BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 17 czerwca 2024, 07:59

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4629 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70 ... 232  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Alduwiel-->>e92 M3 instalacja kompresora G-power sk2
PostNapisane: 9 sierpnia 2019, 23:00 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1530
Garaż: BMW M850i 700/900NM

Było:
E46 M3 ess cfr550
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=89&t=124107
E39 M5
E92 M3 G-power sk2cs
BMW M4 stage 2 COMPETITION
AMG GT 650/850NM
Nissan GTR 640/750NM
PaTrYk009 napisał(a):
alduwiel napisał(a):
chyba zgodzi sie ze mną każdy oczerniasz gpowera i wychwalasz , m4.

Nie chyba,na pewno tak jest...aż sie czytać tego nie chce :rotfl:


To nie czytaj ......
Twoje głupie riposty nie wnoszą nic do tematu.
Każdy ma prawo pisać o swoich odczuciach tym bardziej że miałem e92 sk2 i sk2cs i nie teoretyzuje jak Ty! Pisze tylko że M4 jest lepsze i taka prawda. Kup jedno zmodyfikuj drugie pojeździj parę tyś kilometrów i w tedy coś na ten temat pisz.....Może akurat dla Ciebie e92 m3 sk2 będzie lepsze kto to wie......

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Alduwiel-->>e92 M3 instalacja kompresora G-power sk2
PostNapisane: 10 sierpnia 2019, 05:04 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 6262
Pako, uczysz pokory Grzesia bo cię gryzie ta gadka, że chcę być szybszy od M4, a ty na siłę w koło Macieju ze swoim. Sami się nakręcacie ;)

_________________
...bo przyjemności z jazdy nie mierzymy ilością spalanego paliwa ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Alduwiel-->>e92 M3 instalacja kompresora G-power sk2
PostNapisane: 10 sierpnia 2019, 06:51 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 8281
Lokalizacja: Poznań
Garaż: M3 e92 G-power 580hp
Mi nie chodzi o bycie szybszym tylko o równowagę :) Nie zgadzam się z opinią ,ze gpower to gówno. Ze Raptowny to słaby mechanik i że każdy silnik na gpower wybucha (tak na boku to uszkodzenie tłoka nie jest nie wiem jak poważna awarią- silnik od tego nie umiera. Nadaje się do naprawy - co innego np jakby korba bokiem wychodziła)
Nie zgadzam się z opiniami Paka o 180 stopni. Ilekroć Pako napisze gdzieś ,ze gpower jest do dupy, to ja dla równowagi napiszę ,ze jest super. Ilekroć napisze ,ze silnik wybucha to ja napiszę ,ze ten silnik jest nie do zajechania ;) a jak ,ze m4 jest szybsze to ja napiszę ,ze nie jest szybsze :rotfl: :rotfl: :rotfl: nie na złość tylko dlatego ,ze szczerze mam zupełnie odmienne zdanie.

A prawda jak zwykle będzie gdzieś po środku ;) i tu zapodam jedną z myśli smerfa Ważniaka; nigdy nie można mieć 100% racji! Można być jedynie tylko bliżej prawdy od swojego adwersarza. Podam przykład np Mikołaj Kopernik dałby sobie rękę uciąć ,ze ma rację twierdząc ,ze Ziemia krąży tak jak inne planety wokoło słońca. I by tę rękę stracił bo potem się okazało ,ze Ziemia jak i inne planety nie krążą wokół Słońca tylko orbitują po elipsie ;) Więc był tylko bliżej prawdy niż wszyscy ...

Btw jak można porównywać trwałość silnika zakutego do silnika NA ? Tu trzeba na kolana upaść tak jak Waldek mówił z szacunkiem do konstruktorów którzy zrobili silnik tak mocny ,ze i dowalenie 200 koni go nie zabija mino iż części w środku są odlewane ,a nie kute.

Jak tłok padnie to silnik rozbiorę, kupię dobre kute tłoki z korbami i w tedy można porównywać trwałość obu silników. M4 po stage 2 ma przyrost mocy tylko około 100 koni czyli od w sumie nie dużo, a sk2s daje 190 koni dodatkowo czyli jakby nie patrzeć dużo więcej, a silnik w środku w teorii nie przystosowany do zwiększania mocy wprost przeciwnie ma się sytuacja w m4 gdzie silnik jest zakuty i teoretycznie mozna mu dowalać koksu ile się da :zdegustowany: to jak tu można porównywać te silniki jak są one zupełnie inne ?


Ostatnio edytowano 11 sierpnia 2019, 07:16 przez alduwiel, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Alduwiel-->>e92 M3 instalacja kompresora G-power sk2
PostNapisane: 10 sierpnia 2019, 08:23 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1530
Garaż: BMW M850i 700/900NM

Było:
E46 M3 ess cfr550
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=89&t=124107
E39 M5
E92 M3 G-power sk2cs
BMW M4 stage 2 COMPETITION
AMG GT 650/850NM
Nissan GTR 640/750NM
Hahaha na razie to teoretyzujesz.
M4 nie jest idealne ma swoje wady wiadomo.
Ale pisanie o wyższości e92 M3 i o G-powerze że to super bezawaryjne zestawienie przez ludzi którzy nawet nie zrobili 1kilometra jest delikatnie mówiąc ŚMIESZNE. Wszystkie M3 G Power które znam miały awarię......Co do Huberta RAPTOWNY jest mechanikiem ok ale ten człowiek po prostu wszystko wie najlepiej jak coś się wysra w aucie ewidentnie z jego winy nie chodzi o G-powera, to
Strzela Focha zamiast przyznać się do błędu przecież nikt nie jest idealny. A ja byłem jego klientem więc dziwi mnie jego podejście... Śmieszne jest też to że jego biała M3 sama ma awarie i stoi 2 rok na warsztacie......po co robić jak i tak sie zdupi :) Nie ma to jak dobra reklama warsztatu w ktorym właściciela auto stoi zjeb .... i wieczne przewijają się te same wozy ktore mam wrazenie ze tam stoją wieki.....A co do G-powera ta firma ewidentnie ma takich ludzi w dupie jak Ty czy ja więc sam fakt takiego traktowania wnioskuje że ja omijam z daleka takie firmy....widać że nie którzy po prostu nie mają Honoru ale to już norma w dzisiejszych czasach.

Piszesz o Hubercie że to super mechanik .....Naprawił ci coś w jakimkolwiek aucie? Znowu teoretyzujesz jak zawsze
Nie zrobiłeś 1km na g-powerze a odnoszę wrażenie po twoich wypowiedziach że jedziesz parę lat na tym zestawie. Znowu teoretyzujesz
Piszesz o M4 jaki to słaby wóz i o wyższości M3 e92 g Power znowu czysta teoria. ...jak widać nie tylko Ty bo tu większość wypowiadających to tylko ich TEORIE przeczytane usłyszane itd A ja idę polatać M4.......pozdro warianty


P.s wiele M4 jeździ które mają ponad 700 koni A to prawie 300KM więcej od seri i mają się dobrze dla twojej wiedzy.
Dla mnie to teoria przeczytana na forach zagranicznych.....

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Alduwiel-->>e92 M3 instalacja kompresora G-power sk2
PostNapisane: 10 sierpnia 2019, 09:47 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 8281
Lokalizacja: Poznań
Garaż: M3 e92 G-power 580hp
Co Ty za głupoty wypisujesz :) auto Raptownego cały czas jeździ i ma się dobrze. 2-3 dni temu mi filmiki wysyłał jak upalał swojego potwora. X awarii o których mówisz to awarie z winy nie wymienionych panewek. A, ze dobry mechanik i wporzo chłop to mogę sie wypowiedzieć bo mi bardzo duzo pomógł przy instalacji tego cacka i to za darmo! Jak przyjaciel! Nawet czesci mi pewne dosłał i to gratis praktycznie.
Wiec nie dosc ze wiem, ze się zna jak cholera na tym wszystkim to jeszcze każdemu bede go polecał twierdząc ze to mega uczciwy ,rzetelny i poczciwy chlop jakich mało w śród mechanikow. A takich jak Ty co marudzą na niego to jestes jeden jedyny i taka jest prawda bo kogo nie zapytać o Raptowny serwis to każdy słyszał pozytywne opinie

Roznica pomiędzy nami jest taka , ze Ty cały czas ciśniesz na e92 i wychwalasz m4. Ja natomiast tylko bronie e92 bo ani razu nie krytykowałem m4. I o czym to świadczy? Co można wywnioskować z tego wszystkiego?
Ano tylko tyle , ze jak mi silnik ,,wybuchnie" to umrzesz z radości 500x zaznaczając ,, a nie mówiłem?"
Natomiast jelsi moj silnik będzie działał dłuuugo tak jak trzeba to Twoje rozgoryczanie będzie wprost proporcjonalnie przeciwne do tego co bys czuł gdyby jednak do awarii doszło. I moje pytanie brzmi po co Ci to wszystko?

Zakończmy juz może ten temat. Masz swoje zdanie i ja mam swoje. Pamiętaj tylko, ze gdy Ty sie wkurzasz na Gpowera i Rptownego, podnosi Ci się ciśnienie to oni maja to w dupie i własnie świetnie się bawią. Tak wiec swoimi nerwami i żalami szkodzisz tylko sobie :(


Ostatnio edytowano 11 sierpnia 2019, 07:18 przez alduwiel, łącznie edytowano 3 razy

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Alduwiel-->>e92 M3 instalacja kompresora G-power sk2
PostNapisane: 10 sierpnia 2019, 10:02 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 389
Lokalizacja: Górny Śląsk
Moje BMW: E46 330CI / E39 520i
Kod silnika: M54B30
Nowe M5 Comp jest już zrobione na 1000hp. 100-200 4,5s. :spi:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Alduwiel-->>e92 M3 instalacja kompresora G-power sk2
PostNapisane: 10 sierpnia 2019, 10:52 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 593
Lokalizacja: Warszawa
pako25 napisał(a):
To nie czytaj ......
Twoje głupie riposty nie wnoszą nic do tematu.

Twoje głupie gadanie w KÓŁKO że Gpower jest ujowy,że nie umieją obsłużyć klienta itd. też nic nie wnosi do tematu,wystarczyło by tylko raz to napisać,a nie powtarzać 1000x.... :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Alduwiel-->>e92 M3 instalacja kompresora G-power sk2
PostNapisane: 10 sierpnia 2019, 12:25 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1530
Garaż: BMW M850i 700/900NM

Było:
E46 M3 ess cfr550
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=89&t=124107
E39 M5
E92 M3 G-power sk2cs
BMW M4 stage 2 COMPETITION
AMG GT 650/850NM
Nissan GTR 640/750NM
PaTrYk009 napisał(a):
pako25 napisał(a):
To nie czytaj ......
Twoje głupie riposty nie wnoszą nic do tematu.

Twoje głupie gadanie w KÓŁKO że Gpower jest ujowy,że nie umieją obsłużyć klienta itd. też nic nie wnosi do tematu,wystarczyło by tylko raz to napisać,a nie powtarzać 1000x.... :)




Jak zauważyłeś autor tego tematu non stop pisze że G Power jest super i powtarza to dość często a nie zrobił jeszcze 1km nim :) DLACZEGO akurat czepiasz się mojej osoby? Tu każdy powtarza się dlatego dobijamy 70 strony.....hihi

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Alduwiel-->>e92 M3 instalacja kompresora G-power sk2
PostNapisane: 10 sierpnia 2019, 14:39 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 670
Moje BMW: E34&E39
Kod silnika: M50B25
Saga trwa...

Nie chcę dolewać oliwy do ognia... Ale S55 to lepszy silnik do tuningu i bardziej rozwojowy, koniec kropka. V8 z kompresorem to super rzecz ale "wynalazek", który może pojeździ, może nie. Ja Ci życzę by wszystko było okej i byś tylko później olej wymieniał i koksu dorzucał :D :piwo:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Alduwiel-->>e92 M3 instalacja kompresora G-power sk2
PostNapisane: 10 sierpnia 2019, 15:30 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 685
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: CLS63 AMG
Ludzie chwalą gpowera a nawet nigdy nie stali obok M3 z takim zestawem. Nie wypowiem się na temat M3 /M4 z serii F dlatego że nie miałem z tymi autami doczynienia ale mogę wypowiedzieć się o M3 E92 gpower bo znam 3 sztuki z takim zestawem i wszystkie 3 bardzo szybko się zesrały. Ja rozumiem że każdy silnik ma swoją żywotność i kompresor go osłabia ale wszystkie auta które znam zrobiły na zestawie od kilkuset kilometrów do max kilku tysięcy więc prawdę mówiąc to strach tym gdziekolwiek jechać bo czy dojedziesz czy nie to tylko loteria.
O Raptownym też niestety słyszałem bardzo dużo złych opinii także akurat Pako ma tutaj dużo racji i nie robi tego komuś po złości tylko jak widać chcę uchronić kogoś być może od złej decyzji.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Alduwiel-->>e92 M3 instalacja kompresora G-power sk2
PostNapisane: 10 sierpnia 2019, 15:49 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 8281
Lokalizacja: Poznań
Garaż: M3 e92 G-power 580hp
Ja slyszalem same dobre :) opinie o Raptownym. A czy silnik się zesra to się przekonamy na moim przykladzie :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Alduwiel-->>e92 M3 instalacja kompresora G-power sk2
PostNapisane: 10 sierpnia 2019, 16:41 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 685
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: CLS63 AMG
alduwiel napisał(a):
Ja slyszalem same dobre :) opinie o Raptownym. A czy silnik się zesra to się przekonamy na moim przykladzie :)

Jest znany więc większość ludzi woli przemilczeć poprostu.
Ja życzę Ci żeby jeździł jak najdłużej także powodzenia.
Weź pod uwagę jeszcze jedną kwestię jeździ człowiek M3 wydaję kilkadziesiąt tysięcy na kompresor zaraz pada mu silnik i co wtedy robi? Opisuje na forum że to gówno itd? Nie dlatego że będzie te kilkadziesiąt tysięcy w plecy dlatego naprawia i bez słowa sprzedaje samochód lub wyciąga zestaw gpower i sprzedaje osobno. Jak zacznie krzyczeć po forach to kto od niego to odkupi?


Ostatnio edytowano 10 sierpnia 2019, 16:48 przez Patryk w-wa, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Alduwiel-->>e92 M3 instalacja kompresora G-power sk2
PostNapisane: 10 sierpnia 2019, 16:47 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 8281
Lokalizacja: Poznań
Garaż: M3 e92 G-power 580hp
Moi znajmoi nie mieli by po co przemilczac takich rzeczy, jakby cos bylo nie tak to by powiedzieli. Sam mam pizzerie od wielu lat i choc mam naprawdę duzo zamowień to znajdzie się zapewne duzo osob ktore stwierdza , ze moja pizzeria to największe gowno ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Alduwiel-->>e92 M3 instalacja kompresora G-power sk2
PostNapisane: 10 sierpnia 2019, 16:54 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 685
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: CLS63 AMG
Ja nie będę opisywał skąd wiem i dlaczego ale mam styczność z tymi ludźmi. Nie napiszę też że jest on złym mechanikiem ani nic takiego ponieważ nigdy nie miałem z nim styczności dlatego napisałem że słyszałem takie opinie a czy tak jest czy nie tego nie wiem i nie potwierdzę.
Znam kilka przypadków gdzie silnik padł po znikomym przebiegu na tym zestawie a nie znam ani jednego auta które jeździ z tym bezawaryjnie więc średnia nie jest zbyt dobra.
Fajnie że taki zestaw trafi do Twojego samochodu bo po Twoich wypowiedziach widzę że jeśli padnie silnik to napewno się o tym dowiemy więc będzie rzetelny test.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Alduwiel-->>e92 M3 instalacja kompresora G-power sk2
PostNapisane: 10 sierpnia 2019, 17:47 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 8281
Lokalizacja: Poznań
Garaż: M3 e92 G-power 580hp
Na 100% powiem, mi tam naprawdę wisi co inni o mnie myslą , więc nie mam powodu udawac.
Nawet jak się wysra to nie będę tego uwazał za porazkę tylko za awarię, ktorą bralem pod uwagę decydując się na gpowera. Tak jak mowilem , wsadzi się w tedy inne tloki i dalej do przodu ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Alduwiel-->>e92 M3 instalacja kompresora G-power sk2
PostNapisane: 10 sierpnia 2019, 17:57 
Offline
Przyjaciel forum

Posty: 1338
do max kilku tys km.... no to slabe rozeznanie Patryku
a znasz moj egzemplarz ktory zrobil 40 tys km na kompresorach?
z tymi awariami g powera jest jak z opiniami o padajacych silnikach w m5 f10/m6 f13.
setki tys sprzedanych sprzedanych emek a kilka tys miało awarie. potem ludzie wylewaja zale na forum jakie to slabe jakie nie wytrzymale itp. a moje ex m6 ma juz 80 tys km i to mocno racingowego przebiegu i dalej dziala :) w opinii ludzi co uzytkuja te samochody z glowa i nie maja ich z usa kupionych najtanszych na ogloszeniach to sa niezniszczalne samochody. tak samo jest z gpowerem. auto w dobrym stanie. madrze uzytkowane wytrzyma dlugo. trup z usa za 20 proc ceny albo auto uzytkowane przez debila co upalal na zimnym padnie szybko. ludzie lubia sobie wyrabiac opinie o grupach opierajac się na jednostkach.
jedyne co z Twojego tematu mozna wywnioskowac to ze gpower bardzo slabo Cie traktuje. ale jak gadam po znajomych to widac nie tylko Ciebie. spadla im jakosc zarowno customer service jak i zestawow. niestety. stare zestawy z moich czasow sa duzo wiecej warte :(
gratuluje wytrwalosci i trzymam kciuki za postepy.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Alduwiel-->>e92 M3 Manual
PostNapisane: 10 sierpnia 2019, 18:17 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 8281
Lokalizacja: Poznań
Garaż: M3 e92 G-power 580hp
Własnie cytowalem Twojego posta , a tu Twoja odpowiedz... chyba podswiadomie Cię tu sciagnalem :)


wujekwaldus napisał(a):
ja pragnę powiedzieć, że zanim mi padł silnik to zrobiłem:
- około 5400 pomiarów
- około 200 wyścigów
- byłem na torze kilka razy
- kilka razy na zawodach na 1/4 mili
- auto praktycznie codziennie (od kiedy mogło:P) jeździło 339km/h na koncu szóstego biegu
- w takich warunkach zrobiło około 35-40 tyś km.

Jeśli ktoś chce budżetowo, to wziął bym sk2 bez CS, bezpieczne szybkie, dające frajde z jazdy :) G Power oficjalnie twierdzi ze z sk2cs nie ma problemu ale z moich doswiadczen wynika ze z sk2cs ten tłok (chyba zawsze ten sam) po prostu nie wytrzymuje.

Takze Sk1 albo Sk2 to smialo mozesz zakladac, tez bedzie szybkie



Ja znam tylko Ciebie i Paka z osob ktore mialy gpowera i fakycznie obu Wam siadl ten tlok... w akzdym razie mieliscie duzo mocniejsze zestawy niz ja ;)
Jak zalozę metanol to egt się obnizy i bedzie cacy :oczami: czuję to w kosciach !


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Alduwiel-->>e92 M3 instalacja kompresora G-power sk2
PostNapisane: 10 sierpnia 2019, 18:23 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 685
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: CLS63 AMG
wujekwaldus napisał(a):
do max kilku tys km.... no to slabe rozeznanie Patryku
a znasz moj egzemplarz ktory zrobil 40 tys km na kompresorach?
z tymi awariami g powera jest jak z opiniami o padajacych silnikach w m5 f10/m6 f13.
setki tys sprzedanych sprzedanych emek a kilka tys miało awarie. potem ludzie wylewaja zale na forum jakie to slabe jakie nie wytrzymale itp. a moje ex m6 ma juz 80 tys km i to mocno racingowego przebiegu i dalej dziala :) w opinii ludzi co uzytkuja te samochody z glowa i nie maja ich z usa kupionych najtanszych na ogloszeniach to sa niezniszczalne samochody. tak samo jest z gpowerem. auto w dobrym stanie. madrze uzytkowane wytrzyma dlugo. trup z usa za 20 proc ceny albo auto uzytkowane przez debila co upalal na zimnym padnie szybko. ludzie lubia sobie wyrabiac opinie o grupach opierajac się na jednostkach.
jedyne co z Twojego tematu mozna wywnioskowac to ze gpower bardzo slabo Cie traktuje. ale jak gadam po znajomych to widac nie tylko Ciebie. spadla im jakosc zarowno customer service jak i zestawow. niestety. stare zestawy z moich czasow sa duzo wiecej warte :(
gratuluje wytrwalosci i trzymam kciuki za postepy.

Oczywiście że znam i pamiętam że jeździłeś z tym dosyć długo. Pamiętam też że na początku ( nie wiem ile przejechanych kilometrów) ale miałeś słabszą wersję gpowera dopiero później była zmiana pamiętam też co wydarzyło się na końcu czyli silnik padł także Tobie. Jest to trochę wypowiedź w stylu stać mnie i mogę sobie co roku pozwolić na wymianę silnika za kilkadziesiąt tysięcy ale nie każdego niestety na to stać. Mówisz że m6 ma 80 tyś i dalej jeździ? Ok tylko co to jest za przebieg ? Samochód dochodzący ceną do miliona złotych i mamy się cieszyć że wytrzymał 80 tyś ok?


Ostatnio edytowano 10 sierpnia 2019, 18:30 przez Patryk w-wa, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Alduwiel-->>e92 M3 instalacja kompresora G-power sk2
PostNapisane: 10 sierpnia 2019, 18:29 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 8281
Lokalizacja: Poznań
Garaż: M3 e92 G-power 580hp
Waldek miales wpierw słabszy zestaw czyli rozumiem, ze stare sk2? Ktore mialo 610 koni? Wszystko dzialalo cacy przez dziesiatki tys km ,az zrobiles moda na sk2cs i 8 tys km i tlok poszedł? Czy tak bylo? :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Alduwiel-->>e92 M3 instalacja kompresora G-power sk2
PostNapisane: 10 sierpnia 2019, 18:45 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 685
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: CLS63 AMG
Z tego co pamiętam to sk1 i coś ok 500 koni ale nie chcę mi się tego szukać. Znalazłem wypowiedź wujkawaldka że na sk1 zrobił 30 tys km więc na sk2 silnik wytrzymał 10tys km przy jak to powiedział sam wujekwaldek odpowiednim traktowaniu, czy jest to dobra rekomendacja... Nie wiem.
W takim razie zmieniam moją wypowiedź kilka tysięcy kilometrów do 10tys km.


Ostatnio edytowano 10 sierpnia 2019, 18:59 przez Patryk w-wa, łącznie edytowano 2 razy

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4629 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70 ... 232  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL