała jazda czymś takim. moc miała bo sam propsowałeś filmik z przyspieszenia.

gdybym miał chociaż kilometr od domu parking strzeżony to miałbym jutro M5 .

masz jakieś realne wytłumaczenie dlaczego może nie trzymać mocy jeśli wszystkie parametry z czujników są OK??? bo ja nie a taka głupia kompresja powie WSZYSTKO o kondycji silnika. dopireo potem wróciłbym do elektroniki - i na pewno nie do zgadywania: może pompa - wymienie pompe, może czujnik położenia wałków - wymienie je. może przekaźniek - wymienie przekaźnik

peace :piwo:

_________________
e91 320d hihi
e60 530d wrrr, ahh ohh - [*]
Moja była megafajna 118d
Moja była gruba 330cd
Moja była niebylejaka 530d


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: ryszard86 -->> e39 M5
PostNapisane: 15 listopada 2013, 18:36 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 14122
Lokalizacja: Cieśnina złych przeżyć
Moje BMW: E60
Kod silnika: M57N
Garaż: Na przylądku, w portowej tawernie.
darcyn napisał(a):
masz jakieś realne wytłumaczenie dlaczego może nie trzymać mocy
12.6 s 100-200 to faktycznie makabryczne nie trzymanie mocy. Rysiek, mierz kompresje, jesli wynik CIę nie zadowoli ,to chetnie przyjme auto z powrotem do siebie, bo poki co nic nie kupiłem. Tyle w temacie ode mnie.

_________________
Obrazek
"Yes, Lucifer has come to our little world of milk and petrol"


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: ryszard86 -->> e39 M5
PostNapisane: 15 listopada 2013, 18:40 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 33
Posty: 7716
Lokalizacja: Bolesławiec
Garaż: Mercedes E63 AMG 514KM 2007
Audi A4 b9 2.0TFSI 252KM 2018
Frank napisał(a):
to chetnie przyjme auto z powrotem do siebie, bo poki co nic nie kupiłem.
wybij to sobie z głowy :P jak Rysiek nie chce to ja rano jestem u niego pod domem :D
Marcin ghost_rider też wymieniał pompę, która skończyła mu się z minuty na minuty nagle, ale wcześniej dawała podobne objawy jak w Twojej m5

_________________
Kiedy ostatni raz wstałeś i pojechałeś na przejażdżkę. Nie dokądś, nie po coś-po prostu by pojeździć. To jest wspaniałe. Bez Telefonu.
Nic mi nie przeszkadza. Tylko ja w mojej małej metalowej skorupie. Czas do myślenia, uporządkowania myśli.
Jeremy Clarkson


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 671 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 34  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 5 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL